IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-02-2012 23:18 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Slash en Godsmack zou erg nice zijn!

Limp Bizkit... ik weet niet of ik hier nu net erg blij of erg teleurgesteld mee zou moeten zijn. Ik was vroeger wel erg liefhebber en heb ze nog nooit live gezien, maar wat stellen die nu nog voor?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-02-2012 23:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-02-2012 23:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Whehehehe


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 01-03-2012 2:18 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

nevermind...

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 01-03-2012 2:23]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Kalma
Usericon van Kalma
Posted 01-03-2012 2:46 by Kalma Wijzig reactieProfiel van KalmaQuote dit berichthttp://www.sammyfoppen.nl

Totale line-up is best leuk dit jaar, maar lach me dood om de "headliners", al zijn ze nog niet alle drie bekend
Blij dat ik dit jaar niet ga.

[Dit bericht is gewijzigd door Kalma op 01-03-2012 2:47]


´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec)


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-03-2012 10:32 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2012 2:46 schreef Kalma het volgende:
Totale line-up is best leuk dit jaar, maar lach me dood om de "headliners", al zijn ze nog niet alle drie bekend .


Jawel, Limb Bizkit zoals in het vorige topic staat. Ozzy heeft op zijn eigen officiele facebook een event aangemaakt met de verkeerde poster die hij van graspop heeft gekregen.

Over de headliners, tsjah Ozzy wil ik wel zien, maar de rest hoeft niet van mij. Ben meer geïnteresseerd in o.a. Slayer, Megadeth, Motorhead, Possessed, Exodus, Obituary, etc...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-03-2012 11:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

oh, dat was niet eens een grapje..


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 01-03-2012 11:42 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Jesus wat een middelmatigheid allemaal

Limp Bizkit eventjes op Pukkelpop gezien een paar jaar terug, heb die band altijd al kut gevonden maar het was kwalitatief ook gewoon om te janken. Dus zou er niet te hoge verwachtingen van hebben, ook al is het om de "nostalgische waarde"

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 01-03-2012 11:44]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-03-2012 14:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mensen 'dreigen' nu al om hun kaartje te verkopen, als Limp Bizkit speelt. Hoe triest ben je dan?


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 01-03-2012 14:39 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2012 2:18 schreef Mortis Rex het volgende:
nevermind...


Reunie van Nirvana met een andere frontman op Graspop?


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 01-03-2012 14:46 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ik zou het erg vet vinden als Limp Bizkit komt. Jeugdsentiment, een van de bands waarmee ik begon, en ik gok van nog veel meer Graspop-bezoekers. Dus waarom zou ik die nu ineens verafschuwen?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-03-2012 15:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2012 14:33 schreef MetalJan het volgende:
Mensen 'dreigen' nu al om hun kaartje te verkopen, als Limp Bizkit speelt. Hoe triest ben je dan?


Ik hoop dat ze dat dan ook effectief gaan doen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 01-03-2012 15:14 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 1 maart 2012 11:19 schreef Spirit In Black het volgende:
oh, dat was niet eens een grapje..


Ik weiger te geloven dat Nickelback komt. Ging er gisternacht nog serieus op in ook...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-03-2012 16:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nickelback zou voor mij een goede reden zijn om niet naar GMM te gaan.


 


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 01-03-2012 16:34 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik las ergens dat Patty Brard zou headlinen...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-03-2012 16:38 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Die heeft zonder make up inderdaad best veel lijnen in d'r hoofd.


 


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-03-2012 16:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2012 15:14 schreef Mortis Rex het volgende:
Ik weiger te geloven dat Nickelback komt. Ging er gisternacht nog serieus op in ook...




LLn
Usericon van LLn
Posted 01-03-2012 19:05 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

quote:
Op 1 maart 2012 16:34 schreef holysjit het volgende:
Ik las ergens dat Patty Brard zou headlinen...


Die ziet er zonder make up vast wel black metal uit...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-03-2012 11:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Limp Bizkit Saturday headliner for Graspop Metal Meeting 2012. Also Godsmack, Slash, Black Label Society, All Shall Perish and Behemoth have been confirmed. Lagwagon and Young Guns have cancelled their appearance. Day schedule is NOW online: http://www.graspop.be/


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 02-03-2012 11:14 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Op zich best een leuk programma op de headliners na dan, maar ja, de headliners heb ik nog nooit echt meegekregen op Graspop


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-03-2012 11:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hmm, misschien toch maar de zaterdag gaan, ondanks de headliner.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-03-2012 11:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

All Shall Perish zegt waarschijnlijk toch weer af. Limb Bizkit jeugdsentiment


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 02-03-2012 12:02 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Slash (2x op het podium dan als hij ook met Ozzy speelt? )
Black Label Society

Best tevreden dit jaar!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2012 12:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Een metalfestival met rockheadliners.

Da's zoals naar een Steakhouse gaan en als dessert een yoghurtje nemen...


signature


LLn
Usericon van LLn
Posted 02-03-2012 12:13 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

quote:
Op 2 maart 2012 12:07 schreef Hypnos het volgende:
Een metalfestival met rockheadliners.

Da's zoals naar een Steakhouse gaan en als dessert een yoghurtje nemen...


Hahaha briljante metafoor ook weer! Nou het klopt wel dat er een aantal mindere bands staan, maar er staan toch nog aardig wat vette bands if you ask me... Maar goed, dikke kans dat een heleboel van jullie die al eens gezien heeft en ik... Nou misschien eens maar niet echt vaak... Zoals Killswitch Engage, Machine Head, My Dying Bride, Möterhead, Mastodon en zo nog meer...


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen