IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Foobar
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 21:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nog mensen die deze audioplayer gebruiken? Naar mijn mening veel beter dan Winamp (gewoonweg brol), WMP (blokkeert te gemakkelijk) en Itunes (te traag).

Meer info hier te vinden: http://www.foobar2000.org/

Even een vraagje: is er hier iemand die mij wat degelijk kan uitleggen hoe ik zelf wat aan de lay-out kan prutsen? De basisdingen kan ik (zoals nieuwe panels aanmaken, kleuren veranderen en dergelijke), maar voor de rest begrijp ik er echt geen reet van. En de fora zijn moeilijkdoenerij ten top.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-09-2011 21:30 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Geen idee, ik heb 'em gewoon simpel zwart. Wat mij betreft: hoe eenvoudiger, hoe beter.


You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 21:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat klopt, maar als ik zoiets als op onderstaande afbeelding zie, zou ik wel eens willen weten hoe je die kleine dingen kunt aanpassen.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-09-2011 21:50 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

In het programma verdiepen en de fora van Hydrogenaudio doornemen


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-09-2011 22:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2011 21:26 schreef BenKnuckles het volgende:veel beter dan Winamp (gewoonweg brol)


:')


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-09-2011 22:26 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

MediaMonkey: snel, slick, ondersteund alles en m'n ipod. Foobar staat'r wel op, maar is toch iets te nerdy voor mij.


Dear dirty delightful old drunken old days


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-09-2011 22:26 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

wat is er mis met Winamp, heb al zoveel progjes geprobeerd, kom altijd weer bij Winamp uit, doet gewoon wat het doen moet, bij mij althans


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-09-2011 22:27 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

VLC ook een tijdje gebruikt maar voor muziek toch wat minder geschikt vind ik


... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 23:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2011 22:07 schreef Nimbus het volgende:
:')


Niet huilen Winamp is veel te traag, veel te lomp, blokkeert te gemakkelijk en de vormgeving is echt enorm lelijk. Het media-library systeem werkt ook niet naar mijn zin.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2011 23:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2011 22:26 schreef Schaffelaer het volgende:
MediaMonkey: snel, slick, ondersteund alles en m'n ipod.


+1 De rest is troep.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-09-2011 16:23 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

onwetendheid dat is troep.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 03-09-2011 20:14 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

Heb Foobar een tijdje geprobeerd, leuk allemaal.
Maar ik miste toch een search functie.


More Evil0r Than Skelet0r


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-09-2011 20:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Winamp doet alles waarvan ik vind dat het voor mij moet doen.

Foobar jaren geleden eens geprobeert, maar daar wilde je toen nog niet dood naast gevonden worden.


 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-09-2011 23:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2011 20:14 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
Heb Foobar een tijdje geprobeerd, leuk allemaal.
Maar ik miste toch een search functie.


Kun je met een paar klikken instellen.

Maar dat is natuurlijk wel het probleem van Foobar: je moet alles zelf uitvogelen. Leuk om te doen, maar best nog lastig. [/understatement]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-09-2011 1:25 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 3 september 2011 20:14 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
search functie.



f3


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-09-2011 1:30 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

dit topic demonstreert op een ongenuanceerde wijze dat bepaalde gebruikers vervallen in frustratie omdat ze geen knowhow hebben en daarom maar voor de mooie GUI gaan.

Mediamonkey is daar een prachtig voorbeeld van.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-09-2011 4:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2011 1:30 schreef Black Jew het volgende:
dit topic demonstreert op een ongenuanceerde wijze dat bepaalde gebruikers vervallen in frustratie omdat ze geen knowhow hebben en daarom maar voor de mooie GUI gaan.

Mediamonkey is daar een prachtig voorbeeld van.


Hehe, mooie GUI en MM in een zin noemen, dan heb je het dus echt niet begrepen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-09-2011 9:43 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2011 20:14 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
Heb Foobar een tijdje geprobeerd, leuk allemaal.
Maar ik miste toch een search functie.


Control-f.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-09-2011 11:20 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

ALT + F4 stelletje noobs.

Nogsteeds Winamp hier. Doet álles wat ik wil dat het doet, behalve bier halen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-09-2011 11:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2011 1:30 schreef Black Jew het volgende:
dit topic demonstreert op een ongenuanceerde wijze dat bepaalde gebruikers vervallen in frustratie omdat ze geen knowhow hebben en daarom maar voor de mooie GUI gaan.

Mediamonkey is daar een prachtig voorbeeld van.


Met als verschil dat MM allesbehalve een mooie GUI heeft. Maar dat is mijn mening.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 04-09-2011 11:59 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik gebruik gewoon iTunes. Wel zo makkelijk, staat precies op wat ook op mijn iPod staat .


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-09-2011 16:27 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Wél een Foobar topic en geen van Winamp? Vreemd, veel beter dat jullie er een algemeen topic van maken, niet?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-09-2011 17:12 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 september 2011 11:59 schreef Paul het volgende:
Ik gebruik gewoon iTunes. Wel zo makkelijk, staat precies op wat ook op mijn iPod staat .
Zo traaaaaag.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2011 18:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Klopt, op Windows iig. mac is het dikke prima. Daarom op het werk Foobar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-09-2011 21:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ook foobar. Boeit mij dat wat goed is en niet, ik wil gewoon een progje dat niet vastloopt. Selecteer een zwik files, druk op enter en speul'n maar, de rest vind ik niet interessant. Search, GUI, functionaliteit bla bla bla. Gewoon spelen en niet crashen, punt.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-09-2011 21:35]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-09-2011 20:12 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

FUBAR?


 


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen