IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Masters of reality Vorige pagina
El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-05-2005 0:10 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2004 10:42 schreef TekNoir het volgende:
''john brown, bring him down, bring his body to the ground!''



vreselijk onderschatte band, maar geweldige muziek!


Kill the king (masters of reality)! Wat een geweldig nummer!


slome
Usericon van slome
Posted 07-05-2005 0:33 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Grrr! Mijn laksheid begint me te ergeren. Ik hoor de naam van deze band al jaren voorbij komen, maar ik vergeet kennelijk steeds wat van de muziek op te zoeken


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-05-2005 0:44 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 0:33 schreef slome het volgende:
Grrr! Mijn laksheid begint me te ergeren. Ik hoor de naam van deze band al jaren voorbij komen, maar ik vergeet kennelijk steeds wat van de muziek op te zoeken


Begin met Masters of Reality en Deep in a hole. Ooit waren ze live te aanschouwen
op Dynamo...


slome
Usericon van slome
Posted 07-05-2005 0:50 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Kee, die zoek ik morgen dan wel op. Ik ga maffen. Adios


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-10-2006 20:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*sgop*

Zit 'Deep In The Hole' weer eens te luisteren. Vind het nog steeds een erg goede plaat in het genre.

Hoe zijn de andere albums van MOR eigenlijk in vergelijking met deze?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-10-2006 12:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 20:03 schreef Hexegot het volgende:

Hoe zijn de andere albums van MOR eigenlijk in vergelijking met deze?


de eerste 'Blue Garden'/Masters Of Reality en Sunrise On The Sufferbus (is wel anders) zijn beter, dan komt deze, zeker niet onverdienstelijk; is meer te vergelijken met de 'Blue Garden'.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-10-2006 12:10]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-12-2010 22:10 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*kick*

Nadat ik een paar maanden terug Pine / Cross Dover heb gekocht, ben ik weer actief naar Masters Of Reality gaan luisteren, en eindelijk is het kwartje gevallen. Ge-ni-aal! Wat een band!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-12-2010 22:36 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik ken alleen de eerste cd en dat is het niet echt voor mij, net wat te soft. Live op Dynamo vond ik het wel goed, ik zal de live-cd's eens proberen.

Ze staan in het voorprogramma van The Cult begin februari, oa. in Amsterdam, Groningen en Brussel.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-12-2010 14:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Goede band hoor. Hun debuut is simpelweg de beste plaat. De laatste plaat vind ik ook aardig (verliest wel z'n kracht na een paar nummers m.i.). "Welcome to the Western lodge" vind ik de meest onderschatte plaat.


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen