![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
FortaRock presents Donderdag 19 april RED FANG (usa) BLACK TUSK (usa) CHRISTIAN MISTRESS (usa) FEHLER (nl) Doornroosje, Nijmegen open: 20.00 | Start: 20.00 | ticket: € 13,50 www.fortarock.nl | www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-03-2012 15:19] ![]() |
|
Ah mooi, week na Roadburn zie ik. Dan ben ik hier ook wel aanwezig denk ik! ![]() |
|
*kick* vvk gaat hard!! de line-up is nogal gewijzigd, geen Priestess, maar wel Black Tusk, Christian Mistress en Fehler toegevoegd! ![]() |
|
*kick* ![]() |
|
Twijfeldetwijfel, überhaupt nog kaartjes beschikbaar? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-04-2012 9:52] ![]() |
|
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaView.aspx?l=1 Staat niet bij dat het uitverkocht is, dus dan zullen er nog wel kaarten zijn ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
het gaat richting uitverkopen... ![]() ![]() |
|
quote: +1 last minute van een afhaker een kaartje kunnen overnemen ![]() ![]() |
|
Komen jullie nu mee. Ik had Black Tusk wel willen zien. ![]() |
|
quote: Nadeel van geen facebook account hebben. ![]() ![]() |
|
quote:Want dan had facebook het mij gemeld? Denk het niet. Apart dat het uitverkoopt. Red Fang is maar standaard en Christian Mistress matig. ![]() |
|
quote: Nee, maar dan had je het wellicht via anderen meegekregen. ![]() En tja, een mening blijft een mening. Mijn mening is dat dit een ontzettend vette package is. ![]() ![]() |
|
quote:Was mooi druk, ja! Heb me prima vermaakt. ![]() ![]() ![]() |
|
Was een topavond! Het was ook uitverkocht overigens. Hier nog een fijne sfeerimpressie: ![]() |
|
quote:Uitverkocht? Hoe laat dan? Om 21 uur nog twee kaartjes gehaald op goed geluk. ![]() |
|
heb je geluk gehad! ![]() Het is ook aan de deur uitverkocht ![]() ![]() |
|
Was een heel prima feestje! Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Black Tusk speelt 12 juli weer in de Winston in Amsterdam! Hier kan je kaarten winnen ![]() http://www.metalrage.com/contests/259/win-2x2-tickets-for-black-tusk-okkultokrati-at-winston-july-12th.html ![]() |
|
quote: Deze donderdag! ![]() |
|
en Red Fang aanstaande zaterdag gratis en voor nietsch op festival de-Affaire in Nijmegen samen met Baroness, Ufomammut en Bandito! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |