IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-12-2011 23:59 by faalhaas Profiel van faalhaas

Denk ook niet dat het zijn bedoeling was om dit als "nieuws" de wereld in te brengen. Gewoon een grappige uitspraak van hem in een interview en een of andere onbenul vond het nodig hier een persberichtje van te maken.


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-12-2011 1:30 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 7 december 2011 23:59 schreef faalhaas het volgende:
Gewoon een grappige uitspraak van hem in een interview en een of andere onbenul vond het nodig hier een persberichtje van te maken.
Heel grappig inderdaad.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 08-12-2011 1:38]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-12-2011 8:48 by nark Profiel van nark

Massa-ontslag in onderwijs
08 dec. 2011, 07:28
Zo'n 5000 leraren komen op straat te staan door de bezuinigingen op het passend onderwijs, waarin straks zorgleerlingen worden ondergebracht.

Dat meldt het AD. Dat zou blijken uit nog niet gepubliceerd onderzoek in opdracht van het ministerie, de onderwijskoepels en de vakbewegingen.

De afgelopen maanden werd al flink gespeculeerd over de personele gevolgen van de ingreep in het passend onderwijs, de vervanger van het speciaal onderwijs.

Het nieuwe systeem biedt plaats aan kinderen met een handicap of gedragsproblemen. Het liefste op een gewone school met extra begeleiding.





Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-12-2011 9:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 7 december 2011 23:07 schreef faalhaas het volgende:
Amsterdam koopt Hells Angels uit

Amsterdam - Motorclub Hells Angels verlaat vrijwillig het clubterrein aan de Wenckebachweg in Amsterdam en krijgt 400.000 euro mee van de gemeente. Beide partijen hebben in de onteigeningsprocedure van het terrein overeenstemming met elkaar bereikt, maakte wethouder Maarten van Poelgeest woensdag bekend aan de gemeenteraad.

De Hells Angels zullen het terrein en het clubhuis uiterlijk 30 januari leeg opleveren. De gemeente heeft de grond van 5000 vierkante meter nodig voor de bouw van zo'n 350 woningen en de aanleg van een bedrijventerrein. De schadeloosstelling is vastgesteld door een onafhankelijk adviseur.

Het jongerenclubhuis The Hangout werd dit jaar gesloopt. De rechtbank bepaalde begin november dat de gemeente de Hells Angels mocht dwingen hun clubhuis en twee loodsen af te breken. De tijdelijke vergunning voor de clubgebouwen was al in 2003 afgelopen. De Hells Angels weigerden te vertrekken en hielden vol dat de gemeente een nieuw clubhuis op een andere locatie had toegezegd. De rechtbank concludeerde echter dat er nooit bindende toezeggingen door de burgemeester en wethouders of de gemeenteraad zijn gedaan.

Het is nog niet bekend waar de Hells Angels volgend jaar een nieuw onderkomen betrekken, reageerde een woordvoerder van de motorclub. „Daarover zijn we nog in beraad. We weten het nog niet”. De woordvoerder wilde niet inhoudelijk reageren op de overeenkomst met de gemeente.



Toch wel ongelooflijk dit, dat ze dat stelletje tuig ook nog eens 4 ton meegeven.


Ik ben wel benieuwd welke gemeente dit toer clubje een vergunning geeft om zich daar te vestigen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 08-12-2011 9:08 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ach die Hell's Angels zijn ook maar gewoon mensen hoor, die hebben heus geen kwaad in de zin!


5 Euro's? Op je muil!!


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 08-12-2011 9:22 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Gewoon een stel gezellige jongens die houden van motorrijden.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 08-12-2011 9:28 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 8 december 2011 9:22 schreef powertieke het volgende:
Gewoon een stel gezellige jongens die houden van motorrijden.


Uiteraard ja



5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 10:41 by bastianus Profiel van bastianus

Hoe zei Teeuwen dat ook alweer? Een stel leernichten die in blokhutten bivakkeren en elkaar aftrekken bij het kampvuur?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 08-12-2011 10:51 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ik ben beroepswijs regelmatig langs Angels Place gekomen, het zit pal aan de overkant bij de Bijlmer Bajes


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 10:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 december 2011 10:51 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik ben beroepswijs regelmatig langs Angels Place gekomen, het zit pal aan de overkant bij de Bijlmer Bajes
Best handig logistiek gezien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-12-2011 11:03 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 7 december 2011 23:41 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik vind Helvetes verklaring beter.

..maar...het is Rembo!


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 11:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 december 2011 11:03 schreef stigma het volgende:
..maar...het is Rembo!
Ik prefereer die andere Rembo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 11:40 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 8 december 2011 10:41 schreef bastianus het volgende:
Hoe zei Teeuwen dat ook alweer? Een stel leernichten die in blokhutten bivakkeren en elkaar aftrekken bij het kampvuur?


Wat is er nou op tegen dat een paar bokkige leernichten mekaar een beetje aftrekken in een blokhut?

die sketch over de hells angels die een hapje gaan eten bij joop braakhekke blijft ook hilarisch



... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 11:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 8 december 2011 9:05 schreef XXL het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke gemeente dit toer clubje een vergunning geeft om zich daar te vestigen.


Ik neem aan dat ze gewoon in Amsterdam blijven zitten? Met die 4 ton aangevuld met wat drugsgeld moeten ze toch wel weer een leuk optrekje kunnen vinden.


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-12-2011 20:01 by XXL Profiel van XXL

'Geen nieuwe plek Hells Angels in Amsterdam'
Laatste update: 8 december 2011 18:00

AMSTERDAM - Het Amsterdamse stadsbestuur doet er alles aan om te voorkomen dat de Hells Angels een nieuwe plek krijgen in de stad.

Dat zei burgemeester Eberhard van der Laan donderdag tijdens een vergadering van de gemeenteraad.

De motorclub en de gemeente hebben een overeenkomst bereikt over vertrek van de Angels van hun huidige terrein aan de H.J.E. Wenckebachweg, zo bleek woensdag. Ze moeten uiterlijk 30 januari weg zijn en krijgen in ruil 400.000 euro mee van de gemeente.

Van der Laan zei dat het college ''als een helhond bewaakt'' dat de motorclub geen andere plek krijgt in de hoofdstad.

Met de deal over de onteigeningsprocedure komt een einde aan een jarenlang conflict. De gemeente heeft de grond van 5000 vierkante meter nodig voor de bouw van zo'n 350 woningen en de aanleg van een bedrijventerrein. De schadeloosstelling is vastgesteld door een onafhankelijk adviseur.

De Hells Angels lieten woensdag weten dat ze nog in beraad zijn over een nieuwe locatie.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-12-2011 20:54 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Dat komt vast wel goed, ben ooit eerder met Pascalorie naar die tribute feestjes geweest of die kroegen op de wallen, erg gezellig kan ik je vertellen.


Against God and Government


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-12-2011 21:04 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 december 2011 23:43 schreef Schaep het volgende:
Dat is deels ook wel afhankelijk van wat je de vorige dag hebt gegeten natuurlijk.


Of je hond. Of die man die je in je ballen trapt. Of zo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-12-2011 21:57 by XXL Profiel van XXL

Pester duwt meisje onder truck
Laatste update: 8 december 2011 20:14

WÜRZBURG - Een pestende klasgenoot heeft een 13-jarig meisje in Duitsland onder een rijdende vrachtwagen geduwd. Het meisje werd meegesleurd en was enkele minuten later dood.

Een 14-jarige klasgenoot heeft bekend dat hij het meisje Lisa voor de truck had geduwd. Dat meldde de politie van de stad Würzburg bij Frankfurt donderdag.

Het voorval gebeurde maandag al. De verdachte had zijn daad aanvankelijk ontkend. Het meisje werd al langer geslagen en gepest in de klas.



Damn...


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-12-2011 21:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Inderdaad een beetje ziek.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-12-2011 22:06 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Die laatste zin ook. Heel naar.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-12-2011 22:18 by XXL Profiel van XXL

Mijn dochter had ook last van gepest op school en ik weet uit ervaring dat daar kennelijk vrij weinig aan te doen is. Pas toen ik op school aangaf het zelf dan maar even op te gaan lossen vonden ze dat toch een minder goed idee en zijn ze gelijk met de ouders van die pester gaan praten.

Daarna nergens meer last van gehad.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-12-2011 22:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Pesters durven ook al eens ophouden als je ze goed op hun gezicht timmert.

Maar niet in alle gevallen, natuurlijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 22:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 december 2011 22:18 schreef XXL het volgende:
Mijn dochter had ook last van gepest op school en ik weet uit ervaring dat daar kennelijk vrij weinig aan te doen is. Pas toen ik op school aangaf het zelf dan maar even op te gaan lossen vonden ze dat toch een minder goed idee en zijn ze gelijk met de ouders van die pester gaan praten.

Daarna nergens meer last van gehad.
Mijn zusje werd gepest, en toen heb ik ook al die pesters maar even opgezocht. Bleek 's avonds dat mijn broertje alle pesters ook al een keer afgedroogd had. Beroerde dag moeten die gehad hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-12-2011 22:33 by XXL Profiel van XXL

Ik kan moeilijk een 15 jarige gaan meppen. Hoe moet oom agent daar wel niet tegenaan kijken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-12-2011 22:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 8 december 2011 22:32 schreef bastianus het volgende:
Mijn zusje werd gepest, en toen heb ik ook al die pesters maar even opgezocht. Bleek 's avonds dat mijn broertje alle pesters ook al een keer afgedroogd had. Beroerde dag moeten die gehad hebben.




I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen