IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2011 10:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 december 2011 10:54 schreef SQT het volgende:
zeiken om het zeiken, en in dat laatste zijn Nederlanders wel erg goed.

Geloof ik niet. Niet anders dan in de rest van de Westerse wereld.


I wish I was a butterfly


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-12-2011 11:04 by nark Profiel van nark

quote:
Op 6 december 2011 10:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Geloof ik niet. Niet anders dan in de rest van de Westerse wereld.




Nou, als je in het buiteland bent pluk je de Hollanders er zo tussen uit anders met hun gezeik.
Het is niet voor niets dat er zo veel friet van Piet patathandeltjes zijn in het mediterane gebied.....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2011 11:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 december 2011 11:04 schreef nark het volgende:
Nou, als je in het buiteland bent pluk je de Hollanders er zo tussen uit anders met hun gezeik.
Het is niet voor niets dat er zo veel friet van Piet patathandeltjes zijn in het mediterane gebied.....

Ja, díe Nederlanders pik je er zo uit. Maar ook dat met eten is niet zo bijzonder, hoor.


I wish I was a butterfly


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-12-2011 11:09 by nark Profiel van nark

het meest trieste vind ik nog dat ze in Turkije een Nederlandse resort naar het model van Volendam hebben gebouwd met alleen maar Nederlands voedsel......



Edit: Crap, nu ben ik zelf aan het zeiken.....

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 06-12-2011 11:10]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2011 11:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 december 2011 11:09 schreef nark het volgende:
het meest trieste vind ik nog dat ze in Turkije een Nederlandse resort naar het model van Volendam hebben gebouwd met alleen maar Nederlands voedsel......


Nogmaals, zo bijzonder is dat allemaal niet. Naast dit soort treurig gedrag kom je werkelijk overal op de wereld -zonder resorts- Nederlanders tegen.


I wish I was a butterfly


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-12-2011 11:23 by nark Profiel van nark

quote:
Op 6 december 2011 11:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nogmaals, zo bijzonder is dat allemaal niet. Naast dit soort treurig gedrag kom je werkelijk overal op de wereld -zonder resorts- Nederlanders tegen.




Zie mijn edit........hehehehe


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2011 11:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Zag ik, had ik gewoon niet meegequote, vond het maar gezeik


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2011 11:41 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 december 2011 10:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Omdat we klagen worden dingen aangepakt en is het uiteindelijk grotendeels prima geregeld (of tenminste, in ieder geval ten opzichte van de rest van de wereld).


En maken we onszelf onnodig bang. Dat en die klaagcultuur in Nederland is iets waar onze vriend Wilders natuurlijk mooi op inspeelt.


... hoe de hazen lopen ...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-12-2011 11:45 by stigma Profiel van stigma

***happysparkles***


Subtiel kamerolifantje


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2011 11:46 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 december 2011 10:20 schreef SQT het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik een oplossing heb?


Ik wel.

Onder de noemer 'de vervuiler betaalt':

Zodra je ook maar één keer als hooligan wordt betrapt gelijk een hooligan-tax opleggen die de rest van je leven je inkomen, ongeacht de hoogte daarvan, afroomt richting bijstands niveau.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-12-2011 14:26 by Forever After Profiel van Forever After

Hooligantax... die hebben we nog niet in het PVV topic.



 


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-12-2011 14:38 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 6 december 2011 11:46 schreef XXL het volgende:
Ik wel.

Onder de noemer 'de vervuiler betaalt':

Zodra je ook maar één keer als hooligan wordt betrapt gelijk een hooligan-tax opleggen die de rest van je leven je inkomen, ongeacht de hoogte daarvan, afroomt richting bijstands niveau.


Check. Zullen we die ook doorvoeren voor alle andere overtredingen ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2011 14:42 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 december 2011 11:46 schreef XXL het volgende:
Ik wel.

Onder de noemer 'de vervuiler betaalt':

Zodra je ook maar één keer als hooligan wordt betrapt gelijk een hooligan-tax opleggen die de rest van je leven je inkomen, ongeacht de hoogte daarvan, afroomt richting bijstands niveau.




... hoe de hazen lopen ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2011 14:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 december 2011 11:46 schreef XXL het volgende:
Ik wel.

Onder de noemer 'de vervuiler betaalt':

Zodra je ook maar één keer als hooligan wordt betrapt gelijk een hooligan-tax opleggen die de rest van je leven je inkomen, ongeacht de hoogte daarvan, afroomt richting bijstands niveau.
Vervelende is dat 3/4 al in de bijstand zit


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-12-2011 15:54 by nark Profiel van nark

Pedofielen actief op Wordfeud
06 dec. 2011, 13:51
De populaire Scrabble app Wordfeud trekt pedofielen aan. Via de chatfunctie proberen zij contact te leggen met kinderen.

Op de website Wordfeudpro.nl werd melding gedaan van grooming in de Wordfeudchat.

Op 5 december ontving de website een email van een vader van een 12-jarig meisje dat was benaderd door een pedofiel. De groomer stelde het meisje persoonlijke vragen, waarna hij haar onder druk zette foto's te sturen of anders zou hij persoonlijke informatie over haar op internet publiceren. "Vervolgens werden seksueel getinte opmerkingen geplaatst en werden diverse oneerbare voorstellen gedaan met als doel uiteindelijk een afspraak te maken", aldus de Wordfeud website.

Dit was echter niet het enige incident. Bij twee van de vier potjes Wordfeud werd het meisje seksueel benaderd door haar tegenstanders.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-12-2011 16:27 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Nou nog een piratentax voor al het tokkievolk dat voor ongeregeldheden zorgt bij piratenfestivals...

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 06-12-2011 16:37]



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-12-2011 16:30 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 6 december 2011 16:27 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
piaretnfestivals...
Waar?


Subtiel kamerolifantje


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 06-12-2011 16:33 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 6 december 2011 15:54 schreef nark het volgende:
Pedofielen actief op Wordfeud
06 dec. 2011, 13:51
De populaire Scrabble app Wordfeud trekt pedofielen aan. Via de chatfunctie proberen zij contact te leggen met kinderen.

Op de website Wordfeudpro.nl werd melding gedaan van grooming in de Wordfeudchat.

Op 5 december ontving de website een email van een vader van een 12-jarig meisje dat was benaderd door een pedofiel. De groomer stelde het meisje persoonlijke vragen, waarna hij haar onder druk zette foto's te sturen of anders zou hij persoonlijke informatie over haar op internet publiceren. "Vervolgens werden seksueel getinte opmerkingen geplaatst en werden diverse oneerbare voorstellen gedaan met als doel uiteindelijk een afspraak te maken", aldus de Wordfeud website.

Dit was echter niet het enige incident. Bij twee van de vier potjes Wordfeud werd het meisje seksueel benaderd door haar tegenstanders.



Goh.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 06-12-2011 16:37 by jelmer2 Profiel van jelmer2

quote:
Op 6 december 2011 11:46 schreef XXL het volgende:
Ik wel.

Onder de noemer 'de vervuiler betaalt':

Zodra je ook maar één keer als hooligan wordt betrapt gelijk een hooligan-tax opleggen die de rest van je leven je inkomen, ongeacht de hoogte daarvan, afroomt richting bijstands niveau.


Zullen we dat ook maar met drankrijders doen?


Wil je muilperen?


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-12-2011 16:37 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 6 december 2011 16:30 schreef stigma het volgende:
Waar?


Zo spreek je het uit na afloop



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2011 17:42 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 december 2011 16:33 schreef powertieke het volgende:
Goh.


Niet heel verbazingwekkend nee. Dit "nieuws" maar zien als waarschuwing voor ouders en kinderen.


... hoe de hazen lopen ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2011 18:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 december 2011 17:42 schreef faalhaas het volgende:
Niet heel verbazingwekkend nee. Dit "nieuws" maar zien als waarschuwing voor ouders en kinderen.
Als ik de vader was geweest had ik een afspraakje gemaakt. Met een paar vrienden erbij. Op een donker plekje. Afgelegen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2011 18:53 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 december 2011 16:37 schreef jelmer2 het volgende:
Zullen we dat ook maar met drankrijders doen?


Bedankt voor de extra uitleg, Pik.
Ik had deze hint namelijk nog niet door:

quote:
Op 6 december 2011 14:38 schreef Illusione het volgende:
Check. Zullen we die ook doorvoeren voor alle andere overtredingen ?




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-12-2011 10:40 by nark Profiel van nark

Japan gebruikt rampenfonds voor walvisjacht

Laatst gewijzigd: 07-12-11 05:11


TOKIO - De Japanse overheid heeft 2,3 miljard yen (22 miljoen euro) uit het rampenfonds voor slachtoffers van de tsunami gebruikt om de walvisjacht te stimuleren.

Dat schrijft de Australische krant The Sydney Morning Herald woensdag.

18 Japanse milieu- en consumentenorganisaties protesteren tegen deze maatregel middels een brief aan premier Yoshihiko Noda.

''We eisen dat de overheid geen belastinggeld meer verspilt aan de walvisvaart, maar aan projecten waar mensen, gemeenschappen en regio's, die getroffen zijn door de ramp van 11 maart, echt helpen'', stelden zij.

Nodig

Volgens de Japanse overheid is het geld nodig, omdat traditionele walvisvaardersdorpen zwaar zijn getroffen door de tsunami. Met het geld wordt de walvisvloot extra beveiligd en bewapend, om zo de strijd aan te kunnen met milieuactivisten van Sea Shepperd.

Die activisten zorgden er vorig seizoen voor dat slechts een vijfde van de beoogde vangst werd binnengehaald. Dit jaar hoopt Japan zo'n 900 dwergvinvissen en gewone vinvissen te vangen.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-12-2011 11:42 by stigma Profiel van stigma

Kutjappen.

Anderzijds is ook de walvisvaart werkvoorziening. Wanneer mensen daar altijd van geleefd hebben, moeten ze dan nu eierdoppen gaan breien?


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen