IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Obituary Vorige pagina | Volgende pagina
Aambei
Usericon van Aambei
Posted 12-08-2004 20:18 by Aambei Wijzig reactieProfiel van AambeiQuote dit berichthttp://www.aambei.com

Obituary heerst
Obituary heeft een vette eigen stijl met de nadruk op die ultra brute vocals van John Tardy.
Heersende plaatjes vind ik Cause of death,slowly we rot,the end complete en die andere moet ik maar eens uitchecken,nieuwe cd kwam in 2005 geloof ik.
ook wel fijn dat ze nu eindelijk twee fatsoenlijke sites hebben,vond die roadrunner site niet erg informatief.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 20:21 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 20:18 schreef Aambei het volgende:
Obituary heerst
Obituary heeft een vette eigen stijl met de nadruk op die ultra brute vocals van John Tardy.
Heersende plaatjes vind ik Cause of death,slowly we rot,the end complete en die andere moet ik maar eens uitchecken,nieuwe cd kwam in 2005 geloof ik.
ook wel fijn dat ze nu eindelijk twee fatsoenlijke sites hebben,vond die roadrunner site niet erg informatief.



Obituary zijn geen echte killers, maar hun nieuwste schijnt in de zomer van 2005 uit te komen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-08-2004 16:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hey Faust hey, ik heb een Obituary-vlag gekocht hey! Hij hangt naast mijn Coldplay-bierviltjes.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2004 15:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Wat is nou eigenlijk het beste werk van Obituary?
Ik hoop die zooi die ik net gekocht heb amders moet ik voor het concert nog een keer langs de CD winkel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 15:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik weet niet wat je gekocht hebt, maar Slowly We Rot is imho hun beste werk.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 02-09-2004 16:31 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

cause of death hier
en ik ben dr ook volgende maand in effenaar
wordt een feestje!


zzz


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 16:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Voor de goeie zaak


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 02-09-2004 16:33 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

goeie zaak!


zzz


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-09-2004 16:42 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe



testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 02-09-2004 16:53 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

hehe


zzz


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 16:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

yeah


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 02-09-2004 17:24 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Ik weet het niet...

Ik ben toch een behoorlijke old school deathmetal adept en luister naar o.a. Grave, Entombed, Bloodbath, Unleashed etc.

Obituary heeft mij echter altijd wat geirriteerd. Die John Tardy heeft een verschrikkelijk irritante grunt en de muziek is eigenlijk best wel saai. Een vaak dof geluid zonder enige power met een voortslepend ritme... Nee, evenals bijvoorbeeld een Six Feet Under (zelfde verhaal, al is de grunt hier stukken beter) kan Obituary mij niet echt boeien.

Er is slechts 1 nummer van hen die ik wel grappig vind en dat is Infected. (komt van 1 van de eerste albums geloof ik) Vooral het begin van dat nummer is geweldig.


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 02-09-2004 21:09 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Ik ken deze band niet, maar ga ze toch bekijken 8 oktober (geloof ik) in Eindhoven


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2004 22:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 15:17 schreef Elfensteen het volgende:
Ik weet niet wat je gekocht hebt, maar Slowly We Rot is imho hun beste werk.
Slowly we Rot/Cause of Death


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-09-2004 22:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 17:24 schreef Dragonsfire het volgende:
Nee, evenals bijvoorbeeld een Six Feet Under (zelfde verhaal, al is de grunt hier stukken beter) kan Obituary mij niet echt boeien.

Hehehe, wat een vergelijking . John Tardy heerst Chris Barnes er duizend maal uit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-09-2004 22:33 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Slowly we Rot, BY FAR!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2004 23:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 22:33 schreef M. het volgende:
Hehehe, wat een vergelijking . John Tardy heerst Chris Barnes er duizend maal uit.
Hoe kun je die stemmen vergelijken?????


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-09-2004 0:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 23:17 schreef Jenje het volgende:
Hoe kun je die stemmen vergelijken?????

Kan me niet schelen, John Tardy heerst Chris Barnes er duizend maal uit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-09-2004 0:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

OBITUARY Bassist: We Will Make The Heaviest Album We've Ever Recorded - Sep. 5, 2004

OBITUARY bassist Frank Watkins recently spoke to Decibel magazine about the songwriting process for the group's new studio album, tentatively due in 2005 through an as-yet-undetermined label (most likely Roadrunner). Watkins described the group's new material as "Going towards more of our older style, more like the 'Slowly We Rot' or 'Cause of Death' era; we're not really going to experiment like we did on past albums. We're trying to make this album as brutal as we possible can, we're going to try to make it the heaviest album we've ever recorded."

With regards to how the legendary death metal band's reunion came about, Watkins said that ANDREW W.K. (whose band features OBITUARY drummer Donald "D.T." Tardy) was playing Ozzfest in 2002, "He asked me and John [Tardy, OBITUARY vocalist] if we'd get up with them and do a song, so we did it, and then just from there it kind of sparked more interest in all of us to get back together, so we called everybody and it took about a year and a half, and we just said, 'We should start doing it again.'"


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2004 0:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zegt elk band dat niet van zijn nieuw album?


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-09-2004 16:08 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Vandaag weer 2 cdtjes van beluisterd, 't bevalt me wel.


I am the 1%.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-09-2004 18:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

obituary: ultime pitmuziek


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 06-09-2004 19:14 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 6 september 2004 0:14 schreef Jenje het volgende:
Zegt elk band dat niet van zijn nieuw album?


Idd, maar Obituary heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze ook wat experimenteler te werk gingen. Ten tijde van "World Demise" en "Back from the Dead" dan.


don't mistake lack of talent for genius


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-03-2005 3:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 september 2004 19:14 schreef NecroNoud het volgende:
Idd, maar Obituary heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze ook wat experimenteler te werk gingen. Ten tijde van "World Demise" en "Back from the Dead" dan.


Ik vind Kill for me anders een gaaf nummer

Anyway ik ben benieuwd of ze nog het oude niveau halen (vooral hoe John Tardy's stem tegenwoordig klinkt).


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 31-03-2005 8:45 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

is er al een ETA voor die nieuwe schijf van obitjoewerie ?


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen