IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Soen
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 28-12-2011 20:50 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

SOEN — the project featuring Swedish drummer Martin Lopez (ex-OPETH, AMON AMARTH), bassist Steve DiGiorgio (SADUS, TESTAMENT, DEATH, ICED EARTH), vocalist Joel Ekelöf (WILLOWTREE), and guitarist Kim Platbarzdis — has inked a deal with Spinefarm Records. The band's debut album, "Cognitive", will be released in February 2012. The CD is being mixed by the Grammy Award-winning Canadian producer David Bottrill, who has previously worked with PETER GABRIEL, TOOL, SMASHING PUMPKINS and MUSE.

Vond nog geen topic over Soen. De nieuwe plaat is echt geweldig zeg.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-03-2012 16:12 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ok, er is een zeer sterke Tool invloed aanwezig, maar toch is het meer dan zomaar een kloon naar mijn mening.
Ik vind het echt vet en zeker een band om in de gaten te houden.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-03-2012 17:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Als je me had verteld dat het de nieuwe tool was had ik het tot op het punt dat het losgaat bijna geloofd. Neemt niet weg dat het erg lekker klinkt en het hebben van duidelijke invloeden geen slecht iets hoeft te zijn. Leuke ontdekking dit!

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-03-2012 18:01 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Om te kunnen doorgaan als de nieuwe Tool is het natuurlijk niet geniaal genoeg

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-03-2012 18:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Daar heb je een punt! Hoewel ik wel benieuwd ben of een evt. nieuwe Tool vanouds geniaal is. Nuja, zoniet hebben we dit nog!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-10-2018 12:51 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

deze zondag weer in baroeg!

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 05-10-2018 13:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Helaas afwezig ivm Progpower.

Ze spelen in maart ook op Prognosis in Eindhoven.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-10-2018 13:39]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com