IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Gorgoroth Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-10-2008 1:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

En Gaahl is gewoon erg gaaf als frontman live


Faustian Spirit of the Earth


Angrboda
Hva er meninga med livet grubler Arne.
Usericon van Angrboda
Posted 06-11-2008 7:53 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht

Ik was toch wel een beetje verbaasd toen ik hoorde dat Gaahl echt gay is:p Nooit van hem verwacht. Maar is wel weer lekker anti-christelijk van hem :p


Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die.


Angrboda
Hva er meninga med livet grubler Arne.
Usericon van Angrboda
Posted 06-11-2008 20:56 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht



Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die.


R.
Usericon van R.
Posted 06-11-2008 22:05 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Hehe, over true gesproken!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-11-2008 23:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Aha, vandaar die "Unchain My Heart"-cover.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-11-2008 23:14 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Erg interessant allemaal.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 07-11-2008 22:36 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

wat maakt het uit?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-11-2008 23:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

"that was funny! not anyone would admit being a 32 year old homo virgin, that's pretty ballsy indeed."



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-11-2008 23:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

binnenkort bij paul de leeuw.. gaan ze samen een duet zingen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-11-2008 23:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

maar goed, boeiend idd... geniale vocals en Gaahlskagg blijft heersen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 08-11-2008 8:39 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Vind dat interview een beetje vreemd. Als je ziet hoe hij tegen verslaggevers doet die hem komen interviewen voor de camera doet hij heel true, alleen nu komt hij bijna over als een pussy. Ligt het aan mij of is de helft van het interview fake?

[Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 08-11-2008 8:40]


Snark
Usericon van Snark
Posted 08-11-2008 9:17 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

Waarom kijkt iemand hiervan op...

eigenlijk zou homosexualiteit logisch gezien in black metal veel meer voor moeten komen, ik doel dan op de mensen die black metal als levensstijl beschouwen en niet de poppetjes die wel eens een cradle of filth cd luisteren. Daarbij hoorde ik zeker 4 jaar geleden al verhalen over o.a. Gorgoroth die tot de verbeelding spraken dus echt heel erg als verassing zal dit niet komen toch?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-11-2008 9:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heiden modus:


Gorgoroth is gay.






spelfout weggehaald...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-11-2008 11:34 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 9:17 schreef Snark het volgende:
Waarom kijkt iemand hiervan op...

eigenlijk zou homosexualiteit logisch gezien in black metal veel meer voor moeten komen, ik doel dan op de mensen die black metal als levensstijl beschouwen en niet de poppetjes die wel eens een cradle of filth cd luisteren.


Vreemde redenering.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Snark
Usericon van Snark
Posted 08-11-2008 11:49 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

vind je?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-11-2008 11:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat maakt iedereen zich toch weer druk.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-11-2008 12:01 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

mjölnir dragende homo´s



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-11-2008 12:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

@verval: volgens mij bedoelt Snark dat homosexualiteit juist blasfemisch en anti-christelijk is?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-11-2008 12:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zijn er serieus mensen die denken dat iemand daarom homo word???? Mensen zoeken overal veel te veel achter en ik weet vrijwel zeker dat dat hier ook weer het geval is.

Black metal is voor mij persoonlijk de meest gave muziekstroming die er is maar het jammere van black metal is dat die muziek zo veel kneuzen aantrekt die alles te letterlijk nemen wat betreft imagos en dergelijke. Er word vaak geroepen dat black metal voor de elite is en de fans die dit het hardst roepen zijn vaak de grootste kneuzen die er zijn.

Edit: dit is niet een persoonlijk weerwoord naar schrijvers van bovenstaande posts maar ik moest gewoon effe kwijt naar aanleiding van deze discussie hoe debiel veel mensen zijn in deze muziekstroming.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2008 12:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

lekker boeiend of iemand liever een gast naait dan een wijf..liever een reet heeft dan een kutje....sukkels.


Fuck the world and fuck you


Snark
Usericon van Snark
Posted 08-11-2008 13:07 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 12:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
ik moest gewoon effe kwijt naar aanleiding van deze discussie hoe debiel veel mensen zijn in deze muziekstroming.



spijker op zn kop, een van de redenen waarom ik met mn vorige band stopte...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-11-2008 15:48 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 12:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat iemand daarom homo word???? Mensen zoeken overal veel te veel achter en ik weet vrijwel zeker dat dat hier ook weer het geval is.

Black metal is voor mij persoonlijk de meest gave muziekstroming die er is maar het jammere van black metal is dat die muziek zo veel kneuzen aantrekt die alles te letterlijk nemen wat betreft imagos en dergelijke. Er word vaak geroepen dat black metal voor de elite is en de fans die dit het hardst roepen zijn vaak de grootste kneuzen die er zijn.

Edit: dit is niet een persoonlijk weerwoord naar schrijvers van bovenstaande posts maar ik moest gewoon effe kwijt naar aanleiding van deze discussie hoe debiel veel mensen zijn in deze muziekstroming.


Helemaal met je eens.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-11-2008 11:06 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 8 november 2008 12:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
hoe debiel veel mensen zijn in deze muziekstroming.


debielen heb je in elke scene. Zelfs in de gay scene.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Snark
Usericon van Snark
Posted 09-11-2008 11:29 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

je hebt zelfs black metal in de gay scene




Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-12-2008 20:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Volgende week zaterdag avond bij Phobiac (o.a. gepresenteerd door lange Frans) op TV...een interview met Gorgoroth.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen