IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Gorgoroth Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 23-07-2003 14:08 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

...And Oceans The Symmetry of I and the Circle of O
Altar Until Heaven Forbids
Bewitched At the Gates of Hell
Cradle of Filth Bitter Suits to Succubi
Cryptic Slaughter Speak Your Peace
Gorefest Soul Survivor
Impaled Nazarene Decade of Decadance
Morbid Angel Gateways to Annihilation
Nargaroth - Black Metal Ist Krieg
Non Serviam Between Light and Darkness
Obituary Anthology
Pestilence Spheres
Theatre of Tragedy Closure:Live
Tidfall Instinct Gate
Tristania World of Glass


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dissection
Heerscht!
Usericon van Dissection
Posted 23-07-2003 14:58 by Dissection Wijzig reactieProfiel van DissectionQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

quote:
Op 23 juli 2003 14:08 schreef Sater het volgende:
...And Oceans The Symmetry of I and the Circle of O
Altar Until Heaven Forbids
Bewitched At the Gates of Hell
Cradle of Filth Bitter Suits to Succubi
Cryptic Slaughter Speak Your Peace
Gorefest Soul Survivor
Impaled Nazarene Decade of Decadance
Morbid Angel Gateways to Annihilation
Nargaroth - Black Metal Ist Krieg
Non Serviam Between Light and Darkness
Obituary Anthology
Pestilence Spheres
Theatre of Tragedy Closure:Live
Tidfall Instinct Gate
Tristania World of Glass


Mmmz, dan toch maar de Boring Angel cd :D
OF Bewitched...welke is beter?


Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood?


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-07-2003 15:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Morbid Angel is stukken beter.
Maar mail me even over je adres enzo.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dissection
Heerscht!
Usericon van Dissection
Posted 23-07-2003 15:07 by Dissection Wijzig reactieProfiel van DissectionQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

quote:
Op 23 juli 2003 15:02 schreef Sater het volgende:
Morbid Angel is stukken beter.
Maar mail me even over je adres enzo.

Morbid Angel it is
Maaruhm, ben je niet een beetje kansloos bezig, zo snel reageren op het forum..heb je geen werk?


Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood?


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-07-2003 15:09 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ach ik heb vakantie...
mijn mailadres staat in mijn profiel


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dissection
Heerscht!
Usericon van Dissection
Posted 23-07-2003 15:18 by Dissection Wijzig reactieProfiel van DissectionQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

quote:
Op 23 juli 2003 15:09 schreef Sater het volgende:
Ach ik heb vakantie...
mijn mailadres staat in mijn profiel

Ahhh, heerschend. Dit jaar geen vakantie voor mij , lekker werken en daarna weer naar school.
Maar boeiend, ik mail je straks wel.
Of meel mij op:
dissection.DITISENORMKANSLOOS@ orange.nl

zonder de capslockletters en punt


Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood?


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-07-2003 18:01 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Meneer Dissection, als je nog steeds geintereseerd bent in die Soulreaper moet je je tradelist posten dan hoor je het wel.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-08-2003 8:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Pentagram heerscht.
NP: Drommer om Dod


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-08-2003 8:29 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

NP: revelation of domm...wat een heerlijke drums toch


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-08-2003 12:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja, ik moet Under the Sign of Hell opnieuw aanschaffen, want ik heb em getrade


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 07-08-2003 12:39 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

ik had een videoclip live van ze maar het geluid was nogal bagger en ik ben hem ook alweer kwijt


AARGHHH


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 07-08-2003 12:41 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Vriend van me heeft net een VHS tapje met 65 minuten Marduk en 45 minuten Gorgoroth gekocht...Bootleg maar wel verassend "goed" geluid


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-08-2003 12:52 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb hun nieuwe album.het komt nog niet in de buurt van "under the sign of hell" maar het is tog wel om aan te horen."procreating satan" en "blod og minne" zijn bruut!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-08-2003 14:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 12:41 schreef Magistus het volgende:
Vriend van me heeft net een VHS tapje met 65 minuten Marduk en 45 minuten Gorgoroth gekocht...Bootleg maar wel verassend "goed" geluid
Ik heb die bootleg video ook al een jaar.Heel erg slechte beeldkwaliteit helaas...gewoon leuk voor de collectie.

Heb afgelopen week nog aangeschaft de dubbel lp van "Twilight..." met "Incipit..." als bonus lp gelimiteerd tot 666 handgenummerd.Op de hoes is een afwijkende cover te zien.Het gaat om de foto met de brandende kerk die in eerste instantie door Nuclear Blast werd afgekeurd voor de cd versie.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2003 14:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik vind Twilight of the Idols trouwens een heerlijke plaat!
Beter dan Incipit Satan iig.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-08-2003 14:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind alle Gorgoroth platen goed met als hoogtepunt nog altijd Pentagram


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-08-2003 14:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Pentagram heerscht inderdaad jezus op het kruis.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-08-2003 14:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 14:06 schreef Heiden het volgende:
Pentagram heerscht inderdaad jezus op het kruis.
hahaha,daar kan inderdaad geen weiwater tegenop hehe.

NP. Gorgoroth-The last tormentor 7"EP live in Bergen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-08-2003 16:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zijn er al mensen die Twilight of the idols gekocht hebben? Ik heb hem nu een keer gehoord en de eerste indruk was wel ok. Maar niet echt verpletterend. Dus ik weet nog niet zeker of ik wel tot aanschaf over ga.

Bij die winkel was er een of andere miep die me wist te vertellen dat het oudere werk van Gorgoroth afwisselender en stukken minder chaotisch was. Na even door te vragen bleek ze het over Incipit satan te hebben. Hahaha, dus ik heb haar direct Under the sign of hell aangeraden. Arme meid.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-08-2003 17:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb de promo al enkele maanden (voor recensie zie Vampire magazine)en die is erg goed
Heb daarom ook al de beide vinylversies gehaald


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


El Banditos
drink ende zwerf!!!
Usericon van El Banditos
Posted 22-08-2003 17:54 by El Banditos Wijzig reactieProfiel van El BanditosQuote dit berichthttp://wapenspraak.cjb.net

quote:
Op 7 augustus 2003 14:06 schreef Heiden het volgende:
Pentagram heerscht inderdaad jezus op het kruis.


akkoord, ma Antichrist, stukken beter!!
- Automatisch speelt zich nu het nummer 'Possessed' af in mijne kop -


Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 22-08-2003 19:01 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 16:09 schreef XnegativeX het volgende:
Zijn er al mensen die Twilight of the idols gekocht hebben? Ik heb hem nu een keer gehoord en de eerste indruk was wel ok. Maar niet echt verpletterend. Dus ik weet nog niet zeker of ik wel tot aanschaf over ga.

Bij die winkel was er een of andere miep die me wist te vertellen dat het oudere werk van Gorgoroth afwisselender en stukken minder chaotisch was. Na even door te vragen bleek ze het over Incipit satan te hebben. Hahaha, dus ik heb haar direct Under the sign of hell aangeraden. Arme meid.


ik heb hem onlangs aangeschaft, ik vind dat de plaat in het verlengde ligt van under the sign of hell, kopen dus!


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 22-08-2003 19:12 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

geef je helemaal gelijk kopen!!!!!!!!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2004 11:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Eind deze maand speelt Gorgoroth enkele optredens in Polen en 1 daarvan word gefilmd en uitgebracht op dvd in 2005 met als extra nog interviews en ander beeldmateriaal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 18-01-2004 12:27 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 21:26 schreef madeline usher het volgende:
Hoe is't nu met hun zanger?Zit hij nog altijd vast?

Waarom zit hij vast.

Ik ken enkel Destroyer. Lekker bangen idd.


Uit liefde voor ZM.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen