IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Za. 19 nov. Rotterdam Deathfest: Decapitated + Aborted + 5 @ Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 29-09-2011 17:42 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

I Chaos (NL death)

Toegevoegd aan de line-up, hiermee is de line-up compleet!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-09-2011 19:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Best aardig, maar speelt Decripit Birth nou nog?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 17-10-2011 12:44 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Nee, Decrepit Birth is op de gehele tour vervangen door Fleshgod Apocalypse.

Kan iemand de topic titel aanpassen naar:
'Za. 19 nov. Rotterdam Deathfest: Decapitated + Aborted + 5 @ Baroeg'?

Alvast bedankt! ;-)

[Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 17-10-2011 12:44]


Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 20-10-2011 10:29 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Flyer toegevoegd!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-11-2011 21:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tijdschema:

22.15 - 23.30 Decapitated
20.50 - 21.50 Aborted
19.50 - 20.30 Fleshgod Apocalypse
18.55 - 19.30 Cyanide Serenity
18.00 - 18.35 Archspire
16.55 - 17.30 I Chaos
16.00 - 16.35 When All Life Ends


Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 17-11-2011 11:59 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Zaterdag is het alweer zover!

Bestel je kaarten op www.baroeg.nl/tickets.htm



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-11-2011 22:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Kom hoogstwaarschijnlijk ook ff buurten, Aborted


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-11-2011 23:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2011 22:16 schreef Count Steel het volgende:
Kom hoogstwaarschijnlijk ook ff buurten, Aborted


Ja godver, ben ik er 'ns niet


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-11-2011 0:14 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2011 23:02 schreef iPim het volgende:
Ja godver, ben ik er 'ns niet


Dat heb ik ook even afgewacht


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 19-11-2011 8:42 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Was weer eens ouderwets gezellig gisteren, ook al was Frank Watkins niet van de partij!



Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 19-11-2011 15:31 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Straks maar eens richting R'dam, vooral benieuwd naar Archspire en in mindere mate Fleshgod Apocalypse.



Ed
Usericon van Ed
Posted 20-11-2011 12:36 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Archspire was wel gaaf, wel erg kort. Fleshgod was ook wel ok ook al liep de drummer wel flink te zwaaien met z'n dubbelbas. Wel een beetje jammer dat je bijna geen gitaar hoorde de hele avond.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-11-2011 16:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was een leuk dagje.

When All Life Ends vond ik maar zozo. Aardige deathmetal werd afgewisseld met minder leuke metal.

I Chaos vond ik een stuk beter. Was mijn eerste kennismaking met de band en dat was een goeie. Heerlijk strakke deathmetal ala Severe Torture. Met name de zanger (headbangde zoals George "Corpsegrinder" Fisher) en de gitarist vielen op met hun goede performance.

Het enorm technische Archspire (naar mijn menig iets teveel gepiel op de gitaar) had ik al snel gezien en ben daarom wat gaan eten. De snackbar tegenover de Baroeg zat behoorlijk vol met metalvolk en een oud vrouwtje vroeg of we soms een gothic-meet hadden....

Terug in de Baroeg was Cyanide Serenity al bezig, maar dat kon me ook niet echt boeien. Toen maar even bij de merchandise gaan kijken.

Fleshgod Apocalypse was lekker bruut, maar errug kort. Leek wel of ze korter speelde dan was aangegeven.

Aborted was weer prima. Lekkere set met oud en nieuw werk (waaronder Global Flatline).

Decapitated kon me, net zoals op Stonehenge, wederom niet boeien. Na zo'n 20 minuten heb ik de bus gepakt.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-11-2011 21:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik sluit me bij MetalJan aan, met een kleine toevoeging:

ALLEJEZUS, wat stonk het volk dat in de Baroeg was. Een milde zweetgeur snap ik best, maar ik denk dat 75% van het volk minimaal een maand geen shampoo/deo gezien had. De 1e band was nog niet begonnen en de plee was al compleet volgescheten en het lange haar wat je rond zag zwiepen stonk naar jute uit de Vikingtijd.

En oh ja: HET STONK GODVERDOMME!

Band v\d avond: Aborted.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-11-2011 21:21 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-11-2011 21:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Was het in de buurt van de Baroeg geen middagje chili con carne à volonté gisteren?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-11-2011 21:25 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

In plaats van oordoppen gewoon neusdoppen indoen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-11-2011 21:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2011 21:23 schreef BenKnuckles het volgende:
Was het in de buurt van de Baroeg geen middagje chili con carne à volonté gisteren?


Ik denk meer iets in de richting van een collectief anti-hygiëne offensief. Had al niet veel op met Rotterdam en dit is er niet beter op geweest gisteren.

Ben op krakersfeesten geweest waar het beter "rook", godver!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-11-2011 21:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2011 21:25 schreef G.I.R.L. het volgende:
In plaats van oordoppen gewoon neusdoppen indoen.


Echt niet te doen, niet gaan was beter geweest


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-11-2011 21:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Een clubje Occupiers misschien?



 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-11-2011 21:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2011 21:26 schreef Count Steel het volgende:
Ik denk meer iets in de richting van een collectief anti-hygiëne offensief.




[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-11-2011 21:32]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-11-2011 21:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Wie is dat?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-11-2011 22:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Benny Bax van De Smaakpolitie. Iets Belgisch, jammer genoeg Je reactie deed mij er wat aan denken.

In mijn hoofd klinkt het allemaal heel erg grappig.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-11-2011 22:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

"Denk om die rubbertjes?"


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-11-2011 22:25 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2011 22:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Benny Bax van De Smaakpolitie. Iets Belgisch, jammer genoeg Je reactie deed mij er wat aan denken.

In mijn hoofd klinkt het allemaal heel erg grappig.


Ik lach met je mee! (in m'n hoofd)



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen