IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Urfaust pt. II Vorige pagina | Volgende pagina
Lafawijn
Usericon van Lafawijn
Posted 11-12-2013 21:42 by Lafawijn Wijzig reactieProfiel van LafawijnQuote dit berichthttp://www.lafawijn-records.tk

quote:
Op 11 december 2013 21:33 schreef Hypnos het volgende:
nee, het is pas morgen zegt ie


Ja, dat zei hij gisteren... Dat maakt morgen dus vandaag.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-12-2013 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, maar als je quote op vandaag dan telt dat niet meer


signature


Lafawijn
Usericon van Lafawijn
Posted 11-12-2013 22:26 by Lafawijn Wijzig reactieProfiel van LafawijnQuote dit berichthttp://www.lafawijn-records.tk

quote:
Op 11 december 2013 22:14 schreef Hypnos het volgende:
ja, maar als je quote op vandaag dan telt dat niet meer


Oh, ok dan kijk ik morgen weer...


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 11-12-2013 22:35 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Temporele logica op z'n Hypnos'.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-12-2013 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2013 22:26 schreef Lafawijn het volgende:
Oh, ok dan kijk ik morgen weer...


jij begrijpt het


signature


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-12-2013 12:15 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Achtung Black Metal Clochards and Satanic Dandees..

Ván Records has got some new Urfaust crappola for sale...

Black version of DER ERSTE LEVITATION:

Urfaust - "Die Erste Levitation" 7"

- one sided 7" with etching on side "b"
- solid-coloured black cartonstock with graphite hotfoil-embossing
- artwork by Midgaars Lugubrum



http://www.van-records.de/products/de/Vn-Releases/Urfaust-Die-Erste-Levitation-7.html

-
Erste Levitation shirt..

Black on Black





http://www.van-records.de/products/de/Clothing/Urfaust-Die-Erste-Levitation-T-Shirt-black.html

-

Devoted Intoxication Worship Beltbuckle:







http://www.van-records.de/products/de/other/Urfaust-Guertelschnalle.html


http://www.van-records.de


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2013 12:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het ziet er echt geweldig uit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 12-12-2013 12:24 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Wat grindcore bands met splits doen, doet Urfaust met merchandise

Van elk optreden is er wel een nieuw shirt lijkt het wel, hahaha


Hafgufa


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-12-2013 12:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2013 12:24 schreef Ravnajuv het volgende:


Van elk optreden is er wel een nieuw shirt lijkt het wel, hahaha


dat is ook zo... gelukkig doen we maar 7 shows per jaar


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-12-2013 14:03 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Mooi spul, vooral die beltbuckle.

[Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 12-12-2013 14:03]


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Percht
Alfanumerieksken
Usericon van Percht
Posted 13-12-2013 9:52 by Percht (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van PerchtQuote dit berichthttp://facebook.com/perchtmetal

die grinders waren ook een mooi item. Jammer dat ze zo beperkt in oplage waren


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-12-2013 17:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

https://m.facebook.com/events/661280903895866

01/02/14
The Ruins of Beverast
Urfaust
Selim Lemouchi and his enemies
Bölzer
@ magasin 4, Brussel (Belgie)


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-12-2013 12:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2013 12:15 schreef irritante klootzak het volgende:
Devoted Intoxication Worship Beltbuckle:




Jezus. :')!!!!!!!!!!!

Wat verschrikkelijk slecht en lelijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-12-2013 12:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Ja sorry, volgende keer een regenboogvlag editie doen met extra stratsteentjes zodat de homoseksuele fans zich niet achtergesteld voelen Onvweerwolfje?

Maar zonder gekheid: kennelijk hebben er een hoop mensen slechte smaak, want het ding is uitverkocht.....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 14-12-2013 12:59 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Kak.....
Dacht dat t wel mee zou vallen...
Komt er nog een tweede lading van dat spul ?


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 14-12-2013 12:59 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Het blijft toch altijd maar de vraag of zo'n band er volledig achter staat (en zelf ook lekker met het spul loopt te paraderen) of dat het voornamelijk een initiatief is van het label.
Denk aan de Darkthrone/ Peaceville verhouding. Darkthrone levert de muziek, Peaceville bemoeit zich met alle fysieke fratsen.

Overigens is dit geen vraag richting Urfaust, meer een mijmering in het algemeen.

Toffe shirts overigens; zoals altijd!
Fijn ook die kleine oplage, op die manier komen veel mensen aan een Urfaust shirt, maar is iedere editie toch weer iets heel bijzonders.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-12-2013 13:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

@ Maturbator: nee, komm green 2e lading dent ik... Wellicht een new ontwerp, maar we zien wel...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 14-12-2013 13:04 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Balen...
Dan word het wachten tot het ding opduikt op ebay
Die regenboog editie hoef ik niet...haha

[Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 14-12-2013 13:05]


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-12-2013 13:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2013 12:59 schreef Sisyphos het volgende:
Het blijft toch altijd maar de vraag of zo'n band er volledig achter staat (en zelf ook lekker met het spul loopt te paraderen) of dat het voornamelijk een initiatief is van het label.
Denk aan de Darkthrone/ Peaceville verhouding. Darkthrone levert de muziek, Peaceville bemoeit zich met alle fysieke fratsen.

Overigens is dit geen vraag richting Urfaust, meer een mijmering in het algemeen.


Ik kan het wel voor je beantwoorden: wij hebben met Ván Records een uitstekende verhouding en alles gaat in overleg...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-12-2013 13:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2013 13:04 schreef Masturbator het volgende:
Balen...
Dan word het wachten tot het ding opduikt op ebay
Die regenboog editie hoef ik niet...haha


Hahahaha

Ik zal eens kijken maar een nieuw ontwerp


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-12-2013 13:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2013 12:53 schreef irritante klootzak het volgende:
Ja sorry, volgende keer een regenboogvlag editie doen met extra stratsteentjes zodat de homoseksuele fans zich niet achtergesteld voelen Onvweerwolfje?


Plan!

quote:
Maar zonder gekheid: kennelijk hebben er een hoop mensen slechte smaak, want het ding is uitverkocht.....



Dat verbaast me niets, ik ken jullie fans.

(Je weet nog wat er toen in Hoogeveen gebeurde met dat Duitse knulletje? )


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 14-12-2013 13:11 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

We wachten het wel af..
Top ! Goed dat je als band zo'n goede verstandhouding hebt met je label...
Dat is lang niet altijd t geval.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 14-12-2013 13:13 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2013 13:05 schreef irritante klootzak het volgende:
Ik kan het wel voor je beantwoorden: wij hebben met Ván Records een uitstekende verhouding en alles gaat in overleg...






irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-12-2013 13:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2013 13:11 schreef Masturbator het volgende:
We wachten het wel af..
Top ! Goed dat je als band zo'n goede verstandhouding hebt met je label...
Dat is lang niet altijd t geval.


Scheelt wellicht ook dat we goede vrienden zijnet Ván Records... Maar we zijn blij dat we alle vrijheid hebben en dat over alles te praten valt.. Echt een super label, daarom blijven we ook bij er bij.. Ondanks dat we regelmatig aanbiedingen krijgen van grotere labels...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-12-2013 13:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2013 13:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Plan!



Dat verbaast me niets, ik ken jullie fans.

(Je weet nog wat er toen in Hoogeveen gebeurde met dat Duitse knulletje? )


Haha, oh lord..


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen