IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Heels of Steel (all female band) Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-01-2012 19:50 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 12 januari 2012 19:03 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Nou, met cleane zang. Of valt het dan niet meer onder death metal? Wat zou het dan volgens jou worden als het bruut is, maar wel met clean en grunts?


Oh, wel met grunts erbij? Die gaat dan iemand anders doen? Dan zou het nog wel death metal genoemd kunnen worden. Denk ik.


Bareuh...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-01-2012 19:51 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Wat dat betreft is het net Sinterklaas; het lijkt allemaal leuk en aardig maar hij bestaat niet eens.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 12-01-2012 20:52 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

A.J. is geen ex TMDC, dat is Martijn Moes


WMP
Usericon van WMP
Posted 12-01-2012 22:00 by WMP Profiel van WMP

Wat ben ik blij dat ik niet deze fout heb gemaakt met mijn band, om -nog voordat we iets hadden- onszelf zo aan te kondigen en al na de eerste aankondiging te komen met 'het komt wel, maar het duurt allemaal wat langer'. Hoelang voordat dat verandert in 'helaas, er komt toch niks', of gewoon een hele stille dood sterft?

Tip van mij (nog gratis ook): zoek eerst een band, schrijf muziek, maak goede opnames, en begin dán pas met marketing. Een week voordat je het online zet of uitgeeft of wat dan ook, maar zorg dat je je praatjes waar kan maken. Als ik jou was zou ik mijn geld voor je marketingstudie terugvragen. Elke imbeciel had kunnen weten dat dit niet werkt, of je het nou bestempelt als experiment of niet.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-01-2012 22:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Niet gedacht dat ik het ooit eens ging zijn met WMP :')

Maak gewoon muziek en wacht een week met het uitbrengen ervan om eerst een soort buzz te creëren. Nu lijkt het mij vrij onbestaand dat de 'hoge verwachtingen' nog kunnen gehaald worden.

Maar natuurlijk zijn we daar allemaal schuldig in


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-01-2012 22:44 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Met WMP eens, ja. Ik gun Imke het beste, maar experiment of niet, dit is natuurlijk een compleet bizarre manier van doen.

"Death metal, maar dan met cleane zang" stemt me ook niet heel positief, maar goed, ik ben zeer benieuwd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-01-2012 22:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 januari 2012 19:43 schreef Retardo het volgende:
Zo nu en dan kijk ik ff vluchtig in dit topic.
Niet te doen dit :')
Klinkt als poging 1208937109238012 met een Why She Kills/Belle Guinness instelling.

Manmanman.
Vrouwvrouwvrouw. Waarschijnlijk is dat ook het probleem. Teams met vrouwen alleen werken ook vaak niet, is mijn ervaring. Niks wordt rechtstreeks uitgesproken, details worden veel te lang uitonderhandeld, niemand hakt knopen door.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 22:54 by nark Profiel van nark

quote:
Op 12 januari 2012 22:46 schreef bastianus het volgende:
Vrouwvrouwvrouw. Waarschijnlijk is dat ook het probleem. Teams met vrouwen alleen werken ook vaak niet, is mijn ervaring. Niks wordt rechtstreeks uitgesproken, details worden veel te lang uitonderhandeld, niemand hakt knopen door.




Dat klink als 3/4 van alle ZM forum gangers ( ik inkluus)


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-01-2012 23:01 by bastianus Profiel van bastianus

Oja, hehe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2012 23:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 januari 2012 17:43 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Nee, degene die mij ff op weg heeft geholpen met een paar riffs. A.J. van Drenth van Temple (ex TMDC)


Of je post gewoon even een linkje:

http://www.metal-archives.com/artists/A.J._van_Drenth/53453

Ik heb bij AJ trouwens de indruk dat hij (tegenwoordig) meer van de Doom is dan van de Death Metal, maar dat kan aan mij liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-01-2012 23:17]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2012 23:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Beyond Belief, 'nuf said.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 23:27 by nark Profiel van nark

http://non-serviam-records.com/music/temple_TheAlgolPlanet.mp3





Isniedoomnie...

Enoftopicoeialsikmaarnietgebandwordtnu.....

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 12-01-2012 23:27]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2012 23:29 by XXL Profiel van XXL

AJ is buiten een goeie gozer zonder meer een goede muzikant met veel ideeën, alleen had hij in het verleden volgens mij ook meer dan eens problemen projecten goed van de grond te krijgen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 23:32 by nark Profiel van nark

Dan hebben ze mekaar wel gevonden dan hehehehehe......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2012 23:44 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 januari 2012 23:32 schreef nark het volgende:
Dan hebben ze mekaar wel gevonden dan hehehehehe......


Die vind ik te kort door de bocht.

Ik denk eerder dat het probleem is dat de scene toch, zeker als je voor all female gaat, vrij beperkt is en veel muzikanten al een (of meerdere) band(s) hebben waardoor het moeilijk wordt een band bij elkaar te krijgen met mensen die er helemaal voor willen gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-01-2012 23:45]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 23:54 by nark Profiel van nark

quote:
Op 12 januari 2012 23:44 schreef XXL het volgende:
Die vind ik te kort door de bocht.

Ik denk eerder dat het probleem is dat de scene toch, zeker als je voor all female gaat, vrij beperkt is en veel muzikanten al een (of meerdere) band(s) hebben waardoor het moeilijk wordt een band bij elkaar te krijgen met mensen die er helemaal voor willen gaan.





Was maar een ( slecht) grapje maar ik denk dat je stelling op de meeste bands wel van toepassing is eigenlijk, het blijft altijd wel lastig om geschikte mensen te vinden voor zulke dingen want de een is gemotiveerder dan de ander of heeft een anderebenadering enz.
Blijf wel benieuwd wat dit op gaat leveren uit eindelijk.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 23:55 by nark Profiel van nark

quote:
Op 12 januari 2012 23:54 schreef nark het volgende:
Was maar een ( slecht) grapje maar ik denk dat je stelling op de meeste bands wel van toepassing is eigenlijk, het blijft altijd wel lastig om geschikte mensen te vinden voor zulke dingen want de een is gemotiveerder dan de ander of heeft een anderebenadering enz.
Blijf wel benieuwd wat dit op gaat leveren uit eindelijk.



Edit, luister dat linkje van Temple maar eens.....das geen katteplas dacht ik zo..
http://non-serviam-records.com/music/temple_TheAlgolPlanet.mp3

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 12-01-2012 23:56]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 13-01-2012 2:41 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 12 januari 2012 23:44 schreef XXL het volgende:
Die vind ik te kort door de bocht.

Ik denk eerder dat het probleem is dat de scene toch, zeker als je voor all female gaat, vrij beperkt is en veel muzikanten al een (of meerdere) band(s) hebben waardoor het moeilijk wordt een band bij elkaar te krijgen met mensen die er helemaal voor willen gaan.


Klopt, en dat is dus echt wel een probleem, dat zal ik ook niet ontkennen. En er zullen altijd mensen binnen ZM en buiten ZM zijn die je het licht niet in de ogen gunnen. Maar dat maakt mij niet uit, het feit dat ik dit topic zelf niet gestart ben en dat het blijkbaar al zoveel commotie teweeg brengt vind ik alleen al mooi. Kom op, 3 pagina's? Als mensen het nou zo vervelend vinden, dan post je toch gewoon niet? It's as simple as that!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2012 8:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als je die redenering aanhoud zou het zm forum niet al 10+ jaren bestaan ..


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 13-01-2012 9:45 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

Het is in mijn marketingfilosofie een gemiste kans dat de Temple cd niet..."of Doom" heet.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-01-2012 9:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 13 januari 2012 2:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Klopt, en dat is dus echt wel een probleem, dat zal ik ook niet ontkennen. En er zullen altijd mensen binnen ZM en buiten ZM zijn die je het licht niet in de ogen gunnen. Maar dat maakt mij niet uit, het feit dat ik dit topic zelf niet gestart ben en dat het blijkbaar al zoveel commotie teweeg brengt vind ik alleen al mooi. Kom op, 3 pagina's? Als mensen het nou zo vervelend vinden, dan post je toch gewoon niet? It's as simple as that!


Ik denk dat mensen hier posten om gewoon een lolletje te trappen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2012 9:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 januari 2012 2:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
En er zullen altijd mensen binnen ZM en buiten ZM zijn die je het licht niet in de ogen gunnen.

Wie dan? In dit topic zie ik namelijk bijzonder beschaafde reacties op een eigenlijk heel vervelend ingestoken marketingcampagne.

Vooralsnog zie ik namelijk dat HoS een sloot likes heeft gekregen van mensen die nooit ene kloot van de muziek hebben gehoord (want die is er niet), dus ik denk dat het allemaal wel meevalt met hoe erg het allemaal voor je is.

En death metal met cleane zang? Ik ben benieuwd, maar ik denk/vrees niet dat het death metal gaat zijn. Of je moet Arch Enemy ook death metal noemen.


I wish I was a butterfly


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-01-2012 10:10 by nark Profiel van nark

quote:
Op 13 januari 2012 9:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wie dan? In dit topic zie ik namelijk bijzonder beschaafde reacties op een eigenlijk heel vervelend ingestoken marketingcampagne.

Vooralsnog zie ik namelijk dat HoS een sloot likes heeft gekregen van mensen die nooit ene kloot van de muziek hebben gehoord (want die is er niet), dus ik denk dat het allemaal wel meevalt met hoe erg het allemaal voor je is.

En death metal met cleane zang? Ik ben benieuwd, maar ik denk/vrees niet dat het death metal gaat zijn. Of je moet Arch Enemy ook death metal noemen.





Ik denk dat Imke zoiets bedoeld als de heftigge nummers van Nevermore bijvoorbeeld, muziekaal tegen Death Metal aan maar wel met cleane zang.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2012 10:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Da's geen death metal dus.


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2012 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Melodieuze female fronted metal. Zoiets dus .. gelukkig bestaat dat nog niet ..


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen