IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Dier-ontledingen op school Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-10-2002 17:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2002 17:20 schreef Jenje het volgende:
Hahahaha alle leerlingennkotsend over de vloer mwuahaha, stukken beter als die saaie kikkers !
plus dat je wat kan leren over de peristaltische beweging


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-10-2002 18:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 oktober 2002 20:59 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik denk niet dat je die dieren op school leven terwijl je ze aan het ontleden bent en als ze toch al dood zijn vind ik niet dat het een probleem is. Ik heb een paar jaar geleden vissen mogen ontleden op school en dat was best leuk.


smijten met koeieogen en kippehartjes was altijd het hoogtepunt van de les hehehehe


Je moeder.


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 04-10-2002 18:38 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

We hebben wel een keer een schapenhart ontleed, was wel geinig.


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-10-2002 18:39 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

GODVERDOMME, elke keer als ik de Active Topics aan het browsen ben en m'n oog valt op deze topic lees ik "Dier-ontlastingen".



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-10-2002 18:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2002 18:39 schreef MBMarduk het volgende:
GODVERDOMME, elke keer als ik de Active Topics aan het browsen ben en m'n oog valt op deze topic lees ik "Dier-ontlastingen".




Da's mogelijk een hint dat je naar de wc moet .

Wij hebben dit soort dingen trouwens bij biologie nooit mogen doen .


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 04-10-2002 20:13 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Wij hadden kuikentjes: eerst allemaal in een frietpot (gevuld met ether, helaas) om ze te verdoven en dan maar beginnen snijden: "Meneer, U bent toch zeker dat de mijne dood is?", waarop ik z'n koppie er prompt moest afsnijden, was wel fun trouwens, beetje poppenkast. Maar kikkers? Neen, dat kan helemaal niet...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


FOL
Usericon van FOL
Posted 04-10-2002 23:19 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

wij moesten planten ontleden....ook mooi


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 04-10-2002 23:55 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Dieren ontleden???? Dat is gewoon ultiem grind man!

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 04-10-2002 23:55]


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 04-10-2002 23:59 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 3 oktober 2002 20:55 schreef SQT het volgende:
Veel mensen hier zijn tegen dierenproeven (behalve natuurlijk general skullfucker die dus nu ook gewoon zijn bek moet houden in dit topic). Sommigen vinden dat dierproeven wel rechtvaardig zijn als ons dat bijv. nieuwe medicijnen oplevert. Nou worden er op onze school ook dieren gebruikt tijdens biologielessen, die dan ontleed moeten worden. Ik ben hier op zich tegen, want we schieten er geen fuck mee op, omdat dat ook gewoon in het boek uitgelegd kan worden of misschien dat de lera(a)r(es) er ééntje kan ontleden, maar meer vind ik echt overbodig. Of vinden jullie dit educatie? (natuurlijk gebeuren er veel ergere dingen met dieren (en mensen) over heel de wereld, maar ik wil weten wat jullie hiervan vinden.)

-edit-
titel klopt niet helemaal, het zijn geen dierproeven maar ontledingen, sorry..

edit: topictitel verandert.


Uiteraard geef ik er de voorkeur aan om zielige exemplaren van de menselijke soort zoals jij publiekelijk heel langzaam dood te martelen, maar een beestje uit elkaar halen en het daarbij zo lang mogelijk te laten lijden vind ik natuurlijk ook bijzonder aangenaam.
Jezus, wat ben jij een triest mannetje...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-10-2002 0:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als we geen dieren zouden ontleden zouden we ze ook niet kunnen "redden" bij ziektes ed. dierenartsen enzo dan he.

bedoel om te weten hoe een hond werkt moet ie eerst uit elkaar geplukt worden.


hebben ze met mensen ook gedaan, anders hadden we nu nog steeds niet geweten hoe een menselijk lichaam in elkaar stak


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-10-2002 0:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaah, maar die mensen waren toen wel al gewoon doodgegaan ofzow...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-10-2002 0:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2002 0:04 schreef Asherah het volgende:
Jaah, maar die mensen waren toen wel al gewoon doodgegaan ofzow...

ze ontleden toch ook geen levende dieren


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 05-10-2002 0:05 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 5 oktober 2002 0:03 schreef ghoulliette het volgende:
als we geen dieren zouden ontleden zouden we ze ook niet kunnen "redden" bij ziektes ed. dierenartsen enzo dan he.

bedoel om te weten hoe een hond werkt moet ie eerst uit elkaar geplukt worden.


hebben ze met mensen ook gedaan, anders hadden we nu nog steeds niet geweten hoe een menselijk lichaam in elkaar stak


Helemaal correct, al volstaat het vaak om dode dieren en mensen open te snijden. Bijkomend voordeel is dan ook dat je niet meteen helemaal onder het bloed zit als je per ongeluk een slagader raakt



JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 05-10-2002 0:06 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 5 oktober 2002 0:03 schreef ghoulliette het volgende:
als we geen dieren zouden ontleden zouden we ze ook niet kunnen "redden" bij ziektes ed. dierenartsen enzo dan he.

bedoel om te weten hoe een hond werkt moet ie eerst uit elkaar geplukt worden.


hebben ze met mensen ook gedaan, anders hadden we nu nog steeds niet geweten hoe een menselijk lichaam in elkaar stak


Ik ben het wel met je eens, maar op school met z'n dertigen allemaal een vis ontleden lijkt mij niet echt nuttig en onnodig!



Don't blush when I rip you open


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-10-2002 0:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2002 0:05 schreef ghoulliette het volgende:
ze ontleden toch ook geen levende dieren


... let op... dat gebeurt wel hoor, allicht niet op school nee.

Ze doen ik ieder geval wel proeven op levende dieren...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 05-10-2002 0:06]


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 05-10-2002 0:06 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 5 oktober 2002 0:06 schreef JaneDoe het volgende:
Ik ben het wel met je eens, maar op school met z'n dertigen allemaal een vis ontleden lijkt mij niet echt nuttig en onnodig!




Bij mij op school mocht dat niet eens, zelfs niet toen we het speciaal hadden aangevraagd als extra opdracht...



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-10-2002 0:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

wij moesten op de middelbare school zo'n hart onleden, een vis en koeiogen... er werd veel gesmeten en weinig ontleed (op de manier waarop het moest)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 05-10-2002 0:09 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Bij mij op de middelbare school kwamen dat soort proeven regelmatig voor. Vis, kikker, koeieoog ontleden, schapenlongen opblazen etc.
Ik heb dit dus altijd geweigerd.


Don't blush when I rip you open


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-10-2002 0:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2002 0:06 schreef Asherah het volgende:
... let op... dat gebeurt wel hoor, allicht niet op school nee.

Ze doen ik ieder geval wel proeven op levende dieren...



we hebben het niet over proeven doen, maar over ontleden.

groot verschil aangezien proeven veelal voor commerciele doeleinden worden gedaan.

en ontleden ook ik het voordeel van het beestje kan zijn (als je een diergeneeskunde opleiding doet bijvoorbeeld)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-10-2002 0:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2002 0:09 schreef JaneDoe het volgende:
Bij mij op de middelbare school kwamen dat soort proeven regelmatig voor. Vis, kikker, koeieoog ontleden, schapenlongen opblazen etc.
Ik heb dit dus altijd geweigerd.


wij mochten 1 keer toekijken hoe de leraar een vis ontleedde, dat was alles


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-10-2002 2:16 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Op dit moment wordt er nog ontzettend verdergeëxperimenteerd op dieren in universiteiten. Daar zou ik NOOIT aan willen meewerken. Hoe komt het dat er nog mensen zijn die dat zonder gewetensbezwaren wel kunnen??

labo-apen



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-10-2002 2:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Achja, ze worden mishandeld voor menselijke geneugten. Hetzelfde als varkens fokken voor het vleesch. Kan er niet wakker van liggen.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 05-10-2002 10:41 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik vind het gewoon niet kunnen,
net zoals elke dierproef.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-10-2002 12:27 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Mijn broer & zus hebben op dezelfde school als ik nog koeieogen ontleed. Ik echter niet want dat is tegenwoordig verboden ivm ziekteverspreiding dacht ik.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-10-2002 14:24 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 4 oktober 2002 17:07 schreef EvilPietje het volgende:
Kijk, iedereen moet het zelf maar weten. Maar wat een heibel om een fucking kikker, als ze nou zeehondjes open snijden op school.



Ach... laten we dan nog maar wat mensen ontleden, daarvan zijn er ook zat op de wereld.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen