IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Savatage Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2002 19:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vandaag twee cd's van hen aangeschaft. het zijn de "silver-editions"van "sirens"en "the dungeons are calling". Het zijn ook de enige twee cd's van savatage die ik erg goed vind. na deze releases werd het allemaal wat minder, het venijn was helaas uit de muziek gehaald. Jullie mening??

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-10-2006 22:49]


draconian power
Usericon van draconian power
Posted 10-05-2002 19:42 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

heb alles van hun en ik vind ze nog steeds roelerennnn


Let´s bring back the METAL


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 10-05-2002 19:42 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

streets is een super cd, black winter day ook, nu ik er over nadenk, ik vind ze allemaal goed !!


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2002 19:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 19:42 schreef draconian power het volgende:
heb alles van hun en ik vind ze nog steeds roelerennnn


op de re-releases staan wel een paar extra goede nummers. ik denk ook dat ze nog nooit eerder zijn uitgebrtacht. toch wel weer kut voor een fan als jij.


draconian power
Usericon van draconian power
Posted 10-05-2002 19:56 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

titels??


Let´s bring back the METAL


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2002 20:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

op "dungeons...."

- metalhead
- before I hang
- stranger in the dark

op "sirens"

- target
- living on the edge of time


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2002 21:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nu ik erover nadenk

nog nooit gehoord!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-05-2002 21:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 21:00 schreef aerodis het volgende:
nu ik erover nadenk

nog nooit gehoord!
Houden zo . Bombastische heavy/power metal of zoiets en dan 'orkestraal' weet je wel. Niets voor ons soort infernale blasfemen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2002 21:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb gehoord dat het idd een soort

GRAVE DIGGER ACHTIGE POWER METAL is

nou, dat zegt dan wel genoeg


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2002 21:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 21:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Houden zo . Bombastische heavy/power metal of zoiets en dan 'orkestraal' weet je wel. Niets voor ons soort infernale blasfemen.


de eerste twee cd's van savatage zijn toch anders van stijl, meer "agressiever". Ik vind dan ook niet voor niks alleen de eerste twee zeer goed.


Superfly
Usericon van Superfly
Posted 11-06-2002 18:39 by Superfly Wijzig reactieProfiel van SuperflyQuote dit berichthttp://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Lady+jane8

Savatage behoort tot mijn favorieren.Heb helaas nog niet alle cd's maar ze zullen zeer zeker ooit in mijn bezit komen.

Groetjes van flytje


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 11-06-2002 19:05 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Ik heb er ook bijna alles van, behalve Dead Winter Dead, heb ze ook al een keer of 6 live zien spelen tijdens concerten en festivals en live zijn ze ook waanzinnig goed !!!



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-06-2002 19:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Vond er weinig aan als ik eerlijk moet zijn.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2002 19:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 19:05 schreef Mirandarijntje het volgende:
Ik heb er ook bijna alles van, behalve Dead Winter Dead, heb ze ook al een keer of 6 live zien spelen tijdens concerten en festivals en live zijn ze ook waanzinnig goed !!!


nou, tijdens hun laatste tour viel ik toch wel bijna in slaap. ze speelde veel te veel ballad's naar mijn smaak. ik ga gewoon voor het oude savatage werk (en de doctor butcher-cd).


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-06-2002 19:15 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

op graspop rulden ze



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2002 19:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 19:15 schreef the wounded immortal het volgende:
op graspop rulden ze


toen vond ik het ook best wel acceptabel.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 11-06-2002 19:27 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 11 juni 2002 19:13 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, tijdens hun laatste tour viel ik toch wel bijna in slaap. ze speelde veel te veel ballad's naar mijn smaak. ik ga gewoon voor het oude savatage werk (en de doctor butcher-cd).


dat kan kloppen maar normaal vind ik t toch wel vet, vooral de oudere nummers....



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-06-2002 21:02 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 21:05 schreef aerodis het volgende:
ik heb gehoord dat het idd een soort

GRAVE DIGGER ACHTIGE POWER METAL is

nou, dat zegt dan wel genoeg



Grave digger = heavy/speed !!!

Teminste geen gepingel en geen hoge zang...
en rost dus wel !!!

En oja savatage is ruk...


Ik, Wil Schuurman


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-06-2002 21:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 21:02 schreef Snagger het volgende:
Grave digger = heavy/speed !!!

Teminste geen gepingel en geen hoge zang...
en rost dus wel !!!

En oja savatage is ruk...

zet dat dan in een afzeik topic als je dat kwijt wilt

btw ik vind eigenlijk de nieuwe savatage ook erg goed, wake of the magellan vind ik bv een erg goede cd....

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-06-2002 21:30]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-06-2002 21:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 21:28 schreef FireFox het volgende:
zet dat dan in een afzeik topic als je dat kwijt wilt

btw ik vind eigenlijk de nieuwe savatage ook erg goed, wake of the magellan vind ik bv een erg goede cd....


Afzeiken ? Huh....

En ik vind savatage gewoon niet zo boeiend....


Ik, Wil Schuurman


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-06-2002 9:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind de cd's van voor Gutter Ballet niet zo (dat is namelijk gewoon 'standaard' metal...). Gutter Ballet zelf vind ik wel ok en alle cd's daarna vind ik supergoed.

Ik vind vooral de meerstemmige stukken zang in Chance en in een aantal nummers van Dead Winter Dead, Wake of Magellan en Poets and Madmen zeer geslaagd.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-08-2002 14:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Jon Oliva nieuws op de mainpage: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/463.html


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-05-2003 10:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat vinden de mensen hier van Trans-siberian orchestra? De muziek ligt redelijk in het verlengde van Savatage alleen is Savatage metal met klassieke invloeden en TSO is klassiek met metal invloeden. De eerste 2 kerst cd's vond ik niet veel aan maar Beethoven’s last night vind ik echt een prachtig album.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 30-05-2003 11:12 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Savatage!!!

Ook met het orkest klinkt het zwaar cool al zeg ik het zelf


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-05-2003 11:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik begrijp nogsteeds niet helemaal waarom Zak Stevens nou is opgestapt uit Savatage. Het verhaal was dat hij niet meer wou touren. Maar nu richt hij Circle II circle op waarmee hij een cd uitbrengt en gaat touren. Deze band klinkt bijna hetzelfde als Savatage (dus muzikale onenigheid is ook uitgesloten) en zelfs John Olivia doet nog even mee (dus persoonlijke onenigheid kan het ook niet geweest zijn).

Ik hoop gewoon dat hij weer bij Savatage komt zingen. De man was daar gewoon op zijn plaats.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-05-2003 11:48 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 11:44 schreef XnegativeX het volgende:
Ik begrijp nogsteeds niet helemaal waarom Zak Stevens nou is opgestapt uit Savatage. Het verhaal was dat hij niet meer wou touren. Maar nu richt hij Circle II circle op waarmee hij een cd uitbrengt en gaat touren. Deze band klinkt bijna hetzelfde als Savatage (dus muzikale onenigheid is ook uitgesloten) en zelfs John Olivia doet nog even mee (dus persoonlijke onenigheid kan het ook niet geweest zijn).

Ik hoop gewoon dat hij weer bij Savatage komt zingen. De man was daar gewoon op zijn plaats.


Het vertrek van Zack Stevens had persoonlijk redenen en iets met familie, Savatage heeft hem daar de tijd voor gegeven alleen op een gegeven moment duurde het voor Savatage allemaal telang omdat er weer getourd moest worden en toen is Zack vertrokken.
Nu z'n problemen opgelost zijn staat er een of andere schreeuwlelijk in z'n plaats en is Zack maar Circle II Circle begonnen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen