IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Zelfmoord, da's wel het laatste wat ik zou doen. Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-01-2013 17:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 17:53 schreef faalhaas het volgende:
Ik neem zo iemand het dan niet kwalijk als die af toe een eens "een bommetje" dropt hier op het forum. Gewoon om ff stoom af te blazen of misschien kan ie door alle ellende even niet meer helder nadenken.

Ik heb daar iig niet meteen een oordeel over zoals sommige anderen dat wel hebben. Daarvoor ken ik de situatie niet goed genoeg en je moet al helemaal niet de illusie hebben in iemands hoofd te kunnen kijken.


lijkt niet gek dat mensen een bepaald beeld vormen over iemand / een situatie als mensen van dit soort bommen droppen.....


mensen vormen toch altijd een bepaald beeld van een ander..........? zeker op fora....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-01-2013 17:57 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 17:49 schreef irritante klootzak het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen dat het frustrerend is.... maar dan blijf je toch doorzoeken naar een oplossing lijkt me?
Dat lijkt mij het beste ja, maar niet iedereen op ieder moment dus.
quote:
Op 4 januari 2013 17:49 schreef irritante klootzak het volgende:
maargoed, ik vraag me af of Zwaremetalen wel het juiste forum is om over dit soort toestanden te praten of van die ¨ik ga zelfmoord plegen¨ bommetjes te droppen..... zoek een forum waar je met lotgenoten / gelijkgestemden kan chatten en niet hier.......
Daar zal je in zo'n situatie vast meer aan hebben dan de typische ZM-reactie "Je moet het allemaal zelf doen en actie ondernemen.".


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-01-2013 17:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ach ZM bruist van de wanhopig uitschot, jij ben een beetje de positieve uitzondering met je international musicale carriere vergelijkbaar met the village people.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-01-2013 18:00 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 17:49 schreef irritante klootzak het volgende:
zoek een forum waar je met lotgenoten / gelijkgestemden kan chatten en niet hier.......


Laat iedereen dat even lekker zelf bepalen. Alsof hij de enige is hier met negatieve gedachten. Daar komt bij, slechts met dergelijke gelijkgestemden chatten werkt misschien alleen maar averechts.


... hoe de hazen lopen ...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-01-2013 18:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Ok, whatever dan....

vooral lekker in je eigen ellende gaar blijven koken

Ik ga lekker bier drinken, AJO!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-01-2013 18:05 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 17:56 schreef irritante klootzak het volgende:
lijkt niet gek dat mensen een bepaald beeld vormen over iemand / een situatie als mensen van dit soort bommen droppen.....


mensen vormen toch altijd een bepaald beeld van een ander..........? zeker op fora....


Tuurlijk, maar of dat ook altijd strookt met de realiteit?


... hoe de hazen lopen ...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-01-2013 18:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

soms wel en soms ook niet..

lui die zich hier als eikels gedragen, bleken behoorlijk mee te vallen... andersom trouwens ook..

maargoed, zoals ik zei: goed weekend allemaal.. de Karhu roept!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2013 18:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 17:49 schreef irritante klootzak het volgende:
maargoed, ik vraag me af of Zwaremetalen wel het juiste forum is om over dit soort toestanden te praten of van die ¨ik ga zelfmoord plegen¨ bommetjes te droppen..... zoek een forum waar je met lotgenoten / gelijkgestemden kan chatten en niet hier.......


Wat maakt het uit of dit wel of niet een juist forum is voor die toestanden zoals jij dat mooi verwoord?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-01-2013 18:49 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Er zijn fora waar mensen met dit soort ernstige depressieve klachten "professioneel" geholpen kunnen worden, vandaar misschien? Zat psychologie fora met volk dat (algemeen gezien) wat minder kort door de bocht is. Anderzijds zou juist een reactie als die van Bastianus iemand ook wel wakker kunnen schudden. De beste hulp komt meestal uit onverwachte hoek dus kan het geen kwaad om af en toe een bommetje te droppen her en der. Het oogst hier iig vele reacties, beetje selectief lezen en je kan er best wat nuttigs uit halen imo.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-01-2013 18:51 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Groetjes aan Helveetje en Powertiekje natuurlijk


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2013 18:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 18:49 schreef Mortis Rex het volgende:
Er zijn fora waar mensen met dit soort ernstige depressieve klachten "professioneel" geholpen kunnen worden, vandaar misschien? Zat psychologie fora met volk dat (algemeen gezien) wat minder kort door de bocht is. Anderzijds zou juist een reactie als die van Bastianus iemand ook wel wakker kunnen schudden. De beste hulp komt meestal uit onverwachte hoek dus kan het geen kwaad om af en toe een bommetje te droppen her en der. Het oogst hier iig vele reacties, beetje selectief lezen en je kan er best wat nuttigs uit halen imo.



Misschien is dat niet wat hij wil? Dat proffie fora gebeuren? En wellicht voelt ie zich meer thuis in het kort door de bocht fora gebeuren zoals hier?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-01-2013 19:09 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Dat zeg ik, sort of


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 04-01-2013 19:41 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com



I am mine own redeemer...!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 4:10 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 17:34 schreef ElitE het volgende:
Dat klopt ook wel, maar aan die hulpverlening valt soms maar weinig te veranderen. Uiteindelijk ben je toch op jezelf aangewezen wat te maken van je leven. hulpverlening kan een vangnet zijn en kan je een duwtje in je rug geven maar het is nooit in staat jouw leven te bepalen en de rest van je leven je handje vast te houden.
Ze falen voor mij erg helder: gevolgen worden tijdens opnames aangepakt, maar de oorzaak laat men zitten. Hierdoor komen na opname de gevolgen weer terug, en volgt er weer een opname.

Ik wil niet voor de komende 20 jaar werk voor hun blijven.
quote:
Op 4 januari 2013 17:49 schreef irritante klootzak het volgende:
maargoed, ik vraag me af of Zwaremetalen wel het juiste forum is om over dit soort toestanden te praten of van die ¨ik ga zelfmoord plegen¨ bommetjes te droppen..... zoek een forum waar je met lotgenoten / gelijkgestemden kan chatten en niet hier.......
Gedaan. Actief geweest op een suicide preventie forum. Ik voel me er een alien. Weet niet wat ik lees en stuit keer op keer op onbegrip.
quote:
Op 4 januari 2013 17:57 schreef Helvete het volgende:
Daar zal je in zo'n situatie vast meer aan hebben dan de typische ZM-reactie "Je moet het allemaal zelf doen en actie ondernemen.".

Dit krijg ik nu na 10 jaar ook plotseling van de familie te horen.
Ik onderneem zelf meer actie dan wie dan ook [het volgende week startende onderzoek heb ik zelf aangevraagd], maar dat zien ze niet. Het allemaal zelf doen kan ik niet, dat is lang en breed bewezen, maar ondanks dat blijven ze het zeggen. Dergelijk onbegrip van mensen die ooit erg dicht bij je stonden kan ik nog steeds niet plaatsen.

Verder heb ik zoals Mortis Rex zegt enorm veel behoefte aan niet-proffesionele praat. Gewone mensen, gewone reacties.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-01-2013 4:35 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2013 4:10 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Dit krijg ik nu na 10 jaar ook plotseling van de familie te horen.



ooit ook iets dergelijks te gekregen van een familielid, dat ik me zou proberen te verschuilen achter een stoornis en zo de confrontatie niet zou hoeven aan te gaan, dit las ik uit een rapport naar aanleiding van een gesprek dat ze met haar hadden gevoerd, voelde als een dolksteek in mn rug

quote:
Op 5 januari 2013 4:10 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ze falen voor mij erg helder: gevolgen worden tijdens opnames aangepakt, maar de oorzaak laat men zitten. Hierdoor komen na opname de gevolgen weer terug, en volgt er weer een opname.



Wat is volgens jou de oorzaak dan?


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-01-2013 4:48 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 17:57 schreef Helvete het volgende:
Daar zal je in zo'n situatie vast meer aan hebben dan de typische ZM-reactie "Je moet het allemaal zelf doen en actie ondernemen.".
quote:
Op 5 januari 2013 4:10 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Gedaan. Actief geweest op een suicide preventie forum. Ik voel me er een alien. Weet niet wat ik lees en stuit keer op keer op onbegrip.
Oké, dan had ik het dus mis.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 5:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2013 4:35 schreef faalhaas het volgende:
Wat is volgens jou de oorzaak dan?
Traumatische ervaringen. Welke is wat te persoonlijk voor op een openbaar forum.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-01-2013 7:15 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2013 5:39 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Traumatische ervaringen. Welke is wat te persoonlijk voor op een openbaar forum.


Ok, dat snap ik. Wat ik alleen niet zo goed snap is dat je een tijdje terug een vorm van autisme als oorzaak zag. En dat ontstaat niet door traumatische ervaringen, daar word je mee geboren. Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk, maar ik vraag me toch af of je ondertussen je eigen diagnose hebt bijgesteld.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2013 8:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2013 17:38 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Jammer.

Je kan me mailen, tcustersAThotmailDOTnl
Neh.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 9:00 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2013 8:58 schreef bastianus het volgende:
Neh.
Begrijpelijk en prima.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2013 9:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2013 11:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Vanwaar die betrokkenheid en frustratie (als ik vragen mag). Gefrusteerd dat hij de helpende hand niet aanpakt of dat je denkt dat het een trolactie is? In ieder geval. Ik denk dat het heel raadzaam is wanneer je hulp aanbiedt een duidelijk grens weet te trekken en het niet persoonlijk laat worden.
Verder wensen ik LV alle sterke en geluk toe (iets wat ik alle andere ZM-ers toewens overigens )
Exact! Dus laat ik het hierbij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-02-2014 21:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

'Sup LV?


When your people matter, menstrual health matters


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-02-2014 2:38 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Niks, hoezo?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-02-2014 11:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Just checkin' how ya doin'


When your people matter, menstrual health matters


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-02-2014 22:15 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Een ban betekend niet dat ik dood ben.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen