IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 22:36 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb een pester bij mij in de klas heel naar aangepakt. Dat hij het feit dat hij op zijn vorige school waarschijnlijk het pispaaltje was nu niet moest afreageren door zelf te pesten. Had ook uitgelegd dat pesters net zulke onzekere figuren zijn als kinderen die gepest worden. Sindsdien is het over.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-12-2011 22:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 december 2011 22:33 schreef XXL het volgende:
Ik kan moeilijk een 15 jarige gaan meppen. Hoe moet oom agent daar wel niet tegenaan kijken.


Schiet ook niet op, kun je beter zorgen dat je dochter het een keer goed doet. Uiteindelijk is het een simpel dierlijk hierarchie spelletje dat mensen pakt die zich wat zwakker opstellen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 22:43 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 8 december 2011 20:01 schreef XXL het volgende:
'Geen nieuwe plek Hells Angels in Amsterdam'
Laatste update: 8 december 2011 18:00

AMSTERDAM - Het Amsterdamse stadsbestuur doet er alles aan om te voorkomen dat de Hells Angels een nieuwe plek krijgen in de stad.

Dat zei burgemeester Eberhard van der Laan donderdag tijdens een vergadering van de gemeenteraad.

De motorclub en de gemeente hebben een overeenkomst bereikt over vertrek van de Angels van hun huidige terrein aan de H.J.E. Wenckebachweg, zo bleek woensdag. Ze moeten uiterlijk 30 januari weg zijn en krijgen in ruil 400.000 euro mee van de gemeente.

Van der Laan zei dat het college ''als een helhond bewaakt'' dat de motorclub geen andere plek krijgt in de hoofdstad.

Met de deal over de onteigeningsprocedure komt een einde aan een jarenlang conflict. De gemeente heeft de grond van 5000 vierkante meter nodig voor de bouw van zo'n 350 woningen en de aanleg van een bedrijventerrein. De schadeloosstelling is vastgesteld door een onafhankelijk adviseur.

De Hells Angels lieten woensdag weten dat ze nog in beraad zijn over een nieuwe locatie.




Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Zal toch wel een behoorlijke nederlaag voor ze zijn als ze ergens in Lutjebroek een nieuw clubhuis moeten openen.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 23:46 by faalhaas Profiel van faalhaas

helemaal eens met deze column:


400.000 euro voor de Hells Angels: absurd!

Onbegrijpelijk dat de gemeente Amsterdam sinterklaas speelt voor de Hells Angels. De omstreden motorclub krijgt na een schikking eerder deze week vier ton om haar terrein onder de rook van de Bijlmerbajes voor het einde van de volgende maand te verlaten. Dat is vier ton te veel.

Door Gerlof Leistra

De gemeente geeft de Hells Angels vier ton voor de grond waar het clubhuis op staat De gemeente geeft de Hells Angels vier ton voor de grond waar het clubhuis op staat

Een kwart eeuw geleden kochten de Angels voor het symbolische bedrag van één gulden het recht van opstal voor hun Angel Place en het gebruiksrecht voor een lapje grond. In de loop der jaren breidden de heren hun terrein illegaal uit van 500 naar 5.000 vierkante meter. De gemeente gedoogde die annexatie lang alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.

Wapens en drugs
Bij invallen in het clubhuis zijn in het verleden wapens en drugs aangetroffen. Dit voorjaar nog werd op het terrein een forse wietplantage opgerold. Geen padvindersclub, kortom.

Door geklungel met afgeluisterde telefoongesprekken ging een grote strafzaak tegen een aantal prominente Angels een paar jaar geleden onderuit. Ook lukte het niet de club te verbieden.

Criminele leden
Het mag dan geen criminele vereniging zijn, het is wel een vereniging met criminele leden. Zo zit voorman Harrie Stoeltie momenteel vast op verdenking van afpersing en witwassen.

Met zo’n gezelschap sluit je geen herenakkoord. Terecht maakt een meerderheid van de Tweede Kamer bezwaar tegen de deal.

Van Poelgeest
Vorige maand verloren de Angels een bodemprocedure tegen de gemeente om te mogen blijven. En nog durft Amsterdam niet door te pakken.

Het had verantwoordelijk wethouder Maarten van Poelgeest (GroenLinks) gesierd als hij de heren hun gulden had terugbetaald en een dwangbevel had overhandigd: wegwezen!

Maar voor zo’n daad heb je lef nodig. Bovendien hoeven de bestuurders hun cadeautje niet uit eigen zak te betalen.


... hoe de hazen lopen ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-12-2011 8:43 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ach ja, als die vier ton niet door de Angels wordt opgestreken dan staat er wel een corpulente bloedzuiger uit de financiele wereld of corrupte politicus te graaien. Nou geef mijn portie maar aan Mohammed en in dit geval die vier ton aan de Hells Angels.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 09-12-2011 8:44]


Against God and Government


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-12-2011 8:54 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 9 december 2011 8:43 schreef Rotzak het volgende:
Ach ja, als die vier ton niet door de Angels wordt opgestreken dan staat er wel een corpulente bloedzuiger uit de financiele wereld of corrupte politicus te graaien. Nou geef mijn portie maar aan Mohammed en in dit geval die vier ton aan de Hells Angels.


Ja op die manier kun je alles wel goedpraten. Ze hebben nooit 1 cent voor dat stuk terrein betaald, zichzelf in de loop der jaren steeds grotere stukken grond onrechtmatig toe geëigend en er is een wietplantage op aangetroffen. Vervolgens krijgen ze 4 ton belastinggeld toegeschoven om hun hielen te lichten. Lekker logisch


... hoe de hazen lopen ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-12-2011 9:12 by nark Profiel van nark

'Evolutie zal mensen niet slimmer maken'

Laatst gewijzigd: 08-12-11 21:26


UTRECHT – De kans is klein dat we nog veel slimmer worden, zeggen Duitse en Engelse onderzoekers. Een verdere toename in denkvermogen kan allerlei problemen opleveren.

De wetenschappers onderzochten waarom mensen niet slimmer zijn en kwamen tot de conclusie dat dit evolutionair gezien ook grote nadelen met zich mee zou brengen.

Volgens de evolutieleer ondergaan organismen veranderingen die ze beter in staat stellen te overleven als soort. Maar sommige eigenschappen die op zichzelf voordelig zijn, brengen nadelen met zich mee die ervoor zorgen dat een organisme over het geheel genomen slechter is aangepast.

Zo zou het bijvoorbeeld in veel gevallen handig zijn als mensen 3 meter lang zouden zijn. Het hart van de meeste mensen zou dit echter niet aankunnen waardoor er onvoldoende bloed bij de hersenen zou komen.

Afwegingen

"Net zoals er evolutionaire afwegingen zijn voor fysieke eigenschappen, zo zijn ze er ook voor intelligentie", stelt Thomas Hills, een van de onderzoekers. Zo is het formaat van het brein van een baby beperkt door onder andere de grootte van het bekken van de moeder.

Grotere hersenen zouden kunnen leiden tot meer doodgeboren kinderen. Een aanpassing van het bekken zou op haar beurt weer een verandering teweegbrengen in onze manier van staan en bewegen.

Middelen als Ritalin, amfetaminen en koffie kunnen mensen helpen zich beter te concentreren. Maar mensen zonder concentratieproblemen presteren soms juist slechter als ze deze middelen gebruiken. Volgens Hills is dit een teken dat er een top zit aan het denkvermogen van mensen.

Superbrein

Zijn collega Ralph Hertwig voegt toe dat ook een onfeilbaar geheugen levens kan verstoren. Zo hebben mensen met een posttraumatische aandoening een gebeurtenis in hun leven op zo’n manier opgeslagen dat ze hem niet kunnen vergeten. Bij deze mensen komt deze herinnering bij het minste of geringste weer naar boven.

Ook bij de Asjkenazische joden is een soortgelijke ontwikkeling te zien. Zij hebben door op intelligentie gebaseerde selectieve voortplanting een IQ dat veel hoger ligt dan dat van de gemiddelde mens. Maar zij leiden ook bovengemiddeld veel aan ziektes als Tay-Sachs, een aantasting van het zenuwstelsel.

Kijkend naar al de negatieve bijwerkingen van een beter denkvermogen, zegt Hills dat het onwaarschijnlijk is dat er ooit een superbrein geboren zal worden. "Wel kunnen er middelen ontwikkeld worden die de gebruiker beter maakt in één specifieke taak."

© NU.nl/Bitsofscience.org


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-12-2011 9:17 by faalhaas Profiel van faalhaas

Onzin natuurlijk. Zolang 97,5% van de wereldbevolking nog gelovig is hebben we nog een lange weg te gaan.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2011 10:48 by bastianus Profiel van bastianus

Wat een gelul, Faalhaas. Ik ken zelfs een gelovige raketgeleerde. Intelligentie en geloof staat volgens mij redelijk los van elkaar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-12-2011 10:56 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 9 december 2011 10:48 schreef bastianus het volgende:
Wat een gelul, Faalhaas. Ik ken zelfs een gelovige raketgeleerde. Intelligentie en geloof staat volgens mij redelijk los van elkaar.


Wetenschap en geloof bijten mekaar toch enorm op bepaalde vlakken? Alleen al om die reden geen gelul lijkt me.


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-12-2011 10:57 by XXL Profiel van XXL

Hoewel ik zelf het bestaan van een hogere macht in twijfel trek word ik onderhand best wel moe van al die mensen die het geloof bij elke gelegenheid onder vuur menen te moeten nemen.

Heb toch gewoon een beetje respect voor mensen die in het leven bepaalde keuzes maken. Zo moeilijk is dat echt niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-12-2011 11:02 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 december 2011 9:17 schreef faalhaas het volgende:
Onzin natuurlijk. Zolang 97,5% van de wereldbevolking nog gelovig is hebben we nog een lange weg te gaan.


Het zal je verbazen in wat voor onzin de meest intelligente mensen geloven.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2011 11:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 december 2011 10:56 schreef faalhaas het volgende:
Wetenschap en geloof bijten mekaar toch enorm op bepaalde vlakken?
Kan, hoeft niet per se. Dawkins b.v. zegt wel dat geloof de ontwikkeling van veel mensen tegenhoudt of heeft tegengehouden, en zo zijn er nog wel een paar. Maar goed, het geloof in marktwerking wat de bezuinigingen op onderwijs heeft veroorzaakt bijvoorbeeld, daar hoor je zelden iemand over. Een beetje trendy en gemakzuchtig vind ik het, om het christelijk geloof steeds overal de schuld van te geven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-12-2011 11:24 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 9 december 2011 10:57 schreef XXL het volgende:
Hoewel ik zelf het bestaan van een hogere macht in twijfel trek word ik onderhand best wel moe van al die mensen die het geloof bij elke gelegenheid onder vuur menen te moeten nemen.

Heb toch gewoon een beetje respect voor mensen die in het leven bepaalde keuzes maken. Zo moeilijk is dat echt niet.


Klopt, maar bij de gemiddelde gelovige is het wel zo dat men constant respect verwacht, maar er zelf nogal eens moeite mee hebben om uberhaupt een beetje fatsoen te tonen tegen de ongelovige medemens.


Against God and Government


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-12-2011 11:26 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Rotzak, wat is dit?? Wat ben je rustig en genuanceerd geworden, hehe.

Je hebt overigens wel gelijk, maar even terzijde, iedere keer als ik je naam zie voorbijkomen hier verwacht ik weer een of andere geniale foto reportage, haha


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-12-2011 11:27 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

haha, ik moet toegeven dat mijn hoogtijdagen wat dat betreft een beetje gepasseerd zijn, of het komt omdat mijn camera stuk is, dat kan ook nog weer


Against God and Government


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-12-2011 11:28 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Volgens mij zit je gewoon snoeihard aan de vriendin.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-12-2011 11:29 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 9 december 2011 11:27 schreef Rotzak het volgende:
haha, ik moet toegeven dat mijn hoogtijdagen wat dat betreft een beetje gepasseerd zijn, of het komt omdat mijn camera stuk is, dat kan ook nog weer

Haha, koop een camera gek, ZM is niet meer hetzelfde, ik mis ook zowiezo de geniale verhalen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-12-2011 11:32 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Dat ook, maar stiekem moet ik toch wel toegeven dat ik wat rustiger ben geworden. Echt, ieder weekend achterna worden gezeten door de politie, uitsmijters, ander uitgaand volk is op een gegeven moment niet meer grappig laat staan die boetes en horeca verboden die je krijgt. Ik mag nog graag een avondje doorzakken met alle baldadigheid van dien, maar twee nachten per weekend in het staatshotel ben ik wel een beetje klaar mee. Maar zeg nooit nooit natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 09-12-2011 11:32]


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-12-2011 11:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 9 december 2011 11:29 schreef Sjaakie het volgende:
Haha, koop een camera gek, ZM is niet meer hetzelfde, ik mis ook zowiezo de geniale verhalen.


Oh verhalen heb ik zat haha


Against God and Government


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-12-2011 11:37 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Serieus, de eerste show die ik in Hedon moet spelen ga je met me mee op de gastenlijst, haha


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-12-2011 11:42 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

haha ik mag er volgens mij wel weer in Pascalorie daarentegen. Ze zijn nogal pissed dat justitie zijn aanklacht kwijt is geraakt. Bronzen Billy de bouncer heeft toen muilperen gekregen van hem, maar heeft nog nooit reen rode cent betaald.


Against God and Government


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-12-2011 11:43 by nark Profiel van nark

Kassa voor slopers 't Loon
09 dec. 2011, 10:09
De slopers in het verzakte deel van het Heerlense winkelcentrum 't Loon, stuiten op allerlei bezittingen van de getroffen ondernemers en mogen alles uit 'hun' deel meenemen. Dus ook de pin-kluis van de SNS bank.

Dat schrijft de Limburger. ,,Ik heb de jongens beloofd dat we de inhoud ervan zullen verdelen”, zegt aannemer Wim Beelen.

De bank weet niets van een afspraak dat de sloper de kluisinhoud, maximaal 250.000 euro, mag verdelen. ,,De burgemeester heeft de winkeliers beloofd dat hun inventaris niet opduikt op Marktplaats. Als de slopers onze kluis bergen, gaan we ervan uit dat we dat horen.''

Woordvoerder Paul 't Lam bevestigt namens de vereniging van eigenaren van 't Loon, opdrachtgever en financier van de sloop, dat het contract meldt dat alles eigendom wordt van het sloopbedrijf. "De grote grijper kan inventaris beschadigen en we willen claims erover van winkeliers voorkomen. In het contract staat geen uitzondering voor de pinautomaat.”


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-12-2011 12:25 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 9 december 2011 11:42 schreef Rotzak het volgende:
haha ik mag er volgens mij wel weer in Pascalorie daarentegen. Ze zijn nogal pissed dat justitie zijn aanklacht kwijt is geraakt. Bronzen Billy de bouncer heeft toen muilperen gekregen van hem, maar heeft nog nooit reen rode cent betaald.

Prima, gaan jullie allebei mee, zetten we jullie achter de merch tafel, succes verzekerd, haha


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 09-12-2011 13:20 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Schauvliege legt limiet op beats per minuut

Muziek in Vlaamse jeugdhuizen mag maximaal 78 beats per minuut tellen. Dat heeft minister van Leefmilieu en Cultuur Joke Schauvliege (CD&V) besloten in overleg met de Gezinsbond.

Drummer
Een drummer moet zich voortaan aan een maximum van 78 beats per minuut houden als hij optreedt in een jeugdhuis. De politie zal gerichte controles op het aantal slagen uitvoeren.

‘Snel op elkaar volgende beats zijn storend voor de omgeving en schadelijk voor het gehoor van jongeren. Daarom komt er een beperking op het aantal beats per minuut van muziek die in jeugdhuizen wordt gedraaid of gespeeld. De limiet werd vastgelegd op 78 beats per minuut’, stelt een persbericht van het kabinet-Schauvliege.

Concreet komt het erop neer dat het tempo van de muziek niet hoger mag liggen dan 1,3 tellen per seconde, tenzij het volume niet hoger komt dan 8,3 decibel. ‘Onafhankelijk onderzoek heeft uitgewezen dat muziek met een snel tempo bijzonder vervelend is voor buurtbewoners, zelfs als het geluidsniveau beperkt blijft’, legt Schauvliege uit. ‘Ook krijgen jongeren vaker last van gehoorproblemen als ze dikwijls naar muziekgenres met een gejaagd tempo luisteren, zoals house, bebop of speedmetal. Hiphop, Franse chansons en slowcore zijn veel vriendelijker voor het gehoorstelsel.’

De maatregel kwam tot stand in nauw overleg met de Gezinsbond, die reeds lang ijvert voor strenge normen om kinderen pijn aan de oren te besparen.

‘Er is ook een opvoedkundig aspect aan de zaak. Snelle muziek heeft vaak een agressief karakter. Het is niet toevallig dat de lyrics van bekende thrashmetalbands als Metallica en Slayer over dood en verderf gaan. Vele ouders hebben liever niet dat hun kroost naar dergelijke opruiende herrie luistert. Daar worden ze enkel onhandelbaar van’, weet Frans Schotte, bijna-voorzitter van de Gezinsbond. ‘

Schotte verwijst naar minister van Pensioenen Vincent Van Quickenborne (Open Vld), van wie bekend is dat hij graag naar heavy metal luistert. ‘Die is zo onhandelbaar dat hij het presteerde om zijn eed als minister af te leggen in zijn gestreepte pyjama‘, zegt de bijna-voorzitter. ‘Hij is beslist geen voorbeeld voor jonge mensen.’

Schauvliege en Schotte raden ouders aan om in het bijzijn van hun kinderen vooral naar ballads te luisteren. ‘Die hebben een gezapig tempo van 60 beats per minuut. Dat is rustgevend’, weet de minister uit eigen ervaring. ‘Tussen de 90 en 120 bpm is er sprake van een iets opzwepender tempo en ga je nog sneller, dan riskeer je dat je zonen en dochters moreel ontsporen. Speedcore, waarbij het aantal beats per minuut tussen de 170 en 300 ligt, raden we helemáál af. Wanneer je je kinderen daaraan blootstelt, is er sprake van mishandeling.’

De politie zal gerichte controles uitvoeren naar het aantal keren per minuut dat drummers hun trommels beroeren. Om de snelheid van de muziek te meten worden de patrouilles uitgerust met een digitale bpm-teller. ‘Die kan in een paar tellen het juiste aantal bpm weergeven. Als het tempo de norm overschrijdt, krijgt het jeugdhuis in kwestie een boete. De dj of de ritmesectie van een groepje riskeert in de cel te vliegen’, waarschuwt Schauvliege.

Tom Willox, directeur Formaat Jeugdhuiswerk Vlaanderen, reageert furieus op de beperking van het aantal beats per minuut. ‘Zo kunnen wij geen spetterende fuiven meer organiseren. Hebt u ooit al eens proberen te dansen op een song met een bpm van 78? Dat is verdorie een wiegelied. De Brabançonne heeft een steviger tempo. Wil minister Schauvliege nu werkelijk dat wij enkel nog naar ouwe peten luisteren die zich hoestend en rochelend voortslepen, zoals Neil Diamond, Black Sabbath en Jan De Wilde?’

De minister wuift de kritiek geïrriteerd weg. ‘Ik ben stilaan jaloers op Maggie De Block. Waarom pakt men mij altijd aan op mijn beleid, terwijl andere vrouwen slechts op hun uiterlijk worden beoordeeld? Dat is niet serieus meer.’

Volgens de minister is er helemaal geen reden voor paniek bij de jeugdhuizen. ‘Dj’s kunnen gerust wat schuiven met hun pitch control, terwijl drummers nu met andere maatsoorten mogen gaan experimenteren’, verweert Schauvliege zich.

Overigens heeft ze nog een verrassing in petto voor die drummers: na overleg met haar socialistische collega Freya Van den Bossche komt er een subsidie voor de plexiglazen geluidsschermen waarachter drummers zich moeten verstoppen. ‘Het moet wel plexiglas zijn dat een milieucertificaat heeft en voldoende isoleert. Anders is een premie niet mogelijk’, aldus Schauvliege.


Bron: http://de.rechtzetting.be/2011/12/08/schauvliege-legt-limiet-op-beats-per-minuut/

of , ik ben er nog niet helemaal uit.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen