IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2011 10:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

USA OK
USA OK

Amerikaans Congres: Pizza is groente
Slecht nieuws voor Obama, frietjes en pizza's blijven zeer waarschijnlijk gewoon op het menu staan in schoolkantines. Het ministerie van Landbouw wil dat de verkoop van vette en calorierijke gerechten in schoolkantines aan banden legt, maar het Amerikaanse Congres lijkt daar een stokje voor te gaan steken.

Het Congres gaat stemmen over een wet waarin wordt bepaald dat geconcentreerde tomatensaus voortaan als groente telt. Dat betekent dat pizza's ook gezond genoeg zijn voor het lunchprogramma op scholen.

Congresleden komen met het wetsvoorstel omdat het gezonder maken van de lunch hoge kosten met zich meebrengt. Meer groente en fruit zou scholieren per dag vijftig cent extra kosten. Ook is er kritiek van conservatieven die vinden dat het niet aan de regering is om te bepalen wat hun kinderen moeten eten.

Reacties
Het Amerikaanse instituut voor Diepvriesvoedsel is in ieder geval erg blij met het voorstel. "De overeenkomst erkent de aanzienlijke hoeveelheden kalium, vezels en vitamine A en C die in tomatenpuree zitten en zorgt ervoor dat scholieren kunnen blijven genieten van gezonde maaltijden zoals pizza en pasta."

Op Twitter wordt veel gereageerd op het idee van het Amerikaanse Congres. "Thinking about planting pizza in my garden next spring, now that Congress says it is a vegetable. Anyone know where I can buy pizza seeds?", twitter McGarrysGhost. PappyShannons tweet dat het Congres het nergens over eens kan zijn, behalve dat pizza een groente is.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-11-2011 10:16 by M. Profiel van M.

Het Instituut voor Diepvriesgroente? Het bestaat ook nog... http://www.affi.org/

Ze hebben ook een pizza-dependance: http://nfpi.affi.org/

Die plaatjes op de frontpage!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2011 10:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2011 10:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

"De overeenkomst erkent de aanzienlijke hoeveelheden kalium, vezels en vitamine A en C die in tomatenpuree zitten" dit is dus belangrijk.

Als men nu dezelfde hoeveelheden in een pil doet, is dat dan ook groente???


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2011 11:56 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 november 2011 10:34 schreef attila_de_hun het volgende:
"De overeenkomst erkent de aanzienlijke hoeveelheden kalium, vezels en vitamine A en C die in tomatenpuree zitten" dit is dus belangrijk.

Als men nu dezelfde hoeveelheden in een pil doet, is dat dan ook groente???


Vergeet de koolhydraten, eiwitten, vezels, B-vitamines, calcium en ijzer niet die in de bodem (Graanprodukt) zitten.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-11-2011 12:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

pizza hoeft niey ongezond te zijn...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 12:11 by Staalman Profiel van Staalman

Flikker toch op....


Meer aandacht voor homo-voorlichting op school

DEN HAAG - Minister Marja van Bijsterveldt (Onderwijs) wil alsnog dat er op scholen meer aandacht wordt besteed aan seksuele diversiteit. Ze gaat daarvoor de kerndoelen in het onderwijs aanscherpen.

Dat bleek woensdag tijdens een debat in de Tweede Kamer over vorming in het onderwijs. De Tweede Kamer drong er al lange tijd op aan om meer aandacht te besteden aan seksualiteit en seksuele diversiteit, waaronder homo-voorlichting.

Van Bijsterveldt hield de boot steeds af omdat zij scholen niet wilde opzadelen met de plicht voor te lichten over allerlei maatschappelijke onderwerpen.

Maar als minister moet je soms je knopen tellen, benadrukte Van Bijsterveldt woensdag. Het zag ernaar uit dat de Kamer voor de derde keer in een motie zou willen uitspreken dat de voorlichting er moet komen, en dat wilde de minister voorkomen.

Geen principiële zaak

''Het is voor mij geen principiële zaak.'' Volgens Van Bijsterveldt past de voorlichting over seksuele diversiteit goed binnen een school als waardengemeenschap, waar iedereen erbij hoort, ook als je anders bent.

Van Bijsterveldt vindt wel dat het bij dit onderwerp moet blijven en scholen niet nog allerlei maatschappelijk thema's opgelegd krijgen. ''Het moet geen kerstboom worden.''

De meeste partijen in de Kamer reageerden tevreden op de toezegging van de minister. ''Ik zie dit als grote winst'', aldus D66-Kamerlid Boris van der Ham. Volgens hem blijkt uit onderzoek dat voorlichting helpt om homogeweld te voorkomen.

Normaal

''Homo's en lesbiennes zijn normaal in Nederland en dat moet iedereen weten'', aldus VVD-Kamerlid Ton Elias die woensdag tijdens het debat opnieuw bij Van Bijsterveldt om de voorlichting vroeg. Volgens SP-Kamerlid Jasper van Dijk is de halsstarrigheid van de christelijke partijen doorbroken.

Homobelangenvereniging COC vindt de stap van de minister ''een overwinning'' voor homojongeren die het vaak zwaar hebben op school. Suïcidecijfers liggen volgens het COC onder homojongeren tot vijf maal hoger dan onder heterojongeren.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 17-11-2011 12:14 by Teneighty Profiel van Teneighty

Wel een goed middel om die gelovigen een pootje te lichten.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2011 12:31 by XXL Profiel van XXL

Ik kijk al weer uit naar de daling van het CDA in de wekelijkse peiling van Maurice de H.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 12:36 by Staalman Profiel van Staalman

Van mij hoeft het allemaal niet, krijgen we straks ook moslimles? Biles?

Ik krijg wel een beetje genoeg van...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2011 12:45 by XXL Profiel van XXL

In mijn ogen zijn het gewoon weer de scholen die moeten bijspringen om de tekortkomingen van de ouders te herstellen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 12:48 by Staalman Profiel van Staalman

Precies, en daarbij (wat ik al eerder melde in het kinderen topic) los van mijn mening. Niet alles hoeft maar geaccepteerd te worden, je hebt altijd voor en tegenstanders. Jammer dan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2011 12:54 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 november 2011 7:41 schreef Greycloak het volgende:
Ah dus. Brabant ligt ook in Holland.

:')

Stel hersenloze zombies zijn het soms ook, die Friezen.


Topografische fail van het friese volk ja. :')


 


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-11-2011 13:52 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 17 november 2011 9:45 schreef nark het volgende:
Thuis lunchen is zakenrit
17 nov. 2011, 05:30
De fiscus ziet autoritjes tijdens werktijd om thuis eventjes te gaan lunchen niet langer als privégebruik. Leaserijders hoeven daarom niet langer te vrezen dat hun vrijstelling voor de bijtelling in gevaar komt.

De Belastingdienst heeft laten weten zich neer te leggen bij een uitspraak van de Hoge Raad. Die boog zich over ritjes die leaserijders maken tussen de woon- en werkplek. De ochtend. en avondrit werden door de fiscus al als zakelijk gezien. Maar extra ritten, bijvoorbeeld om te lunchen, kregen tot nu toe altijd het etiketje privé.

Dat laatste is belangrijk voor leaserijders die een ’verklaring privégebruik’ in bezit hebben. Zij geven hiermee aan met hun auto jaarlijks niet meer dan 500 kilometer privé te rijden. Zo ontlopen zij de fiscale bijtelling.

Lees alle details vandaag in De Telegraaf





Die 500 per jaar gaat er toch af is gister mij vertelt door de accountant. Per januari geen privéritjes meer dus.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 17-11-2011 14:04 by jelmer2 Profiel van jelmer2

quote:
Op 17 november 2011 7:41 schreef Greycloak het volgende:
Ah dus. Brabant ligt ook in Holland.

:')

Stel hersenloze zombies zijn het soms ook, die Friezen.


Ja, want elke fries is natuurlijk voor deze partij die enkel bestaat uit randdebielen.

Stel herzenloze zombies zijn het soms ook, die pvv'ers


Wil je muilperen?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-11-2011 14:07 by nark Profiel van nark

Mischien maar weer terug naar het oorspronkelijke plan dan maar?
Los steken en af laten drijven..........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 17-11-2011 14:09 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Als alle Henk en Ingrid's erbij gaan lijkt me dat een prima plan.


Wil je muilperen?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-11-2011 14:21 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 17 november 2011 14:09 schreef jelmer2 het volgende:
Als alle Henk en Ingrid's erbij gaan lijkt me dat een prima plan.
Dan is het hier zo stil.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-11-2011 15:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 november 2011 12:54 schreef Forever After het volgende:
Topografische fail van het friese volk ja. :')


Een paar lui met zakdoekjes voor de mond = 'het Friese volk'... :').


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2011 15:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Oh, ze denken zelf dat ze namens het friese volk spreken. Da's ook aardig fail dan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-11-2011 15:39 by WMP Profiel van WMP

De PVV denkt ook voor het volk te spreken; ze hebben tenslotte de meerderheid van de stemmen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2011 16:06 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 november 2011 13:52 schreef Nix het volgende:
Die 500 per jaar gaat er toch af is gister mij vertelt door de accountant. Per januari geen privéritjes meer dus.


Ik zie het probleem nooit zo.

Met dat bedrag aan bijtelling ben je volgens mij nog steeds beter af dan wanneer je afschrijving, onderhoud, verzekering en belasting voor die zelfde auto betaalt.

Op 20.000 euro heb je een bijtelling van zeg 4000 euro.
Dat kost je dan rond de 150 euro in de maand voor een nieuwe auto onder je kont?

Ik wou dat ik voor dat geld auto kan rijden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-11-2011 16:42 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 17 november 2011 16:06 schreef XXL het volgende:
Ik zie het probleem nooit zo.

Met dat bedrag aan bijtelling ben je volgens mij nog steeds beter af dan wanneer je afschrijving, onderhoud, verzekering en belasting voor die zelfde auto betaalt.

Op 20.000 euro heb je een bijtelling van zeg 4000 euro.
Dat kost je dan rond de 150 euro in de maand voor een nieuwe auto onder je kont?

Ik wou dat ik voor dat geld auto kan rijden.




Eerder € 350?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2011 17:22 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 november 2011 16:42 schreef Nix het volgende:
Eerder € 350?


Ow, ik dacht dat bijtelling was wat je aan extra inkomen op moet geven en wat dan vervolgens belast wordt.

Ik was daarbij van 50% belasting (Waarschijnlijk is het zelfs nog minder) uitgegaan waarmee je dus op 2000 euro extra belasting per jaar zou komen.

Ik begrijp uit jouw bedrag dat je bijtelling dus voor 100% belast wordt?

Ook nog wat geleerd vandaag.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-11-2011 17:22]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-11-2011 18:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Bijtelling is een percentage van de cataloguswaarde. Voor "vrij" rijden betaal je ook nog een bedrag aan je baas.

En die lunchritjes vallen dus nu blijkbaar niet meer onder de 500 km grens voor niet-privé rijders die nu nog geldt. Dus mag er staks ook nog lekker gelunched worden zonder bijtelling.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 17-11-2011 18:24]


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen