IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 17-02-2012 14:55 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 17 februari 2012 14:52 schreef powertieke het volgende:
Ik moet daar een keer eten! Briljant!
Er is ook een filmpje van, waarin een verslaggever de quadruple eet. Die staat vast nog wel op YouTube, en is zeker aan te raden.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-02-2012 16:07 by nark Profiel van nark

Prins Friso bedolven onder lawine
17 feb. 2012, 15:24
Prins Friso is vrijdagmiddag tijdens het skiën in het Oostenrijkse Lech bedolven onder een lawine. De RVD heeft dat bevestigd.
De prins zou vijftien minuten onder de sneeuw hebben gelegen voordat hij werd gevonden. Hij is gereanimeerd en met een helikopter naar het ziekenhuis in Innsbruck gebracht, waar hij momenteel in in kritieke toestand ligt. De burgemeester van Lech heeft het drama bevestigd. De RVD heeft bekend gemaakt dat de prins nog niet buiten levensgevaar is, maar is wel stabiel.

De lawine kwam iets na het middaguur naar beneden bij Litzen-Zugertobel.

Off-piste

De oranjes zijn op wintersportvakantie en Lech, waar het de afgelopen dagen hard heeft gesneeuwd. Prins Friso zou met drie begeleiders buiten de piste aan het skiën zijn geweest, toen ze werden getroffen door een lawine van dertig meter breed en veertig meter lang. De prins zou de enige zijn geweest die echt bedolven werd onder de sneeuw. Er zijn niet meer vermisten.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2012 16:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 februari 2012 14:39 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
+1
Denk aan een emmer met water: je kunt objectief vaststellen wat de temperatuur van het water is en en de hoeveelheid water die in een emmer zit.
En zelfs dat is afhankelijk van arbitraire definities.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-02-2012 18:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 februari 2012 16:07 schreef nark het volgende:
Prins Friso bedolven onder lawine



Prins Diepfriso.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-02-2012 18:28 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 17 februari 2012 16:35 schreef Chelman het volgende:
En zelfs dat is afhankelijk van arbitraire definities.


Conclusie: je hebt er niks aan



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-02-2012 18:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 februari 2012 18:28 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Conclusie: je hebt er niks aan


nee Dappere, want die arbitraire definities zijn wel universeel geaccepteerd, wat dus niet het geval is bij "eenheden"s als lauw. Als we in australië een temperatuur bepalen in emmer water en we meten diezelfde temperatuur in een emmer water in Canada of waar dan ook, dan weet men gewoon dat, wat de temperatuur betreft het water in beide emmers identiek is. We weten ook dat bijv. een proton op alfa centauri exact het zelfde is als een proton hier of waar dan ook in het universum. Je hebt er dus enorm veel aan! Filosofische vragen/bedenkingen, die verder leuk zijn en natuurlijk interessant, veranderen hier praktisch gezien niks tot weinig aan.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-02-2012 18:55]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-02-2012 18:57 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Jij noemt het water, ik noem het nattigheid en daar hou ik niet van.

Dibi maakt dezelfde fout. Maakt niet uit dat hij een Nederlands paspoort heeft, hij blijft toch die Marokkaan van Groen Links.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2012 19:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 februari 2012 18:47 schreef attila_de_hun het volgende:
nee Dappere, want die arbitraire definities zijn wel universeel geaccepteerd, wat dus niet het geval is bij "eenheden"s als lauw. Als we in australië een temperatuur bepalen in emmer water en we meten diezelfde temperatuur in een emmer water in Canada of waar dan ook, dan weet men gewoon dat, wat de temperatuur betreft het water in beide emmers identiek is. We weten ook dat bijv. een proton op alfa centauri exact het zelfde is als een proton hier of waar dan ook in het universum. Je hebt er dus enorm veel aan! Filosofische vragen/bedenkingen, die verder leuk zijn en natuurlijk interessant, veranderen hier praktisch gezien niks tot weinig aan.


Sommige dingen veranderen nooit. AdH blijft happen als een hongerig kalfje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-02-2012 20:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 februari 2012 18:57 schreef bokkie666 het volgende:
Jij noemt het water, ik noem het nattigheid en daar hou ik niet van.

Dibi maakt dezelfde fout. Maakt niet uit dat hij een Nederlands paspoort heeft, hij blijft toch die Marokkaan van Groen Links.
Marokkaan ben je voor het leven. Zelfs als je het niet bent.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 18-02-2012 0:37 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 17 februari 2012 14:55 schreef SQT het volgende:
Er is ook een filmpje van, waarin een verslaggever de quadruple eet. Die staat vast nog wel op YouTube, en is zeker aan te raden.




Dat moment op 4:40


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 18-02-2012 1:23 by w817tjes Profiel van w817tjeshttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 17 februari 2012 18:15 schreef XXL het volgende:
Prins Diepfriso.


Ik heb wel gehoord dat het reddingsteam een Prins Bernardhond bij zich had...



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-02-2012 8:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 februari 2012 1:23 schreef w817tjes het volgende:
Ik heb wel gehoord dat het reddingsteam een Prins Bernardhond bij zich had...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-02-2012 9:28 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 18 februari 2012 1:23 schreef w817tjes het volgende:
Ik heb wel gehoord dat het reddingsteam een Prins Bernardhond bij zich had...




Bareuh...


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 20-02-2012 14:54 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Cohen treedt terug als fractieleider PvdA
AMSTERDAM - Job Cohen treedt per direct terug als politiek leider van de Partij van de Arbeid (PvdA).


Job Cohen treedt terug

Cohen legt het voorzitterschap van de Tweede Kamerfractie neer en zal niet terugkeren in de Tweede Kamer, zo maakt de partij maandag bekend.
"Bijna twee jaar geleden heb ik de overstap naar de landelijke politiek gemaakt omdat ik vanuit die positie wilde bijdragen aan een fatsoenlijke samenleving", zegt Cohen in een persverklaring.
"Ik moet helaas vaststellen dat ik er onvoldoende in ben geslaagd om in de politieke en media werkelijkheid van 'Den Haag' de weg naar deze fatsoenlijke samenleving geloofwaardig voor het voetlicht te brengen."

Maandagmiddag om half 5 licht Cohen zijn besluit toe tijdens een persconferentie.

Bron: ANP




[Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 20-02-2012 14:54]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2012 14:58 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2012 14:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 februari 2012 14:58 schreef Chelman het volgende:


Jij wilt dat de PVDA weer gaat groeien??

maar de PVV kan de knip weer opentrekken voor een nieuw tv-spotje want hun oude, dat nogal leunt op anti-Cohen, is nu natuurlijk achterhaald!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-02-2012 15:03]


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 20-02-2012 15:11 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 20 februari 2012 14:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Jij wilt dat de PVDA weer gaat groeien??



Ja, dat is wel het gevaar.

* op John Leerdam als opvolger hoopt *

Nouja, we zullen 'em missen, die Cohen. Tijd voor een klassieker:





[Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 20-02-2012 15:12]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-02-2012 15:27 by M. Profiel van M.

Ik gun Cohen wel weer een mooie baan als bestuurder ergens. Ik mocht hem best wel, maar je zag hem gewoon lijden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2012 15:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja als burgemeester van Amsterdam vond ik hem wel goeie ouderwets Hollandsche liberaliteit uitstralen. Daarna heb ik hem dat niet meer zien doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-02-2012 15:54 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik vond het een sympathieke gast die inhoudelijk sterk was alleen zwak was in de presentatie. Bij de PvdA hadden ze blijkbaar niet geleerd van het Melkert syndroom.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2012 15:57 by Chelman Profiel van Chelman

Als goeie ouwe Hollandsche liberalisme zich manifesteert door een lange reeks zwakteboden dan heb je gelijk. Ik vond het altijd een natte spons. Liberalisme betekent niet dat je alles maar OK vindt. Een ruggengraat is een vrij belangrijke lichaamsdeel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2012 16:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 februari 2012 15:57 schreef Chelman het volgende:
Als goeie ouwe Hollandsche liberalisme zich manifesteert door een lange reeks zwakteboden dan heb je gelijk. Ik vond het altijd een natte spons. Liberalisme betekent niet dat je alles maar OK vindt. Een ruggengraat is een vrij belangrijke lichaamsdeel.


Ik wil het immigratiebeleid erbuiten laten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 20-02-2012 16:15 by Yirroth Profiel van Yirroth

Voor de PvdA hoop ik dat ze nu door hun volksverraders heen zijn (types Kok, Bos en ook Cohen naar mijn idee), zodat ze wat meer naar hun wortels terugkeren. Vanwege hun "links lullen, rechts vullen"-politiek de afgelopen 20 jaar (misschien dat ze dat daarvoor ook deden, maar daar ben ik me niet van bewust) heb ik zo'n grafhekel aan die partij gekregen.

En dan beschouw ik mijzelf tot het politieke midden. :-/


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2012 16:25 by Chelman Profiel van Chelman

Wortels? Liever niet.

Hun wortels:



verschillen in wezen niet veel van deze aan syfilis overleden grafhoer:




Liever geen wortels. Laat ze een makke product van 1968 blijven.


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-02-2012 16:26]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-02-2012 16:31 by Daops Profiel van Daops

Haha, toch even die vertrouwde sneer naar ome Lenin. Je bent echt terug hè?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen