IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-10-2011 20:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 oktober 2011 20:17 schreef nark het volgende:
21 okt. 2011, 17:52
Paus Benedictus XVI heeft de Nederlandse regering geprezen om haar aanpak van drugsgebruik en prostitutie. Hij waarschuwde echter ook voor een te liberale aanpak, die er volgens hem voor kan zorgen dat individuen de maatschappij schaden. De paus zei dit vrijdag tegen de nieuwe Nederlandse ambassadeur in Vaticaanstad.

„Terwijl uw land de rechten vooropstelt van het vrije individu om eigen keuzes te maken, moeten keuzes waardoor mensen schade berokkenen aan zichzelf of anderen, worden ontmoedigd”, aldus de paus. Benedictus XIV gaf aan dat de keuzevrijheid van hem niet ten koste mag gaan van „goede individuen of de maatschappij in haar geheel.”

De paus zei ook tegen de ambassadeur dat de Rooms-Katholieke Kerk „met nederigheid erkent dat haar eigen leden niet altijd leven naar de hoge morele normen die zij stelt”. De Rooms-Katholieke Kerk is in Nederland verwikkeld in een groot misbruikschandaal.






Wow behoorlijk onverwachts


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-10-2011 20:44 by nark Profiel van nark

Ambtenaren eisen fatsoenlijke behandeling

Laatst gewijzigd: 22-10-11 16:37

ZOETERMEER - Rijksambtenaren willen fatsoenlijk worden behandeld. De manier waarop de werkgever aan het bezuinigen slaat, zit de mensen erg hoog, constateert vakbondsbestuurder Jan Willem Dieten van Abvakabo FNV.

Het kabinet wil fors op de publieke sector bezuinigen en gedwongen ontslagen zijn niet uitgesloten. De politiek heeft besloten dat er bezuinigd moet worden en dus gebeurt het, aldus Dieten.

Maar op de werkvloer hebben mensen het gevoel dat het niemand kan schelen of en hoe het werk nog gedaan kan worden. "Dat heeft ook zijn weerslag op het werk, als gezegd wordt dat het wel met duizenden mensen minder kan'', aldus Dieten.

Protest

"Het gevoel van veiligheid dat er was, het gevoel dat ze bij het Rijk fatsoenlijk met mensen omgaan, is verdwenen'', constateert hij. Abvakabo heeft de rijksambtenaren opgeroepen op 1 november het werk neer te leggen en naar Utrecht te komen, waar van 12.00 tot 14.00 een protestbijeenkomst wordt gehouden.

Die is gericht tegen het uitblijven van een nieuwe cao en tegen gedwongen ontslagen. De onderhandelingen met het Rijk zijn vorige maand vastgelopen. De bonden willen een loonsverhoging van 2 procent, maar minister Piet Hein Donner van Binnenlandse Zaken houdt vast aan de nullijn. Ook willen de bonden de verzekering dat er geen gedwongen ontslagen vallen, maar Donner heeft aangegeven dat hij dat niet kan en wil doen.

Angst

Dieten hoopt op een grote opkomst, maar ziet ook dat er een gevoel van angst heerst om aan de actie mee te doen. Hij denkt dat veel mensen in plaats van te staken een halve dag vrij nemen of hun werktijden aanpassen om naar Utrecht te kunnen komen.

Op dezelfde plek komen op 1 november van 10.00 tot 12.00 gemeenteambtenaren uit de regio Utrecht in nun eigen tijd bijeen. De onderhandelingen over een cao voor gemeenteambtenaren zijn ook vastgelopen.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-10-2011 21:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Misschien moeten ze eerst eens in het bedrijfsleven enkele keren ontslagen worden voordat ze zeuren over de overheid.

Ik vraag me af wat we gaan merken van de staking


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-10-2011 5:58 by XXL Profiel van XXL

In het bedrijfsleven worden toch geen mensen wegbezuinigd zodat de werkgever vervolgens het bespaarde geld in de griekse bodemloze put kan flikkeren?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-10-2011 8:46 by nark Profiel van nark

Werkgevers betalen toch ook belasting?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2011 8:53 by Forever After Profiel van Forever After

Wanneer krijg ik die mooie griekse om de huishouding te komen doen?
Ik mag toch voor al dat geld wat we die kant op (gaan) brengen wel iets terug verwachten of niet soms?


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2011 13:05 by bastianus Profiel van bastianus

Ik snap niet dat Europa niet in ruil voor financiering inspraak in de economie daar krijgt. Het barst in Griekenland van de rijke reders die nauwelijks belasting betalen. Ook in andere Europese landen die hun financiële verplichtingen niet nakomen barst het vaak van de corruptie, b.v. in Spanje of Italië. Door dat soort dingen in orde te maken worden dergelijke economieën volgens mij ook minder kwetsbaar.
Ik hoop dat Rutte en zijn Duitse collega's vooral dit soort zaken gaan aanpakken bij Europese overleggen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2011 13:14 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 oktober 2011 20:44 schreef ElitE het volgende:
Wow behoorlijk onverwachts


Er moet weer goodwill gekweekt worden, waarschijnlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2011 13:16 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 oktober 2011 13:05 schreef bastianus het volgende:
Ik snap niet dat Europa niet in ruil voor financiering inspraak in de economie daar krijgt.


Hebben ze inmiddels toch? Volgens mij runt de Deutsche Ba...sorry, ik bedoel de Europese Bank natuurlijk ( ) daar de hele inboedel nu.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-10-2011 13:29 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

EOD'er zwaargewond door explosief flitspaal

In Voorschoten is zondagmorgen een medewerker van de Explosieven Opruimingsdienst (EOD) ernstig gewond geraakt toen een explosief aan een flitspaal ontplofte.

Een andere militair van de EOD en een technisch rechercheur van de politie raakten lichtgewond. De toestand van de zwaargewonde is stabiel. Dat meldde een woordvoerster van het ministerie van Defensie zondag.
Rond half 4 had de politie een melding gekregen van iemand die iets raars had zien hangen aan de paal op de kruising van de Voorschoterweg en de Leidseweg.
De EOD werd erbij gehaald. Het bleek te gaan om een zelfgemaakt explosief. Tijdens het onschadelijk maken ontplofte het onverwacht. Dat gebeurde tegen half 8.

Het Openbaar Ministerie (OM) is een grootschalig onderzoek begonnen naar de ontploffing van de zelfgemaakte bom. Dat zei een woordvoerster van het OM zondag.
''Het is een buitengewoon ernstig incident'', verklaarde zij de inzet van het team grootschalige opsporing (TGO).

De gewonden zijn naar het ziekenhuis LUMC in Leiden gebracht. Over de aard van het letsel of hun identiteit kon de woordvoerster van Defensie nog niks zeggen. Het kruispunt is afgesloten voor onderzoek. De politie heeft geen idee wie het explosief heeft geplaatst.
Het ministerie van Defensie is geschrokken dat twee medewerkers van de EOD gewond zijn geraakt. ''Het komt altijd hard aan als een collega gewond raakt. Defensie is een hechte organisatie. Alle inzet is gericht op de twee gewonde collega’s en steun aan het thuisfront’’, aldus de woordvoerster.
Het gaat om een militair van de landmacht en een militair van de luchtmacht. ''We leven mee met hun familie en bekenden.''


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-10-2011 13:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 oktober 2011 13:05 schreef bastianus het volgende:
Ik snap niet dat Europa niet in ruil voor financiering inspraak in de economie daar krijgt. Het barst in Griekenland van de rijke reders die nauwelijks belasting betalen. Ook in andere Europese landen die hun financiële verplichtingen niet nakomen barst het vaak van de corruptie, b.v. in Spanje of Italië. Door dat soort dingen in orde te maken worden dergelijke economieën volgens mij ook minder kwetsbaar.
Ik hoop dat Rutte en zijn Duitse collega's vooral dit soort zaken gaan aanpakken bij Europese overleggen.


In NL ook hoor, bijna 's werelds grootste belastingparadijs.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2011 14:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 oktober 2011 5:58 schreef XXL het volgende:
In het bedrijfsleven worden toch geen mensen wegbezuinigd zodat de werkgever vervolgens het bespaarde geld in de griekse bodemloze put kan flikkeren?


Onder welke steen leef jij, genoeg bedrijven die in bodemloze putten investeren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2011 14:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 oktober 2011 13:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
In NL ook hoor, bijna 's werelds grootste belastingparadijs.
Is dat zo? Ik dacht dat rijke mensen hier redelijk veel belasting moesten betalen. Met een beetje pech komen wij straks ook in de 52%-schaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2011 14:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja voor grote bedrijven is dat het geval, burgers merken er wat minder van


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2011 14:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 oktober 2011 13:16 schreef Mark het volgende:
Hebben ze inmiddels toch? Volgens mij runt de Deutsche Ba...sorry, ik bedoel de Europese Bank natuurlijk ( ) daar de hele inboedel nu.
Goede zaak, dacht ik zo. Ook dat Deutsche Bankgebeuren, wij draaien toch vooral met de economie van de buren mee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2011 14:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 oktober 2011 14:50 schreef ElitE het volgende:
Nouja voor grote bedrijven is dat het geval, burgers merken er wat minder van
Jammer..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-10-2011 22:04 by nark Profiel van nark

Homo levend verbrand
24 okt. 2011, 09:19
In Cumnock in het zuidwesten van Schotland is zaterdagochtend het verminkte lichaam van Stuart Walker gevonden. De man was in elkaar geslagen en levend in brand gestoken, waarna zijn lichaam aan een lantaarnpaal werd vastgebonden. De politie vermoedt dat het slachtoffer vermoord werd omdat hij homo was.

Het was een voorbijganger die het verkoolde lichaam van de 28-jarige Walker om 5 uur 's morgens aantrof. "Het slachtoffer werd rond 2.30 uur het laatst gezien door een familielid", zegt John Hogg van de Schotse politie. "We onderzoeken nu wat er is gebeurd tussen tot 5 uur, het tijdstip dat zijn lichaam werd aangetroffen." De politie maakt daarbij onder meer gebruik van bewakingsbeelden van camera's die in de buurt hangen. Dat schrijven Britse media.

Walker was een voormalig assistent manager van het Royal Hotel in Cumnock en was openlijk homo. De politie sluit voorlopig niets uit en houdt er rekening mee dat hij slachtoffer was een homofobe aanval.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-10-2011 22:12 by WMP Profiel van WMP

Ies koeltoer.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-10-2011 22:14 by XXL Profiel van XXL

Machinist stopt trein na beledigingen
Laatste update: 24 oktober 2011 18:09

TERBORG - Een machinist van spoorvervoerder Syntus heeft maandagmiddag de trein van Arnhem naar Winterswijk stilgezet ter hoogte van Terborg, omdat een groep jongeren beledigingen naar hem schreeuwde.


De machinist weigerde verder te rijden. Zijn passagiers zijn door Syntus uit de trein gehaald en door de eerstvolgende trein naar Winterswijk meegenomen, aldus een woordvoerster van de politie.

De groep jongeren die zich misdroeg is ontkomen. Ze bonsden op de deur van de bestuurderscabine en schreeuwden naar de machinist.

Die stopte in Doetinchem al even en gaf de jongens een waarschuwing. Maar korte tijd later begon de groep opnieuw, waarna de machinist in Terborg definitief stopte en de politie belde.

Geen verklaring

In de trein zaten veel passagiers, maar mensen die wat hadden gezien van het voorval wilden geen verklaring afleggen. ''Tot onze grote spijt'', aldus de politie. Anderen wilden wel wat zeggen, maar hadden alleen het geschreeuw gehoord.

Van de groep zijn geen camerabeelden gemaakt, waardoor niet met zekerheid te zeggen was wie bij het wangedrag betrokken was. De politie moest alle passagiers laten gaan.




'mensen die wat hadden gezien van het voorval wilden geen verklaring afleggen.'

Eikels
'


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-10-2011 18:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Diabetes door keizersnede
‘Genetische variant verdrievoudigt risico’


Een keizersnede verdrievoudigt de kans dat een kind later diabetes type 1 krijgt, maar alleen als het daar de genetische aanleg voor heeft, aldus een Duitse onderzoeker.

Gewoon vaginaal of via een snee in de buikwand: je zou zeggen dat het voor een puber niet veel uitmaakt hoe hij ooit de baarmoeder verliet. Maar de manier waarop je geboren wordt, kan onverwachte gevolgen hebben. Hij bepaalt namelijk de kans dat je voor je vijftiende verjaardag diabetes type 1 krijgt. Dat blijkt uit nog niet gepubliceerd Duits onderzoek. Peter Achenbach van het Helmholtz Zentrum in München laat dit resultaat kort passeren in een presentatie voor wetenschapsjournalisten, onderdeel van een reis langs meerdere onderzoekscentra*.

Het is maar één van de vele recente resultaten die hij oplepelt. Maar wel de allerinteressantste, omdat het zo bizar klinkt. Wat heeft het moment van geboorte nu te maken met de vernietiging van de insulineproducerende cellen in de alvleesklier door het eigen afweersysteem? Want dat is het probleem bij deze vorm van diabetes. Over de oorzaken is nog lang niet alles bekend, maar zeker is wel dat zowel omgevingsfactoren als erfelijkheid een rol spelen.

Grafiek diabetes keizersnede
© Peter Achenbach / Helmholtz Centre München

In de grafiek van Achenbach is te zien dat de kinderen die zijn groep vanaf de zwangerschap volgde, zo’n 2 tot 3 procent kans hadden om op hun vijftiende aan diabetes 1 te lijden. Behalve als ze aan twee voorwaarden voldeden: een specifieke variant van het gen IFIH1 hebben én met een keizersnede ter wereld gekomen zijn. Dan was die kans ruim 9 procent. Meer dan het drievoudige dus.

Het verschil tussen de twee versies van het gen is maar één DNA-bouwsteen, weergegeven door de letter A of G. Wie een of twee exemplaren van versie A heeft, valt in de laagrisico-groep, ongeacht de manier waarop hij de baarmoeder heeft verlaten. Waarbij je trouwens wel moet bedenken dat de kinderen in dit onderzoek allemaal een hoger risico op diabetes 1 hadden dan normaal; het feit dat deze ziekte in hun familie voorkwam was een voorwaarde om eraan mee te doen.

Alleen kinderen met twee maal versie G van het IFIH1-gen lopen verhoogd risico, en alleen wanneer ze via een keizersnee zijn geboren. Het verschil is fors, en de kans dat de bevinding toch nog op toeval berust is een honderdste van een procent, zegt Achenbach - p = 0.0001 in de taal van statistici.

Dat keizersneden de kans op diabetes 1 een beetje verhogen, was uit eerder onderzoek al wel bekend - maar nu blijkt dus dat het probleem helemaal bij één groep zit, de kinderen die genetisch gezien pech hebben. Hoe het komt dat de manier waarop een kind ter wereld komt, zo’n groot effect heeft, is uit het onderzoek niet direct af te leiden, vertelt Achenbach. Maar er zijn wel ideeën over.

Heeft het misschien iets met de darmflora te maken, de bacteriën die de het spijsverteringsstelsel bevolken, vraag ik. ‘Dat is inderdaad wat we vermoeden’, antwoord hij. ‘Tijdens een vaginale bevalling krijgt een baby bacteriën van de moeder binnen en bij een keizersnee niet, en het is bekend dat dat voor de darmflora een groot verschil maakt. Alleen hebben we geen direct bewijs dat dit de verschillende kans op diabetes verklaart.’


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-10-2011 7:51 by nark Profiel van nark

’U stopt er te veel geld in’
26 okt. 2011, 05:30
De goudhandelaar en aanstormend accountant Clenn Cheung dreigde weer een jaar ouder te worden. Als connaisseur van mooie spullen wilde hij zichzelf verwennen met een goed en degelijk cadeau op het juiste niveau. Na veel wikken en wegen viel het getrainde oog op de felbegeerde Louis Vuitton portemonnee, een Multiple Damier. Voor 260 euro was hij de eigenaar. Een stevig bedrag, maar daar heb je ook wat voor. „Ik dacht er jarenlang plezier van te hebben. Het exclusieve Franse merk staat voor kwaliteit, duurzaamheid en stijl.”

Met de stijl zat het wel goed. Maar: „Na een jaar gingen de stiksels loszitten.” Uit zijn broekzak tovert de 25-jarige man zijn goed gevulde Timberland portemonnee. „Al twaalf jaar en nog geen spoor van slijtage. En weet je waar ik achter kwam? Die Louis Vuitton is volgens mij van plastic! Dan had ik net zo goed een dubieus exemplaar op de markt in Bangkok kunnen kopen.” De boosheid en verbazing werden nog groter toen Cheung zich meldde bij de LV-winkel in de Bijenkorf. Een welwillende manager hoorde het verhaal aan en stelde dat de hooggeëerde klant er natuurlijk niet te veel geld in moest stoppen. De portemonnee werd voor nader onderzoek ingenomen. Toen de hooggeërde klant een paar weken later terugkwam voor de uitslag, was de deceptie groot. „Niet alleen moest ik er niet zo veel geld indoen, maar ik had het ding nooit in m’n broekzak mogen dragen. Waar moet je als man dan je portemonnee dragen? In een handtasje? Ik heb het vod toen maar door de zaak gegooid. Ik was woedend.”

Vriespunt

Het contact tussen LV en meneer Cheung is tot onder het vriespunt gedaald. Gelukkig heeft hij zijn Louis Vuitton kasjmier muts nog… „Alhoewel. Straks gaan ze me vertellen dat ik hem niet op m’n hoofd mag zetten.”

Via de pr-manager van het bedrijf kwamen we terecht bij het verkoopgeweten van de Louis Vuitton-winkel in de Bijenkorf. Arthur Lubke plaatst het incident direct als we hem bellen. Niet iedere dag frisbeet een klant een Multiple Damier boos door de winkel. „Nee, ik heb helemaal niets gezegd over de hoeveelheid geld die je erin mag stoppen, noch dat je hem niet in je broekzak mag dragen.”

En de portemonnee is volgens hem niet van onvervalst plastic. „Hij is van canvas.” Pas als hij het slechte nieuws te horen krijgt dat het gesprek met een iPhone is opgenomen, verandert de onwrikbare houding. „Graag uw nummer.” Na een uur belt Arthur Lubke terug. „We gaan dit prima oplossen met onze klant.” Gistermiddag – na vijf dagen - kwam inderdaad een soort excuusbrief, maar reparatie bleef onmogelijk. LV wil tot een oplossing komen omdat ze denken met een trouwe klant van doen te hebben. „Te laat”, vindt Cheung. „Als je voor je gelijk eerst de pers moet inschakelen, is voor mij de liefde over.”


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2011 11:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

weg ermee!


Berlusconi rond nieuwjaar weg als premier'

Silvio Berlusconi stapt rond de jaarwisseling op als premier van Italië. In maart volgen vervroegde verkiezingen. Dat staat in een geheim deel van het akkoord dat Berlusconi en Umberto Bossi, de leider van coalitiepartner Lega Nord, dinsdagavond zijn overeengekomen. De Italiaanse kranten La Repubblica en La Stampa maakten vandaag melding van de geheime afspraak.
Berlusconi en Bossi hebben nog niet gereageerd op de berichten. Zij bereikten het akkoord over economische hervormingen onder zware druk vanuit Brussel. De Italiaanse regering krijgt al geruime tijd zware kritiek, met name van de EU-grootmachten Frankrijk en Duitsland, omdat zij veel te weinig zou doen om de enorme staatsschuld terug te dringen.

Berlusconi is het niet eens met de kritiek. Hij gaf maandag een verklaring uit, waarin hij stelde dat geen enkele EU-lidstaat in een positie verkeert om anderen de les te lezen.

Pensioensleeftijd
Een cruciaal onderdeel van het akkoord tussen Berlusconi en Bossi is de verhoging van de pensioenleeftijd van 65 naar 67 jaar. Bossi verzette zich lange tijd fel tegen deze maatregel, die volgens andere EU-landen noodzakelijk is. In ruil voor de vervroegde verkiezingen en het vertrek van Berlusconi zou Bossi uiteindelijk akkoord zijn gegaan met de verhoging van de pensioenleeftijd.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-10-2011 11:32]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2011 16:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Hier wordt er al geschokt gereageerd wanneer politici "doe ff normaal man " tegen elkaar zeggen. in Italië lachen ze daar waarschijnlijk om...

Italiaanse parlementariërs op de vuist

Italiaanse parlementsleden zijn woensdag met elkaar slaags geraakt tijdens de behandeling van hervormingen. Twee leden van de Lega Nord, die samen met premier Berlusconi's PDL (Volk van de Vrijheid) de regering vormt, vochten met leden van de oppositiepartij FLI (Toekomst en Vrijheid) van parlementsvoorzitter Gianfranco Fini.

De gemoederen liepen hoog op omdat Fini op tv sarcastisch had beweerd dat de vrouw van Lega-leider Umberto Bossi​ al op haar 39e al met pensioen ging. Verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd is onderdeel van de hervormingen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2011 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja hallo, zie jij Mark Trutte dan al 18 jarige meisje een zwembad door batsen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2011 16:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2011 16:16 schreef Jenje het volgende:
Ja hallo, zie jij Mark Trutte dan al 18 jarige meisje een zwembad door batsen?

Bij Pim Fortuyn wist je dat ten minste zeker dat hij dat ongetwijfeld graag zou doen (maar dan met Marokkaanse jongetjes). maar MR stond wel stoer te swingen op een of ander festival pas geleden!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen