IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Urfaust pt. II Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-01-2015 20:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

die moet binnen een paar weken uitkomen! 4 tracks, 42 minuten.. vooral ambient achtig spul... weinig gitaarwerk


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-01-2015 20:34 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Zoals altijd siked en benieuwd.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-01-2015 21:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hier ook benieuwdheid


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-01-2015 21:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

zal wel wat posten als er info is met release datum etc... Het vinyl zelf is al klaar trouwens: ik geloof dat ze aankomende week met het drukwerk van de hoezen aan de gang gaan, dus het zal niet al te lang meer duren...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 11-01-2015 14:31 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Kunnen we dan een beetje Einsiedler-achtig materiaal verwachten? Toch wel één van mijn favoriete Urfaust-tracks.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-01-2015 16:29 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2015 14:31 schreef Reynaerde het volgende:
Kunnen we dan een beetje Einsiedler-achtig materiaal verwachten? Toch wel één van mijn favoriete Urfaust-tracks.




irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-01-2015 10:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Kan nog weinig zeggen over de aankomende full lengt, helaas..

maar die nieuwe mini, is meer ambient achtig, weinig gitaar werk, weer wat nieuwe elementen, wat oude vertrouwde shit... wederom een mix van van alles wat

meer info binnenkort...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-01-2015 13:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht







Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-01-2015 21:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 20-01-2015 9:54 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Net de sample gecheckt hier: https://soundcloud.com/v-n-records/urfaust-apparitions

Klinkt best interessant! Weer iets nieuws voor de band, maar tof gedaan. Ben wel benieuwd hoe de andere 34 minuten klinken.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-01-2015 10:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, klinkt allemaal weer een beetje anders... deze ep is meer "ambient based" en er is weinig gitaar in te vinden... maar het nummer met elektrische gitaar, doet mij persoonlijk enorm aan Sleep denken


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-01-2015 13:09 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Awesome.



Je van Het
Master Baiter
Usericon van Je van Het
Posted 20-01-2015 14:38 by Je van Het Wijzig reactieProfiel van Je van HetQuote dit bericht

Hmmz, nee, ik vond het oudere werk toch beter. Dit voelt aan als sell out gedoe. Ik ga er niet hard op.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-01-2015 15:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2015 14:38 schreef Je van Het het volgende:
Dit voelt aan als sell out gedoe.

Verklaar.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 20-01-2015 15:33 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2015 14:38 schreef Je van Het het volgende:
Ik ga er niet hard op.

Laat me raden, jij bent zo'n typische geendrugsgebruiker?
Fucking posers in de scene tegenwoordig.

[Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 20-01-2015 15:48]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-01-2015 16:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Hoewel dit nummer zeker representatief is voor het MINI ALBUM (dat wel 44 minuten is), is het eigenlijk noodzakelijk om het mini album in zijn GEHEEL te luisteren, omdat het op deze manier natuurlijk slechts een beperkt deel weer geeft....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-01-2015 16:30 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2015 15:33 schreef Sisyphos het volgende:
Laat me raden, jij bent zo'n typische geendrugsgebruiker?


Dus je kan dit soort muziek enkel maar appreciëren als je drugs gebruikt of wat?

Back on topic: zeer benieuwd naar het nieuwe materiaal in zijn totaliteit.



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 20-01-2015 17:20 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2015 16:30 schreef williamblake het volgende:
Dus je kan dit soort muziek enkel maar appreciëren als je drugs gebruikt of wat?


Ja.
Poseur.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-01-2015 12:26 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2015 13:09 schreef Dirge for november het volgende:
Awesome.


Nuchter beluisterd.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-01-2015 18:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-02-2015 12:19 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Lekker plaatje hoor.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 06-02-2015 17:46 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Vandaag binnen gekregen op CD en LP en derhalve te bestellen. De LP is inmiddels uitverkocht bij het label zelf zie ik.



Northward
Usericon van Northward
Posted 15-02-2015 22:28 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Het eerste en laatste nummer kunnen me niet volledig boeien, maar het middenstuk van het album is zeker de moeite waard.
Nice artwork ook.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 16-02-2015 17:51 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Wat een GEWELDIG nummer is dat Apparitions! Amai...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-03-2015 11:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

thanks..


verder:



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen