IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Cough Vorige pagina
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 23-11-2011 15:17 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 23 november 2011 15:06 schreef Marcel H. het volgende:
Het is een enkelelpee maar zit een gatefold hoes.


Inderdaad, nu ik het zo teruglees begrijp ik niet zo goed hoe ik erbij kwam dat het een DLP was. Wellicht doordat beide Cough-albums wel als DLP zijn uitgegeven, hehe.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 01-04-2016 0:42 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Er komt begin juni een nieuwe.
Dit klinkt in elk geval heel erg vet!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-04-2016 8:05 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 november 2011 12:05 schreef Ethereal het volgende:
Is dit met Hoest op zang?



Sorry. Kon hem niet laten liggen.
*kuch kucb*


When your people matter, menstrual health matters


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-06-2016 14:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2016 0:42 schreef Tool-fan het volgende:


Er komt begin juni een nieuwe.
Dit klinkt in elk geval heel erg vet!


De rest van het album is ook erg tof, al denk ik dat ik Ritual Abuse nog wat beter vind.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-06-2016 14:13 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hele fijne plaat weer. Windhand en Cough zitten heden ten dage wel redelijk in elkaars vaarwater wat sound betreft, maar dat stoort me dan weer totaal niet. Hard zetten en gáán.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 06-06-2016 14:20 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2016 14:13 schreef Dirge for november het volgende:
Hele fijne plaat weer. Windhand en Cough zitten heden ten dage wel redelijk in elkaars vaarwater wat sound betreft,...


Hoe zou dat nou komen?
Al ben ik het niet met je eens. Cough is echt vele malen meer Electric Wizard-achtig muzikaal dan Windhand.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-06-2016 15:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het eerste stuk van je post heeft me even doen researchen. Ok, da's nieuw voor mij. Tof weetje! Eerder al zag ik op wat screenshots in beide gevallen de Matamp GT-120. Dat verklaart ook een stukje gitaarsound.

Wat betreft de link met EW... Die onzin werd ook al uitgekraamd over Windhand . Wat mij betreft lijken ze geen van beiden op EW. De enige link die ik hoor zit 'm in de zang (van Cough). En uiteraard, als je de geschiedenis erbij pakt, halen ze alledrie de mosterd bij Black Sabbath. Maar wie doet dat niet!

Ter verduidelijking: ik hoor bij EW meer bluesgroove. Daarnaast is de sfeer veel meer 'stoned' en gerelateerd aan '60's/'70's horror. Cough én Windhand zijn naar mijn idee melancholischer/meer down van sfeer, meer doom gerelateerd.

Ach, 't is maar net welke associatie een bepaalde sound in je oproept. Er zijn bands die verder van elkaar afstaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 06-06-2016 15:34]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-10-2016 9:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Na de nieuwe plaat wat vaker gehoord te hebben, moet ik toch concluderen dat ik de 2de helft een stuk minder vind. Maar dat zijn vast niet de nummers die ze live zullen spelen zaterdag op Desertfest, dus ik kijk erg uit naar dat optreden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen