IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2011 19:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
'Benoeming Donner was zorgvuldige afweging'

DEN HAAG - Het kabinet is bij de benoeming van een nieuwe vicepresident van de Raad van State ''niet over een nacht ijs gegaan''.


Het was een zorgvuldige afweging waarbij minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie), die verantwoordelijk was voor de procedure, meerdere gesprekken heeft gevoerd en consultaties heeft gedaan.

Dat zei minister-president Mark Rutte vrijdag in een toelichting op de benoeming van Piet Hein Donner. Hij noemde Donner iemand met veel kennis, ervaring en bagage op bestuurlijk en juridisch terrein.

Rutte hoorde in de tweede helft van november van Donner dat hij mogelijk zou gaan solliciteren. Rutte zei de kritiek van de oppositie op de procedure niet te delen. Volgens de premier is alles goed gegaan. ''Geen achterkamertjes, volledige transparantie.''

Lijstje

Rutte had in de zomer in zijn hoofd wel een lijstje van 5 à 10 mensen mensen die capabel genoeg zouden zijn om vicepresident van de Raad van State te worden.

''Daar staat Donner dan natuurlijk op. Met zijn hele cv ligt het voor de hand dat hij interesse kon hebben. Maar hij heeft er lang over nagedacht want hij heeft het erg naar zijn zin als minister.''

Kritiek van de oppositie op de benoeming van Donner wuifde Rutte weg. ''Dat is over een paar maanden weer weg." De oppositie stelt dat Donner als vicepresident van de Raad van State over wetten moet adviseren van een kabinet waar hij zelf deel van uitmaakte. De premier noemde dat een probleem dat vanzelf uitsterft.

Integratie

Op Binnenlandse Zaken is Liesbeth Spies de opvolger van Donner. De wisseling van de wacht grijpt het kabinet aan om de portefeuille integratie over te hevelen naar minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel). ''Je moet goed kijken hoe de lijntjes zijn getrokken", gaf Rutte aan.

Hij vindt het logisch dat de minister die bekijkt hoe mensen het land binnenkomen, ook gaat over hun toekomst in Nederland. Het takenpakket van de minister van Binnenlandse Zaken was ook wel erg groot geworden.


LOL

Wij van WC eend....


Boeiender


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2011 21:36 by faalhaas Profiel van faalhaas

Auto glijdt uit de bocht
Woensdag, 14 December om 15:18:59 | 2964 keer bekeken

Hoogeveen – De auto van een jongeman uit Zuidwolde liep woensdag even voor twaalf uur schade op bij een eenzijdig ongeval. De bestuurder en tevens eigenaar reed met zijn passagier vanaf de Industrieweg rechtsaf de Brinkstraat in.

In de bocht verloor de bestuurder de macht over het stuur doordat de auto slipte. De auto schoot over een middengeleider en reed daarbij een verkeerspaal onderstboven. De auto liep schade op aan de voorzijde aan o.a. de bumper en radiateur. De jongeman was niet echt blij met het gebeuren omdat hij pas elf dagen de trotse eigenaar van zijn auto was. Berger Kraal voerde de auto af en bracht de bestuurder en passagier naar hun eindbestemming.





zonde


... hoe de hazen lopen ...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-12-2011 21:39 by Forever After Profiel van Forever After

Blijft een rare kreet dat "de macht over het stuur verliezen".

De controle over de auto zou stukken beter zijn.



 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2011 21:42 by faalhaas Profiel van faalhaas

In een Monza voelt het als macht


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2011 21:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe jah, alsof hij een soort Khadaffi was.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-12-2011 21:44 by Forever After Profiel van Forever After

Kan wel zijn, maar bij de macht over het stuur verliezen denk ik eerder aan ik heb het stuur vast en ineens slaat het uit de handen en ga je een andere richting op.

Zolang je het stuur vast hebt en de voorwielen wijzen de kant op waar je heen stuurt maar de rest van de auto wil iets anders is het wat mijn betreft de controle over het voertuig verliezen.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-12-2011 22:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2011 22:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 december 2011 21:44 schreef Forever After het volgende:
Kan wel zijn, maar bij de macht over het stuur verliezen denk ik eerder aan ik heb het stuur vast en ineens slaat het uit de handen en ga je een andere richting op.

Zolang je het stuur vast hebt en de voorwielen wijzen de kant op waar je heen stuurt maar de rest van de auto wil iets anders is het wat mijn betreft de controle over het voertuig verliezen.


Mocht je een beetje snelheid hebben en op de weg is een hobbel of stoeprand dan is de eerste situatie die je beschrijft al snel van toepassing. Als het eenmaal fout gaat is kun je een auto maar moeilijk houden hoor.

Maar "controle over het stuur verliezen" past wel in meer situaties, maargoed wat een zinloze discussie over semantiek en beeldspraak.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2011 23:08 by bastianus Profiel van bastianus

Voor zover ik weet is het hanteren van het stuur vrij richtingbepalend voor het voertuig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2011 23:22 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 16 december 2011 23:08 schreef bastianus het volgende:
Voor zover ik weet is het hanteren van het stuur vrij richtingbepalend voor het voertuig.


Wat weet jij toch veel


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2011 23:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 december 2011 23:08 schreef bastianus het volgende:
Voor zover ik weet is het hanteren van het stuur vrij richtingbepalend voor het voertuig.


Maar soms kunnen kan de weg bepalen welke kant het stuur opgaat, het lijkt wel alsof ze met elkaar in verbinding staan ofzoiets dergelijks.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-12-2011 23:59 by nark Profiel van nark

FC Zwolle met riante voorsprong winterstop in

Laatst gewijzigd: 16-12-11 22:04


ZWOLLE - FC Zwolle gaat als fiere koploper van de Jupiler League de winterstop in. De ploeg van trainer Art Langeler versloeg vrijdag Fortuna Sittard met 4-2 en staat na zeventien wedstrijden riant aan kop met 44 punten.

FC Eindhoven, met 31 punten de naaste belager, sluit dit kalenderjaar maandag af tegen Almere City FC. Nummer drie SC Cambuur (29 punten) speelt zondag tegen Willem II.

FC Zwolle had vorig seizoen na de eerste seizoenshelft ook een grote voorsprong op de andere clubs, maar moest de titel uiteindelijk aan RKC Waalwijk laten.

De ploeg van Langeler stond voor eigen publiek na een half uur al met 3-0 voor, door twee doelpunten van verdediger Bart van Hintum en eentje van Norair Mamedov.

Harrie Gommans deed op slag van rust wat terug namens Fortuna, maar Joey van den Berg maakte er in de tweede helft al snel 4-1 van. De tweede Limburgse treffer kwam een kwartier voor tijd van Wouter Scheelen.

Den Bosch

FC Den Bosch, winnaar van de tweede periode, boekte een ruime zege bij MVV: 1-4. Paco van Moorsel nam twee doelpunten voor zijn rekening. Den Bosch kwam in punten op gelijke hoogte met FC Volendam, dat voor eigen publiek verloor van FC Oss (1-2). Beide clubs hebben 27 punten, net als FC Dordrecht dat Go Ahead Eagles versloeg (3-1).

Sparta Rotterdam boekte met tien man een sensationele zege bij SC Veendam. Marten de Roon kreeg in de 86e minuut bij een 1-0-achterstand zijn tweede gele kaart, maar zag zijn ploeggenoten alsnog de zege pakken door doelpunten in de laatste minuut van Mark Veldmate en Joey Godee.

Sparta klom daardoor naar de vierde plaats, met evenveel punten als Cambuur.

© ANP


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2011 2:24 by faalhaas Profiel van faalhaas








OBDAM - Een autowrak is donderdagmiddag uit de Ringvaart in Obdam gehaald en geborgen. Het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier was de auto al enige tijd geleden op het spoor gekomen na een schouw van de Ringvaart.

Een duiker verbond de auto aan een takelwagen, na enige tijd stond het wrak op de dijk. Men heeft geen idee hoe lang de auto al in de Ringvaart lag, hoe hij daar is gekomen en van wie de auto was. Aan het model en een wieldop kon men nog wel zien dat het een Opel was uit de jaren 60-70.

Bergingsbedrijf Schoenmaker heeft het wrak afgevoerd naar hun werf, waar bekeken wordt of er nog iets van sporen zoals een chassisnummer kan worden achterhaald.

Buurtbewoners waren erg blij met de actie, in de zomer springen veel jeugdige zwemmers vanaf het viaduct van de Braken.


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-12-2011 2:27 by Helvete Profiel van Helvete

Nou, wat een interessant nieuws weer, faalhaas.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2011 2:31 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ik vond het wel mooie foto's. Vooral die tweede, als die snuit van de auto zo langzaam uit het water komt, beetje dreigend haast.


... hoe de hazen lopen ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-12-2011 2:36 by nark Profiel van nark

Doet me een beetje aan Christine van Steven King denken

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 17-12-2011 2:37]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2011 2:40 by faalhaas Profiel van faalhaas

ja nu je het zegt, toffe film ook, denk alleen niet dat ze deze nog gaan opknappen


... hoe de hazen lopen ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-12-2011 2:41 by nark Profiel van nark

Toesjee, maar wel benieuwd naar het verhaal achter dat ding en zo.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-12-2011 2:45 by nark Profiel van nark

And now for somthing compleetly diferent....






Maastricht kweekt hamburger
16 dec. 2011, 23:26
De Universiteit Maastricht werkt aan de eerste kweekvleeshamburger ter wereld.

De vezeltjes rundvlees voor de hamburger worden in het laboratorium gemaakt, zonder dat er ook maar een dier voor geslacht hoeft te worden. Uit de stamcellen van runderen moet een lekker stukje vlees worden gekweekt. Volgend jaar september moet de burger klaar zijn, meldt de Volkskrant.

Nederland loopt voorop bij de ontwikkeling van kweekvlees. Drie universiteiten (Utrecht, Amsterdam en Eindhoven) hebben de afgelopen jaren onderzoek gedaan. Dat leidt in de toekomst wellicht tot een kweekvleesfabriek.

De productie van kweekvlees kost minder energie, veroorzaakt minder uitstoot van broeikasgassen en vergt minder ruimte. Zo moet het door mensenhanden gemaakte vlees een bijdrage leveren aan een beter milieu. Nu rest alleen nog de vraag of het ook een beetje zal smaken.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2011 2:50 by faalhaas Profiel van faalhaas

Vreemd dat er in dat artikel met geen woord wordt gerept over de bio industrie.. en het dierenleed dat je hiermee kunt besparen. Ben benieuwd hoe het smaakt.


... hoe de hazen lopen ...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-12-2011 8:08 by Forever After Profiel van Forever After

Waarschijnlijk ontzettend nep, net zoals bijvoorbeeld die snoepbanaantjes.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2011 8:26 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 december 2011 8:08 schreef Forever After het volgende:
Waarschijnlijk ontzettend nep, net zoals bijvoorbeeld die snoepbanaantjes.


Och, die smaken best wel naar snoep toch?


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-12-2011 11:57 by nark Profiel van nark

Justin Bieber houdt van hoeren
16 dec. 2011, 19:19
De populariteit van Justin Bieber kent momenteel geen grenzen, maar daar is niet iedereen even blij mee.

De 50-jarige timmerman Justin John Bieber heeft besloten zijn middelste naam te gaan gebruiken want als Justin Bieber kan hij niet meer normaal door het leven. Op zijn Facebookpagina vraagt Bieber ‘vriendelijk’ om hem geen vriendschapsverzoeken meer te sturen

'Kleine meisjes, stop ermee me vriendschapsverzoeken te sturen. Ik ben niet die kleine eikel. Ik ben Justin Bieber, een vijftig jaar oude timmerman uit Ohio. Momenteel woon ik in Maine. Ik hou van hoeren, drank en sigaretten. FUCK KIDS.'

'Mijn naam is Justin Bieber en dat is al vijftig jaar zo. Ik ben geen zingende homo, maar omdat een kleine k***kruiper dezelfde naam heeft als ik, moet ik mijn middelste naam gebruiken. Verdomme, ik ben een mens en ik heb ook mijn rechten.'





Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-12-2011 12:05 by Staalman Profiel van Staalman



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2011 12:06 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 17 december 2011 2:50 schreef faalhaas het volgende:
Vreemd dat er in dat artikel met geen woord wordt gerept over de bio industrie.. en het dierenleed dat je hiermee kunt besparen. Ben benieuwd hoe het smaakt.


Logisch, dat is immers helemaal niet relevant voor de gemiddelde mens, alleen voor een groepje treehugging hippies. De gemiddelde Nederlander geeft alleen om zijn eigen portomonnaie en leefomgeving en zal het echt niet boeien of er een koe meer of minder geslacht wordt en op wat voor manier.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen