IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 21-11-2002 15:38 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

Rasluka part 2?? Hahahahah, dat is werkelijk een SCHIJTPLAAT. Ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord. Herbstleyed daarentegen vind ik dan wel weer een gave plaat.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 21-11-2002 17:24 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 13:16 schreef Inside-Lie het volgende:
Je kunt hem natuurlijk ook even kopen


"even" kopen..niet iedereen heeft geld. En waarom zou je geld uitgeven aan een plaat waar verder geen leuke nr's opstaan ofzo


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-11-2002 17:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


ik heb alleen BM ist Krieg.

Erik, May You rape... vind ik een zeer gaaf nummer.
Niet echt diepzinnig allemaal, maarja, een vermakelijke plaat.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 21-11-2002 18:41 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 21 november 2002 17:24 schreef Morgil het volgende:
"even" kopen..niet iedereen heeft geld. En waarom zou je geld uitgeven aan een plaat waar verder geen leuke nr's opstaan ofzo


Hij schijnt het goed te vinden, dan ga je het toch gewoon kopen... Maar ach, dat zal wel aan mij liggen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-11-2002 19:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 18:41 schreef Inside-Lie het volgende:
Hij schijnt het goed te vinden, dan ga je het toch gewoon kopen... Maar ach, dat zal wel aan mij liggen!
Ik vond het ook weer bijzonder raar!! 'Ik moet nog ff een mp3'tje vinden waarvan je niet hoort dattie van oud vinyl komt'... ik zou zeggen pleur het mp3'tje op ebay!!!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-11-2002 20:37 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik ken de muziek eigenlijk niet.
Bij de volgende metal markt maar ff bm=krieg kopen, of zijn er betere platen?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-11-2002 20:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Herbstleyd.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-11-2002 20:38 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Nargaroth wordt irritanter naarmate ik er meer van hoor.
bah, wat een nep


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee man, ze zijn super true, ze spelen met z'n alle over 1 versterker en over 1 kanaaltje!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-11-2002 20:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vind et juist beter worden


Je moeder.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-11-2002 20:41 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 20:39 schreef Jenje het volgende:
Nee man, ze zijn super true, ze spelen met z'n alle over 1 versterker en over 1 kanaaltje!

jenje, niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 20:41 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
jenje, niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt
Hmm, ik volgde jou alleen maar


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-11-2002 20:42 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

haha, volgen mag altijd.
Wel braaf achter in de rij aansluiten a.u.b.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 20:42 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
haha, volgen mag altijd.
Wel braaf achter in de rij aansluiten a.u.b.


Hmm, zo erg ist nou ook weer niet.

*huppelt vrolijk verder*


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 05-12-2002 17:13 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

kan er iemand de songtekst zoeken van black metal ist krieg (en andere nr's, maar vooral dat)..ik heb overal gezocht


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 05-12-2002 23:32 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

"black metal ist krieg" x10000


Follow the freezing moon...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-12-2002 0:14 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 23:32 schreef Freduk het volgende:
"black metal ist krieg" x10000


neeeheeee


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 31-12-2002 1:35 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

zeg..weet er iemand wat de rede is dat nargaroth beelzebub haat (van mystic circle dus..). wat is er gebeurd tussen hun??


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 31-12-2002 1:39 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Waarschijnlijk haat ie 'em gewoon vanwege de muziek die ze maken. Vind ie ze niet true genoeg.


Follow the freezing moon...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 31-12-2002 1:40 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

nee het was iets dat beelzebub gedaan/gezegd had? ik las zoiets half half op een franse site (kan slecht frans)


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 31-12-2002 1:48 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

klinkt grappig heb je de link toevallig nog? En nu we het toch over ruziende bands hebben: weet je waarom Fenriz zo'n hekel heeft aan entombed en napalm death? ik dacht ook altijd dat hij die muziek gewoon kut vond maar....


Follow the freezing moon...


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 31-12-2002 1:56 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Bands lijken altijd ruzie te hebben, er bestaat altijd competitie tussen muziekanten onderling en een beetje geblaat eromheen. Voor het publiek is het vaak meer als voor de muziekanten zelf, allemaal niet te serieus nemen



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-12-2002 1:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 1:56 schreef Grimnir het volgende:
Bands lijken altijd ruzie te hebben, er bestaat altijd competitie tussen muziekanten onderling en een beetje geblaat eromheen. Voor het publiek is het vaak meer als voor de muziekanten zelf, allemaal niet te serieus nemen

Net als die stickers, of niet .


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-01-2003 15:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 17:34 schreef aerodis het volgende:
ik heb alleen BM ist Krieg.

Erik, May You rape... vind ik een zeer gaaf nummer.
Niet echt diepzinnig allemaal, maarja, een vermakelijke plaat.



DAMN! ik heb gister Pure Holocaust van Immortal aangeschaft, en je hoort OVERDUIDELIJK dat het nummer Erik, May You Rape the Angels zo goed als een cover is van The Sun No Longer Rises...

wat suf zeg, in het boekje schrijft Kanwulf (wat ik heb kunnen ontcijferen): "Omdat Erik drummer was bij IMMORTAL en GORGOROTH heb ik geprobeerd zoveel mogelijk bij de stijl black metal van deze bands te blijven. En dan gewoon een nummer coveren, met andere lyrics , zo kan ik het ook.

Gave CD hoor, BM ist Krieg, daarniet van


Suicide King
Death Trademarks
Usericon van Suicide King
Posted 05-01-2003 19:26 by Suicide King Wijzig reactieProfiel van Suicide KingQuote dit berichthttp://www.geocities.com/death_trademarks

Nargaroth heerst


Until Death


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen