IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Blond haar aan het uitsterven Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-10-2002 13:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 13:16 schreef Vampire_girl het volgende:
Waarom?
Contradiktio in terminis. Het klopt gewoon niet.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-10-2002 13:23 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Net als blond met blauwe ogen (als je het over 'in terminis' hebt)?


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 13:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Blond haar met donkere wenkbrauwen... dan springen die donkere wenkbrauwen er extra uit; het staat niet vrouwelijk. Maar er zullen vast mensen zijn die op de tegenstelling vallen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-10-2002 13:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Het uitsterven van 'blond' zal niet aan mij en Icequeen liggen (in het geval dat we dan ooit een nieuwe mens zouden produceren, dunno...)

Echt blond


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2002 14:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zou de bevolking dan ook intelligenter worden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-10-2002 14:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 14:41 schreef ghoulliette het volgende:
zou de bevolking dan ook intelligenter worden?
Moeilijke vraag.
Als er geen blondjes meer zijn hebben we geen referentiepunt voor ultimate st00pidity meer.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-10-2002 14:52 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Mooi! Brunettes zijn toch veel knapper

Maareh ik geloof er ook niet in dat het helemaal zal gaan uitsterven...er zijn wel meer recessieve genen die al weet ik hoelang bestaan....en hoe zou het dan kunnen dat er nou nog zoveel blondjes zijn en over 200 jaar ineens niet meer? Dat klopt toch nooit als je naar het verleden kijkt...



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 02-10-2002 14:56 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik denk wel dat het een DIP gaat worden over 200 jaar

Ik persoonlijk hou wel van alle kleueren haar, lang zwart vind ik wel het mooist.

Het gekke is dat al mijn (vaste) vriendinnen die ik tot nu toe heb gehad, allemaal blond zijn geweest

Kunstmatig blond is leuk voor een keertje, doe ik zelf ook wel eens. Maar ik moet geen vriendin hebben die er een must van maakt om d'r haar "Albino blond" te verfen


Wiegen Meister !


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-10-2002 17:05 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 oktober 2002 14:52 schreef Kramy het volgende:
Mooi! Brunettes zijn toch veel knapper

Maareh ik geloof er ook niet in dat het helemaal zal gaan uitsterven...er zijn wel meer recessieve genen die al weet ik hoelang bestaan....en hoe zou het dan kunnen dat er nou nog zoveel blondjes zijn en over 200 jaar ineens niet meer? Dat klopt toch nooit als je naar het verleden kijkt...


I agree, brunettes kicken ass
Ik word wellicht nog es een gewild object met mijn blonde lokken en mijn recessief blauwe ogen (die sterven ook uit)


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-10-2002 17:33 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 2 oktober 2002 17:05 schreef Sjaan het volgende:
Ik word wellicht nog es een gewild object met mijn blonde lokken en mijn recessief blauwe ogen (die sterven ook uit)


LOL, daar hoop ik ook al een hele tijd op.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 02-10-2002 17:34 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

blond, blauwe ogen...


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 02-10-2002 17:42 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 11:47 schreef Sharteel het volgende:
Wel oppassen dat het een gemanipuleerde gencode is dan.. Het intellect wil je er niet bij hebben...



Dat is simpel op te lossen.

1 cel voor het haar en de ander blijft leeg... (eventueel voor wat IQ)


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 02-10-2002 19:47 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik verf m'n lange blondje haartjes al meer dan een jaar zwart... m'n onderbewuste zegt dat ik anders uitsterf


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-10-2002 20:52 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

NEW YORK - De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) ontkent met klem dat blondjes aan het uitsterven zijn, zo heeft de Spiegel Online woensdag bericht. Vorige week meldde de Britse omroep BBC dat er volgens wetenschappers over tweehonderd jaar geen natuurlijke blondines meer zouden zijn.



Een via de VN verspreide studie van Duitse deskundigen suggereerde dat vrouwen met blond haar een bedreigde soort vormen die rond 2200 zou zijn uitgestorven. De vorsers voorspelden dat het laatste echte blondje wordt geboren in Finland, waar naar verhouding de meeste blondines voorkomen. Te weinig mensen dragen volgens hen nog het gen dat mensen blond maakt, om langer dan twee eeuwen te kunnen voortbestaan.

Het probleem zit volgens de onderzoekers in het feit dat blonde haren worden veroorzaakt door een recessief gen. Dat wil zeggen dat een kind alleen blond haar zal hebben, als het gen in beide kanten van de familie voorkomt in de generatie van de grootouders.

Verder dachten de onderzoekers dat namaak-blondjes, die hun haar blonderen, er medeschuldig aan zijn dat hun natuurlijke concurrentes ter ziele gaan. Mannen zouden geblondeerde vrouwen aantrekkelijker vinden en die als partner verkiezen boven echte blondjes. Waarom, legden de onderzoekers niet uit.

Allemaal onzin, zegt de WHO. Er zijn helemaal geen aanknopingspunten om te veronderstellen dat natuurlijke blondjes gaan uitsterven. Bovendien zegt de VN-organisatie er ook geen flauw benul van te hebben hoe de onheilstijding uit eigen rangen tot stand is kunnen komen.



Niks aan de hand blondjes!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 02-10-2002 22:55 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

ik dacht dat rood haar toch eerder zou uitsterven. Ik bedoel, ECHT rood haar, dat zie je toch niet veel?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-10-2002 22:59 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

in mijn bioboek staat dat donker haar en blauwe ogen een uitzondering zijn.

Normaal donker haar--> bruine ogen.

Blond haar blauwe ogen normaal.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 02-10-2002 23:01 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

hehe ik ben een uitzondering *trots*


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-10-2002 23:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 20:52 schreef Vampie het volgende:
NEW YORK - De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) ontkent met klem dat blondjes aan het uitsterven zijn, zo heeft de Spiegel Online woensdag bericht. Vorige week meldde de Britse omroep BBC dat er volgens wetenschappers over tweehonderd jaar geen natuurlijke blondines meer zouden zijn.



Een via de VN verspreide studie van Duitse deskundigen suggereerde dat vrouwen met blond haar een bedreigde soort vormen die rond 2200 zou zijn uitgestorven. De vorsers voorspelden dat het laatste echte blondje wordt geboren in Finland, waar naar verhouding de meeste blondines voorkomen. Te weinig mensen dragen volgens hen nog het gen dat mensen blond maakt, om langer dan twee eeuwen te kunnen voortbestaan.

Het probleem zit volgens de onderzoekers in het feit dat blonde haren worden veroorzaakt door een recessief gen. Dat wil zeggen dat een kind alleen blond haar zal hebben, als het gen in beide kanten van de familie voorkomt in de generatie van de grootouders.

Verder dachten de onderzoekers dat namaak-blondjes, die hun haar blonderen, er medeschuldig aan zijn dat hun natuurlijke concurrentes ter ziele gaan. Mannen zouden geblondeerde vrouwen aantrekkelijker vinden en die als partner verkiezen boven echte blondjes. Waarom, legden de onderzoekers niet uit.

Allemaal onzin, zegt de WHO. Er zijn helemaal geen aanknopingspunten om te veronderstellen dat natuurlijke blondjes gaan uitsterven. Bovendien zegt de VN-organisatie er ook geen flauw benul van te hebben hoe de onheilstijding uit eigen rangen tot stand is kunnen komen.



Niks aan de hand blondjes!


Is alleen maar om geen vreemdelingen haat te kweken.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 03-10-2002 7:52 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

1. over 200 jaar zijn wij er "als het goed is"
niet meer dus no worry

2.in die jaren dus als alles uit gestorven is
en de laatste der laatste blondje er is zal dat wel een god of godin worden in de bizniz world


fear me! why?..just do it!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-10-2002 9:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Denken jullie nou echt dat de aarde over 200 jaar nog bestaat? is tegen die tijd allang ontploft.


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 03-10-2002 10:38 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

haha okay dan

Ik ben "van nature" ook blond (en blauw/grijze ogen, ). Heb er altijd ene hekel aan gehad en 't donkerder gekleurt.
Maar goed, heb nu weer m'n eigen kleurtje. Al dat verven/kleuren is echt wel slecht voor je haar...


*etiket*


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-10-2002 10:48 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hallo!!! leest niemand het nieuwe bericht?? Blond sterft niet uit!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 03-10-2002 10:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Om maar eens een gejatte uitspraak te gebruiken: 'Echt blond zit van binnen'


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 03-10-2002 11:50 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

die knakker die dat ooit heeft bedacht wil ik wel eens ontmoeten
vast zo'n typische ruftende en boerende man die het alleen maar heeft over vrouwen, seks, auto's, voetbal en bier


*etiket*


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 03-10-2002 15:28 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 10:48 schreef Vampie het volgende:
Hallo!!! leest niemand het nieuwe bericht?? Blond sterft niet uit!




Wiegen Meister !


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen