IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Hans Teeuwen Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-01-2012 16:37 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 januari 2012 16:08 schreef faalhaas het volgende:
gast praat geen onzin


Sorry?

Teeuwen is bij het grotere publiek vanaf Hard en Zielig bekend, en die is uit 1994, terwijl Finkers al vanaf begin jaren tachtig een gevestigde naam is in veel huishoudens. Daarnaast is dit volgens mij Teeuwen's vijfde Nederlandse soloprogramma, terwijl Finkers er twee keer zoveel onder de gordel heeft.

Finkers is bij de meeste Nederlandstalige huishoudens daardoor gewoon een grotere/bekendere naam. Niets mis mee, en ook om Teeuwen heb ik echt wel eens moeten lachen, maar een verrassende uitkomst is het niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-01-2012 16:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Finkers is natuurlijk ook nog maar een noob vergeleken met Wim Kan.


 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-01-2012 16:42 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Alles is relatief


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2012 17:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Vreselijk eentonig en saai. Teeuwen probeert zijn gebrek te compenseren met gekke stemmetjes, geschreeuw en botte, abjecte opmerkingen... De hufter uithangen heeft zijn tijd allang gehad.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2012 17:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 17:02 schreef Spirit In Black het volgende:
Vreselijk eentonig en saai. Teeuwen probeert zijn gebrek te compenseren met gekke stemmetjes, geschreeuw en botte, abjecte opmerkingen... De hufter uithangen heeft zijn tijd allang gehad.


ab` ject («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord laag, verachtelijk; verworpen


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2012 17:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 17:04 schreef Hypnos het volgende:
ab` ject («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord laag, verachtelijk; verworpen



dat ja


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-01-2012 18:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 17:02 schreef Spirit In Black het volgende:
Vreselijk eentonig en saai. Teeuwen probeert zijn gebrek te compenseren met gekke stemmetjes, geschreeuw en botte, abjecte opmerkingen...


Dat heeft hij toch van begin af aan al gedaan?


Bareuh...


Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 08-01-2012 20:23 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Ben naar de zaalshow gaan kijken en ik heb toch goed moeten lachen. Natuurlijk was ik wat vooringenomen, mijn schooltijd bestond hoofdzakelijk uit het reciteren van Hans Teeuwen op de speelplaats.
Op het einde van de show deed ik het bijna in m'n broek, maar dat had dan weer voornamelijk te maken met de vier Duvels die ik net voor de show had achterover geslaan.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2012 20:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 18:43 schreef De Ulk het volgende:
Dat heeft hij toch van begin af aan al gedaan?


Klopt, en in eerste instantie nieuw en verfrissend, maar al snel schreeuwerig en puberaal. Nu 7 jaar later en op 44-jarige leeftijd niets veranderd en totaal niet meer relevant. Het verbaasd me dan ook totaal niet dat het mensen gaat tegenstaan. Aan de andere kant zullen er ook nog steeds mensen de grootste lol aan beleven.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 08-01-2012 20:24]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2012 21:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 16:37 schreef Ralph het volgende:
Sorry?

Teeuwen is bij het grotere publiek vanaf Hard en Zielig bekend, en die is uit 1994, terwijl Finkers al vanaf begin jaren tachtig een gevestigde naam is in veel huishoudens. Daarnaast is dit volgens mij Teeuwen's vijfde Nederlandse soloprogramma, terwijl Finkers er twee keer zoveel onder de gordel heeft.

Finkers is bij de meeste Nederlandstalige huishoudens daardoor gewoon een grotere/bekendere naam. Niets mis mee, en ook om Teeuwen heb ik echt wel eens moeten lachen, maar een verrassende uitkomst is het niet.


Je zegt het zelf al, Teeuwen is al vanaf 1994 bekend bij het grotere publiek. Tegenwoordig verkoopt ie de Heineken Music Hall 5 maal op rij binnen no-time volledig uit. Zou Finkers dat ook voor mekaar krijgen? Los van het feit of ie er uberhaupt zin in zou hebben natuurlijk..

Feit is, Finkers gaat al wat langer mee maar dat betekent niet per definitie dat ie bekender of populairder zou zijn.

Het zijn beide zeer grote namen binnen het cabaret en ze hebben beide zo hun eigen publiek.


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2012 21:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 20:23 schreef Disgusting-noise het volgende:
Ben naar de zaalshow gaan kijken en ik heb toch goed moeten lachen. Natuurlijk was ik wat vooringenomen, mijn schooltijd bestond hoofdzakelijk uit het reciteren van Hans Teeuwen op de speelplaats.
Op het einde van de show deed ik het bijna in m'n broek, maar dat had dan weer voornamelijk te maken met de vier Duvels die ik net voor de show had achterover geslaan.


je hier ook

pas ontdekt met Industry of Love en me eigenlijk wel een kriek gelachen,

hetzelfde had ik voor met Theo Maassen

naarmate ik de rest van hun repertoire heb bekeken werden de lachmomenten minder frequent


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-01-2012 21:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Theo Maassen? Oh ja, die ene met dat boksershoofd.


 


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2012 21:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

die Theo heeft ook zo zijn momenten

briljant


minder briljant


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2012 22:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat laatste is gewoon flauw, het is grappig bedoeld maar hij meent het ook, zo val je tussen twee rollen. Dat doet hij in zijn optredens soms ook, zo kritisch zijn als standupper. Wil je nu serieus genomen worden en preken of wil je iets duidelijk maken op een subtiel-grappige manier.

Zeg dan gewoon dat je het lelijk vindt of dat je liever jonge tieten ziet ipv daar zo'n maatschappelijke dingen van te maken


signature


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 08-01-2012 22:56 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 21:58 schreef Spirit In Black het volgende:
die Theo heeft ook zo zijn momenten
briljant
minder briljant


Deze iig niet.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-01-2012 23:02 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Vind het overigens wel bijzonder dat, volgens mij, de reacties op de show zelf (dus van de mensen die in de zaal zaten), nog best aardig waren.. En dat terwijl ik sinds de DVD-release alleen maar heb gehoord hoe slecht de show wel niet was. Tuurlijk is een live-ervaring anders, maar toch..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2012 23:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 22:39 schreef Hypnos het volgende:
dat laatste is gewoon flauw, het is grappig bedoeld maar hij meent het ook, zo val je tussen twee rollen. Dat doet hij in zijn optredens soms ook, zo kritisch zijn als standupper. Wil je nu serieus genomen worden en preken of wil je iets duidelijk maken op een subtiel-grappige manier.

Zeg dan gewoon dat je het lelijk vindt of dat je liever jonge tieten ziet ipv daar zo'n maatschappelijke dingen van te maken
Tja, aandachttrekkerij hè.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-01-2012 23:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 21:20 schreef faalhaas het volgende:

Je zegt het zelf al, Teeuwen is al vanaf 1994 bekend bij het grotere publiek. Tegenwoordig verkoopt ie de Heineken Music Hall 5 maal op rij binnen no-time volledig uit. Zou Finkers dat ook voor mekaar krijgen? Los van het feit of ie er uberhaupt zin in zou hebben natuurlijk..

Feit is, Finkers gaat al wat langer mee maar dat betekent niet per definitie dat ie bekender of populairder zou zijn.

Het zijn beide zeer grote namen binnen het cabaret en ze hebben beide zo hun eigen publiek.


Finkers heeft nog niet eens geprobéérd om vijf keer de HMH uit te verkopen. Die gaat gewoon een paar seizoenen achtereen op tournee langs alle theaters van enige naam in Nederland en België.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2012 23:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 23:02 schreef bastianus het volgende:
Tja, aandachttrekkerij hè.


ik denk het niet eigenlijk, toch niet in directe zin,
hij wil precies intelligent én grappig tegelijk overkomen. En op die manier gezien worden (en dat bepaalde aanzien verwerven). Twee dingen kan ik moeilijk hebben: politici die grappig proberen te zijn op een haha-manier, en standup comediants die tijdens een performance (en alles in de rand) een inhoudelijke boodschap willen brengen. Die vliegers gaan echt maar zelden op.


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-01-2012 23:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

:')


 


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-01-2012 23:22 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Maar goed dat Theo Maassen geen standup comedian is dan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2012 23:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 23:22 schreef bokkie666 het volgende:
Maar goed dat Theo Maassen geen standup comedian is dan.


het feit dat ik stand up comedian zeg, zegt eigenlijk veel over zijn shows


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-01-2012 23:57 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 23:25 schreef Hypnos het volgende:
het feit dat ik stand up comedian zeg, zegt eigenlijk veel over zijn shows
Nee, het zegt wat over jou. Volgens mij snap jij het Nederlandse cabaret niet, want een inhoudelijke boodschap is daar een wezenlijk onderdeel van.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-01-2012 6:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 23:57 schreef bokkie666 het volgende:
Nee, het zegt wat over jou. Volgens mij snap jij het Nederlandse cabaret niet, want een inhoudelijke boodschap is daar een wezenlijk onderdeel van.


Wat is volgens jou de boodschap van Hans Teeuwen dan?


... hoe de hazen lopen ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-01-2012 7:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat is de uitzondering die de regel bevestigt. Nederland = calvinistisch domineesland, en dat zie je aan iedereen vanaf Wim Kan t/m Claudia de Breij, op Hans Teeuwen (en misschien nog een enkele uitzondering als Toon Hermans of zo) na.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-01-2012 7:12]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen