IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : windows XP of 2000? Vorige pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 02-10-2002 13:05 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ik heb ook professional... En Warcraft 3 draait daar ook niet onder omdat hij om de Cd blijft vragen bij het opstarten. Is een illegale versie, maar wel van zo'n crackteam dat die beveiliging heeft omzeild als het goed is (.exe vervangen en zo). Zou het daar dan aan kunnen liggen?

In dat geval moet ik hem maar eens onder 98 proberen.



Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 02-10-2002 13:49 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Kan ze hier bij mijn baas voor 12,50 euro per stuk kopen, origineel.
Heb net XP aangeschaft, ik moet toch ff kijken wat het is. Win98 heb ik thuis nog liggen, mocht het tegenvallen...
Bedankt voor de reacties


Pritt kills the Brazilian glue-scene


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-10-2002 14:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 13:49 schreef Vomitory het volgende:
Kan ze hier bij mijn baas voor 12,50 euro per stuk kopen, origineel.
Heb net XP aangeschaft, ik moet toch ff kijken wat het is. Win98 heb ik thuis nog liggen, mocht het tegenvallen...
Bedankt voor de reacties

WINXP PRO ORIGINEEL voor 12,50??


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 02-10-2002 14:05 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

yep, heb em hier voor me liggen.
Geen doos, geen handleiding, in plastic hoesje. Wel 100% origineel
Krijgen grote bedrijven vaak voor het personeel...


Pritt kills the Brazilian glue-scene


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-10-2002 14:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 02-10-2002 14:10]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 02-10-2002 16:08 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

licenties,
hebben ze waar ik op school zat ook gedaan met windows.


My madness, my sadness


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-10-2002 16:09 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ga maar ergens NT4 lenen, doe jezelf een lol, en bespaar jezelf ellende.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-10-2002 19:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 oktober 2002 12:52 schreef Dwaallicht het volgende:
JA het ziet er in het begin uit als 'my computer has suddenly turned gay'

HAHAHAHA!!! Dat was precies wat ik ook dacht!
Ik heb in paniek meteen alles zitten veranderen zodat ie er weer redelijk als win98 eruit ziet


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2003 0:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 19:01 schreef Zenial het volgende:
HAHAHAHA!!! Dat was precies wat ik ook dacht!
Ik heb in paniek meteen alles zitten veranderen zodat ie er weer redelijk als win98 eruit ziet



Sorry hoor


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-06-2003 0:14 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 16:09 schreef Dargull het volgende:
Ga maar ergens NT4 lenen, doe jezelf een lol, en bespaar jezelf ellende.


Blablabla, XP is gewoon goed. nog nooit zo'n stabiel systeem gehad en ik kloot wat af met dat ding.


Bazzio Attacks!!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 05-06-2003 8:26 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 12:59 schreef Claw het volgende:
Warcraft3 en Morrowind draaide bij mij echt niet onder Windows2000 Proffesional... misschien had ik een 'Home edition' moeten hebben.





Doen het beide prima bij mij onder W2K pro


I can't shoot straight unless I've had a pint!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-06-2003 9:14 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

2000!


Kankerlul


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 9:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik draai XP en ik heb er weinig moeite mee. Op m'n andere partitie draai ik SuSe Linux, stukken beter. 2000 is opzich wel beter dan XP


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-06-2003 10:26 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

XP is enkel en alleen goed voor het gebruikersgemak IMO, 2000 heeft zo ontzettend veel mogelijkheden..Ligt er maar aan waar je je computer voor wil gebruiken natuurlijk.


Kankerlul


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-06-2003 10:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Als je gaat gamen is XP een betere keus, betere performance met games als je niet gamed dan is win2k de keuze


"This one is older than shit, heavier than time!"


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-06-2003 10:29 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

inderdaad!


Kankerlul


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-06-2003 10:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 10:26 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
XP is enkel en alleen goed voor het gebruikersgemak IMO, 2000 heeft zo ontzettend veel mogelijkheden..Ligt er maar aan waar je je computer voor wil gebruiken natuurlijk.


verschil tussen xp en 2000 is niet bijster groot, als je bij xp de visuals uitzet ziet het er precies hetzelfde uit, wat ik ook gedaan heb met mijn installatie. Maar ik denk dat win2k wat meer security bied en misschien iets stabieler is door al reeds 3 SP's


"This one is older than shit, heavier than time!"


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 05-06-2003 10:36 by djkrizz Wijzig reactieProfiel van djkrizzQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.tk

windows 2000 is gewoon windows XP lite...

ik heb gezegd



Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 05-06-2003 19:19 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik heb windows xp, en heb er nooit problemen mee gehad. De functie dat je van de ene account kan overschakelen naar een andere vind ik alleen wel mislukt.

Dan word hij alleen maar traag, en gaat de msn van iemands anders account bijv. aan terwijl hij er niet is. Dat veroorzaakt weleens irritaties.


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2010 19:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Miljoen Nederlanders gebruiken verouderde Windows XP

AMSTERDAM – Ruim een miljoen Nederlanders maken gebruik van Windows XP Service Pack 2, een verouderde versie van Windows die vanaf dinsdag 13 juli niet meer wordt ondersteund door Microsoft.
© AFP

Zo zullen er geen veiligheidupdates meer worden uitgevoerd wat het systeem zwakker en onveiliger maakt.

"Microsoft wil benadrukken dat het altijd belangrijk is om de laatste updates te installeren", laat Ralf Becks, bij Microsoft Nederland verantwoordelijk voor Windows voor de consumentenmarkt, tegenover NU.nl weten.

Update weggeklikt

"Dit communiceren we via het product en op onze websites en we brengen pers daarvan op de hoogte. Vaak zijn de ervaren computer gebruikers hier al lang mee bekend, maar juist de minder ervaren gebruiker klikt de melding van Windows Update weg of komt niet op onze website."

Het bedrijf adviseert gebruikers te upgraden naar Windows XP Service Pack 3 of naar een nieuwere versie van Windows zoals Windows 7.

Windows XP SP 3 is al sinds medio 2008 beschikbaar. Toch maken dus nog veel consumenten en bedrijven gebruikt van de verouderde versie van Windows XP. In mei becijferde ondezoeksbureau Qualys dat ongeveer de helft van de mensen wereldwijd nog werkt met Service Pack 2.

Bovendien is Windows XP op dit moment met 62 procent nog steeds verruit het meest gebruikte besturingssysteem. Ook veel bedrijven maken gebruik van XP en een groot deel van deze bedrijven zou nog werken met de oude versie van het systeem.

Bedrijven

De Amerikaanse krant USA Today heeft het over ‘duizenden bedrijven’ in Amerika die gebruik maken van de verouderde versie van XP en uit onderzoek kwam volgens de krant naar voren dat acht op de tien bedrijven in de Verenigde Staten en Canada die Windows XP gebruiken, werken met Service Pack 2.

Gevolgen van het gebruik van de oude versie van XP zijn dat hackers gemakkelijker en op meer manieren kunnen binnenkomen. Na het upgraden naar Service Pack 3 kunnen consumenten en bedrijven veiligheidupdates tot april 2014 installeren.

“Zodra er zwakke plekken komen in het systeem verwacht ik dat hackers de mogelijkheid zullen gebruiken om toegang te krijgen tot het grote aantal slecht beveiligde computers”, vertelt Wolfgang Kandek, CEO van eerdergenoemd onderzoeksbureau Qualys.

Personen die kwaad willen, kunnen nadat zij toegang hebben verkregen tot de computers bijvoorbeeld virussen installeren of gegevens van de computers downloaden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen