IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2011 17:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Een goede vriend van me mag recepten schrijven dus dat komt wel goed. Overigens ga ik me eerst zwaar in de schulden werken en me vervolgens door laten verklaren door hem.

Zo rond mn 33e is het plan compleet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-10-2011 17:21 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ik ben bijna 33 dus voor mij zit het er niet meer in, succes met jouw missie


5 Euro's? Op je muil!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2011 17:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bedankt, toch altijd even spannend om een nieuwe wereldreligie op te starten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-10-2011 17:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 oktober 2011 17:26 schreef ElitE het volgende:
bedankt, toch altijd even spannend om een nieuwe wereldreligie op te starten.
Heb je al een leuk jong nichtje op het oog?

quote:
Nederland no. 1 vervuiler

Gezien over heel Europa zijn lucht, water en bodem nergens zo erg vervuild als in Nederland. Natuur & Milieu brengt vandaag het rapport Ranking the Stars uit, waaruit dit blijkt. Het verslag vergelijkt klimaat, milieu en natuur van Nederland met andere landen.

De stikstof- en fosfaatverontreiniging in de Nederlandse bodem, afkomstig van de grote veestapel, is erger dan waar dan ook in Europa. Het oppervlaktewater is ook van miserabele kwaliteit. Bovendien is de luchtkwaliteit laag, wat komt door de hoge uitstoot van stikstofdioxide.

Natuur & Milieu zegt zich te baseren of onafhankelijke rapporten en onderzoeken uit binnen- en buitenland. Als bronnen worden genoemd: BS, Planbureau voor de Leefomgeving, het Europese Milieuagentschap van de Europese Commissie in Kopenhagen (EEA) en Yale University.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-10-2011 17:47 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 oktober 2011 16:26 schreef ElitE het volgende:
Levensbedreigende drug verovert Europa




Da's toch dat goedje wat laatst in het drugstopic voorbij kwam met die gave filmpjes van die blootliggende botten enzo?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2011 17:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jup.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2011 17:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 oktober 2011 17:43 schreef Greycloak het volgende:
Heb je al een leuk jong nichtje op het oog?


Ach dat is meer iets van de afgelopen 2000 jaar wereldreligie. Bij mij staat zoofilie wat meer centraal.

quote:

(SN)


Mja hang heel erg af welke waarden je neemt want NL scoort op veel punten bij waterkwaliteit toch een stuk beter als andere landen. Bovendien is het een beetje oneerlijk omdat vervuiling opbouwt naarmate de rivier aan zn eind komt en wij zijn dus het afvoerputje van europa.

Maar de intensieve veeteelt is eigenlijk wel het meest desastreus momenteel.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-10-2011 17:59 by XXL Profiel van XXL

Vooral veel aandacht aan geven en liefst ook nog een recept erbij.

Prima manier om de zwakkeren uit de genepool te verwijderen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2011 18:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Zoals mensen die dronken rijden ook een nekschot moeten krijgen.

Niets mis met het recept geven, maar er moet wel verteld worden dat het probleem met deze druk vrijwel volledig in de vervuiling zit door het maken. en geen eigenschap is van de drug zelf. Als mensen dat weten en het nog nemen is het wel een beetje stom... zo kun je ook high worden door een hamer op je kop te slaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-10-2011 18:34 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 15 oktober 2011 16:26 schreef ElitE het volgende:
Levensbedreigende drug verovert Europa

Een nieuwe levensgevaarlijke drug, krokodil genoemd, verovert Europa. De drug blijkt dezelfde werking te hebben als heroïne, met dit verschil dat de nieuwe drug de huid kapot maakt en het er zelfs voor zorgt dat de wonden kunnen gaan rotten. Het eerste gebruik blijkt vaak al dodelijk te zijn.

Deze nieuwe drug, die eenvoudig zelf vervaardigd kan worden, dook het eerst op in Rusland. Arme jongeren maken deze drug door een hoestdrankje, benzine, jodium en zwavel te laten koken totdat het een dikke brij vormt.

"Het kost bijna niets maar heeft een vernietigende werking op het lichaam", volgens Kysia Hekster NOS-correspondent in Rusland. "Het vreet je vlees op, er komen diepe gaten in je huid tot op het bot en het stinkt verschrikkelijk. Door de wonden op je lichaam lijkt het alsof je bent aangevallen door een krokodil, vandaar de naam van de drug." Als je begint te gebruiken leef je nog een jaar, misschien twee", vervolgt Kysia Hekster.

In Rusland zijn naar schattingen op dit moment een miljoen krokodil-verslaafden. Door een gebrek aan afkickklinieken kan de overheid hierdoor niet of nauwelijks tegen dit verschijnsel optreden. Volgens Der Spiegel is er ook al sprake van krokodil-gebruik in Duitsland. Met name in het Ruhrgebied en Frankfurt zou de drug zijn vernietigende werk doen. De vraag is nu wanneer het gebruik in België en Nederland zal worden geconstateerd.

Pff wat een onzin, in NL kun je codeine niet zonder doktersrecept verkrijgen dus zal het hier niet zomaar aanslaan.

Bovendien komt het grootste probleem door de vervuiling. De stof zelf is niet echt schadelijk, maar het wordt thuis gemaakt en niet eens gezuiverd waardoor het je vlees wegvreet. Bied zuiveringskitjes of gewoon heroine.


DAMN WAT LOOPT MEN TOCH ACHTER.


IK GA FF WAT ONTKALKER ROKEN


DOEI


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-10-2011 18:40 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 15 oktober 2011 18:34 schreef Black Jew het volgende:
DAMN WAT LOOPT MEN TOCH ACHTER.


IK GA FF WAT ONTKALKER ROKEN


DOEI
Scenepoints.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-10-2011 18:46 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

:gay hug:


NO HOMO


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2011 11:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
'Gewapend verzet systematisch schuldig aan oorlogsmisdaden'

Het gewapend verzet maakte zich tijdens de Tweede Wereldoorlog systematisch schuldig aan oorlogmisdaden. De latere captain of industry Gerrit Wagner liet een fatale afrekening toe en loog er nadien over.

Dat stelt Maarten van Buuren in zijn studie 'De afrekening' waaruit Trouw gisteren een deel publiceerde.

Van Buuren, hoogleraar Franse letterkunde, bestudeerde de verzetsgeschiedenis van Maassluis en stuitte daarbij op liquidaties en roofovervallen die onder het mom van 'verzet' zijn gepleegd. Volgens Van Buuren is de verzetsgeschiedenis in Maassluis geen uitzondering. "De Knokploeg Westland was representatief voor het gewapend verzet."

Zover gaat professor Peter Romijn, hoofd onderzoek van het Niod, niet. Maar de affaire in Maassluis is ook zeker geen uitzondering geweest. "Dit kwam vaker voor in het westen van het land in het laatste oorlogsjaar. Er vond veel hele en halve criminaliteit plaats die werd toegedekt onder de vlag van 'verzet'. Het beeld van het verzet was niet zo rooskleurig en patriottisch als de geschiedschrijving het kort na de oorlog voorstelde."

Van Buuren reconstrueert een goed gedocumenteerde fatale afranseling in Maassluis. Die gebeurde onder commandant Gerrit Wagner, de latere president-directeur van Shell en naamgever van een regeringscommissie in 1981.

Wagner loog volgens Van Buuren tot kort voor zijn dood over de toedracht van het misdrijf en deed zo mee aan de 'leugens' die verzetslieden over het slachtoffer hadden verspreid. De zoon van Wagner, Willem, schreef eerder dit jaar een boekje over zijn vader, maar de Maassluise geschiedenis ontbreekt erin. "De door Van Buuren beschreven casus ken ik niet, en ik kan dan ook geen commentaar geven op de beschrijving die hij geeft", zegt hij.

De familie van Lein Francke, een vermoorde landwachter, is 'blij met de rehabilitatie' door de studie van Van Buuren. "Mijn schoonvader blijft als NSB'er fout, maar hij heeft niemand verraden, geen Jood, geen verzetsstrijder", zegt schoondochter Ria Francke, de weduwe van Lein Francke junior. Haar familie heeft meer dan een halve eeuw geleden onder het stigma, dat volgens Van Buuren op een leugen berust.

Altijd al geweten! Nelson Mandela was ook gewoon een terrorist.



[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-10-2011 11:25]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-10-2011 12:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dat zijn dat toch gewone misdaden in plaats van oorlogsmisdaden? Of zijn oorlogsmisdaden nu simpelweg misdaden die tijdens een oorlog zijn gepleegd? (dan is een brood bij de bakker stelen in oorlogstijd natuurlijk ook een oorlogsmisdaad).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2011 12:24 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind een fatale afranseling wel in aanmerking komen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-10-2011 12:26]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-10-2011 12:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 oktober 2011 12:24 schreef bastianus het volgende:
Ik vind een fatale afranseling wel in aanmerking komen.


Ik niet.

quote:
Oorlogsmisdaden of oorlogsmisdrijven zijn schendingen van internationale verdragen, zoals de Geneefse verdragen.


Dat is dus bijvoorbeeld het neerschieten van soldaten die zich overgeven. Iemand doodslaan is alleen een oorlogsmisdaad als het in specifiek in conflict is met het oorlogsrecht, bijvoorbeeld een krijgsgevangene doodslaan. Oorlogsmisdaden zijn niet simpelweg misdaden die tijdens de oorlog zijn gepleegd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-10-2011 13:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

En natuurlijk hebben weinig verzetsstrijders zich aan het oorlogsrecht gehouden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-10-2011 13:40 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Uniformen waren er inderdaad niet, hehe.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-10-2011 21:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Munitiedepot onder Frans nucleair complex

Het noorden van Frankrijk lijkt de afgelopen jaren te zijn ontsnapt aan een ramp. Onder een nucleaire installatie uit 2003 werd een munitiedepot uit de Eerste Wereldoorlog gevonden. Daarin lagen maar liefst 253 granaten.

Dat hebben de de atoomautoriteiten in Parijs vrijdag laten weten aan Franse media.
De granaatopslag werd begin deze maand gevonden toen de bodem werd gesaneerd. Bovenop de munitie werd licht radioactief afval verwerkt.

De installatie ligt tussen Nancy en Troyes. In het gebied werd tijdens de Eerste Wereldoorlog (1914-1918) hevig gevochten.

Lekker handig, geen bodem checken voordat je er iets engs op zet.

edit:

Linkje

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2642010/munitiedepot-frans-nucleair-complex.html

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 16-10-2011 21:39]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-10-2011 22:48 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 oktober 2011 18:13 schreef ElitE het volgende:
Zoals mensen die dronken rijden ook een nekschot moeten krijgen.

Niets mis met het recept geven, maar er moet wel verteld worden dat het probleem met deze druk vrijwel volledig in de vervuiling zit door het maken. en geen eigenschap is van de drug zelf. Als mensen dat weten en het nog nemen is het wel een beetje stom... zo kun je ook high worden door een hamer op je kop te slaan.


Tsja.. Blijft toch makkelijk praten langs de zijlijn he. Veel mensen in Rusland hebben niets, zijn al junk van heroine, kunnen dat niet meer betalen en proberen dan de tien keer zo goedkope desomorphine ('krokodil'). Dat is vervolgens niet alleen knetterslecht maar ook nog eens veel verslavender. Afkicken betekend zoveel pijn dat een gebruiker zo ongeveer continu out gaat en dan is een weer supergoedkoop en makkelijk te maken shotje toch verleidelijk.

De filmpjes zijn overigens fuckin' gruesome: been amputeren met een handzaag . wtf. en botten die gewoon bloot liggen. Gemiddelde levensduur van een addict van deze drug is ongeveer 2 jaar... Voordeel is dat ze enorm stinken door een van de ingredienten, dus je kan ze wel makkelijk herkennen als junk (los van de botten die eruit steken en de groen-zwart geblakerde huid)..

http://www.youtube.com/watch?v=cM6v-43-1PU

http://www.youtube.com/watch?v=REP6NCDfAtg&feature=related



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2011 9:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

is:
1.een Isralische soldaat evenveel waard als 1027 palestijnen

of

2. zijn de Palestijnen betere onderhandelaars




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-10-2011 10:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 oktober 2011 16:55 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ja als je de juiste afnemers kan vinden, kan het lucratief zijn. Gelukkig wordt er bij ons op de stichting strak gecontroleerd met het uitdelen van medicatie, zonder doktersrecept krijg je niks tenzij je gaat inbreken in de apotheek

Je zou losse pillen uit de medicatiedozen kunnen halen, maar dat zijn er nooit genoeg om snel geld te verdienen


Wij kunnen gewoon in de dokterskamer in de medicijnkast


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-10-2011 11:23 by nark Profiel van nark

quote:
Op 18 oktober 2011 10:49 schreef MMayo het volgende:
Wij kunnen gewoon in de dokterskamer in de medicijnkast





De dokterskamer heeft wel veel vertouwen in jullie dan


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2011 15:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Steeds meer homoseksuelen weggepest om geaardheid

In de eerste negen maanden van dit jaar zijn zeker 34 mensen weggepest uit hun buurt vanwege hun seksuele geaardheid. In 2011 zijn tot nu toe 158 bewoners hun wijk uitgepest. Discriminatie om afkomst is de meest voorkomende reden van vertrek.

Het weggepeste homostel uit Utrecht

Zo was er de zaak van het weggepeste homostel Hans en Ton. Gisteravond debatteerde de Utrechtse raad over de kwestie. Zou Wolfsen worden weggestuurd?

In heel 2010 hebben 29 bewoners hun woonwijk verlaten, omdat ze getreiterd werden vanwege hun seksuele geaardheid. In het jaar daarvoor ging het om 27 gevallen.

Discriminatie
De meest voorkomende reden om een wijk te verlaten, is discriminatie om afkomst. In 96 van de gevallen werden bewoners weggepest wegens hun ras. Het hebben van een handicap was in 11 van de gevallen aanleiding tot vertrek.

Omdat discriminatie niet altijd wordt herkend en geregistreerd, zijn de aantallen slechts 'het topje van de ijsberg'. Dat zeggen de antidiscriminatiebureaus.

'Geweld tegen homo's is volstrekt onacceptabel,' vindt minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD). Het kabinet wil geweld tegen homo's daarom harder aanpakken.

Homostel
Vooral de stad Utrecht kwam de laatste tijd in het nieuws vanwege weggepeste buurtbewoners. Een weggetreiterd homostel uit de Utrechtse wijk Terwijde heeft na maanden van vandalisme en pesterijen de staat aangeklaagd en eist een schadevergoeding.

Na acht keer aangifte te hebben gedaan, is het stel vertrokken uit de wijk. De politie zei niet te kunnen optreden tegen de vandalen. Het leidde tot onrust in Utrecht, waardoor zelfs de positie van burgemeester Aleid Wolfsen (PvdA) onder druk stond

Schandalig, mensen treiteren om hun geaardheid. Het schijnt dat men bij pedoseksuelen zelfs hun vereninging wil verbieden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-10-2011 15:14 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 19 oktober 2011 15:11 schreef bastianus het volgende:
Schandalig, mensen treiteren om hun geaardheid. Het schijnt dat men bij pedoseksuelen zelfs hun vereninging wil verbieden.
Yeah de voorzitter heeft net 3 jaar cel gekregen geloof ik.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen