IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2011 12:09 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 17 december 2011 11:57 schreef nark het volgende:
Justin Bieber houdt van hoeren
16 dec. 2011, 19:19
De populariteit van Justin Bieber kent momenteel geen grenzen, maar daar is niet iedereen even blij mee.

De 50-jarige timmerman Justin John Bieber heeft besloten zijn middelste naam te gaan gebruiken want als Justin Bieber kan hij niet meer normaal door het leven. Op zijn Facebookpagina vraagt Bieber ‘vriendelijk’ om hem geen vriendschapsverzoeken meer te sturen

'Kleine meisjes, stop ermee me vriendschapsverzoeken te sturen. Ik ben niet die kleine eikel. Ik ben Justin Bieber, een vijftig jaar oude timmerman uit Ohio. Momenteel woon ik in Maine. Ik hou van hoeren, drank en sigaretten. FUCK KIDS.'

'Mijn naam is Justin Bieber en dat is al vijftig jaar zo. Ik ben geen zingende homo, maar omdat een kleine k***kruiper dezelfde naam heeft als ik, moet ik mijn middelste naam gebruiken. Verdomme, ik ben een mens en ik heb ook mijn rechten.'




Waar heb jij dit vandaan? Is zo nep als het maar kan zijn. En ook al stokoud.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2011 13:01 by bastianus Profiel van bastianus

Vijftig vind ik nog niet echt stokoud.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2011 17:44 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 17 december 2011 12:06 schreef Valorian het volgende:
Logisch, dat is immers helemaal niet relevant voor de gemiddelde mens, alleen voor een groepje treehugging hippies. De gemiddelde Nederlander geeft alleen om zijn eigen portomonnaie en leefomgeving en zal het echt niet boeien of er een koe meer of minder geslacht wordt en op wat voor manier.


ben bang dat je gelijk hebt


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2011 20:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 december 2011 2:50 schreef faalhaas het volgende:
Vreemd dat er in dat artikel met geen woord wordt gerept over de bio industrie.. en het dierenleed dat je hiermee kunt besparen. Ben benieuwd hoe het smaakt.


Omdat het probleem van de zielige diertjes verbleekt bij de milieuproblemen die er ontstaan als we de stijgende vraag naar vlees moeten bijhouden.

Maar klinkt allemaal positief maar de eerste 10 jaar is er nog helemaal niets in productie, het smaakt voorlopig nergens naar, het is duurder dan goud en kost voorlopig meer energie dan een familie surinamers in een poolstation.

Het kan veel belovend zijn maar ik heb sterk mn twijfels of het de eerste 30 jaar beter zal smaken dan plantaardige vleesvervangers.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2011 20:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 december 2011 20:40 schreef ElitE het volgende:
Omdat het probleem van de zielige diertjes verbleekt bij de milieuproblemen die er ontstaan als we de stijgende vraag naar vlees moeten bijhouden.

Maar klinkt allemaal positief maar de eerste 10 jaar is er nog helemaal niets in productie, het smaakt voorlopig nergens naar, het is duurder dan goud en kost voorlopig meer energie dan een familie surinamers in een poolstation.

Het kan veel belovend zijn maar ik heb sterk mn twijfels of het de eerste 30 jaar beter zal smaken dan plantaardige vleesvervangers.
En die zijn al niet te nassen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2011 23:33 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 17 december 2011 20:40 schreef ElitE het volgende:
Omdat het probleem van de zielige diertjes verbleekt bij de milieuproblemen die er ontstaan als we de stijgende vraag naar vlees moeten bijhouden.



Ik ben niet zo'n vegetarische geitenwollensokkenjankerd maar daarmee stel je de mens als levend wezen wel heel erg centraal. Milieuproblematiek is ook humongeous maar als we in de toekomst iets vleesachtigs kunnen eten zonder dierenleed vind ik dat net zo'n groot voordeel opleveren.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2011 23:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 december 2011 23:33 schreef faalhaas het volgende:
Ik ben niet zo'n vegetarische geitenwollensokkenjankerd maar daarmee stel je de mens als levend wezen wel heel erg centraal. Milieuproblematiek is ook humongeous maar als we in de toekomst iets vleesachtigs kunnen eten zonder dierenleed vind ik dat net zo'n groot voordeel opleveren.
Je kunt nu al vlees met weinig dierenleed eten. Gewoon niet in de supermarkt je vlees halen maar bij de verantwoorde slager.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-12-2011 0:28 by Forever After Profiel van Forever After

***************************************
Gehandicapte vergeten in taxibusje

***************************************
` In Sliedrecht heeft een verstandelijk
en lichamelijk gehandicapte man de hele
nacht en ochtend in een busje gezeten;
de taxichauffeur was hem vergeten.De
chauffeur moest de man (36) naar de
zorginstelling brengen waar hij woont.

Toen hij daar om tien uur 's avonds nog
niet was,werd de politie gealarmeerd.
Die zette een helikopter,speurhonden en
een sms-alert in om hem te zoeken.De
man werd uiteindelijk gevonden in het
busje,dat 22 uur buiten had gestaan.

De gehandicapte was onderkoeld en is
naar een ziekenhuis gebracht.De politie
gaat nog met de taxichauffeur praten.
Die zegt dat hij het vreselijk vindt.
***************************************

NOS Teletekst



:')


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-12-2011 0:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Godver. Dat is sneu.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-12-2011 1:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zal wel aardig bah geroken hebben toen de deur open ging.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-12-2011 1:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 december 2011 23:33 schreef faalhaas het volgende:
Ik ben niet zo'n vegetarische geitenwollensokkenjankerd maar daarmee stel je de mens als levend wezen wel heel erg centraal. Milieuproblematiek is ook humongeous maar als we in de toekomst iets vleesachtigs kunnen eten zonder dierenleed vind ik dat net zo'n groot voordeel opleveren.


Ben ik het ook mee eens, dat is ook een belangrijke motivatie voor de deze onderzoekers, maar mensen onderschatten de enorme milieu problematiek die bij vlees eten komt kijken. Je kunt beter een vegetarier zijn met een dikke SUV dan een vleeseter die fietst.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-12-2011 1:26 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 18 december 2011 1:20 schreef ElitE het volgende:
Je kunt beter een vegetarier zijn met een dikke SUV dan een vleeseter die fietst.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2011 20:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 december 2011 1:26 schreef bokkie666 het volgende:



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2011 20:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 december 2011 0:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Godver. Dat is sneu.
+1. Uiterst bizar ook dat er niemand eerder aan de bel getrokken heeft. Of zou de man redelijk zelfstandig gewoond hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-12-2011 20:25]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-12-2011 20:29 by XXL Profiel van XXL

Ik vraag me af hoe groot die taxi is als je er een volwassen man in over het hoofd kunt zien.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-12-2011 20:41 by Forever After Profiel van Forever After

'Homo's en lesbiennes ongezonder dan hetero's'
Laatste update: 18 december 2011 17:34

UTRECHT - Lesbische vrouwen, homoseksuele mannen en biseksuelen hebben een groter risico op psychische problemen en een slechtere gezondheid dan hetero's.

Dat concludeert kenniscentrum Movisie in een studie die zondag is gepresenteerd. Movisie bestudeert maatschappelijke ontwikkelingen.

Uit wetenschappelijke onderzoeken blijkt volgens de organisatie dat de homo- en biseksuelen vaker last hebben van angst- en stemmingsstoornissen, vaker suïcidaal zijn, ongezonder leven en meer risico hebben op geslachtsziekten.

Movisie denkt dat een en ander te maken heeft met stress door discriminatie, pesterijen en geweld.

© ANP / Nu.nl


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-12-2011 23:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 18 december 2011 20:29 schreef XXL het volgende:
Ik vraag me af hoe groot die taxi is als je er een volwassen man in over het hoofd kunt zien.
Meestal een busje.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-12-2011 23:36 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 18 december 2011 20:29 schreef XXL het volgende:
Ik vraag me af hoe groot die taxi is als je er een volwassen man in over het hoofd kunt zien.

Nu is dat volk wat in taxi busjes rijdt ook niet altijd even fris.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-12-2011 0:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 december 2011 23:36 schreef Dentz het volgende:
Nu is dat volk wat in taxi busjes rijdt ook niet altijd even fris.


ach, iedereen laat wel eens een scheet


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-12-2011 0:14 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 19 december 2011 0:14 schreef Hypnos het volgende:
ach, iedereen laat wel eens een scheet

Buiten dat. Ooit een gesprek gehad met zo'n figuur?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-12-2011 0:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 19 december 2011 0:14 schreef Dentz het volgende:
Buiten dat. Ooit een gesprek gehad met zo'n figuur?


ik ben niet echt goed in gesprekken. Verder dan "jij hebt mooi haar" of "ja, jij zit soms ook op ZM hé" kom ik niet in het echte leven


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-12-2011 0:19 by Dentz Profiel van Dentz

Jij rijdt ook op een taxibusje?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-12-2011 0:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 19 december 2011 0:19 schreef Dentz het volgende:
Jij rijdt ook op een taxibusje?


Jips, een Renault Laguna Break as a matter effect (dat laatste klopt niet)


ik reed mee tot de smaak uit de ramen was (even mental picture doen),

toen hebben ze ze vervangen en ben ik er uit gesprongen


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-12-2011 6:27 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Originally Posted by Telegraaf
KIM JONG-IL OVERLEDEN

PYONGYANG - De leider van de streng-stalinistische republiek Noord-Korea, Kim Jong-il, is overleden. De Noord-Koreaanse staatstelevisie heeft dat maandag bekendgemaakt. Hij leidde het land sinds 1994, toen hij zijn vader opvolgde.


Kim-Jong-il is omstreden, omdat hij de bevolking vrijwel geen vrijheid gunde. De bevolking lijdt regelmatig honger, maar de regering besteedt wel veel geld aan atoombommen en andere wapens. Het land staat al tientallen jaren op de rand van oorlog met Zuid-Korea.

De 'Grote Leider' (69) is volgens staatsmedia overleden aan een hartstilstand, toen hij in een trein onderweg was op een van zijn vele reizen door het land. Hij blijkt reeds zaterdag te zijn overleden. Zondag is bij een autopsie de doodsoorzaak vastgesteld. Kim Jong-il kreeg in augustus 2008 een beroerte, waarna hij zijn linkerarm en - been moeilijk kon bewegen.
De staatszender riep de bevolking op zich nu te scharen achter de jongste zoon van Kim Jong-il, genaamd Kim Jung-un. Deze zoon is waarschijnlijk achterin de twintig.


De overheid van Noord-Korea verklaarde een periode van rouw tussen 17 en 29 december.
De leider zal op 28 december worden begraven in de hoofdstad Pyongyang. Zijn beoogde opvolger en jongste zoon zal de begrafenis leiden.
Het leger van Zuid-Korea is als voorzorg in de hoogste staat van paraatheid gebracht, meldde het Zuid-Koreaanse persbureau. Tot dusver is echter nog geen ongebruikelijke militaire activiteit van Noord-Korea opgemerkt.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-12-2011 12:35 by Forever After Profiel van Forever After

Politie België rijdt over gewonde Nederlander
Laatste update: 19 december 2011 10:51

ANTWERPEN - Een Belgische politiepatrouille heeft op de A12 bij Antwerpen per ongeluk een zwaargewonde Nederlander overreden.

Het slachtoffer was uit een auto geslingerd bij een ongeval.

Dat meldden Vlaamse media maandag. De man verkeert in levensgevaar. Volgens justitie in Antwerpen reden de agenten enkel over de benen van de man.

Het was donker en het zicht was slecht, verklaarde de politie. De agenten waren met sirene en blauw zwaailicht op weg naar een ander incident.

© ANP / Nu.nl


De (Vlaamse) politie is je grootste vriend. :')


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen