![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Burzum IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Klinkt bekend, mijn ouders hadden vroeger altijd Veronica op de radio aanstaan en daar kwam dat vaak genoeg voorbij ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
The Body & Braveyoung - Nothing Passes ![]() |
|
![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Micropoint - Neurophonie I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Uhm... dat is een band? Of kun je stiekem niet een avondje zonder vriendin? ![]() @sgeiterd [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-11-2011 19:08] De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote: Of het nummer van Faith No More 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: hmm ken ik niet dan.. heb alleen Angel Dust en die daarna De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Thin Lizzy - Trouble Boys De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Skid Row - Skid Row ![]() |
|
Rites - Rites ![]() |
|
Religie is net als masturberen, het is iets wat je thuis doet, dat je alleen doet en niemand anders mee lastig valt ![]() |
|
Té lang geleden dat ik deze nog gehoord heb. Wtf, wat een track ![]() I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
THE AXIS OF PERDITION - Tenements (Of The Anointed Flesh) ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Prabhu Deva - Kalluri Vaanil ![]() |
|
quote:Leuke band. Ik draai zelf Deleted Scenes regelmatig. ![]() The Ruins of Beverast - Rain Upon the Impure Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Melocure - So Far, So Near ![]() ![]() |
|
Uaral - Lamentos a Poema Muerto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
AiC - Rooster She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Deafheaven - Roads to Judah ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |