IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Hans Teeuwen Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2004 12:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 12:39 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb net Industry Of Love zitten kijken, echt gaaf!!
me too.. nou ja gister dan.. Sommige opmerkingen waar je niet zo snel op let zijn het leukste..

"ik ben nu even een eland en elanden doen zo (maakt schrapend gebaar) ja want dat zand moet nou eenmaal van hier naar daar...." geweldig!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-05-2004 13:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

"tja, geen lintje voor mij"

Op tv hebben ze dat stuk waarbij hij een paar mensen uit het publiek in de zeik neemt niet laten zien. Staat wel op de cd.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2004 15:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, Industry of Love had zijn momenten, maar ik vind er echt helemaal niks nieuws meer aan zo langzamerhand. Elk typetje is een herkauwing van iets uit een eerdere show, en zijn ADHD gehannes en shockeer-pogingen zijn zo langzamerhand eerder vermoeiend dan leuk.

Een Hans Teeuwen show kijken is tegenwoordig zoiets van 'Hee, lachen!' gevolgd door een kwartier rare bekken en spastisch gewiebel, en dan ineens weer een geniale opmerking of observatie. Maak dan je show een uur korter en geef je publiek waar voor zijn geld, in plaats van dit pseudo-improvisatie gekneuter waarvan driekwart toch vooral overkomt als tijdvulling: "Kom, ik schreeuw 5 minuten lang in twee talen het woord ANUS met een raar stemmetje de zaal in, da's lachen!"

En sinds wanneer is je publiek in de zeik zetten en ze confronteren met hun oppervlakkigheid briljant? Als je je publiek zo laag acht, ga dan een voorselectie doen of treedt op voor je huisdieren. Die mensen betalen daar geld voor, hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-05-2004 15:33]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Karin
Usericon van Karin
Posted 21-05-2004 15:34 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

Dat publiek in de zeik zetten doet hij niet alleen bij Industry of Love hoor


Will there ever be a better icon than myself?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-05-2004 15:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Bovendien doen heel veel cabaretiers dat.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-05-2004 16:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hehe, had ik het niet gedacht...Juliana werd er in deze show maar uitgelaten. In de try-out werd zij namelijk genoemd die hij tussen de tieten neukte...maar ja toen leefde zij nog. nu was het denk ik iets te ver gegaan.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-05-2004 16:25 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb vanmorgen Industry of love gekeken en vond het een erg goeie show. Niet zo hard als "Trui" en "Dat dan weer wel" maar genoeg brijante stukken. Mijn favoriet blijft toch wel Trui.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-05-2004 16:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

"Met een Breierdeck" is DE klassieker.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-05-2004 16:29 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Dies ook leuk ja.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-05-2004 16:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hey fopwinkel EXPLOITANT! Maak je borst maar nat. Ik ga namelijk heel veel fopspullen kopen!
Zo...feestje?
Niks feestje, is voor mezelf, bemoei je met je eigen zaken, LUL! WHAHAHAHA


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 21-05-2004 16:35 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ja idd hahhahahah

Of kapitein Günther Schneider hahaha


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-05-2004 16:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

BBBOOTSS...JJJUNGEHHHHHHHH


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-05-2004 17:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Gisteren het grootste deel van Industry of Love gekeken. Erg vermakelijk. het laatste deel kijk ik morgen wel af (heb de uitzending op pc staan )


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-05-2004 17:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Gisteren het eerste stukje gekeken, maar wat ontzettend flauw man. Heb hem dus echt niet afgekeken.

Ik heb 2 losse mp3's van hem bewaard die ik wel tof vind: De Jostiband, en Eerlijkheid. Verder vind ik Teeuwen vooral flauw, niet aan mij besteed.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind em ook vooral flauw, stukjes waren wel leuk (begin) maar werd er snel flauw van ..

één keer een anusgrap is leuk, tien keer is saai.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 21-05-2004 18:11 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik heb gisteren een half uur volgehouden. Niet aan mij besteed klaarblijkelijk, ik kijk nog liever naar een vis welke rondjes zwemt in een te kleine viskom.
Zo niet leuk en godvergeten saai.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-05-2004 19:06 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Hans Teeuwen is briljant maar het is wel een specifiek soort humor die dus niet aan iedereen besteed is.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-05-2004 19:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wta viel die show tegen zeg. Hij zei het zelf al:

"In plaats van kritiek op de maatschappij of politiek ga ik een beetje aan mijn lul staan trekken"

Of iets dergelijks. Ik vind het heel jammer want deze show moest het vooral hebben van zijn gekke bekken inplaats van de leuke grappen en kritiek in 'dat Dan Weer Wel'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-05-2004 19:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 19:06 schreef Verval het volgende:
Hans Teeuwen is briljant maar het is wel een specifiek soort humor die dus niet aan iedereen besteed is.
Precies. Niet te veel bij nadenken; gewoon biertje erbij en lekker dom lachen om deze geniale gek.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-05-2004 20:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 mei 2004 0:59 schreef M. het volgende:
Dat rukken heerschte keihard. Hoe triest ben je als cabaretpubliek als je zelfs bij zoiets nog vrolijk meeroept en meeklapt. Die Hans Teeuwen is echt genadeloos.

De tragiek is natuurlijk dat niemand het snapt want, ha-ha-ha, jaja, cabaret he. Haha.

Ik moet zeggen dat ik er gisterenavond ook zeer op heb zitten letten wat hij nou als kritiek op het publiek bedoelde en wat niet. Ik zou erg graag een keer zijn eigen mening over het stuk horen.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-05-2004 14:05 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 mei 2004 19:57 schreef NecRobert het volgende:
Precies. Niet te veel bij nadenken; gewoon biertje erbij en lekker dom lachen om deze geniale gek.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2004 14:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 20:51 schreef SQT het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er gisterenavond ook zeer op heb zitten letten wat hij nou als kritiek op het publiek bedoelde en wat niet. Ik zou erg graag een keer zijn eigen mening over het stuk horen.


Zowiezo wel gaaf dat sommige grappen zo absurd waren dat het publiek geen idee had wanneer ze nou moesten (beginnen met) klappen..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-05-2004 16:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

zaten zeker hele coole stukken tussen

maar het zal nooit mijn favo cabaretier worden...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 24-05-2004 11:23 by Ronster Wijzig reactieProfiel van RonsterQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 21 mei 2004 16:53 schreef NecRobert het volgende:
BBBOOTSS...JJJUNGEHHHHHHHH


Und der vierte der heist..... Gesicht....

pijnboompit, pijnboompit, liggend kun je schijten, maar tis beter asje zit.





[Dit bericht is gewijzigd door Ronster op 24-05-2004 11:25]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 11:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 19:06 schreef Verval het volgende:
Hans Teeuwen is briljant maar het is wel een specifiek soort humor die dus niet aan iedereen besteed is.

dat klinkt best arrogant.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen