IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Hans Teeuwen Vorige pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-02-2016 14:07 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Maandag start ticketverkoop voor z'n nieuwe show in België. Wil ik toch graag bij zijn. Telkens 2 data per stad.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2016 14:08 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

O.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-06-2016 11:03 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

't Is me nog altijd niet volledig duidelijk hoe de gemiddelde Nederlander tegen over Hans staat, maar ik vond de show, vorige vrijdag in Antwerpen, toch erg geslaagd. Eerste keer dat ik de man live bezig zie, en als je dat vergelijkt met de Belgische stand-uppers, is dit toch van een veel hoger niveau. Af en toe erg scherpe kritiek erg goed verpakt. Wel blij dat ik niet op één van de voorste rijen zat. Oh, en zijn Antwerps accent vond ik ook erg geslaagd


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-06-2016 13:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zijn oude voorstellingen vond ik goede, die vorige, na jaren afwezigheid, "Spiksplinter" vond ik een parodie op zichzelf.

Nieuwe nog niet gezien, wel goede recensies over gelezen. Maar ja, "Spiksplinter" had die ook, wat een aanfluiting was dat.

Beste cabaret wat ik de laatste jaren gezien heb is van Micha Wertheim.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 20-06-2016 16:44 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Ik kon via via aan wat kaartjes komen, ik meen op de tweede of derde rij. Zijn oude shows zijn inderdaad wel leuk maar z'n laatste vond ik ook niet al te best dus ben benieuwd. Hansie is wel een cabaretier apart om het maar zo te zeggen, de manier waarop hij zijn eigen gekte in gaat is bijzonder. Wanneer hij over de top typetjes doet met de gekke bekkentrekkerij, gestoorde stemmetjes en dito geluiden/schreeuwen dan zie je volgens mij geen compleet verzorgde en uit het hoofd geperfectioneerde act (altans niet in eerste instantie) maar gekte uit de diepten van zijn brein. Zoals je zelf ook wel eens voor een spiegel hebt gestaan en je helemaal hebt laten gaan in debiel naar jezelf doen met ergens wellicht de hoop dat je wat nieuws van jezelf ziet. Ik heb weleens een interview van 'm gelezen dat hij zijn shows als emotioneel slopens ervaart, en daar kan ik me wel iets bij indenken.

Mijn favoriete Nederlandse cabaretiers zijn Theo Maassen, Daniel Arends, Lebbis en Geert Wilders.

Dank U voor het lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Klaaz op 20-06-2016 16:51]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-06-2016 18:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Mijn favoriet is Xander De Rijcke.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen