IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Toiletten Volgende pagina
Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-12-2011 13:22 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Ik kon nog geen topic over toiletten vinden, dus bij deze. Wat vinden jullie prettige toiletten?

Het robuuste Sfinx sanitair bijvoorbeeld:



Of wellicht toch het wat chiquere Villeroy & Boch?



Ik ben zelf behoorlijk fan van Geberit, oerdegelijk en geavanceerd:



Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2011 13:27 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Schoon, zonder remsporen en een ondergezeken bril heeft de voorkeur.

En dan zwevend zoals die op de foto's en met een softclose bril.


 


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-12-2011 13:30 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wat ik eigenlijk t belangrijkste vind, is of je nummer 2 zeg maar in vrije val omlaag plonst, met alle opspetterende druppels vandien, of dat het eerst netjes op t plateau blijft liggen. Ik prefereer het tweede.


When your people matter, menstrual health matters


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2011 13:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je kunt de val wat breken door eerst wat toiletpapier in het water te gooien.

Zo'n plateau neigt dan weer vaker naar remsporen. Ook hier eerst een velletje wc papier in de pot is blijkbaar te moeilijk.

En de borstel gebruiken na het kleien is voor velen al helemaal onbegonnen werk.


 


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 22-12-2011 13:34 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 22 december 2011 13:30 schreef Fusion het volgende:
Wat ik eigenlijk t belangrijkste vind, is of je nummer 2 zeg maar in vrije val omlaag plonst, met alle opspetterende druppels vandien, of dat het eerst netjes op t plateau blijft liggen. Ik prefereer het tweede.
Fijn dat jij graag in je eigen stank zit dan.
Ik heb liever een plons. Schijt onderwater, geen geur.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-12-2011 13:35 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Zeg, dit topic is niet aangemaakt om te converseren over het lozen van fecaliën en de eventuele gevolgen ervan, hoewel dat natuurlijk wel IETS met het watercloset te maken heeft. Derhalve is het nog half on-topic!

Ik vind overigens het spoelmechanisme van Geberit een stuk prettiger werken dan een soms goedkoop aandoende Sfinx.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-12-2011 13:37 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 22 december 2011 13:34 schreef G.I.R.L. het volgende:
Fijn dat jij graag in je eigen stank zit dan.
Ik heb liever een plons. Schijt onderwater, geen geur.
Tsja, het is een trade-off, of stank, of een plons van een water-urine mengsel. Ik kies dan toch echt voor stank.


When your people matter, menstrual health matters


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 22-12-2011 13:40 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 22 december 2011 13:35 schreef Schuurman het volgende:
Zeg, dit topic is niet aangemaakt om te converseren over het lozen van fecaliën en de eventuele gevolgen ervan, hoewel dat natuurlijk wel IETS met het watercloset te maken heeft. Derhalve is het nog half on-topic!

Ik vind overigens het spoelmechanisme van Geberit een stuk prettiger werken dan een soms goedkoop aandoende Sfinx.
You dont know shit 'bout nothing man.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2011 13:42 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Als je ook graag samen met je partner je behoefte doet:



 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2011 13:43 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2011 13:40 schreef G.I.R.L. het volgende:
You dont know shit 'bout nothing man.


:')


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2011 13:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als je nou gaat stappen, weegt dan het aanwezige toilet mee in de keus van de horeca-gelegenheid, Schuurman?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-12-2011 13:51 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2011 13:45 schreef XXL het volgende:
Als je nou gaat stappen, weegt dan het aanwezige toilet mee in de keus van de horeca-gelegenheid, Schuurman?


Maar natuurlijk. Ik heb de gewoonte éérst de toilet te inspecteren alvorens ik een kaart bekijk.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 22-12-2011 13:53 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 22 december 2011 13:51 schreef Schuurman het volgende:
Maar natuurlijk. Ik heb de gewoonte éérst de toilet te inspecteren alvorens ik een kaart bekijk.
Je hebt geen vriend(in), is het niet? :')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-12-2011 13:59 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

On topic, jongeman!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 22-12-2011 14:01 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 22 december 2011 13:59 schreef Schuurman het volgende:
On topic, jongeman!
Schijt aan!

OK, ik zag bij de Osbournes een toilet met verwarmde bril. Lijkt me erg prettig.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-12-2011 14:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

G.I.R.L. faalt keihard in trollen :')

Schuurman, wat vind je van de Sphinx 280?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-12-2011 14:05 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Kut, het is dus Sphinx i.p.v. Sfinx.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-12-2011 14:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Je zult het wat beter moeten bestuderen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-12-2011 14:21 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Ja, en kunnen we het nu weer over toiletten hebben s.v.p?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 22-12-2011 14:27 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 22 december 2011 14:21 schreef Schuurman het volgende:
Ja, en kunnen we het nu weer over toiletten hebben s.v.p?


Dat toiletje in de Morgenster is vrij comfortabel, meen ik me te herinneren.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-12-2011 14:30 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

:')


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-12-2011 14:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Ik ben wel van de 'normale' variant, maar dan wel met 'doseerknop'.

Vind het zelf bijzonder fascinerend dat ze hier enkele jaren geleden het hele gebouwd vernieuwd hebben en daarbij ook mooie nieuwe chique toiletten heb geïnstalleerd die de zeer irritante gewoonte hebben om níet netjes door te spoelen. Toiletpapier blijft in ieder geval vrijwel altijd achter --> slecht design wat betreft de wegstroming van het water dus.


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-12-2011 14:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Misschien dat daar vouwtechnisch nog wat te verbeteren valt, hmmmm?

Ik ben nu bezig in "At Home" van Bill Bryson. Daar staat een fascinerende passage over bacteriën in huis, en hoeveel méér je in huis krijgt door je plee met de bril omhoog door te spoelen. Denk je dat je goed bezig bent, schiet je spontaan een paar miljard E. coli je eigen haren in.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-12-2011 14:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Zoiets stond vroeger bij mijn ome Kobus op de deel. Wij vonden dat als kinderen geweldig, gingen altijd zitten poepen daar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-12-2011 14:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2011 14:49 schreef M. het volgende:
Misschien dat daar vouwtechnisch nog wat te verbeteren valt, hmmmm?

Qua papier vouwen? Nee, maakt weinig/niet uit.
quote:
Ik ben nu bezig in "At Home" van Bill Bryson. Daar staat een fascinerende passage over bacteriën in huis, en hoeveel méér je in huis krijgt door je plee met de bril omhoog door te spoelen. Denk je dat je goed bezig bent, schiet je spontaan een paar miljard E. coli je eigen haren in.

Die wil ik ook nog lezen! Ik ga hem in ieder geval iemand cadeau doen voor de kerst, hehe...


I wish I was a butterfly


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 22-12-2011 15:00 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2011 13:42 schreef Forever After het volgende:
Als je ook graag samen met je partner je behoefte doet:





"Romantisch dineren op een watercloset bij kaarslicht."


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen