IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2011 15:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 december 2011 14:14 schreef faalhaas het volgende:
omdat ie die kat op deze manier een hele gruwelijke dood laat sterven?


Heb niet gezien hoe deze slang het aanpakte maar doorgaans pakt een slang de diertjes echt erg netjes, beter als diepvriesratten die door CO2 zijn vergast. En alles vele malen beter dan de gruwelijkheid van honden en katten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2011 15:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 december 2011 14:06 schreef stigma het volgende:
Nou Elite, jij als reptielenhouder zou toch ook niet blij moeten zijn met zo'n filmpje! Geeft 'ons liefhebbers' niet echt een goede naam.
Hoewel het natuurlijk klinkklare nonsens is dat ik mn slang wel een babymuis, een cavia, big of een konijn mag voeren maar geen kat.

Maar als die gozert die kat heeft verzopen is het idd wat anders. Ik denk dat ie katten niet zo lief vindt...


[edit] gekke zin. Een kat mag je ook een big voeren.

Dikke bullshit, ik hoor niet bij de mensen die bang zijn de waarheid te vertonen. Ik vind dat je het grote publiek maar beter moet leren ipv dingen te verbergen die het alleen maar verdachter maken.

Overigens ben ik (levende) reptielenloos in mn nieuwe huis werd het toch wat krap en aangezien ik nu 2 nieuwsgierige katten heb kon ik ze toch niet meer zo vaak oppakken. Ze zit nu overigen in een dierenwinkel in een hok van 3 bij 2 bij 3 ofzo niet verkeerd. Maarja ik had haar graag nog eens een chihuahua of ander misfokte hond gevoerd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2011 15:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 december 2011 14:53 schreef stigma het volgende:
Oh, ik heb even zitten googlen en volgens mij mag je niet in alle landen levend voeren. In Nederland wordt dit "gedoogt".
(De GWWD staat vol met 'ja, mits' en 'nee, tenzij' wetten.)

Ik heb even de Gezondheids- en Welzijnswet vooor Dieren erop nageslagen en je mag geen dieren doden tenzij je hiertoe bevoegd bent en dit onder de bij de wet geregelde omstandigheden gebeurt.
Het is verboden om bij een dier onnodig pijn of letsel te veroorzaken. (hier kun je dat gebruik maken van het woord 'onnodig'. Voeding voor slangen is wel degelijk nodig.)

Ik denk dat je kunt stellen dat je een redelijk leed veroorzaakt wanneer je een levende muis bij een slang zet, maar officieel zou je de muis dus eigenlijk niet eerst mogen doden.

Overigens is het ook verboden om dieren van hun ouderdieren te scheiden voordat zij een bij de wet vastgestelde leeftijd hebben bereikt.
Dit betekent dat je dus ook geen babymuizen of halfwassen mag voeren.

Ik denk dat alles redelijk onderuit gehaald wordt met een zeer belangrijke wet in de GWWD;
Het is verboden aan een dier de nodige verzorging te onthouden.

Voer lijkt mij een belangrijk onderdeel van de verzorging.


Pff mag je ook geen mensenbaby vasthouden Blijven lastige wetten, volgens mij geld dit alleen voor gewervelden, maar de gehele wet zal altijd wat ambigui blijven, ecologie is a bitch.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2011 17:45 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 10 december 2011 15:09 schreef ElitE het volgende:
Dikke bullshit, ik hoor niet bij de mensen die bang zijn de waarheid te vertonen. Ik vind dat je het grote publiek maar beter moet leren ipv dingen te verbergen die het alleen maar verdachter maken.

Klopt ook. Maar of het verstandig is om het op deze manier te laten zien... Een uitleg zou beter zijn.

quote:
Overigens ben ik (levende) reptielenloos in mn nieuwe huis werd het toch wat krap en aangezien ik nu 2 nieuwsgierige katten heb kon ik ze toch niet meer zo vaak oppakken. Ze zit nu overigen in een dierenwinkel in een hok van 3 bij 2 bij 3 ofzo niet verkeerd. Maarja ik had haar graag nog eens een chihuahua of ander misfokte hond gevoerd.
Waar woon je? In een keet?
Ik heb nu rattenslangen. En ook VTMen ... ja! Voor voerfok ja!


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2011 18:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja dat doe ik meestal na provocaties, dan luisteren mensen toch beter
0M2 kleiner, gaat uiteindelijk wel maarja ik wil ook genoeg ruimte hebben voor een bureau en shizzle.

Hehe nee ik woon nu 10m2 kleiner maar toch nog 30 m2
Daarnaast kostte het toch wel wat stookkosten en aandacht, vooral haar hok+ electronica ging vaak kapot.

Nu heeft ze een goed nieuw baasje en ik richt me wel op de katten en aquarium, later wil ik vast nog wel wat wat vage dieren maar voorlopig niet meer zo groot.

edit: hmm vleesetende mieren, ook leuk met een chihuahua

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-12-2011 18:22]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-12-2011 18:49 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 10 december 2011 12:35 schreef nark het volgende:
'Geen bijstand bij weigering verhuizing voor werk'

Laatst gewijzigd: 10-12-11 11:38


AMSTERDAM - Werklozen moeten geen bijstand meer krijgen als ze weigeren voor een nieuwe baan te verhuizen.

Minister van Sociale Zaken Henk Kamp (VVD) werkt aan wetgeving die dit mogelijk moet maken, bevestigt zijn woordvoerder na een bericht hierover in de Volkskrant.

Voor de WW-uitkering bestaat al een mogelijkheid om die in te trekken als iemand weigert aan de andere kant van het land te werken. Het ministerie onderzoekt momenteel of uitkeringsinstanties genoeg gebruik maken van die optie.

Mogelijkheden

Deze mogelijkheid moet ook gelden voor de bijstand, vindt de minister. In de praktijk komt het niet bijzonder vaak voor dat bijvoorbeeld een werkloze Limburger een baan krijgt aangeboden in Groningen en die vervolgens weigert.

Maar als het gebeurt, moeten er volgens de minister wel mogelijkheden zijn om dat aan te pakken.

Hij wijst erop dat er een half miljoen mensen in Nederland zijn met een uitkering terwijl ze wel kunnen werken. Daarnaast zijn er driehonderdduizend mensen uit andere Europese landen die in Nederland werken en nog eens honderdduizend vacatures. Er is volgens hem dus werk genoeg.

© Novum




De titel zou eigenlijk moeten zijn: "Het einde van Groningen nabij"



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-12-2011 18:56 by XXL Profiel van XXL

quote:

Hij wijst erop dat er een half miljoen mensen in Nederland zijn met een uitkering terwijl ze wel kunnen werken. Daarnaast zijn er driehonderdduizend mensen uit andere Europese landen die in Nederland werken en nog eens honderdduizend vacatures. Er is volgens hem dus werk genoeg.


Fuck europa en het recht in elk land van de E.U. te gaan werken?
Eigen volk eerst en al die gasten eruit?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2011 19:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

.

verkeerd gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-12-2011 19:04]


Bruce Banner


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2011 19:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 december 2011 18:56 schreef XXL het volgende:
Fuck europa en het recht in elk land van de E.U. te gaan werken?
Eigen volk eerst en al die gasten eruit?

Bullshit, probeer maar eens met die verwaande nederlanders te werken, niet te doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2011 23:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 december 2011 19:07 schreef ElitE het volgende:
Bullshit, probeer maar eens met die verwaande nederlanders te werken, niet te doen.
Dan kun je je tuinbouwbedrijf wel opdoeken ja. Iemand gedwongen laten verhuizen of aan het werk zetten lijkt me sowieso geen goed plan. Hoe ongemotiveerd wil je mensen hebben?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-12-2011 0:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 december 2011 18:56 schreef XXL het volgende:
Fuck europa en het recht in elk land van de E.U. te gaan werken?
Eigen volk eerst en al die gasten eruit?


En dan weer klagen dat Limburgers 'onze' banen jatten, andere schaal, zelfde gebeuren natuurlijk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2011 8:09 by XXL Profiel van XXL

Dat vind ik dus bijvoorbeeld een gebrek binnen de E.U.

Je mag je in principe overal vestigen en werken, maar dan krijg je gelul van: Ja, de banen zijn er genoeg maar die worden bezet door mensen uit andere lidstaten.

Misschien de arbeidsmarkt en de uitkeringen maar een op europees niveau gaan bekijken en regelen ipv per lidstaat.




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-12-2011 9:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 december 2011 8:09 schreef XXL het volgende:
Dat vind ik dus bijvoorbeeld een gebrek binnen de E.U.

Je mag je in principe overal vestigen en werken, maar dan krijg je gelul van: Ja, de banen zijn er genoeg maar die worden bezet door mensen uit andere lidstaten.

Misschien de arbeidsmarkt en de uitkeringen maar een op europees niveau gaan bekijken en regelen ipv per lidstaat.



Tuurlijk. En dan willen ze dat straks voor salarissen enzo ook gelijk trekken. Kan iedereen voor minder gaan werken op de mensen met de topfuncties na, die natuurlijk de bulk van het inkomen naar zich toe gaan trekken. Zou me niks verbazen als dat ook het uiteindelijke doel is van één Europa, en dat het allemaal op een Bilderbergconferentie is besloten en beslist, bijvoorbeeld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2011 10:30 by XXL Profiel van XXL

Wat is er mis met lonen gelijk trekken?

Mijn oude baas heeft er menig collega uitgeflikkerd omdat ze produktie verplaatsten naar lage-lonen-landen als Polen om extra te verdienen. Ik geloof nooit dat zulke zaken in het voordeel van onze eigen economie zijn.

Alles gelijk trekken.

Belasting, accijns, kosten voor autorijden, bijdrage in kosten voor de zorg, hypotheekrente (en aftrek), kwaliteit van het onderwijs, maar ook zaken als strafrecht en regels in het algemeen.

Als je echt een éénheid wilt vormen zul je met veel meer zaken op één lijn moeten zitten.

Uiteindelijk gaat het niet om de hoogte van je loon maaar het verschil van wat er binnen komt en wat er uit gaat.




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2011 10:34 by Forever After Profiel van Forever After

En nu gaat er voldoende uit naar het oostblok. Is het niet verdiend dan wel 'geleend'.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2011 10:41 by XXL Profiel van XXL

Kijk bijvoorbeeld eens in de transport. Collega die een bepaalde rit niet meer mag doen omdat hij opeens te duur is.
Duurder dan die zelfde rit te laten doen door een Tsjech.

Ik voel hem al aankomen dus:

'Ja, maar die moet toch het zelfde loon krijgen, volgens CAO?'

Klopt, tenzij de werkgever een vestiging heeft in Tsjechië en dat de officiele standplaats van de chauffeur is.

Wellicht niet netjes maar volkomen legaal.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-12-2011 10:42]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2011 11:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 december 2011 10:30 schreef XXL het volgende:
Wat is er mis met lonen gelijk trekken?

Mijn oude baas heeft er menig collega uitgeflikkerd omdat ze produktie verplaatsten naar lage-lonen-landen als Polen om extra te verdienen. Ik geloof nooit dat zulke zaken in het voordeel van onze eigen economie zijn.

Alles gelijk trekken.

Belasting, accijns, kosten voor autorijden, bijdrage in kosten voor de zorg, hypotheekrente (en aftrek), kwaliteit van het onderwijs, maar ook zaken als strafrecht en regels in het algemeen.

Als je echt een éénheid wilt vormen zul je met veel meer zaken op één lijn moeten zitten.

Uiteindelijk gaat het niet om de hoogte van je loon maaar het verschil van wat er binnen komt en wat er uit gaat.







♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2011 11:53 by XXL Profiel van XXL





[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-12-2011 12:03]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-12-2011 12:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 december 2011 11:48 schreef ElitE het volgende:



En voor het deporteren van werklozen hebben we natuurlijk deze toffe peer.



[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-12-2011 12:59]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-12-2011 15:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Amerikanen boos op Nederlandse architecten


Familieleden van de slachtoffers van de aanslagen van 11 september zijn woedend op het Rotterdamse architectenbureau MVRDV.

Het bureau toonde vorige week het ontwerp van een tweetal wolkenkrabbers in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul, die in het midden met elkaar worden verbonden door iets dat lijkt op een wolk. Volgens de nabestaanden lijken de twee gebouwen te veel op de ontploffende Twin Towers in New York. Zij vinden het ontwerp respectloos en zien het als een goedkope publiciteitsstunt.

Het bureau heeft op de eigen website excuses aangeboden. "Dat was niet onze bedoeling. We wilden slechts de eenzaamheid die een wolkenkrabber typeert opnieuw uitvinden."









♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-12-2011 15:47 by faalhaas Profiel van faalhaas

vet


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-12-2011 15:52 by faalhaas Profiel van faalhaas

Bekende Hells Angel rijdt voorlopig geen Harley



maandag 12 december 2011 14:04


De politie doorzoekt het huis van Harrie Stoeltie na zijn arrestatie De politie doorzoekt het huis van Stoeltie na zijn arrestatie

Ooit gehoord van de Big House Crew? Zo noemen Hells Angels hun gedetineerde brothers. Tegen zijn zin is de prominente Hells Angel Harrie Stoeltie voorman van dit illustere gezelschap.

Stoeltie werd op 5 oktober door een arrestatieteam aangehouden in zijn villa in Landsmeer. De jarenlange vice-president van de Amsterdamse afdeling wordt verdacht van afpersing – meermalen gepleegd - en witwassen.

Vier ton
Volgens de strikte clubregels worden Angels in de bajes financieel ondersteund en via een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de belangrijkste ontwikkelingen in de club. Dat gaat nu even niet, want Harrie zit in beperkingen en mag alleen contact hebben met zijn advocaat, Bram Moskzowicz.

Zou hij al weten dat de gemeente Amsterdam vier ton betaalt om hun clubhuis Angel Place naast de Bijlmerbajes weg te krijgen?

Yab Yum
Harrie Stoeltie geldt sinds jaar en dag als de informele baas van de Angels. Jarenlang verdiende hij goed als hoofd beveiliging van de Amsterdamse seksclub Yab Yum. In werkelijkheid reikte zijn macht verder dan portiertje spelen.

Uit afgeluisterde telefoongesprekken bleek dat Stoeltie bijna elke dag contact had met de boekhoudster. In 2008 moest de club overigens sluiten vanwege banden met de Hells Angels.

Op papier was Yab Yum in 1999 van oprichter Theo Heuft overgenomen door Hennie Vittali, zwager van Stoeltie. Op de achtergrond maakte niet Vittali maar Stoeltie de dienst uit, zeker na de moord op topcrimineel Sam Klepper in oktober 2000. Klepper – prospect (aspirant-lid) van de Angels - beweerde vlak voor zijn dood in een gesprek in het Amsterdamse clubhuis dat hij financiële belangen had in Yab Yum.

Vuurwapens
Stoeltie maakte geen geheim van zijn werk. Op een foto poseert hij trots als een pauw te midden van enkele naakte ‘gastvrouwen’ van Yab Yum, zijn gespierde armen over de rand van de jacuzzi. De dames poseren met vervaarlijk ogende vuurwapens. Naar verluidt heeft Stoeltie één van zijn ‘vriendinnen’ ingezet als pion in de afpersingszaak waar hij nu van wordt verdacht.

Samen met zijn medeverdachte staat Stoeltie op 9 januari pro forma voor de rechter. Op afpersing staat maximaal 9 jaar, zoals zijn goede vriend Willem Holleeder hem kan vertellen. Die werd veroordeeld voor de afpersing van onder anderen Willem Endstra en Kees Houtman, beiden uiteindelijk vermoord. De angst onder de slachtoffers is groot met dit soort figuren.

Vlak voor de oplevering van de Bijlmerbajes eind jaren zeventig mochten Hells Angels op hun Harleys door de ‘Kalverstraat’ scheuren, de lange verbindingsgang tussen de zes torens van de bajes. Op grond van het dossier tegen Stoeltie is de kans groot dat hij de eerste jaren geen Harley zal rijden.


... hoe de hazen lopen ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2011 14:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun




Man werpt granaten in centrum Luik.., 2 doden en 25 gewonden

www.nu.nl

Een man heeft in het centrum van Luik granaten gegooid.
Zeker twee personen zijn daarbij gedood.

Een aantal Franstalige media maken melding van meerdere daders die uit het justitiepaleis ontsnapten. Drie personen zouden nog voortvluchtig zijn. Een voortvluchtige zou tijdens zijn vlucht schoten gelost hebben in het centrum van Luik

Lees meer: http://www.nujij.nl/algemeen/man-werpt-granaten-in-centrum-luik-2-doden-en-25.14852410.lynkx#ixzz1gQGav3oX


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-12-2011 15:42 by faalhaas Profiel van faalhaas

Hells Angels wijken uit naar Den Ilp
Laatste update: 13 december 2011 12:56 info Bekijk op de kaart
DEN ILP - De Hells Angels zouden naar naar het Noord-Hollandse dorpje Den Ilp willen verhuizen. De leden van de motorclub moeten hun hoofdkwartier in Amsterdam verlaten.

Een woordvoerster van de gemeente Landsmeer bevestigde tegenover NU.nl de verhuisgeruchten. Men zou echter geen contact met de Hells Angels hebben opgenomen.

Burgers meldden zich bij de gemeente en vroegen om opheldering. "Begrijpelijk", aldus de woordvoerder, "maar we kunnen onze inwoners weinig informatie geven. We onderzoeken eerst waar de geruchten vandaan komen."

Een woordvoerder van de Hells Angels ontkent het bericht daarentegen stellig. ''We hebben absoluut geen plannen om richting Den Ilp te verkassen.''

Het college van burgemeester en wethouders vergadert dinsdag over het voornemen van de motorclub.

Advocaat

Advocaat van de Hells Angels Huib Struycken zegt niet op de hoogte te zijn van het plan, maar vraagt zich af waarom de motorclub zich niet in Den Ilp zou mogen vestigen. De gemeente kan de motorclub volgens hem niet weigeren.

Struycken beroept zich op het grondrecht van vrijheid van vereniging. Verder denkt hij dat het juist positief kan uitpakken voor het dorp.

"In het oude clubpand had niemand last van ze en ze zorgden juist voor meer veiligheid."

Joop Lavooij, voorzitter van de Doopsgezinde Gemeente Den Ilp reageerde verrast op de verhuisplannen van de Hells Angels. Een mogelijke vestiging van de motorclub zou veel reuring in het rustige dorp teweeg brengen, aldus Lavooij tegenover NU.nl.

Dakloos

De Hells Angels houden er rekening mee dat ze vanaf eind januari dakloos zijn.

De leden van de motorclub moeten uiterlijk 30 januari hun clubhuis in Amsterdam verlaten, maar gaan er vanuit dat het niet zo makkelijk zal zijn een nieuw onderkomen te vinden. Dat stelt de woordvoerder van de motorclub dinsdag.

De Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan liet zijn gemeentebestuur eerder weten er alles aan te doen om te voorkomen dat de Hells Angels een nieuwe plek krijgen in de stad.


... hoe de hazen lopen ...


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 13-12-2011 15:42 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen