IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Hate Eternal Vorige pagina | Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-12-2002 13:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Bij mij is het juist andersom. Maar goed, eigenlijk kan je hun soleertechnieken nauwelijks met elkaar vergelijken.


Touché, pussycat!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 03-08-2003 12:12 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Bij Hate Eternal is zanger/bassist Jared Anderson opgestapt. De reden: hij laat zich opnemen in een afkick-kliniek, om van zijn drugsverslaving af te komen. Randy Piro zal Jared's plaats innemen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-04-2005 19:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat mp3'tje van het aankomende album "I, Monarch" (te vinden via de frontpage) is behoorlijk extreem zeg. Het lijkt me ook (na één keer luisteren pas hoor) wat complexer dan voorgaand materiaal.

Het bevalt me in ieder geval uitstekend .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2005 19:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zit hem nu toevallig ook te luisteren, hehe

Klinkt weer vertrouwd over the top chaotisch zeg


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 21-04-2005 22:45 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2005 19:23 schreef Snaack het volgende:
Zit hem nu toevallig ook te luisteren, hehe

Klinkt weer vertrouwd over the top chaotisch zeg


Ik had het niet beter kunnen verwoorden.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-04-2005 9:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik vind de term "extreme metal" vaak een beetje overdreven, maar in dit geval is het zeer toepasselijk.


Touché, pussycat!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-04-2005 21:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

en hoe vond ieder het nieuwe nummer? behold judas.
roddy heeft zichzelf zeker overtroffen. en ut is weer tyfus chaotisch!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2005 1:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Vreemde cover.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-04-2005 11:48 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Zie ik een tiet


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-04-2005 13:00 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Hatetieternal

Nieuwe gaat een vette plaat worden...zo!


Suck my piss


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2005 19:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat vindt men van I monarch?

En weet iemand waar Jared Anderson gebleven is? Nog steeds in rehab of od oid?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-06-2005 10:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 27-06-2005 14:54 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

heb nu reconquering the hrone opstaan AAAAARGH!!!!
king of all kings is voor mij iets te veel dubbel bass blast gebeuren, de productie helpt ook niet bij het luister plezier, dan vind ik internecine beter......
ben benieuwd naar die neue!


can't spel CRAP without RAP!!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2005 20:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 19:05 schreef Mutilator het volgende:
Wat vindt men van I monarch?

En weet iemand waar Jared Anderson gebleven is? Nog steeds in rehab of od oid?

Ik vind het de beste van Hate Eternal tot dusver, een goede bikkelharde death metalplaat die redelijk van de platgetreden paden afwijkt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-07-2005 11:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

jepz.. net conquering the throne weer even gehoord en mijn fucking god wat een UBER vette plaat!!!

het solo geluid roeleert!! (wah solo in darkness by oath, melodieuze stuk in dogma condemned..)

en die riff op 0.48 in Spiritual Holocaust (all hail doug cerrito!!!) DANANANAADANANANAAA!!!

en ik vind king off all kings en i monarch vet hoor, maar deze plaat is gewoon veel hectischer en tocch behoorlijk gedoseerd nog... VET!!... VET!!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2005 13:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2005 11:53 schreef jbassist het volgende:
...
en die riff op 0.48 in Spiritual Holocaust (all hail doug cerrito!!!) DANANANAADANANANAAA!!!
...


Wat doet hij tegenwoordig trouwens?

Ik heb laatst een clip van i monarch gehoord en die viel vies tegen; erg staccato riffwerk; erg suf


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-07-2005 13:26 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2005 13:15 schreef Mutilator het volgende:
Wat doet hij tegenwoordig trouwens?

Ik heb laatst een clip van i monarch gehoord en die viel vies tegen; erg staccato riffwerk; erg suf


ik heb op heb suffo forum gehoord dat hij nog wel een beetje power/death projectje had met chris richards en doug bohn maar dat ie verder airconditioning aanlegt (eigen bedrijf..)!!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 02-07-2005 12:54 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

hoe vet is I, MONARCH. jezus, dat 3e nummer, wat een mega vette riff.....
maar inderdaad, conquering the throne is gewoon de beste plaat.


can't spel CRAP without RAP!!!


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-07-2005 13:22 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 2 juli 2005 12:54 schreef steenbok het volgende:
hoe vet is I, MONARCH. jezus, dat 3e nummer, wat een mega vette riff.....
maar inderdaad, conquering the throne is gewoon de beste plaat.


Nee man KOAK



Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 02-07-2005 18:18 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2005 13:15 schreef Mutilator het volgende:
Wat doet hij tegenwoordig trouwens?

Ik heb laatst een clip van i monarch gehoord en die viel vies tegen; erg staccato riffwerk; erg suf


Wees gerust, dat is echt het meest matige nummer van de hele plaat. Geen idee waarom ze daarvan een video hebben gemaakt. De atmosfeer die ze met dat nummer proberen op te roepen, mislukt totaal. De rest van de plaat is wél vet.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-07-2005 18:39 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik vind niks mis met dat hele nummer....


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 03-07-2005 15:06 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 2 juli 2005 18:39 schreef jbassist het volgende:
ik vind niks mis met dat hele nummer....


Ik vind het ook een kutnummer. De hele CD is vet op dat nummer na. Hij is gewoon te eentoning.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-07-2005 15:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

en een hele cd blasten niet?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-07-2005 15:40 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik dacht dat destijds werd vermeld dat er een limited edition van 'I, monarch' zou komen, met een bonus-dvd. Op de Earache website, kom ik alleen een versie tegen met een extra kartonnetje om de cd heen. Is iemand die dvd nog tegengekomen??


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 03-07-2005 17:04 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Nee dat zou idd eerst wel. Maar het is er niet van gekomen



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen