IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Gorgoroth Vorige pagina | Volgende pagina
Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 04-05-2009 21:20 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2009 20:26 schreef frontpage het volgende:
Nee, je loopt al wat achter.

Gorgoroth(King en gaahl versie)--> god seed

Haha, dat weet ik .
Zie het verhaal hierboven.

Ook al heet de ene God Seed, ze zullen waarschijnlijk live gewoon Gorgoroth nummers ten gehore brengen.
Dus los van de naam lopen er in feite gewoon twee Gorgoroth's rond.

[Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 04-05-2009 21:21]

Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2009 21:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nieuwe Gorgoroth album is blijkbaar al klaar, dus dat zal nu wel binnenkort onder de naam God Seed worden uitgebracht.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-05-2009 21:09 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Het nieuwe God Seed album zou, dacht ik, ergens begin oktober uitkomen. Het nieuwe album van Gorgoroth ("Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt") komt dan in ieder geval wel uit.

Kan iemand trouwens "Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt" vertalen voor mij?

Overigens, Infernus werd geïnterviewd, en dat leverde onder andere de volgende quotes van hem op:

quote:
Honestly, what are your feelings towards the ex-members (Gaahl and King ov Hell) of Gorgoroth at this present time?

[... ] I have no feelings and no respect left for them. I do not need them, and I do not care what they are up to, as long as they stay away from my band's name and logo, of course.

quote:
Tell us about the current lineup of Gorgoroth. How did it all come together? What led you to get Pest back into the band?

The situation which arose as an effect of the counterpart's disloyal action effectuated it. I had been playing around with the thought of freshening up the lineup a bit for some years, but now it was definitely time for it. [...]

quote:
What was your reaction when Gaahl publicly came out in the press stating his sexual preference? Was this something that you had already known about? Do you think he is a better person for doing so?

Whether a member or ex-member of the band—and specifically one who I have not been a friend of for years—is gay or not, is, of course, of complete irrelevance to me and is not something I feel the need to comment on.

Hele interview:
http://www.live-metal.net/interviews_gorgoroth_infernus_2009.html

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2009 21:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

God Seed lineup ziet er trouwens wel indrukwekkend uit:

Gaahl
King
Teloch
Ice Dale
Frost

Interviewtje met de overkant (King):

"Nothing is dramatically changing on our part, it's the same thing: me and Gaahl making music and working. It's just that we're not using the Gorgoroth name anymore."

"It's a fresh start, but in the same way we will continue to play the same music that we created in Gorgoroth, it's stupid to leave ten years behind. It's nothing really to do with 'Gorgoroth', it's just me and Gaahl making music."

"It will take years to solve this matter if we choose to fight so we just decided to let that part of our history die. We don't have time to wait two more years to release albums and continue making music. [...] The new album is already made, I'm not waiting two more years to release that."

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-07-2009 17:13 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
The ninth Gorgoroth album, "Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt", has now been completed. The album was recorded in Tomas Asklund's Monolith Studio, and features Infernus on guitars, Frank Watkins on bass, Pest on vocals and Tomas Asklund on drums.

Since Infernus wrote all the music for the album and extensive rehearsals and a pre-recording had also been made before second guitarist Tormentor re-joined the band last year, it was decided that it would be more convenient for Infernus to record all the guitars on the album.

The album is produced by Infernus and co-..produced/..engineered by Tomas Asklund. It will be mastered at Cutting Room Studios in Stockholm in July. It will be released in Europe on October 21 and in the US on November 11 by Regain Records.

Tentative track listing:

1. Introibo ad Alatare Satanas
2. Aneuthanasia
3. Building a Man
4. Prayer
5. Rebirth
6. Cleansing Fire
7. New Breed
8. Human Sacrifice
9. Satan-..Prometheus

Nu maar hopen dat het album van God Seed rond dezelfde tijd uitkomt

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2009 18:56 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik verwacht er niet al te veel van eigenlijk, maar ze mogen me verrassen. Ik was altijd meer te vinden voor het Gorgoroth van het Gaahl-tijdperk. Die snedige, harde sound spreekt me meer aan dan het Gorgoroth uit de begindagen, dus ik vermoed dat die God Seed plaat eerder iets voor mij zal zijn.

Faustian Spirit of the Earth

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-07-2009 22:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

al oud nieuws maar dan nog

quote:
Gorgoroth has recently spent time at Threeman Recordings in Stockholm with Nico Elgstrand (Entombed), where, among other things, Pest has successfully replaced the vocals for the 'True Norwegian Black Metal' album. Infernus has already consulted legal representatives regarding this album, and is prepared to support Regain Records in the label's ongoing legal conflict with two of the band's ex-members, if any such support is needed.

toch leuk

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-08-2009 22:13 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Cover art:

De titel, "Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt" is een verbastering van "Quantos Possunt ad Christianitatem Trahunt".

Sample: http://www.myspace.com/regainrecords

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-08-2009 22:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat verbale vernuft binnen de black metal blijft toch verbazen.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Silence
Usericon van Silence
Posted 24-08-2009 22:49 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2009 22:13 schreef Mythics het volgende:

Wauw. Ik ben nu al onder de indruk. Met zo'n cover. Echt. Poeh.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-08-2009 22:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ach ja covers...

De beste cd's hebben vaak de lelijkste covers uiteindelijk gaat het om de muziek

Argh
Usericon van Argh
Posted 24-08-2009 22:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Vind de cover wel gaaf, beter dan die homofielen op de vorige schijf

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-08-2009 23:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Die cover doet mij aan Integrity denken. En er zit te veel kleur in.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-08-2009 9:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

En die korte sample is nogal saai...

Faustian Spirit of the Earth

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 9:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2009 22:13 schreef Mythics het volgende:
De titel, "Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt" is een verbastering van "Quantos Possunt ad Christianitatem Trahunt".

Weet je wel wat een verbastering is?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-08-2009 18:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Pak hem maar stevig aan Olav!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-08-2009 18:34 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Inmiddels is God Seed ook weer van de baan en zien we Gaahl ook niet meer terug voorlopig.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-08-2009 18:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 18:34 schreef ColdheartMinor het volgende:
Inmiddels is God Seed ook weer van de baan en zien we Gaahl ook niet meer terug voorlopig.
Jawel, met Wardruna

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 25-08-2009 18:52 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nou...

quote:
Terwijl gitarist Infernus zijn overwinning viert met de release van een nieuwe plaat, heeft zanger Gaahl, zijn voormalige bandgenoot, laten weten de band God Seed (voorheen Gorgoroth) te verlaten en zich terug te trekken uit de metalscene. Als gevolg heeft zijn medebandlid, bassist King Ov Hell, besloten God Seed ‘on hold’ te zetten. Of hun eerste, reeds opgenomen album nog gaat verschijnen is onduidelijk. Volgens Gaahl (echte naam: Kristian Espedal) heeft de recent verloren rechtszaak tegen Infernus (zie bericht hieronder) niet meegespeeld bij zijn beslissing met metalpensioen te gaan.

Hub de Gallier
Posted 25-08-2009 19:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Leer lezen: hij geeft aan zich terug te trekken uit de METALscene!
Wardruna gaat wel gewoon door.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-08-2009 19:05]

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 25-08-2009 19:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Moet ik dan niet begrijpend leren lezen? :-)

Hub de Gallier
Posted 25-08-2009 19:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kan zijn dat je leren lezen nog moet krijgen op school.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 25-08-2009 19:19 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oh ok.

R.
Usericon van R.
Posted 25-08-2009 19:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Jaaaa don't fuck with hubs buttbuddies!

Hub de Gallier
Posted 25-08-2009 19:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kijk 's aan, R. is grappig

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com