IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-02-2012 16:35 by Teneighty Profiel van Teneighty

Wat is de website voor dat meldpunt ook alweer?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 20-02-2012 16:35 by Yirroth Profiel van Yirroth

Oh god... Troelstra... Geen idee waarom mensen met hem weglopen... en dan woon ik in zijn geboortestad (op een paar honderd meter van een school vernoemd naar hem).
Zo ver terug had ik eigenlijk nog niet eens gedacht om eerlijk te zijn.

Ik bedoelde meer dat ze wat meer mogen opkomen voor de gemiddelde werknemer, ipv. van hun rijke vriendjes die leuke post-politieke commisariaten hebben klaarliggen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 20-02-2012 16:36 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 20 februari 2012 16:35 schreef Teneighty het volgende:
Wat is de website voor dat meldpunt ook alweer?


Je wilt een zekere hongaarse aangeven omdat haar man overlast veroorzaakt?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 20-02-2012 16:37 by Schuurman Profiel van Schuurman

Wellicht tijd voor een comeback van über-zuurpruim Jan Pronk? Of, nog beter, Marcel van Dam?

:')


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2012 16:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 februari 2012 16:35 schreef Teneighty het volgende:
Wat is de website voor dat meldpunt ook alweer?
Ik zit lekker in Polen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2012 16:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Espresso met Rick Santorum
Santorum

Foto AP / Eric Gay
Euthanasie

Volgens de Republikeinse presidentskandidaat Rick Santorum dragen oude mensen in Nederland polsbandjes met daarop de tekst: ‘Geen euthanasie alsjeblieft’. ‘Ben je boven de zeventig en draag je niet zo’n bandje?’ zegt Santorum bij een espresso. ‘Dan is de kans groot dat er een dodelijke injectiespuit in je arm wordt geplant.’ Klopt het dat hij denkt dat de helft van alle gevallen van euthanasie niet vrijwillig is? ‘Santorum knikt. ‘Bejaarden worden in Nederland gedwongen' geëuthanaseerd,’ zegt hij. ‘Er is zelfs een meldpunt waar je Poolse senioren kunt aanmelden waar je van afwilt.’ De Republikeinse presidentskandidaat neemt een slokje espresso. ‘Het heeft de PVV zelfs vier zetels opgeleverd.’

Rick Santorum vertelde tijdens een forumdebat in Missouri dat tien procent van alle sterfgevallen in Nederland wordt veroorzaakt door euthanasie. ‘Daarom durven bejaarden nauwelijks nog naar het ziekenhuis,’ legt hij uit. ‘De kans dat je in leven blijft is groter als je met een longontsteking thuisblijft.’ Wat vindt hij van euthanasie op homoseksuele bejaarden? ‘Ik ben een tegenstander van zowel homoseksualiteit als euthanasie,’ antwoordt Santorum. ‘Maar ik vind euthanasie en homoseksualiteit goed samengaan.’



Bron: NRC

Alsof het niet lachwekkend genoeg is, check naam van de fotograaf


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-02-2012 16:55 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 20 februari 2012 16:38 schreef Chelman het volgende:
Ik zit lekker in Polen.

Argh! Kloteinternet..


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-02-2012 16:57 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 februari 2012 16:51 schreef ElitE het volgende:
Alsof het niet lachwekkend genoeg is, check naam van de fotograaf


Ach, bekijk het positief: eindelijk een Amerikaan die daadwerkelijk van Nederland gehoord heeft! En niet denkt dat het uit 'Peter Pan' komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-02-2012 16:57]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-02-2012 17:19 by Forever After Profiel van Forever After



 


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 20-02-2012 17:20 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Santorum is per definitie dikke faal van wat ik van hem gehoord en gezien heb.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-02-2012 17:22 by Mark Profiel van Mark

Geldt voor de meeste Republikeinen wel. Zelfs de meest vooruitstrevende rakkers zijn nog aartsconservatief in Europese ogen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2012 17:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik hoop echt dat Santorum president wordt. Ik hoop het echt echt echt. LACHEEUUUU


signature


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 20-02-2012 17:28 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Klopt inderdaad Mark. Ben eigenlijk wel benieuwd wat de verkiezingen in de VS gaan opleveren.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-02-2012 17:31 by Mark Profiel van Mark

Zie Romney eigenlijk wel winnen tegen Obama. Obama ligt ook bij de achterban van de democraten niet al te geweldig meer, blijkbaar. Algemene indruk leeft dat hij veel van zijn beloftes niet heeft kunnen inlossen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-02-2012 17:31]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-02-2012 17:32 by Teneighty Profiel van Teneighty

Romney, Mitt Romney.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-02-2012 17:34 by Mark Profiel van Mark

Was al aangepast, type-koning.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-02-2012 17:35 by Teneighty Profiel van Teneighty

Jaja, ik zag het. Net op tijd..


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2012 17:37 by Chelman Profiel van Chelman

Laten we hopen dat die commie neger echt fors verliest. Zelden zo'n slechte leider gezien en zijn snode plannen m.b.t. bijvoorbeeld de gezondheidszorg gaan de Amerikanen nog echt serieuze knaken kosten. Hij is echt een Amerikaanse amalgaam van de slechtste vertegenwoordigers van Europese 'sociaal-democraten'. In plaats van te leren van onze fouten, gaan ze met Hussein dezelfde pad op. Sukkels. Dat krijg je als je op huidskleur gaat stemmen.

Maar goed, volgens mij zei ik dit al voor zijn verkiezing...wat overigens vrij voor de hand liggend was. Ik had alleen in mijn stoutste dromen niet verwacht dat hij werkelijk op elk denkbaar gebied de slechtste scenario's zou volgen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2012 17:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 februari 2012 17:31 schreef Mark het volgende:
Algemene indruk leeft dat hij veel van zijn beloftes niet heeft kunnen inlossen.
Als ze logisch hadden nagedacht, hadden ze dit van te voren ook kunnen zien aankomen. Sprookjes koop je bij Amazon en Bol.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-02-2012 17:41 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 februari 2012 17:35 schreef Teneighty het volgende:
Jaja, ik zag het. Net op tijd..


Net op tijd voor wat? Om jouw pedanterie voor te zijn? Alsof ik daar wakker van lig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-02-2012 17:41]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-02-2012 17:47 by Teneighty Profiel van Teneighty

Mag hopen van niet.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2012 17:50 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ik lees her en der op internet aardig wat over Ron Paul. Vrij geliefde kerel lijkt het wel.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2012 17:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 februari 2012 17:50 schreef Nimbus het volgende:
Ik lees her en der op internet aardig wat over Ron Paul. Vrij geliefde kerel lijkt het wel.
Al jaren ben ik zijn fan maar hij maakt geen schijn van kans. En als hij op een magische manier de voorverkiezingen zou winnen dan gaat hij ongetwijfeld in zijn bad uitglijden of een hartaanval krijgen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2012 17:58 by Chelman Profiel van Chelman

Wel kudos voor de PayPal oprichter:

http://www.forbes.com/sites/lauriebennett/2012/02/20/billionaire-peter-thiel-gives-another-1-7-million-to-ron-paul-super-pac/

"Billionaire Peter Thiel has poured $1.7 million more into a super PAC supporting presidential candidate Ron Paul, bringing his total contributions to $2.6 million.

Reports filed with the Federal Election Commission today show that Thiel, a Silicon Valley investor, made the additional contributions to the Endorse Liberty PAC in the first half of January.

Thiel, a libertarian, is the single largest donor to the PAC.

With an estimated wealth of $1.5 billion, Thiel was a co-founder of PayPal and an early investor in Facebook, LinkedIn and Zynga. He started the hedge fund Clarium Capital in 2005.

PayPal co-founders Luke Nosek and Scott Banister also have donated to Paul’s super PAC, although in much smaller amounts. Banister gave $50,000 in December. Nosek gave $10,001 in January.

Endorse Liberty announced last month that two officials of the Thiel Foundation, Jonathan Cain and James O’Neill, had also supported the PAC’s efforts. Their names are not in today’s filing, which lists donations through January."


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2012 18:23 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 20 februari 2012 17:53 schreef Chelman het volgende:
Al jaren ben ik zijn fan maar hij maakt geen schijn van kans. En als hij op een magische manier de voorverkiezingen zou winnen dan gaat hij ongetwijfeld in zijn bad uitglijden of een hartaanval krijgen.


Ah clandestiene taferelen. Niet alleen in de films en romans?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen