IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Gorgoroth Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-11-2007 18:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Aight.. zonder gaahl ook geen gorgoroth lijkt mij


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 02-11-2007 18:36 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 18:34 schreef jbassist het volgende:
Aight.. zonder gaahl ook geen gorgoroth lijkt mij


Dus wel met Ghaal erbij uiteraard, lees anders de laatste info effe op de frontpage, dan snap je het denk ik


an evil incarnation of DEATH!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-11-2007 18:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Aight.. het is me duidelijk.. ga wel even heen in leeuwarden iig.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2007 17:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Norwegian authorities grant rights to King and Gaahl

Norwegian authorities at Patentstyret (Norwegian patent office) have made the verdict on the dispute over the further use of the trademark and logo "Gorgoroth". It has been legally determined that King and Gaahl retain the rightful ownership and use of the name and logo, now and in the future.

King and Gaahl will not give a detailed public statement on this verdict however they have both remained confident this result would indeed be the final conclusion.

Any third parties who use the name Gorgoroth will from now on be met with legal prosecution.

Gorgoroth, King and Gaahl, will not continue to work with Regain Records given their disloyal acts concerning Gorgoroth and are currently carefully choosing a new label for the release of their next full-length album.

King and Gaahl are now focused on making music for the next album and with planning some very special shows for 2008. As previously announced, Gorgoroth will headline at Wacken Open Air.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-12-2007 17:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Rare uitspraak en behoorlijk lullig voor Infernus, al weet ik er het fijne niet van.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2007 17:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vond deze uitspraak wel te verwachten eigenlijk.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2007 17:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Een hogerberoepje lijkt mij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2007 17:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2007 17:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik vond deze uitspraak wel te verwachten eigenlijk.
Waarom?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2007 17:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

1. King had afgelopen jaar al officieel de rechten aangevraagd op zowel naam alsook logo.
2. Infernus heeft de laatste jaren niks bijgedragen aan Gorgoroth op het outro na op de "Twilight..." CD.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2007 17:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Kijk, twee slaat nergens op, maar ik had verwacht dat de rechten op 'Gorgoroth' al eens aangevraagd waren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2007 18:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Twee slaat in zoverre ergens op dat alle muziek de laatste 8 jaar door King en Gaahl zijn geschreven en zij hebben ook de band draaiende gehouden, tours gepland, contracten ondertekend enz. Infernus mag dan wel oprichter zijn maar dat was hij niet alleen destijds.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 19-12-2007 18:00 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2007 17:53 schreef kwelgeest het volgende:
Kijk, twee slaat nergens op, maar ik had verwacht dat de rechten op 'Gorgoroth' al eens aangevraagd waren.


het tweede punt lijkt me wel degelijk van belang. Waarschijnlijk zal het eerste punt uiteraard meer meewegen in het oordeel van zon commissie.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2007 18:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Punt twee is slechts emotioneel. Als Infernus, of een ander oud Gorgoroth lid, niet had verzaakt om die rechten op/aan te vragen hadden K. & G. hoog en laag kunnen springen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2007 18:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's inderdaad een emotioneel aspect en zal nooit als voornaamste reden gevoerd kunnen worden in een rechtzaak. Het is de laksheid van Infernus geweest waardoor hij de naam verloren heeft...maar da's dezelfde laksheid die hij naar alles binnen Gorgoroth toonde.... repetities, muziek schrijven, betrokkenheid tonen bij tekenen van contracten of beantwoorden van interviews e.d. en dit zal zeker meespelen in deze rechtzaak.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-12-2007 18:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Boeie.
Hou je vreet en luister de muziek


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


R.
Usericon van R.
Posted 19-12-2007 18:36 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Is deze naam sowieso niet gelinkt aan de Tolkien familie?

ps.
Domme opmerking, als ze alle namen en plaatsen moesten copyrighten dan waren ze direct blut.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-12-2007 18:37]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2007 18:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2007 18:36 schreef R. het volgende:
Is deze naam sowieso niet gelinkt aan de Tolkien familie?

ps.
Domme opmerking, als ze alle namen en plaatsen moesten copyrighten dan waren ze direct blut.
Of juist stinkend rijk omdat iedereen gebruik wil maken van zo'n naam


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-12-2007 23:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

statement from infernus, december 26th 2007


Infernus has now chosen to present his new line-up. This new line-up consists of dedicated and serious musicians with healthy attitudes and personalities, musicians whom he has had the honour of being acquainted with for some years now. Infernus has high hopes and ambitions for his future collaboration with these musicians. Tomas Asklund (Dissection) and Frank Watkins (Obituary) should need no further introductions. The work on "Quantos Possund ad Satanitatem Trahunt" will continue according to schedule, and rehearsals will begin in Stockholm in the summer of 2008. In the pre-production stage, Infernus will enlist the help of, among others, Tormentor, who wrote the title tracks of both the "Destroyer" and "Incipit Satan" albums. As with the latest album, and the forthcoming albums, "Quantos Possund ad Satanitatem Trahunt" will be released by Regain Records

As previously stated, the legal proceedings which have already been instituted will continue as planned. Infernus and Regain Records have decided to appeal the decision of the Norwegian Patent Office's 1st department, and this appeal will be independently handled by the 2nd department of the Patent Office. It is important to point out that as long as this matter is under appeal, the current ownership decision is not in any way final. Infernus and Regain are also ready to take the artists formerly known as "The Force Gorgoroth" to court. Seeing as how the 1st department's decision is being appealed, and that the trademark ownership is as yet unresolved, it would be prudent of 3rd parties like record labels, booking agencies and online social networking websites to wait the situation out until a final decision has been reached - this to avoid any future litigations from Infernus and Regain Records.

Infernus, December 26th 2007



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-12-2007 20:46 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Te zielig voor woorden.. black metal in de rechtbank.. :')


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-12-2007 20:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

RockHard heeft deze maand een flink interview met ome Ghaal en ome King. Als ik het niet vergeet scan en post ik die shizzle hier aankomend weekend wel even.


Bruce Banner


R.
Usericon van R.
Posted 27-12-2007 22:19 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Waarom hebben ze sowieso ruzie?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-12-2007 22:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Band gesplit > ruzie naam/logo.


R.
Usericon van R.
Posted 30-12-2007 13:04 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Zielig verhaal.

Belachelijk dat die twee prutsers mogen doorgaan met deze band. Sowieso is de band natuurlijk van Infernus, als lid van het eerste uur. Dat hij weinig aan de band deed terzijde. Ik zie het al voor me dat er nieuwe leden in darkthrone komen die n.culto en fenriz eruit schoppen omdat ze niet genoeg hun best doen en lol trappen (zie hun laaste drol van een release).

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 30-12-2007 13:08]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-12-2007 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb hier twee exemplaren van pentagram, een SOM digi en een Century black of zoiets
weet iemand welke het recentst is?


signature


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 30-12-2007 14:41 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2007 14:38 schreef Hypnos het volgende:
ik heb hier twee exemplaren van pentagram, een SOM digi en een Century black of zoiets
weet iemand welke het recentst is?


Ik meen die digi. Meesterlijke plaat btw.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen