IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2012 10:34 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-01-2012 10:53 by nark Profiel van nark

Fans Michael Jackson klagen Conrad Murray aan

Laatst gewijzigd: 06-01-12 22:51


ORLEANS - Een groep van ongeveer honderd Franse fans klaagt Conrad Murray, de voormalige arts van de in juni 2009 overleden Michael Jackson aan.

 De groep, die zichzelf de Michael Jackson Cummunity noemt, houdt Murray verantwoordelijk voor de emotionele schade die ze hebben geleden als gevolg van de dood van de popster. De zaak dient op 11 april in Orleans.

'Je kunt het vergelijken met het verlies van een jeugdvriend bij een verkeersongeluk. Omdat deze dood je raakt, heb je de mogelijkheid om een rechtszaak aan te spannen en schadevergoeding te krijgen' verklaart de advocaat van de groep.

Volgens hem zouden de fans tot 10.000 euro per persoon vergoed kunnen krijgen. Maar ze eisen een symbolische schadevergoeding van één euro.

Doodslag

Conrad Murray werd in november schuldig bevonden aan onvrijwillige doodslag, en veroordeeld tot de maximumstraf van 4 jaar cel wegens de dood van Michael Jackson. Hij had in 2009 een fatale overdosis narcosemiddel gegeven aan de zanger, toen die niet kon slapen.
 

© ANP


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2012 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-01-2012 13:17 by Forever After Profiel van Forever After

'Griekenland gaat gehandicapten registreren'
Laatste update: 7 januari 2012 13:10

ATHENE - De regering van Griekenland zal duizenden mensen die zich gehandicapt noemen, vragen zich te registreren.

De reden is dat het ministerie van Volksgezondheid na uitgebreid onderzoek vele mogelijke gevallen van fraude met uitkeringen heeft ontdekt, meldde de krant Kathimerini zaterdag.

Zo bleken er in de regio Viotia in het centrum van het Zuid-Europese land erg veel astmapatiënten te wonen. Het eiland Kalymnos is kennelijk overspoeld met verstandelijk gehandicapten.

In augustus gaf de onderminister van Volksgezondheid, Markos Bolaris, opdracht tot een onderzoek op het toeristische eiland Zante. Meer dan 600 mensen, ongeveer 1,5 procent van de bevolking, kreeg daar een blindenuitkering.

© ANP / Nu.nl

Goh, nu al?


 


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-01-2012 14:47 by Hexegot Profiel van Hexegot

Grieken, de nieuwe Belgen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2012 16:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 januari 2012 13:17 schreef Forever After het volgende:
'Griekenland gaat gehandicapten registreren'
Laatste update: 7 januari 2012 13:10

ATHENE - De regering van Griekenland zal duizenden mensen die zich gehandicapt noemen, vragen zich te registreren.

De reden is dat het ministerie van Volksgezondheid na uitgebreid onderzoek vele mogelijke gevallen van fraude met uitkeringen heeft ontdekt, meldde de krant Kathimerini zaterdag.

Zo bleken er in de regio Viotia in het centrum van het Zuid-Europese land erg veel astmapatiënten te wonen. Het eiland Kalymnos is kennelijk overspoeld met verstandelijk gehandicapten.

In augustus gaf de onderminister van Volksgezondheid, Markos Bolaris, opdracht tot een onderzoek op het toeristische eiland Zante. Meer dan 600 mensen, ongeveer 1,5 procent van de bevolking, kreeg daar een blindenuitkering.

© ANP / Nu.nl

Goh, nu al?


Allemaal eilandevolutie natuurlijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2012 17:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 januari 2012 14:47 schreef Hexegot het volgende:
Grieken, de nieuwe Belgen?


hier noemen we dat het bevolkingsregister.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-01-2012 17:29]


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2012 23:49 by XXL Profiel van XXL

Student hangt eigen schilderij in Pools Nationaal Museum
Laatste update: 6 januari 2012 07:58
[he]
AMSTERDAM - Een Poolse student brak in bij het Nationale Museum in de stad Wroclaw om zijn schilderij op te hangen tussen alle andere kunstwerken in een van de grotere galerijen.

De beginnend kunstenaar had namelijk niet het geduld om dertig á veertig jaar te wachten tot het eventueel op een eerlijke manier een plekje in het musuem zou krijgen.

"Ik wil profiteren van het hier en nu", zegt Andrzej Sobiepan op de Poolse televisie, meldde CBS News donderdag. Het duurde drie dagen alvorens de beveiliging doorhad dat het 'kunstwerk' er niet hoorde te hangen.

De directeur van het museum kon er de humor wel van inzien. "Ik geef toe dat er wat beveiligingsprobleempjes zijn in het museum. Maar het was wel een gevatte en artistieke actie."

Het schilderij is nu te bewonderen in het café van het museum en zal binnenkort worden geveild, waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat.

Sobiepan legt verder uit dat hij de stunt had afgekeken van straatartiest Banksy. Die had in 2005 iets soortgelijks uitgehaald in New York.


@ reactie van het museum.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-01-2012 23:51 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Leuke actie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2012 9:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Geld voor slachtoffers Benno L.

De 64 slachtoffers van de Bossche zwemleraar Benno L. krijgen een schadevergoeding. De verzekeraar van zijn zwemschool betaalt 900.000 euro. Per slachtoffer is dat ongeveer 14.000 euro.

Door de overeenkomst komt er geen proces van ouders tegen de verzekeraar van de zwemschool. Om welke verzekeraar het gaat, wordt niet bekendgemaakt. Het bedrijf wil niet met de zaak worden geassocieerd.

De advocaat van de ouders had bij de rechtbank en bij het hof tevergeefs geprobeerd een schadevergoeding af te dwingen. De rechters verklaarden het verzoek niet-ontvankelijk

Gevangenisstraf
Benno L. kreeg vorig jaar in hoger beroep zes jaar gevangenisstraf voor het misbruiken van tientallen meisjes die zwemles bij hem hadden.

Zijn slachtoffers waren vooral meisjes met een geestelijke handicap.
Wat heeft een verzekeraar met die zaak te maken? En waarom heb je als ouders ineens geen probleem meer als je een schadevergoeding van 14000 euro krijgt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-01-2012 9:55 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 8 januari 2012 9:36 schreef bastianus het volgende:
Wat heeft een verzekeraar met die zaak te maken? En waarom heb je als ouders ineens geen probleem meer als je een schadevergoeding van 14000 euro krijgt?



Waar staat dan dat de ouders ineens geen probleem meer hebben?

Edit: Oh wacht, goed lezen...

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 08-01-2012 9:56]


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2012 10:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 januari 2012 9:55 schreef De Ulk het volgende:
Waar staat dan dat de ouders ineens geen probleem meer hebben?

Edit: Oh wacht, goed lezen...
Ze zijn gestopt met het azen op schadevergoeding van de verzekeraar, nadat ze eerst bij de rechtbank geld hebben los willen krijgen. Ik snap niet dat een flutbedrag van 14.000 euro ook maar enigszins iets goed kan maken van het leed dat misbruik teweeg heeft gebracht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-01-2012 10:46 by M. Profiel van M.

quote:
Op 8 januari 2012 9:36 schreef bastianus het volgende:
Wat heeft een verzekeraar met die zaak te maken? En waarom heb je als ouders ineens geen probleem meer als je een schadevergoeding van 14000 euro krijgt?


De aansprakelijkheidsverzekeraar denk ik dan. Natuurlijk is Benno L. zelf de eerste aansprakelijke, maar een zwemleraar is vrij vlot kaalgeplukt. Ook de zwemschool is aansprakelijk, omdat ze jarenlang de praktijken hebben laten gebeuren.

En dat risico hebben ze kennelijk verzekerd.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-01-2012 11:01 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 januari 2012 9:36 schreef bastianus het volgende:
Wat heeft een verzekeraar met die zaak te maken? En waarom heb je als ouders ineens geen probleem meer als je een schadevergoeding van 14000 euro krijgt?



Ik vermoed dat het zwembad gewoon verzekerd is tegen schade die werknemers aan het zwembad of derden toebrengt.

Dat laatste begrijp ik ook nooit.
Materiele schade vergoeden is één ding maar een som geld geven om geestelijke problemen op te lossen zit voor mij een beetje in de hoek:

Kind komt met een snee in de vinger thuis --> pleister en kusje op --> over -->kind kan weer buiten spelen.

Ik kan me er nog wel iets bij voorstellen als de kosten voor geestelijke bijstand op de verzekeraar worden verhaald.
Nu vermoed ik dat de ouders er gewoon een leuke nieuwe auto voor gaan kopen of iets dergelijks en dat die kinderen er verder weinig van zullen zien.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2012 15:22 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 januari 2012 10:10 schreef bastianus het volgende:
Ze zijn gestopt met het azen op schadevergoeding van de verzekeraar, nadat ze eerst bij de rechtbank geld hebben los willen krijgen. Ik snap niet dat een flutbedrag van 14.000 euro ook maar enigszins iets goed kan maken van het leed dat misbruik teweeg heeft gebracht.


Voor 14 miljoen echter mag er een heel waterpoloteam over je dochter heen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2012 15:23 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 januari 2012 11:01 schreef XXL het volgende:
Ik vermoed dat het zwembad gewoon verzekerd is tegen schade die werknemers aan het zwembad of derden toebrengt.

Dat laatste begrijp ik ook nooit.
Materiele schade vergoeden is één ding maar een som geld geven om geestelijke problemen op te lossen zit voor mij een beetje in de hoek:

Kind komt met een snee in de vinger thuis --> pleister en kusje op --> over -->kind kan weer buiten spelen.

Ik kan me er nog wel iets bij voorstellen als de kosten voor geestelijke bijstand op de verzekeraar worden verhaald.
Nu vermoed ik dat de ouders er gewoon een leuke nieuwe auto voor gaan kopen of iets dergelijks en dat die kinderen er verder weinig van zullen zien.




Hoezo gaat het jou überhaupt iets aan wat die mensen met dat geld doen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2012 15:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 januari 2012 15:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Voor 14 miljoen echter mag er een heel waterpoloteam over je dochter heen?
Hohoh..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-01-2012 16:04 by Forever After Profiel van Forever After

'Nederlanders voor vuurwerkverbod'
Laatste update: 8 januari 2012 16:01

ROTTERDAM/DEN HAAG - Twee derde van de Nederlanders is voor een verbod op consumentenvuurwerk.

Dat is althans de uitkomst van een peiling van onderzoeksbureau No Ties in opdracht van de GroenLinks-raadsleden Arno Bonte (Rotterdam) en David Rietveld (Den Haag).

Uit het onderzoek blijkt volgens No Ties ook dat driekwart van de Nederlanders vuurwerk ziet als bron van overlast.

No Ties stelt dat bij de kiezers van alle partijen een meerderheid voor een vuurwerkverbod is. GroenLinks scoort daarbij met 78 procent het hoogste, CDA en VVD met elk 57 procent het laagste.

Professionele shows

De uitkomsten zijn koren op de molen van Bonte en Rietveld, die al langer strijden voor een verbod op consumentenvuurwerk. In 2009 verzamelden ze 65.000 handtekeningen voor een burgerinitiatief om vuurwerk te verbieden.

De raadsleden willen dat rond de jaarwisseling alleen nog professionele vuurwerkshows worden georganiseerd.

No Ties maakte voor het onderzoek overigens gebruik van het internetpanel van peil.nl van Maurice de Hond.

© ANP / Nu.nl



Mooi zo, invoeren dat verbod en per dorp / wijk professionele vuurwerkshows invoeren.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-01-2012 16:07]


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2012 16:08 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 januari 2012 16:04 schreef Forever After het volgende:
'Nederlanders voor vuurwerkverbod'
Laatste update: 8 januari 2012 16:01

ROTTERDAM/DEN HAAG - Twee derde van de Nederlanders is voor een verbod op consumentenvuurwerk.

Dat is althans de uitkomst van een peiling van onderzoeksbureau No Ties in opdracht van de GroenLinks-raadsleden Arno Bonte (Rotterdam) en David Rietveld (Den Haag).

Uit het onderzoek blijkt volgens No Ties ook dat driekwart van de Nederlanders vuurwerk ziet als bron van overlast.

No Ties stelt dat bij de kiezers van alle partijen een meerderheid voor een vuurwerkverbod is. GroenLinks scoort daarbij met 78 procent het hoogste, CDA en VVD met elk 57 procent het laagste.

Professionele shows

De uitkomsten zijn koren op de molen van Bonte en Rietveld, die al langer strijden voor een verbod op consumentenvuurwerk. In 2009 verzamelden ze 65.000 handtekeningen voor een burgerinitiatief om vuurwerk te verbieden.

De raadsleden willen dat rond de jaarwisseling alleen nog professionele vuurwerkshows worden georganiseerd.

No Ties maakte voor het onderzoek overigens gebruik van het internetpanel van peil.nl van Maurice de Hond.

© ANP / Nu.nl



Mooi zo, invoeren dat verbod en per dorp / wijk professionele vuurwerkshows invoeren.




Goed plan ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-01-2012 16:21 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Helemaal voor.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-01-2012 16:42 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 januari 2012 15:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo gaat het jou überhaupt iets aan wat die mensen met dat geld doen?


Hoezo gaat het jou überhaupt iets aan wat ik voor meningen of gedachten heb, Donderwelpje?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2012 16:52 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 8 januari 2012 16:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Helemaal tegen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2012 16:57 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 januari 2012 16:42 schreef XXL het volgende:
Hoezo gaat het jou überhaupt iets aan wat ik voor meningen of gedachten heb, Donderwelpje?


Dat gaat mij iets aan om dat jij die hier zelf komt verkondigen. Als je niet wilt dat ik of iemand anders daar op reageert moet je het niet posten, slimkees.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-01-2012 16:59 by WMP Profiel van WMP

iPim, die interesse in het afsteken van vuurwerk gaat vanzelf over als je balletjes zijn ingedaald en er haar rond je piemel gaat groeien.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2012 17:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen