IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : www.last.fm ( Deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-08-2015 7:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

RIP last.fm


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-08-2015 8:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik zeg +1. Maar het went vast wel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Buried
Usericon van Buried
Posted 18-08-2015 9:05 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 8:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Het went vast wel.





intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-08-2015 9:31 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Rare zet om deze migratie zo halfslachtig door te voeren. Vooral jammer dat de nieuwe versie nog maar voor de helft functioneert en veel informatie (nog?) ontbreekt. Aan de lay-out is vast wel te wennen.


You have time. You are doing fine.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-08-2015 10:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bij mij is mijn hele "about you" weg, de plek waar ik bijhield naar welke concerten ik geweest ben en hoevaak ik welke bands gezien heb.

Ik baal er echt van als dat gewoon weg is. Is er een manier om een oudere versie terug te halen en dat op te slaan?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-08-2015 10:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik ben zó blij dat ik dat soort dingen allemaal in excel bijhoud.

Wist niet eens dat Last.fm nog een ding was joh.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-08-2015 10:29 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Als het nou puur een cosmetische verandering was, ja, dan went het wel, maar een heel groot deel van helderheid en overzicht wat betreft de data en statistieken zijn gewoon om zeep geholpen. In veel opzichten is de site gewoon niet meer te gebruiken zoals voorheen. Het is vrij duidelijk dat deze operatie gewoon een Spotify-ripoff is, met een ellendig Frankstein-creatuur als gevolg.

quote:
Op 18 augustus 2015 10:16 schreef iPim het volgende:
Bij mij is mijn hele "about you" weg, de plek waar ik bijhield naar welke concerten ik geweest ben en hoevaak ik welke bands gezien heb.

Ik baal er echt van als dat gewoon weg is. Is er een manier om een oudere versie terug te halen en dat op te slaan?

Ik heb begrepen dat de informatie uit de "about you"-sectie er nog is en terug gaat komen wanneer die onderdelen vrijgegeven worden. Hopelijk geldt hetzelfde voor de event history.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-08-2015 10:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 10:29 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Als het nou puur een cosmetische verandering was, ja, dan went het wel, maar een heel groot deel van helderheid en overzicht wat betreft de data en statistieken zijn gewoon om zeep geholpen. In veel opzichten is de site gewoon niet meer te gebruiken zoals voorheen.


Dit dus.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-08-2015 11:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Pff, jammer dit. Gebruik last.fm al dik 9 jaar. Vond de lay out altijd wel een beetje tijdloos, dikke prima. Snap niet waarom daar nou weer aan moet worden gesleuteld. Never change a winning team etc.

Verder hoop ik (net als iPim) dat het 'about you' gedeelte terug komt. Zou zeer jammer zijn als ik dat nu allemaal kwijt was.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-08-2015 11:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 10:29 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Ik heb begrepen dat de informatie uit de "about you"-sectie er nog is en terug gaat komen wanneer die onderdelen vrijgegeven worden. Hopelijk geldt hetzelfde voor de event history.


Laten we hopen!

quote:
Op 18 augustus 2015 11:10 schreef ColdheartMinor het volgende:
Pff, jammer dit. Gebruik last.fm al dik 9 jaar. Vond de lay out altijd wel een beetje tijdloos, dikke prima. Snap niet waarom daar nou weer aan moet worden gesleuteld. Never change a winning team etc.



Qua vormgeving past het een beetje in de Windows 8-stijl van grote pictogrammen overal. Ik hoop dat het went.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 18-08-2015 11:45]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-08-2015 11:57 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Het is nog niet af, toch word ik er tot nu toe niet blij van. Ik vind de lay-out gewoon lelijk, ook geen handmatig kunnen verwijderen van scrobbles. Gelukkig blijft mijn avatar van Bert die op de trommel slaat wel intact, dat is natuurlijk een groot pluspunt.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-08-2015 11:57]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-08-2015 12:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 11:44 schreef iPim het volgende:
Qua vormgeving past het een beetje in de Windows 8-stijl van grote pictogrammen overal. Ik hoop dat het went.

Ik hoop dat die trend om drukke designs te maken snel over is. Went moeilijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nexion
Usericon van Nexion
Posted 18-08-2015 12:17 by Nexion Wijzig reactieProfiel van NexionQuote dit bericht

Ik wil echt niet voorbarig zijn, maar ik vind de nieuwe layout erg frustrerend en het valt nog te bezien of ik door ga met het gebruik van last.fm., en ik gebruik de site zowat iedere dag sinds 2008. Jammer...


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-08-2015 13:02 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 11:10 schreef ColdheartMinor het volgende:
Snap niet waarom daar nou weer aan moet worden gesleuteld. Never change a winning team etc.

Zelfmoord á la MySpace, dit.

quote:
Op 18 augustus 2015 11:44 schreef iPim het volgende:
Qua vormgeving past het een beetje in de Windows 8-stijl van grote pictogrammen overal.

Eén van de dingen die Windows 8 zo ellendig maakt. Ben daar nog steeds niet aan gewend.

quote:
Op 18 augustus 2015 11:57 schreef HierIsMike het volgende:
ook geen handmatig kunnen verwijderen van scrobbles.

?! Als dat zo blijft is de hele site écht definitief digitaal afval.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-08-2015 13:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 12:17 schreef Nexion het volgende:
Ik wil echt niet voorbarig zijn, maar ik vind de nieuwe layout erg frustrerend en het valt nog te bezien of ik door ga met het gebruik van last.fm., en ik gebruik de site zowat iedere dag sinds 2008. Jammer...


Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de site qua bezoekersaantal erg terugliep. Ik denk dat ze hiermee een soort van noodingreep doen in de hoop de boel te redden. Een soort van wanhoopspoging.

Klinkt een beetje als Zware Metalen eigenlijk, haha.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-08-2015 13:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 13:05 schreef iPim het volgende:
Klinkt een beetje als Zware Metalen eigenlijk, haha.

Ronde avatars zetten en het komt in orde.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-08-2015 13:29 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 13:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Ronde avatars zetten en het komt in orde.




Buried
Usericon van Buried
Posted 18-08-2015 13:43 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 10:16 schreef iPim het volgende:
Bij mij is mijn hele "about you" weg, de plek waar ik bijhield naar welke concerten ik geweest ben en hoevaak ik welke bands gezien heb.

Ik baal er echt van als dat gewoon weg is. Is er een manier om een oudere versie terug te halen en dat op te slaan?


Staat er nog, rustig maar: http://prntscr.com/85zxpo

Onder settings

[Dit bericht is gewijzigd door Buried op 18-08-2015 13:43]



Nexion
Usericon van Nexion
Posted 18-08-2015 13:53 by Nexion Wijzig reactieProfiel van NexionQuote dit bericht

Klopt inderdaad dat last fm een stuk rustiger is geworden wat gebruiksactiviteit betreft, maar zo ga je dat echt niet oplossen denk ik. De meeste gebruikers zijn al jaren vaste gebruikers denk ik zo.

Ik vind het ook debiel dat je geen 'vrienden' meer hebt maar 'volgers'. Laatste keer dat ik keek was last fm geen instagram of twitter. Ik wil niet eens gevolgd worden. Ga weg! Haha.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-08-2015 14:00 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 13:05 schreef iPim het volgende:
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de site qua bezoekersaantal erg terugliep. Ik denk dat ze hiermee een soort van noodingreep doen in de hoop de boel te redden. Een soort van wanhoopspoging.

Daarom trok ik de vergelijking met MySpace. Het lijkt alsof ze Last.fm aantrekkelijker wilden maken door het meer op Spotify te laten lijken, maar helaas is de hele layout van Spotify evengoed doffe ellende, en zeker niet geschikt voor een site als Last.fm.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-08-2015 14:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 13:43 schreef Buried het volgende:
Staat er nog, rustig maar: http://prntscr.com/85zxpo

Onder settings


Bij mij is dat blokje leeg...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Buried
Usericon van Buried
Posted 18-08-2015 14:16 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 14:07 schreef iPim het volgende:
Bij mij is dat blokje leeg...
.

Vreemd, naar beneden scrollen in het vak zelf misschien?



Northward
Usericon van Northward
Posted 18-08-2015 18:55 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2015 11:57 schreef HierIsMike het volgende:
ook geen handmatig kunnen verwijderen van scrobbles.

Dit komt terug maar is voor nu nog uitgezet.

Werkelijk absurd dat dit live is gegaan. Eerder verwijderde scrobbles (dubbelen van weken terug) staan er weer, de helft van de functionaliteit doet het nog niet. Het design is wennen. Lelijk vind ik het niet. Minder overzichtelijk zal het vrees ik blijven.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-08-2015 20:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het design is wennen, ja. En vreselijk.


I wish I was a butterfly


vegancannibal
Usericon van vegancannibal
Posted 18-08-2015 21:27 by vegancannibal Wijzig reactieProfiel van vegancannibalQuote dit bericht

Godzijdank voor jullie is het design van ZM nog hetzelfde als in 1972, stelletje autisten.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen