IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Life Of Agony reunited !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-09-2003 21:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 21:44 schreef anonymous het volgende:
Ga je Life of Agony toch zien?

jaaaaaaaah joepie joepie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-09-2003 21:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 21:45 schreef Jenje het volgende:
Extra nederlandse show : http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1654.html

dude man, kijk eens naar die reactie eronder


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 10-09-2003 21:54 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

En ook nog in Tivoli! Is super leuk zaaltje!!

[Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 10-09-2003 21:57]


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 21:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 21:46 schreef ghoulliette het volgende:
dude man, kijk eens naar die reactie eronder
Was ook meer voor de andere mensen .. (ja die zijn er ..)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-02-2004 15:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hmm, toch maar geen LoA-nieuw topic openen dan, deze is net algemeen genoeg

GE-NI-A-LE band, nou ja, in ieder geval erg leuk. Vooral Ugly kan ik erg waarden met z'n rare grunge-pop-core muziek en wazig stemgeluid. Geniale Simple Minds cover ook.
Keith heeft echt een coole manier van zingen, erg beladen, maar niet overdreven.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2004 18:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

had ze vandaag weer in mijn discman, river runs red trouwens.
geweldige band


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-02-2004 18:12 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb ze 3x gezien 2x op lowlands waarvan 1x unplugged (met keith natuurlijk)
en 1x in bolwerk sneek....



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2004 18:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

met wie zou je ze anders gezien moeten hebben
Met die gast van Ugly kid joe is het nooit wat geworden.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-10-2004 2:24 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ben weer eens "Ugly" aan het draaien, zeldzaam emotionele rock


no text supplied


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-10-2004 2:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 oktober 2004 2:24 schreef lykle_wolfheart het volgende:
ben weer eens "Ugly" aan het draaien, zeldzaam emotionele rock
Haha, gisteren in d'n Ekstoas nog "Don't you" gehoord


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 10-10-2004 16:45 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Hm. Niet mijn soort muziek. Maar op Graspop stonden ze live wel als een huis. Niets op aan te merken.



GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 10-10-2004 16:55 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Mateloos populair in Pieterburen...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-10-2004 17:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze zitten nu iig gebeiteld bij epic


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwoach, 1 floppend album en ze worden zo weer op straat gekickt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-10-2004 17:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tss... nieuwe album gaat kei gaaf worden!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerst horen, dan geloven.
Latere LoA albums zogen


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-10-2004 12:21 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 september 2003 21:54 schreef anonymous het volgende:
En ook nog in Tivoli! Is super leuk zaaltje!!


Hmmm, heb ze al eens in Tivoli gezien. Toen vond ik LOA trouwens nog erg gaaf. Ik kan het nu niet meer zo waarderen, hoewel ik het op zich wel leuk vond op Dynamo dit jaar. Meer uit nostalgisch opzicht. Het optreden zelf vond ik niet zo overtuigend. Ugly vond ik destijds al niet zo goed, op een paar nummers na. Ik heb geen LOA cd's meer, geruild tegen andere cd's, RRR tegen Tresholds van Nocturnus. Vind ik nog steeds een goede deal. Type O Negative, hetzelfde verhaal, hoewel ik vorig jaar die eerste toch maar weer nieuw heb gekocht !


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 11-10-2004 16:48 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

*hmmm* Life Of Agony *hmmm*


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-10-2004 16:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 16:48 schreef EVILinetje het volgende:
*hmmm* Life Of Agony *hmmm*


niets aan toe te voegen


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


rogierk
Usericon van rogierk
Posted 10-11-2004 10:23 by rogierk Wijzig reactieProfiel van rogierkQuote dit bericht

Hallo

Ik ben al een tijd op zoek naar de gitaartabs (bladmuziek) van het nummer 'Drowning' van Life of Agony. Wie heeft dit of weet op welke site ik dit kan vinden?
Help! we willen dit nummer graag met de band spelen.

Rogier
Mail naar: kop_dicht@hotmail.com


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 10-11-2004 11:18 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

LoA heerscht . Nu ze met de originele line-up weer bij mekaar zijn moet het volgende album wel goed komen . Ik ken niet wachten tot hij uit komt.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-01-2005 12:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het nieuwe album gaat 'Broken Valley' heten en zal in mei uitkomen!



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-01-2005 12:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

je mag de camera wel wat verder van het hoesje vandaan houden hoor!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en doe er een fatsoenlijk hoesje om


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen