IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : wie voelt er zich goed in deze maatschapij? Vorige pagina | Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 13-05-2002 22:18 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Over anarchisme gesproken (is dat wel on-topic??)...

vanmorgen las ik over vernielingen bij een anarchistische organisatie (kraakbeweging ofzo), dat vond ik nogal dubbelop/tegenstrijdig


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-05-2002 22:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

'k had liever op deze leeftijd( of nee, gooi er maar 10 jaar vanaf ) in de sixties in NEDERLAND gelopen. flower power

maar ja, ik ben ook een beetje een overjarige headbangende hippie

oja, hendrix is god


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-05-2002 1:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Afgezien van sympathie met de heavymetalhippie van mijn bovenbuurman;

(je kan natuurlijk ook zeggen; was 'k maar in de toekomst geboren; dan kon je lekker door het heelal cruisen ofzo)

Ik vind Nederland een van de meest relaxte landen ter wereld; ik vermaak me best en natuurlijk is er altijd wel wat te zeiken, maar het is belangrijk te -her-waarderen wat je eigenlijk hebt en wat je voor lief neemt, terwijl je er niet zonder kunt.

Hier heb je de vrije tijd om desgewenst zo decadent mogelijk te zijn als je wilt.
En zelfs daarover heb je de vrijheid om over te zeiken. Als dat geen luxe is...

Je zal maar in India geboren worden als loonslaaf; dan werk je je hele leven non stop in diepe armoede om een schuld af te betalen die jouw kinderen van jou erven enzo generatie na generatie.

Of je wordt geboren in Afrika en sterft binnen een paar dagen weer de hongerdood of je loopt ebola op. Nou dat was dan weer je leuke leven zeg.

Nederlanders en eigenlijk alle westerlingen zouden zielsgelukkig moeten zijn, maar vooralsnog lijken alleen Boeddhisten het ultieme geluk hervonden te hebben.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 14-05-2002 2:47 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

En zelfs dat vinnik nog maar te betwijfelen. Het zit nu eenmaal in de mens om te 'zeiken' op wat ie heeft en te zoeken naar telkens iets beters.

Verder vinnik ut idd best uit te houden in NL (ook naar aanleiding van hierboven),
ook al kunnen er altijd nog dingen beter!
maar ja...dat blijf je houden!

Zonder uitdagingen: geen leven!!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 15-05-2002 10:23 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik voel me best goed hier en heb maar weinig te klagen. Er zijn altijd wel dingen die beter kunnen, maar ik heb besloten me daar niet druk om te maken. Ik vind het wel best zo


MuayThaigerrr!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-05-2002 11:01 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 2:47 schreef Jester666 het volgende:
En zelfs dat vinnik nog maar te betwijfelen. Het zit nu eenmaal in de mens om te 'zeiken' op wat ie heeft en te zoeken naar telkens iets beters.

Verder vinnik ut idd best uit te houden in NL (ook naar aanleiding van hierboven),
ook al kunnen er altijd nog dingen beter!
maar ja...dat blijf je houden!

Zonder uitdagingen: geen leven!!

precies trouwens t leven heeft gewoon zn ups en downs (bij mij tenminste)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 15-05-2002 23:52 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

hoe kun je je ook goed voelen in zo een maatschapij. kijk goed en zie dat je een slaaf bent van de omgeving...wat ik al niet zou geven voor mijn eigen eilandje waar leven weer leven was en niet dom weg het voeden van het zogenaamde hogere klasse


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-05-2002 8:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik voel me best goed maar het kan beter en ik hoop dat je beseft dat het luxeleventje dat wij leven ten koste van veel andere mensen en dieren gaat.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-05-2002 9:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 8:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik voel me best goed maar het kan beter en ik hoop dat je beseft dat het luxeleventje dat wij leven ten koste van veel andere mensen en dieren gaat.

ik voelde me goed......


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 16-05-2002 9:47 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Maatschappij interesseert me geen ruk.......helemaal niks....ik ga me echt niet druk maken om anderen of wat dan ook....als ik mezelf maar goed voel


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 16-05-2002 19:23 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Jij hebt dan zeker ook niet veel vrienden???


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2002 19:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2002 9:47 schreef Triple-Dan het volgende:
Maatschappij interesseert me geen ruk.......helemaal niks....ik ga me echt niet druk maken om anderen of wat dan ook....als ik mezelf maar goed voel


helemaal mee eens, alleen directe medemensen (familie/vriendin/vrienden) boeien me wat


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 19:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik maak me helaas nog steeds te druk over de maatschappij, wat de maatschappij van mij vind enzo, dat vind ik echt slecht van mezelf. nIet dat ik me ervoor aan zou passen, maar ik ga er wel minder lekker in mijn vel door zitten. ach ja dat zal wel over gaan als ik wat ouder wordt denk ik.


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 16-05-2002 19:53 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Ach, zoek dan naar de gulle middenweg. Blijf jezelf, maar blijf toch redelijk. Een tante van me vond ook altijd dat mensen haar maar moesten nemen zoals ze werkelijk was.
Nu noemen we haar "Draak" met rede!
Dus mijn mening: blijf jezelf, maar trek het niet in extreme!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2002 19:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2002 19:53 schreef Jester666 het volgende:
Ach, zoek dan naar de gulle middenweg. Blijf jezelf, maar blijf toch redelijk. Een tante van me vond ook altijd dat mensen haar maar moesten nemen zoals ze werkelijk was.
Nu noemen we haar "Draak" met rede!
Dus mijn mening: blijf jezelf, maar trek het niet in extreme!

inderdaad, vooral tijdens verkiezingstijd ga je je ergeren aan iedereen om je heen... tenminste ik wel

gewoon de rest negeren / geen aandacht aan besteden, heb je er ook geen last van


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 19:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja inde verkiezingstijd is het helemaal naar, al die domme ontwetende hypocitie mensen die een mening hebben en die ook moeten en zullen opdringen aan anderen zonder dat ze de ballen hebbenn waar ze het over hebben. (leve de simpele pim stemmers)


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 16-05-2002 20:00 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

kdoe nie echt mee aan de maatschapij. leef zo'n beetje in mn eigen wereld en das wel prettig. kdraai wel mee met wat moet...werk enzo...en sociaal zijn maar daar houd het ook op. het is zoals het is nu en het zal heus nie beter worden...realistisch ... dus blijfk in mijn eigen wereldje waar al da gezeik nie leeft. mensen kunnen gewoon nie met mekaar omgaan..te veel verschillende persoonlijkheden, mens irrieteerd het ander mens en zo zal het blijven ook. bladiebla kga geen opstel schrijven ook al zouk het kunnen


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 16-05-2002 20:05 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Ik ben het helemaal met je eens! Zo leef ik nml mijn leven nu ook.
Biertje??


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2002 20:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2002 19:56 schreef ghoulliette het volgende:
ja inde verkiezingstijd is het helemaal naar, al die domme ontwetende hypocitie mensen die een mening hebben en die ook moeten en zullen opdringen aan anderen zonder dat ze de ballen hebbenn waar ze het over hebben. (leve de simpele pim stemmers)


een collega van me heeft gestemd op LN omdattie dacht dat pim uit Leefbaar Rotterdam was gekickt en nog lijsttrekker was bij LN...

een andere collega stemde vastbesloten pvda omdat pim volgens hem heeft gezegd dat alle buitenlanders het land uit moeten... jah dat vindt ik ook een gorede reden om pvda te stemmen

ik heb dom werk...


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 20:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha, lacheh wat voor werk doe je dan?

tja maar helaas hersens kun je niet inplanteren sommige mensen in de maatschappij hebben nu eenmaal een bord voor de kop en vinden het nodig het leven van anderen zuur te maken (leuke is dat ze zelf niet eens door hebben dat ze het doen)


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-05-2002 20:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 16 mei 2002 20:17 schreef ghoulliette het volgende:
(leuke is dat ze zelf niet eens door hebben dat ze het doen)
Daar blijf ik me ook altijd over verbazing. Van die mensen die gewoon te stom zijn om zelf in te zien waar ze mee bezig zijn. JEZUS HOE FUCKING ACHTERLIJK MOET JE DAN WEL NIET ZIJN?!?!?!

Sorry van de uberkast trouwens...



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2002 20:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2002 20:17 schreef ghoulliette het volgende:
haha, lacheh wat voor werk doe je dan?

tja maar helaas hersens kun je niet inplanteren sommige mensen in de maatschappij hebben nu eenmaal een bord voor de kop en vinden het nodig het leven van anderen zuur te maken (leuke is dat ze zelf niet eens door hebben dat ze het doen)


ik werk bij afdeling inkomende goederen van een groothandel voor de horeca (gelukkig tijdelijk, totdat het nieuwe schooljaar weer begint )

en inderdaad, die pvda kerel is niet om te halen, hij heeft het gezien/gehoord dat pim dat zei, nou ik wil eerst maar es bewijs zien...

het meest voorkomende antwoord op de vraag waarom je tegen pim stemt: hijs een racist ()


Je moeder.


Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 16-05-2002 23:42 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

je moet er het best van zien te maken.anders red je het niet in deze maatschapij


TRASH


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 17-05-2002 0:53 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 11:01 schreef FireFox het volgende:
precies trouwens t leven heeft gewoon zn ups en downs (bij mij tenminste)

ben je niet de enige... bij mij ook! (zeker ook als je mensen hebt als Joost Vermaat...sjiez)


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-05-2002 13:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Als ik de (Belgische) maatschappij vergelijk met de rest van de wereld, ben ik hier natuurlijk heel tevreden. Overal is er eten, drank, hulp, geld, dokters enzovoort...
Deze maatschappij is waarschijnlijk het beste wat we voorlopig kunnen doen.
De mensen en de mentaliteit in deze maatschappij is natuurlijk een heel ander verhaal (vreemd hoe goeie dingen zo'n domme moraal kunnen kweken bij mensen)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen