IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sirenia Vorige pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-11-2007 17:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 7 november 2007 17:50 schreef Judge M. het volgende:
... Widow's Weeds. Dat album blijft een klassieker van het zuiverste water

Helemaal waar


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 11-11-2016 0:36 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Wat.Is.Dit.Vreselijk zeg!



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 09-02-2021 13:46 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 09-02-2021 14:34 by ProgTon777 Wijzig reactieProfiel van ProgTon777Quote dit bericht

Jammer om bijna geen enkele vergelijking meer met het eerdere werk te horen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 09-02-2021 14:48 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Deze is stuk meer in de lijn:



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-02-2021 14:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zo, die zijn afgegeleden.

Ik zag ze een aantal jaar geleden in De Verlichte Geest in Roeselare. Kleine club waar hooguit 150 man in kan. Behoorlijk vuil ook. Overal stofwebben en de backstage was een garage zonder isolatie.
Emmanuelle stond op het podium in haar baljurk te zweten als een rund met een blik van "ik heb smetvrees, haal me hier weg".

Wel een gaaf optreden. Tyr speelde erna en die konden het ook niet echt verbergen dat ze meer van de zaal hadden verwacht.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 12-02-2021 13:33 by ProgTon777 Wijzig reactieProfiel van ProgTon777Quote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2021 14:48 schreef Dypfrys het volgende:
Deze is stuk meer in de lijn:




Het is wat meer in die richting ja, ik vind eigenlijk alles na Sirenian Shores niet interessant genoeg, soms nog wel een redelijke track.
Nine Destinies and a Downfall was dus letterlijk het begin van een downfall


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 12-02-2021 14:12 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ja, heb ik ook. The 13th Floor en Perils of the Deep Blue waren meer aan mij besteed.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-02-2021 19:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 februari 2021 14:52 schreef Count Usher het volgende:
Zo, die zijn afgegeleden.

Ik zag ze een aantal jaar geleden in De Verlichte Geest in Roeselare. Kleine club waar hooguit 150 man in kan. Behoorlijk vuil ook. Overal stofwebben en de backstage was een garage zonder isolatie.
Emmanuelle stond op het podium in haar baljurk te zweten als een rund met een blik van "ik heb smetvrees, haal me hier weg".

Wel een gaaf optreden. Tyr speelde erna en die konden het ook niet echt verbergen dat ze meer van de zaal hadden verwacht.

Ik denk dat ik daar dan ook was

En ja, de verlichte geest, niet al te proper maar wel al een paar echte supere gigs gezien aldaar

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-02-2021 19:14]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen