IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Gorgoroth Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-03-2009 19:51 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2009 19:06 schreef Mythics het volgende:
Gaahl en King gaan verder onder de naam 'God Seed'





Ik had eigenlijk gehoopt dat King en Gaahl een Gorgoroth coverband zouden starten
Neehee, een tribute band!!!!!!!!!


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-03-2009 1:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ben eens benieuwd wat ze ervan gaan maken


Faustian Spirit of the Earth


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-03-2009 6:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2009 1:52 schreef cataclysm child het volgende:
Ben eens benieuwd wat ze ervan gaan maken


Nou, aangezien zij twee al het werk deden bij Gorgoroth zal het volgens mij niet zo gek veel verschillen van hun wat Gorgoroth de laatste tien jaar deed.

Ik ben vooral benieuwd of Infernus van deze schop onder zijn kont gebruik gaat maken om weer 's wat gave muziek op band te zetten zoals in de beginjaren.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 24-03-2009 6:33]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-03-2009 19:15 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Under The Sign Of Hell
Wat blijft die prachtig


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-03-2009 20:01 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja.. zeker benieuwd wat Ifernus nu gaat uitspoken.. Gaahl & King redden zich tóch wel. Maaruhm, wie komen er nou naar die festivals als Hellfest?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-03-2009 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Haha, dat zal wel God Seed zijn dan vermoed ik.


Faustian Spirit of the Earth


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 02-05-2009 20:54 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

En dan is nog de veel grotere vraag, wat voor muziek gaan zij dan spelen?
Ik neem niet aan dat ze Gorgoroth werk mogen spelen...
Of hebben ze al werk onder de naam God Seed staan?


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-05-2009 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Om even een voorbeeld te geven: Soulfly/Cavalera Conspiracy speelt toch ook telkens Sepultura materiaal?


Faustian Spirit of the Earth


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-05-2009 8:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Denk ik ook. Soweiso staan bij bijna alle songs van de laatste 8 à 10 jaar de credits van King. Lijkt me sterk dat ie z'n eigen songs niet mag spelen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 03-05-2009 20:03 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 1:47 schreef cataclysm child het volgende:
Om even een voorbeeld te geven: Soulfly/Cavalera Conspiracy speelt toch ook telkens Sepultura materiaal?


Zou dat niet in overleg met zijn?
Aangezien er in dit geval ook echt een rechtzaak aan te pas is gekomen...

quote:
Op 3 mei 2009 8:16 schreef Count Usher het volgende:
Denk ik ook. Soweiso staan bij bijna alle songs van de laatste 8 à 10 jaar de credits van King. Lijkt me sterk dat ie z'n eigen songs niet mag spelen.


Dat is waar, maar hij heeft het geschreven voor het "bedrijf" (want dat is het in feite) Gorgoroth.
Als ik als software ontwikkelaar software schrijf voor mijn huidige baas, ik zou vervolgens door hem ontslagen worden en daarna weer een nieuwe baan vinden, dan mag ik bij mijn nieuwe baan niet de software die ik voor mijn vorige baas heb geschreven aan de man brengen.
Ik ging er vanuit dat het in dit geval net zo werkt, of sla ik de plank hier helemaal mis?

[Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 03-05-2009 20:04]


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-05-2009 20:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 20:03 schreef Filth Lucre het volgende:
Dat is waar, maar hij heeft het geschreven voor het "bedrijf" (want dat is het in feite) Gorgoroth.
Als ik als software ontwikkelaar software schrijf voor mijn huidige baas, ik zou vervolgens door hem ontslagen worden en daarna weer een nieuwe baan vinden, dan mag ik bij mijn nieuwe baan niet de software die ik voor mijn vorige baas heb geschreven aan de man brengen.
Ik ging er vanuit dat het in dit geval net zo werkt, of sla ik de plank hier helemaal mis?


Komt omdat je baas dan eigenaar van de software is. Bij een song ben je volgens mij toch eigenaar als je 't geschreven hebt (denk ik).



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 03-05-2009 20:28 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 20:05 schreef Count Usher het volgende:
Komt omdat je baas dan eigenaar van de software is. Bij een song ben je volgens mij toch eigenaar als je 't geschreven hebt (denk ik).




En wat als je het nummer niet alleen geschreven hebt?

Het lijkt me sterk dat Dave Mustaine alle nummers die hij destijds voor 'tallica geschreven heeft, in principe gewoon met MegadetH mag spelen...


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-05-2009 20:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

King heeft zo goed als al die songs alleen geschreven. Geen probleem lijkt me.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 03-05-2009 21:40 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Hmmm, ik vraag het me af...
Dus volgens jou mogen ze dan alleen de Gorgoroth nummers die King alleen geschreven heeft spelen?

Ik ben in elk geval nog niet overtuigd .
Iemand die hier meer zekerheid over kan geven?

[Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 03-05-2009 21:41]


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-05-2009 21:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Waar maken jullie je druk om?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


R.
Usericon van R.
Posted 03-05-2009 21:49 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

De noeste kenner verpest het weer eens met zijn alwetende blekkie metal kennis... komop smijt met namen, theorieën en post gelijk even een foto van jezelf in een benevelde toestand terwijl je gepijpt wordt door de rottende grafbek van Quorthon (onee, die was niet ARISK NORSKORGSK)

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-05-2009 21:50]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-05-2009 21:57 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

:')


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-05-2009 1:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Faustian Spirit of the Earth


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2009 6:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 21:49 schreef R. het volgende:
De noeste kenner verpest het weer eens met zijn alwetende blekkie metal kennis... komop smijt met namen, theorieën en post gelijk even een foto van jezelf in een benevelde toestand terwijl je gepijpt wordt door de rottende grafbek van Quorthon (onee, die was niet ARISK NORSKORGSK)




(iets met een rode lap en een stier...)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-05-2009 6:20 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 mei 2009 21:49 schreef R. het volgende:
De noeste kenner verpest het weer eens met zijn alwetende blekkie metal kennis... komop smijt met namen, theorieën en post gelijk even een foto van jezelf in een benevelde toestand terwijl je gepijpt wordt door de rottende grafbek van Quorthon (onee, die was niet ARISK NORSKORGSK)


Zit je wat dwars?


Bruce Banner


Snark
Usericon van Snark
Posted 04-05-2009 7:08 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 20:28 schreef Filth Lucre het volgende:
En wat als je het nummer niet alleen geschreven hebt?

Het lijkt me sterk dat Dave Mustaine alle nummers die hij destijds voor 'tallica geschreven heeft, in principe gewoon met MegadetH mag spelen...



ozzy speelt toch ook sinds jaar en dag dingen als children of the grave, paranoid, iron man etc...

het lijkt me sterk dat je die nummers niet meer mag spelen, dat zou betekenen dat je nummers waaraan je niets hebt bijgedragen gewoon live mag spelen (kies maar een cover uit jongens!)... en nummers waar je aan meegewerkt hebt niet.


Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 04-05-2009 7:46 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

De mannen komen weer op tour dit jaar met Infernus, Pest, Frank Watkins


Snark
Usericon van Snark
Posted 04-05-2009 8:00 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

vreemd dat die bolle obituarykerel erbij zit


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 04-05-2009 20:16 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Hmmm, ik blijf het debiel vinden.
Dan heb je nu dus gewoon 2 Gorgoroth's rondlopen .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 04-05-2009 20:26 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

quote:
Op 4 mei 2009 20:16 schreef Filth Lucre het volgende:
Hmmm, ik blijf het debiel vinden.
Dan heb je nu dus gewoon 2 Gorgoroth's rondlopen .



Nee, je loopt al wat achter.

Gorgoroth(King en gaahl versie)--> god seed


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen