IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2011 19:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

OWW ik weet het. Ik zit constant met mn fluit te spelen. Maar mensen geloven dat niet. Mocht ik dan een piemelziekte overdragen op mijn anus... dat geloven mensen nog minder

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-10-2011 19:29]


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-10-2011 19:29 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 oktober 2011 9:43 schreef bastianus het volgende:
Ik niet.


Ja maar als ik met mijn gezicht richting het noorden sta woon jij ook min of meer rechts
van me.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-10-2011 19:30]


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-10-2011 19:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 oktober 2011 19:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Het is wel verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen inderdaad hun handen niet wassen nadat ze naar het toilet zijn geweest.


Verbazingwekkend hoeveel mensen er zo zwaar aan tillen. Miljoenen jaren zonder zeep en nu opeens is het van levensbelang?

E. Coli mag je dan wel aantreffen maar dat beestje is slechts indicator voor vervuiling, je draagt hem altijd bij je en ziek wordt je alleen bij grote zwakte.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2011 19:38 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2011 19:33 schreef ElitE het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen er zo zwaar aan tillen. Miljoenen jaren zonder zeep en nu opeens is het van levensbelang?

E. Coli mag je dan wel aantreffen maar dat beestje is slechts indicator voor vervuiling, je draagt hem altijd bij je en ziek wordt je alleen bij grote zwakte.



Ik heb nergens gezegd dat het van levensbelang is, ik vind het gewoon smerig. Vroeger had je geen keus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2011 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik ruik wel regelmatig vingergewijs hoe mijn aars ruikt, gewoon, uit nieuwsgierigheid

als het tegenvalt ga ik plassen


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-10-2011 19:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 oktober 2011 19:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat het van levensbelang is, ik vind het gewoon smerig. Vroeger had je geen keus.


Uiteindelijk zijn de handen van mensen die vaker hun handen wassen viezer. Door het wegwassen van autochtone huidflora geef je slechte bacterien de kans.

Mensen met smetvrees zijn dan ook veel vatbaarder.

Overigens geld dat ook voor veel andere voorwerpen, zo is het ook niet slim om hele agressieve schoonmaakmiddelen te gebruiken omdat je dan bij herkolonisatie(en dat gaat snel) het sneller in het voordeel is van slechte bacterien. Alleen bij dingen die echt al vies zijn moet je de zwaardere middelen gebruiken om een nieuw evenwicht te settelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-10-2011 19:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 oktober 2011 19:44 schreef ElitE het volgende:
Uiteindelijk zijn de handen van mensen die vaker hun handen wassen viezer. Door het wegwassen van autochtone huidflora geef je slechte bacterien de kans.

Mensen met smetvrees zijn dan ook veel vatbaarder.

Overigens geld dat ook voor veel andere voorwerpen, zo is het ook niet slim om hele agressieve schoonmaakmiddelen te gebruiken omdat je dan bij herkolonisatie(en dat gaat snel) het sneller in het voordeel is van slechte bacterien. Alleen bij dingen die echt al vies zijn moet je de zwaardere middelen gebruiken om een nieuw evenwicht te settelen.
Zie ook resistente ziekenhuisbacterieën.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-10-2011 20:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 oktober 2011 19:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat het van levensbelang is, ik vind het gewoon smerig. Vroeger had je geen keus.
Ik stop mijn telefoon met trilfunctie altijd in mijn kont. En dan maar hopen dat er iemand belt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-10-2011 20:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja dat is meer door verkeerd/overmatig antibiotica gebruik en dan vooral in de veesector.

Leuk dat Nederland een van de meest voorzichtige landen is met het gebruik van antibiotica bij mensen. Echter zijn we ook een van de landen met de meeste preventie antibiotica bij dieren. (Sommige middelen zijn groeiversnellers vandaar dat ze zo veelvuldig worden toegepast) Hierdoor komt verreweg het grootste gedeelte MRSA bacterien het ziekenhuis binnen door varkenshouders.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2011 20:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 oktober 2011 20:07 schreef bastianus het volgende:
Ik stop mijn telefoon met trilfunctie altijd in mijn kont. En dan maar hopen dat er iemand belt.


dat moet je doen als je batterij bijna plat is. Dan doet hij dat constant, en als ie in je aars verdwijnt dan moet je geen schrik hebben dat je vrienden je gaan pesten, want dan is hij toch zo goed als plat.


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2011 20:13 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Of een tweede abonnement nemen, en jezelf opbellen!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-10-2011 20:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 oktober 2011 20:13 schreef Vargen666 het volgende:
Of een tweede abonnement nemen, en jezelf opbellen!
Ja, maar de spanning zit hem juist in het wel of niet gebeld worden. Dat maakt het een beetje interactief.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2011 20:21 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, plemp je nummer hier op ZM!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-10-2011 20:22 by bastianus Profiel van bastianus

Neuh..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-10-2011 20:23 by nark Profiel van nark

Glenn Wilson en Nerida Higgins lagen voor anker te genieten van een rustige avond, toen ze een walvis rond de boot ontwaarden. Tot hun schrik nam een andere bultrug de ankerlijn in de mond en sleepte de boot met grote vaart de zee op.

Op hun hulpoproepen aan de politie en de reddingsbrigade werd niet gerageerd. Ten einde raad besloten ze na een onvrijwillige sleeptocht van een kwartier de ankerlijn te kappen.

Glenn Wilson verklaarde tegen het Australische Sky News: "we hoopten op onze ankerplaats misschien een walvis te zien, maar dan niet van zo dichtbij".

Kijk hier naar de VIDEO


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-10-2011 20:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 oktober 2011 20:23 schreef nark het volgende:
Kijk hier naar de VIDEO
Dat maak ik zelf wel uit!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-10-2011 20:26 by nark Profiel van nark

quote:
Op 14 oktober 2011 20:24 schreef bastianus het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit!






Dan niet joh.......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2011 16:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Levensbedreigende drug verovert Europa

Een nieuwe levensgevaarlijke drug, krokodil genoemd, verovert Europa. De drug blijkt dezelfde werking te hebben als heroïne, met dit verschil dat de nieuwe drug de huid kapot maakt en het er zelfs voor zorgt dat de wonden kunnen gaan rotten. Het eerste gebruik blijkt vaak al dodelijk te zijn.

Deze nieuwe drug, die eenvoudig zelf vervaardigd kan worden, dook het eerst op in Rusland. Arme jongeren maken deze drug door een hoestdrankje, benzine, jodium en zwavel te laten koken totdat het een dikke brij vormt.

"Het kost bijna niets maar heeft een vernietigende werking op het lichaam", volgens Kysia Hekster NOS-correspondent in Rusland. "Het vreet je vlees op, er komen diepe gaten in je huid tot op het bot en het stinkt verschrikkelijk. Door de wonden op je lichaam lijkt het alsof je bent aangevallen door een krokodil, vandaar de naam van de drug." Als je begint te gebruiken leef je nog een jaar, misschien twee", vervolgt Kysia Hekster.

In Rusland zijn naar schattingen op dit moment een miljoen krokodil-verslaafden. Door een gebrek aan afkickklinieken kan de overheid hierdoor niet of nauwelijks tegen dit verschijnsel optreden. Volgens Der Spiegel is er ook al sprake van krokodil-gebruik in Duitsland. Met name in het Ruhrgebied en Frankfurt zou de drug zijn vernietigende werk doen. De vraag is nu wanneer het gebruik in België en Nederland zal worden geconstateerd.

Pff wat een onzin, in NL kun je codeine niet zonder doktersrecept verkrijgen dus zal het hier niet zomaar aanslaan.

Bovendien komt het grootste probleem door de vervuiling. De stof zelf is niet echt schadelijk, maar het wordt thuis gemaakt en niet eens gezuiverd waardoor het je vlees wegvreet. Bied zuiveringskitjes of gewoon heroine.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-10-2011 16:35 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Lekker dan, laat ze het vooral daar houden


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-10-2011 16:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 oktober 2011 16:26 schreef ElitE het volgende:
Levensbedreigende drug verovert Europa

Een nieuwe levensgevaarlijke drug, krokodil genoemd, verovert Europa. De drug blijkt dezelfde werking te hebben als heroïne, met dit verschil dat de nieuwe drug de huid kapot maakt en het er zelfs voor zorgt dat de wonden kunnen gaan rotten. Het eerste gebruik blijkt vaak al dodelijk te zijn.

Deze nieuwe drug, die eenvoudig zelf vervaardigd kan worden, dook het eerst op in Rusland. Arme jongeren maken deze drug door een hoestdrankje, benzine, jodium en zwavel te laten koken totdat het een dikke brij vormt.

"Het kost bijna niets maar heeft een vernietigende werking op het lichaam", volgens Kysia Hekster NOS-correspondent in Rusland. "Het vreet je vlees op, er komen diepe gaten in je huid tot op het bot en het stinkt verschrikkelijk. Door de wonden op je lichaam lijkt het alsof je bent aangevallen door een krokodil, vandaar de naam van de drug." Als je begint te gebruiken leef je nog een jaar, misschien twee", vervolgt Kysia Hekster.

In Rusland zijn naar schattingen op dit moment een miljoen krokodil-verslaafden. Door een gebrek aan afkickklinieken kan de overheid hierdoor niet of nauwelijks tegen dit verschijnsel optreden. Volgens Der Spiegel is er ook al sprake van krokodil-gebruik in Duitsland. Met name in het Ruhrgebied en Frankfurt zou de drug zijn vernietigende werk doen. De vraag is nu wanneer het gebruik in België en Nederland zal worden geconstateerd.

Pff wat een onzin, in NL kun je codeine niet zonder doktersrecept verkrijgen dus zal het hier niet zomaar aanslaan.

Bovendien komt het grootste probleem door de vervuiling. De stof zelf is niet echt schadelijk, maar het wordt thuis gemaakt en niet eens gezuiverd waardoor het je vlees wegvreet. Bied zuiveringskitjes of gewoon heroine.
Volgens mij kun je wel codeïne in tabletvorm bij de drogist halen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-10-2011 16:42 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ik kan via mijn werk aan de heftigste medicatie komen, misschien moet ik een handeltje opzetten


5 Euro's? Op je muil!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2011 16:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik maak even een boodschappenlijstje, geef je mailadres eens


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-10-2011 16:51 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Die staat in mijn profiel


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-10-2011 16:52 by bastianus Profiel van bastianus

Een maat van me, die psychisch niet helemaal o.k. is maar wel behoorlijk gehaaid, werkte als vrijwilliger bij de verslaafdenopvang. Hij had een behoorlijk lucratief handeltje opgezet met zijn eigen medicatie. Daar kon je niet tegenaan werken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-10-2011 16:55 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ja als je de juiste afnemers kan vinden, kan het lucratief zijn. Gelukkig wordt er bij ons op de stichting strak gecontroleerd met het uitdelen van medicatie, zonder doktersrecept krijg je niks tenzij je gaat inbreken in de apotheek

Je zou losse pillen uit de medicatiedozen kunnen halen, maar dat zijn er nooit genoeg om snel geld te verdienen


5 Euro's? Op je muil!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen