IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie series topic Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-06-2013 9:00 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ja de show was voor de tigste keer gecancelled en is voor de tigste keer weer opgepakt.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2013 9:08 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Toch mooi. Ik vind de films niet zo, maar op zich is het mijn favoriete animatieserie.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2013 9:11 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Baal er overigens wel een beetje van dat slechts seizoen 1 voor de Nederlandse markt op DVD is uitgebracht.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2013 9:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 juni 2013 8:58 schreef Kvelgeest het volgende:
Volgens mij was het Slechtheid die onlangs postte dat CC met Futurama stopt, maar op Facebook kondigen ze nieuwe afleveringen vanaf volgend week aan (wat overeenstemt met de info. op imdb).



Door wie zijn ze opgepikt dan, want ze waren inderdaad gecancelled?


Quis moderabat ipsos moderatores?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 13-06-2013 10:10 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 13 juni 2013 9:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Door wie zijn ze opgepikt dan, want ze waren inderdaad gecancelled?


Naar mijn weten zijn de komende afleveringen de laatste toch?

Van de Wiki
quote:
In April 2013, Comedy Central announced that they would not be renewing Futurama for another season, making 7-B the final season of the series. The final episode will air on September 4, 2013.[4]



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2013 10:18 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



Waarom stoppen ze niet met zo'n compleet doodgebloede serie als South Park. Of wanneer cancelt Fox eens kut series als Family /uy.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-06-2013 10:21 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 13 juni 2013 10:18 schreef Kvelgeest het volgende:


Waarom stoppen ze niet met zo'n compleet doodgebloede serie als South Park. Of wanneer cancelt Fox eens kut series als Family /uy.
Omdat ze beide nog steeds vrij populair zijn.

Kijk ze beide nog met plezier.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2013 10:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 juni 2013 10:10 schreef CTTS het volgende:
Naar mijn weten zijn de komende afleveringen de laatste toch?

Van de Wiki


...

Godverdomme, LV en kvelgeest


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-06-2013 10:36 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Oh snap.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-06-2013 5:56 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Iemand "Doomsday Preppers" wel eens gezien?

Mensen die 24/7 bezig zijn met een mogelijke apocalypse.
Ik zag echt met een OMG face te kijken...
Wat nou als ik niks gebeurt? Dan zijn ze duizenden dollars en veel tijd kwijt aan niets.

Waarom willen de preppers zo graag overleven? Vaak zijn het te domme rednecks die echt never nooit niet de wereld opnieuw mogen bevolken.

Die mensen leven continue in angst, en het erge is dat ze hun kinderen erin meetrekken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-06-2013 9:43 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Is dit een discussie voor in dit topic? Lijkt mij meer een afgeleide van een televisieserie.

Maar waarom? Een bovengemiddelde angst voor 'de dood'/het niets/ het onbepaalde + een bovengemiddelde dosis paranoia.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-06-2013 9:46 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 14 juni 2013 9:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Maar waarom? Een bovengemiddelde angst voor 'de dood'/het niets/ het onbepaalde + een bovengemiddelde dosis paranoia.
Ooit de wapenvoorraden gezien? Waarbij ze staan te popelen om "poachers" af te knallen.
Volgens mij is die prep shit redelijk usa-only. Althans, in die mate.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2013 9:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2013 9:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Is dit een discussie voor in dit topic? Lijkt mij meer een afgeleide van een televisieserie.

Maar waarom? Een bovengemiddelde angst voor 'de dood'/het niets/ het onbepaalde + een bovengemiddelde dosis paranoia.

is het sowieso wel echt. Ik "vertrouw" bijna geen enkele van die Amerikaanse series meer met hun "scripted reality"..


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-06-2013 9:58 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 juni 2013 9:46 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ooit de wapenvoorraden gezien? Waarbij ze staan te popelen om "poachers" af te knallen.
Volgens mij is die prep shit redelijk usa-only. Althans, in die mate.
Ik kijk het eigenlijk niet, hoor. Paar keer in de fitnesszaal voorbij zien komen.
En die keren viel het met die wapens wel mee. Sowieso is de wapendichtheid bijna overal hoger dan in Nederland. Ook in België en Duitsland. Persoonlijk zou ik, als ik afgelegen zou wonen (en dan eventueel ook zou jagen), ook vuurwapens in huis hebben, maar wellicht ben ik wel een halve Amerikaan.

USA-only, mwa, die claim zou je toch echt moeten onderbouwen. Ik heb wel eens gehoord dan het voor het aantal ontvoeringen door Ufo's nogal uitmaakt aan welke kant van de grens je staat in Noord-Amerika. Mocht dat waar zijn, dan gaat dat hiervoor vast ook op, maar volgens mij heb je overal 'preppers':

http://www.rtl.nl/xl/#/u/b3f9a8c6-0f22-42fa-89b9-5cc6643e3037/


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2013 9:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2013 9:58 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dan het voor het aantal ontvoeringen door Ufo's nogal uitmaakt aan welke kant van de grens je staat in Noord-Amerika.

Is dit niet gewoon"nul" ongeacht aan welke kant van de grens je staat?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-06-2013 10:00]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-06-2013 10:01 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 juni 2013 9:55 schreef attila_de_hun het volgende:
is het sowieso wel echt. Ik "vertrouw" bijna geen enkele van die Amerikaanse series meer met hun "scripted reality"..
Goed punt.

Tijdje geleden lag ik 'UFO hunters' (ofzo) te kijken. Die meid moest wegrennen voor security bij een militaire basis. Werd ze opeens gefilmd vanuit een hoek waar de camera man nooit kon (blijven) staan als het echt was en hij niet gepakt wilde worden. Daarna stopte ze met rennen toen ze voorbij het hek was; ja, daar houdt de jurisdictie op!
Toen vroeg ik mij af (wellicht laat en naïef), hoeveel hiervan is nog meer 'nep'?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-06-2013 10:02 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 juni 2013 9:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dit niet gewoon"nul" ongeacht aan welke kant van de grens je staat?
Je weet wat ik bedoel. :p
Had indd wat verfijnder uitgetypt mogen worden.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2013 10:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 juni 2013 10:01 schreef Kvelgeest het volgende:
(wellicht laat en naïef)

Zeker weten laat en naïef Alles op alle zogenaamde documentairekanalen uit de VS is 100% nep namelijk. Behalve Ancient Aliens, natuurlijk.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-06-2013 10:05 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 juni 2013 10:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zeker weten laat en naïef Alles op alle zogenaamde documentairekanalen uit de VS is 100% nep namelijk. Behalve Ancient Aliens, natuurlijk.
Sorry, maar ik kijk dat spul eigenlijk nooit; laat staan dat ik het aan een analyse ga onderwerpen.

Ik keek er afgelopen jaar wel's naar als ik in Utrecht ipv thuis sliep en me verveelde. Vandaar dat ik weet waar dit overgaat.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-06-2013 10:05 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 14 juni 2013 10:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zeker weten laat en naïef Alles op alle zogenaamde documentairekanalen uit de VS is 100% nep namelijk. Behalve Ancient Aliens, natuurlijk.
Deadliest Catch ook? Smijten ze de krabben terug als de camera's uitgaan?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-06-2013 10:06 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 juni 2013 10:05 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Deadliest Catch ook? Smijten ze de krabben terug als de camera's uitgaan?
Die is sowieso 35636543% nep!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-06-2013 10:07 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Vooral die repo crap is té erg.

Zijn beide partijen ultra pissed en agressief, gaan ze lekker op de grond rollen zonder dat er 1 spatje bloed vloeit. :')


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2013 10:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2013 10:07 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Vooral die repo crap is té erg.

Zijn beide partijen ultra pissed en agressief, gaan ze lekker op de grond rollen zonder dat er 1 spatje bloed vloeit. :')

Is dat nog erger dan Hardcore pawn?? (pawn stars vind ik overigens wel vermakelijk vanwege de mooie oude items die ze komen aanbieden)


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-06-2013 10:11 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 14 juni 2013 10:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat nog erger dan Hardcore pawn?? (pawn stars vind ik overigens wel vermakelijk vanwege de mooie oude items die ze komen aanbieden)
Operation Repo, waar ze auto's in beslag nemen omdat dingen niet zijn afbetaald ofzo. Er is erg weinig moeite gedaan om het realistisch te maken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-06-2013 12:21 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Gisteren Battlestar Galactica op Blu-ray afgerond (nu ja, niet helemaal waar, vanavond jaag ik The Plan er nog even doorheen), en eindelijk goed en wel aan Deadwood begonnen. Ben erg benieuwd, in ieder geval begint het al zeer sterk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen