IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : christelijke black metal Vorige pagina | Volgende pagina
Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 21:27 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

nou ik heb de zoekoptie gebruikt en hij kon niks vinden nu ik op die link klik zie ik het staan.
sorry dat ik dit topic ben begonnen


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 02-10-2002 21:32 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

topic sluiten , prima, alle christelijke black metal de fik in nog beter. Bedankt voor het compliment Jenje. Black metal is per definitie tegen, vooral tegen het chtistendom.


Furious black death metal http://www.sammath.nl


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 21:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:32 schreef verwoesting het volgende:
topic sluiten , prima, alle christelijke black metal de fik in nog beter. Bedankt voor het compliment Jenje. Black metal is per definitie tegen, vooral tegen het chtistendom.

mag ik effe reclame voor de topic Arabische europese liga maken en delink die in die topic te vinden is? daar wordt hopelijk duidelijk dat de aandacht maar eens gevestigd moet worden op extreme moslims. de christenen zijn toch al verslagen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-10-2002 21:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

christelijke black metal, okay


dan begin ik een nieuwe stroming: satanische white metal.

ozo.


Oud Vuil.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 21:47 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:32 schreef verwoesting het volgende:
topic sluiten , prima, alle christelijke black metal de fik in nog beter. Bedankt voor het compliment Jenje. Black metal is per definitie tegen, vooral tegen het chtistendom.

en mijn compliment dan


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 21:49 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:46 schreef webblaster wim het volgende:
christelijke black metal, okay


dan begin ik een nieuwe stroming: satanische white metal.

ozo.


lijkt dan meer op nazi/rasistische metal


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2002 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Christelijke goregrind lijkt me ook apart


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik word ook misselijk van christelijke black metal.

Enneh, Mutilator, op mijn veertigste zal ik dat nog steeds worden .

Jenje; black metal is wat mij betreft niet per definitie satanisch... als het dan zonodig 'per definitie' iets moet zijn, dan is het per definitie vrijheid van de geest (wolf in de mens, etc.). Loodrecht op het christendom dus. Ik word doodmoe van die apologeten met hun 'het maakt toch niet uit waar de teksten over gaan, de energie is gewoon tof en wij schrijven christelijke teksten'.

BAH .


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-10-2002 22:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

maar als er nou christenen zijn die satan en konsorten nou echt heeeel erg zwaar haten, en besluiten deze haat om te zetten in muziek a la darkthrone, ik noem deze band maar ff lightthrone

tsja, dat is ook haat... en daar zijn de christenen toch ook wel goed in.

dat de andere wang toekeren is toch allang achterhaald, kijk maar naar bush.

america, one nation under god ofzo?


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind sowieso het christendom samen met het jodendom godsdiensten die druipen van de haat... giftige haat zonder een eigen kern, haat naar buiten, naar anderen...

(lees 'De Antichrist' van Nietzsche!!)


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 22:28 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

Allah, Buddha, Jesus Christ
whatever your god may be
forget those idols let me tell you
the´re tales of morbid brains


everybody thinks he´s right
that his gods are the only truth
fanatic faith, fanatic deeds
join my religion or die


jews killed jesus, christs slaughtered jews
millions die for their faith
each religion prays that killing is a sin
how stupid logic can be


curse the gods
too many people have died
curse the gods
that fools have died for a lie


beware of those fools that keep telling you
god loves you, for you his son died
fuck them- believe in yourself
gods reality is just a lie


curse the gods
too many people have died
curse the gods
that fools have died for a lie

Hail TO DESTRUCTION


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 02-10-2002 22:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind sowieso het christendom samen met het jodendom godsdiensten die druipen van de haat... giftige haat zonder een eigen kern, haat naar buiten, naar anderen...


Dan is christelijke black metal toch niet zo vreemd als het op het eerste gezicht lijkt...HAAT!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-10-2002 22:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

als je erover nadenkt, is het best vreemd dat er geen chr. bands zijn, die dit doen. maar ja, de gevestigde christelijke orde zal het wel niet echt cool vinden.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2002 22:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 oktober 2002 22:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind sowieso het christendom samen met het jodendom godsdiensten die druipen van de haat... giftige haat zonder een eigen kern, haat naar buiten, naar anderen...

(lees 'De Antichrist' van Nietzsche!!)


Zo omschreven past christelijke bm dus juíst. Daarop verder boordurend zou de antipathie tegen 'black metal met peace love & hippie stuff moeten zijn' (of zoiets dergelijks).


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Black metal gaat iig niet over leugens en een holle opvatting over het leven en de wereld, als je het mij vraagt.

Maar ja ik ben natuurlijk niet dr. Satan die het allemaal weet. Van mij mogen die christelijke bands in ieder geval opvliegen, want nogmaals, ik vind het misselijkmakend.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 22:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:22 schreef webblaster wim het volgende:
lightthrone



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 22:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Black metal gaat iig niet over leugens en een holle opvatting over het leven en de wereld, als je het mij vraagt.

Maar ja ik ben natuurlijk niet dr. Satan die het allemaal weet. Van mij mogen die christelijke bands in ieder geval opvliegen, want nogmaals, ik vind het misselijkmakend.


misschien kun je beter inplaats van christelijk de term religieus gebruiken ofzo. want ik neem aan dat voor moslim black bands (alleen de gedachte al) het zelfde verhaal opgaat?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-10-2002 22:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

waarom staan er eigenlijk geen christelijke metalbands op de eo jongerendag? wel r&b chr. zooi, maar geen metal.

DISCRIMINATIE!!!



Oud Vuil.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 22:37 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

bestaan die dan??


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Uiteraard, uiteraard. Religieus/monotheïstisch, zoiets.

Geloven in één godheid staat gelijk aan het negeren van de volheid en de pracht van het leven en van deze wereld; het staat gelijk aan jezelf in slavernij offeren aan een onbestaande abstractie; en aan lafheid geboren uit existentiële angst voor wat er met je gaat gebeuren als je doodgaat.

Dàt is wat ik bedoel als black metal niet over leugens gaat! Heeft nix met regeltjes te maken... en alles met een evenwichtige, zelfstandige, krachtige geest.

*edit* dit was een reactie op attila met zijn allah akbar metal

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-10-2002 22:38]


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 02-10-2002 22:38 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 2 oktober 2002 19:58 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
me vraag is nu eigenlijk wat vinden jullie nu van dat christelijke black metal,ikzelf vind het niet horen ik denk dat black metal gewoon tegen het geloof moet zijn.
jullie mening graag hierover


Hmmm...Niet speciaal tegen een geloof, maar Black Metal (de naam zegt het al) moet zwart en duister zijn. Tenminste dat ligt in mijn interpretatie, zowel de lyricale als muzikale elementen moeten hieruit bestaan.
Kijk dat een christelijke band zich black noemt valt natuurlijk niet helemaal te rijmen. Maar Hey het blijft wel de stijl muziek, dus je moet het beestje toch een naam geven. Veel mensen stoten hun hoofd hier tegen (je blijft stoten), maar mij maakt het eerlijk gezegd geen fuck uit, waar ik wel een hekel aan heb is als mensen je willen bekeren dmv die teksten.



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 22:39 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:36 schreef webblaster wim het volgende:
waarom staan er eigenlijk geen christelijke metalbands op de eo jongerendag? wel r&b chr. zooi, maar geen metal.

DISCRIMINATIE!!!




ik had gehoord dat ze in 2003 DEICIDE hadden geboekt



beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 02-10-2002 22:39 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:37 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
bestaan die dan??

Nee!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 22:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:39 schreef McDoom het volgende:
Nee!


ja, of bestonden ten minste, Een tijdje geleden was er een soort groep van christelijk headbangers actief in Utrecht. er was ook een bandje actief daar die twee cd;s hadden uitgebracht. hun zanger was tegelijkertijd ook dominee/voorman van dat groepje. die band heeft volgens mij twee cd's uitgebracht en die kregen positieve reacties in de aardschok. de revu heeft er zelfs nog aandacht aan besteed met allemaal foto's van biddende headbangers etc.


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 02-10-2002 22:44 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 2 oktober 2002 22:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind sowieso het christendom samen met het jodendom godsdiensten die druipen van de haat... giftige haat zonder een eigen kern, haat naar buiten, naar anderen...

(lees 'De Antichrist' van Nietzsche!!)


Hehehe dat is het leuke aan Nietzsche, hij fucked zich ergens zo over op dat hij zijn eigen punt alweer voorbij streeft.



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen