IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 16:55 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 16:54 schreef impaled succubus het volgende:
naragaroth is pure aanstellerei, zelfverheerlijking en ego opkrikking van de heer kanwulf, no way black zo als het hoort.


Kijk, jou mag ik!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-07-2003 18:38 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nargaroth


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 18:41 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 18:38 schreef IceQueen het volgende:
Nargaroth




IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-07-2003 18:41 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 18:41 schreef latemkcalb het volgende:



Graveland???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 18:43 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Ken je ook bands die niet basic zijn?


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-07-2003 18:44 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 18:43 schreef latemkcalb het volgende:
Ken je ook bands die niet basic zijn?


niet basic...Nokturne?Ashen light?

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 30-07-2003 18:46]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 30-07-2003 19:01 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 16:54 schreef impaled succubus het volgende:
naragaroth is pure aanstellerei, zelfverheerlijking en ego opkrikking van de heer kanwulf, no way black zo als het hoort.

De reputatie van de persoon Kanwulf heeft niks met de muziek te maken! Wat moet black metal volgens jou dan inhouden om wel volgens het boekje te zijn gespeeld?


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 30-07-2003 19:45 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Nargaroth, Burzum, Judas Iscariot, Mutiilation... allemaal eenmansbandjes die redelijk nihilistische black metal maken, en allemaal verrekte goed!


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-07-2003 19:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Mutiilation is toch geen eenmansband?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-07-2003 20:05 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik vind het maar een beetje matig. En natuurlijk kun je niet helemaal serieus genomen worden als je een cd maakt met de titel "Fuck off nowaday's Black Metal".

En op elke cd staan wel een paar nummers die ook op andere cd's staan.

Karmageddon, Posessed by Black Fuckin Metal, Black Metal Ist Krieg staan allemaal op 2 cd's. Beetje ... euhm, idioot.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 30-07-2003 20:07 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 19:56 schreef Sater het volgende:
Mutiilation is toch geen eenmansband?


Fuck nee, je hebt gelijk... altijd gedacht!
Heb het even opgezocht: ze zijn met z'n 2-en.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 19:01 schreef Vigrid het volgende:
De reputatie van de persoon Kanwulf heeft niks met de muziek te maken! Wat moet black metal volgens jou dan inhouden om wel volgens het boekje te zijn gespeeld?
nou ik accepteer heel veel als black.
Maar als iemand gaat roepen hoe black ie is en dan een cd uitbrengt met ode's aan personen die ie niet eens kent en er nummers op zet die muziekaal geen black zijn en dan die cd nog black metal ist krieg durft te noemen is er bij mij een verre grens overschreden.

@icequeen: graveland heerscht hoor


Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 30-07-2003 20:25 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

Dan luister je toch alleen de nummers die wel de moeite waard zijn, einde probleem! Of hij die lui gekend heeft of niet, dat kun je volgens mij niet weten, met alle respect


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:30 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:25 schreef Vigrid het volgende:
Dan luister je toch alleen de nummers die wel de moeite waard zijn, einde probleem! Of hij die lui gekend heeft of niet, dat kun je volgens mij niet weten, met alle respect
haha het staat zelfs in het boekje.
Maar ok hij heeft een paar gave/mooie nummers en het gross is inderdaad black. maar de gedachte achter het bm ist krieg album vind ik zo belachelijk en staat zo haaks op bepaalde nummers op het album. Veder wat ik heb begrepen is kanwulf persoonlijk ook echt een mongool maar ach.


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-07-2003 20:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:22 schreef impaled succubus het volgende:
er nummers op zet die muziekaal geen black zijn en dan die cd nog black metal ist krieg durft te noemen is er bij mij een verre grens overschreden.

Welke nummers dan?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 30-07-2003 20:33 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

Maar je hoeft hem ook gen gave gast te vinden, hij heeft slechts de muziek gemaakt, verder mag nij doen laten wat hij wil. Maar Rob Darken heerst sowieso op beide gebieden, hij is een goed muzikant en een fijne vent


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:34 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:31 schreef Sater het volgende:
Welke nummers dan?
hij roep zelf heel hard dsat bm haat is. Waar is de haat?
hij schrijft ode's aan mensen.
dat is volgens mijn niet echt de misantropiese instelling die hij met het begin nummer probeert te verwoorden.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:33 schreef Vigrid het volgende:
Maar je hoeft hem ook gen gave gast te vinden, hij heeft slechts de muziek gemaakt, verder mag nij doen laten wat hij wil. Maar Rob Darken heerst sowieso op beide gebieden, hij is een goed muzikant en een fijne vent
over het persoon heb ik nooit wat vernomen, maar de muziek


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-07-2003 20:37 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:34 schreef impaled succubus het volgende:
hij roep zelf heel hard dsat bm haat is. Waar is de haat?
hij schrijft ode's aan mensen.
dat is volgens mijn niet echt de misantropiese instelling die hij met het begin nummer probeert te verwoorden.


Jij bent veel te druk bezig met het bedenken hoe niet-misantropisch is en dan vergeet je te luisteren


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:38 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:37 schreef FolkWang het volgende:
Jij bent veel te druk bezig met het bedenken hoe niet-misantropisch is en dan vergeet je te luisteren
get al life


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-07-2003 20:39 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:38 schreef impaled succubus het volgende:
get al life


hey, ik spreek met jou omdat jij ook geen leven hebt! remember


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:40 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:39 schreef FolkWang het volgende:
hey, ik spreek met jou omdat jij ook geen leven hebt! remember
nee jij hebt mij zelf verzonnen met je autistiese schizofrene hoofdje, remember


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-07-2003 20:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:34 schreef impaled succubus het volgende:
hij roep zelf heel hard dsat bm haat is. Waar is de haat?
hij schrijft ode's aan mensen.
dat is volgens mijn niet echt de misantropiese instelling die hij met het begin nummer probeert te verwoorden.

hmm daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik ga toch voor de muziek en die vind ik 'wel goed' bij Nargaroth.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-07-2003 20:43 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:40 schreef impaled succubus het volgende:
nee jij hebt mij zelf verzonnen met je autistiese schizofrene hoofdje, remember




fuckin offtopic: vrijdag ozzy?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:44 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:41 schreef Sater het volgende:
hmm daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik ga toch voor de muziek en die vind ik 'wel goed' bij Nargaroth.
ja ik vind niet alle nummers even gaaf en ik irriteer me matenloss, shoot me , aan kanwulf dus ja dat trekt dan toch snel je aandacht


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen