IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 07-07-2012 2:34 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

"Zonder politieke vertegenwoordiging omdat alle andere partijen onderling alleen nog ruziën over marginale zaken als de hoogte van overheidssubsidie op zonnepanelen. Grote onderwerpen en langetermijnproblemen worden volgens hun eigen (of Brusselse) wensen doorgedrukt, glashard verzwegen of met de mantel der liefde afgedekt."



Op de grote onderwerpen wil de PVV juist niks veranderen, owja toch wel: 140 op de snelweg



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-07-2012 9:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2012 11:42 schreef bastianus het volgende:
Heb het gecheckt. Stuk voor stuk verwijzingen naar eigen artikelen, enkele uitzonderingen daargelaten. Lekker objectief ook.

En waar verwijzen die eigen stukken naar? Andere bronnen. Kom op zeg... Toegeven, soms zitten ze nog wat dieper, die andere bronnen, maar dat is omdat er al zolang dingen niet aangepakt worden dat er elke keer op teruggekomen moet worden

Lekker bronnenonderzoek van jou ook
quote:
Op 5 juli 2012 10:44 schreef M. het volgende:
Nogal vooringenomen eigenlijk. "Beleidsnota's die al jaren geleden van elk alledaags realisme zijn losgesubsidieerd". Ja hoor....

Eens. Met jou dus
quote:
"Zonder politieke vertegenwoordiging omdat alle andere partijen onderling alleen nog ruziën over marginale zaken als de hoogte van overheidssubsidie op zonnepanelen."

Dat is pertinent niet waar. Bovendie is juist de PVV een van die partijen die ruziet over marginale zaken.

Nou, als de PVV wegvalt denk ik wel degelijk dat er en grote groep kiezers verweesd raakt. Dat tweede deel is uiteraard overdreven (d'uh), de kern is dat de andere partijen bepaalde grote problemen stelselmatig laten liggen.

En hoezo denk je dat zij de PVV wél als goed zien wat betreft geruzie en gedoe?
quote:
Over Europa: het Europees Parlement heeft deze week nu juist ACTA verworpen. Typisch voorbeeld van democratische controle op de Europese Commissie. Maar daar hoor je Geenstijl dan weer niet over.

Een typisch voorbeeld, ja, maar ook heel typisch hoe de betreffende commissaris zegt dat het er op een andere manier mogelijk wel ingefietst wordt en hoe hard het EP heeft moeten vechten om dit gestopt te krijgen.

Buiten dit incident: dat de EU als geheel een stuk democratischer moet en dat er heel wat verankerd/veranderd moet worden aan de invloed van inviduele landen is wel duidelijk, lijkt mij. Hoe nu ook op de valreep nog wat substantiële wijzigingen in het ESM-verdrag gerommeld zijn die enkele landen dan maar moeten slikken verdient ook bepaald geen schoonheidsprijs.

100% pro-EU hier, hoor Maar het moet echt veel beter.
quote:
Veel geneuzel over "linksstemmend bakfietstuig", ja hoor... En veel dooddoeners. Alleen over de zorg heeft-ie gelijk, maar daar is de PVV juist laf populistisch & conservatief (en zijn hun plannen onbetaalbaar).

Tuurlijk veel overdreven geneuzel, het is geen programma van een politieke partij
quote:
Op 5 juli 2012 10:39 schreef bastianus het volgende:
Uitwerking. Handel is perfect om 'ontwikkelingssamenwerking' te krijgen. Maar in hoeverre worden daarin de kartelvormingen en embargo's van de grote bedrijven meegerekend?

Weet ik niet Maar als overheid zou je zoiets op een goede manier kúnnen opzetten. Of dat lukt is inderdaad een tweede
quote:
'U' en 'meneer' zeggen in het onderwijs, meer bevoegdheid voor de docent, prachtig allemaal, maar hoe ga je dat concretiseren? Door het af te dwingen?


Onderbouwing van dat soort dingen is inderdaad zwak. Het geschetste probleem is er echter wel.
quote:
Neemt allemaal overigens niet weg dat de PVV inderdaad de vinger op wat gevoelige plekken legt. Net als de SP en andere 'populisten' overigens. De reden dat daar niks aan gedaan wordt door de gevestigde politiek, is dat ze er teveel belangen in hebben. Neem b.v. het onderwijs. Al die dik verdienende bestuursfuncties worden door leden van politieke partijen aan elkaar doorgespeeld. Idem voor bestuursfuncties bij volkshuisvesting, ontwikkelingssamenwerking en bij marktautoriteiten in de zorg. Belangenverstrengeling.

Dan kan de politiek dat toch bij uitstek veranderen? En dan liefst niet de PVV/SP
quote:
Op 5 juli 2012 10:49 schreef bastianus het volgende:
Dat stukje over de veiligheid hangt trouwens ook van de 'oog om oog'-retoriek aan elkaar.

"Eérst genoegdoening voor slachtoffers en benadeelden, dán pas kijken of er nog een restje rechten valt te verdedigen voor misdadigers." Dat is alles wat er 'oog om oog' aan is. Verder zet men zich juist af van de PVV-rancune.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-07-2012 9:43]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-07-2012 23:34 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk






iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-07-2012 23:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vliegtuigen vol kansloze immigranten zijn de oorzaken van de malaise in Europa!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 28-08-2012 19:43 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Normaal beeldt Wilders af met Hitler en Breivik
AMSTERDAM - Normaal-zanger Bennie Jolink heeft een schilderij gemaakt waarop hij PVV-fractieleider Geert Wilders afbeeldt naast nazileider Adolf Hitler en de Noorse terrorist Anders Breivik.

Op het schilderij staat Wilders lachend afgebeeld, met links van hem Hitler en rechts Breivik. Op de achtergrond zijn heuvels afgebeeld, gevuld met grafkruizen.

Geert Wilders noemt het schilderij tegenover NU.nl "te walgelijk voor woorden". Ook Jolink reageert tegen NU.nl over zijn schilderij.

“Hitler was óók een populist, die zei wat de meerderheid graag horen wilde", verklaart de schilder van het werk. "En Breivik is bij zijn daden geïnspireerd door de woorden van Wilders. Het idee is dus dat de uitspraken van Wilders gevaarlijk zijn."


Oppervlakkig

"Een kunstenaar is te allen tijde vrij in zijn kunstuitingen en niet verplicht om daar tekst en uitleg over te geven", stelt Jolink. "Dat ik dat nu toch doe, is omdat de meeste mensen angstaanjagend oppervlakkig zijn en meestal niet de moeite nemen om iets te willen begrijpen. En omdat ik zo'n aardige jongen ben."

Jolink heeft tevens een nummer geschreven met kritiek op de PVV-leider, getiteld Heb I-J Dat Ok. Het nummer staat op het nieuwe album van Normaal, Halve Soul Helemoal Høken, dat 7 september verschijnt.


Zwakbegaafd

Op de website van Normaal publiceerde Jolink een politiek betoog, waarin hij onder meer Dion Graus een "zwakbegaafde sukkel" noemt. Over Wilders wil Jolink geen woorden vuil maken. "Die trieste Venlose Blondie vind ik niet de moeite waard om verder wat over te zeggen. Als je op deze partijen stemt, ben je een grote stomkop!"

Jolinks schilderij van Geert Wilders



Volgens platenmaatschappij CNR worden reproducties van de schilderijen, waaronder die met Geert Wilders, ook te koop aangeboden. Het is daarmee voor het eerst dat Bennie Jolink zijn eigen werk op deze manier tentoonstelt en te koop aanbiedt, aldus de platenfirma.

http://www.nu.nl/muziek/2894982/normaal-beeldt-wilders-af-met-hitler-en-breivik.html


Never have so many sacrificed so much for so few


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 19:46 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

gave ep hoes trouwens...


I am mine own redeemer...!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-08-2012 19:51 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Jolink is zelf ook een populist. Wedden dat hij "Oooeeeeeh" zegt omdat de meerderheid van de hökers dat graag wil horen?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-08-2012 19:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, wat een lillek schilderij.


Boeiender


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 19:52 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 augustus 2012 19:51 schreef bokkie666 het volgende:
Jolink is zelf ook een populist. Wedden dat hij "Oooeeeeeh" zegt omdat de meerderheid van de hökers dat graag wil horen?


dat zeker... vraag me wel af hoe de gemiddelde höker reageert op deze tekening... aangezien ze in de achterhoek de stadsun al met hooivorken en gafels ut liefste ut dorp uut jaagt...


I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 19:53 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 augustus 2012 19:52 schreef MR. N het volgende:
Hmm, wat een lillek schilderij.


lijkt me wel wat voor onze "wild wilder wilders" ep, opgenomen met 2 microfonen en een prachtige 2 tracker! beestigh!


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 19:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 19:51 schreef bokkie666 het volgende:
Jolink is zelf ook een populist. Wedden dat hij "Oooeeeeeh" zegt omdat de meerderheid van de hökers dat graag wil horen?
Bovendien stemt hij blijkbaar ook alleen maar D'66 vanwege dat onliberale idee van mevrouw Dijkstra. Desalniettemin vind ik dat hij een hoop goede punten aanhaalt. Het lijkt wel of hij veel met mij heeft gepraat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 19:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 19:53 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
lijkt me wel wat voor onze "wild wilder wilders" ep, opgenomen met 2 microfonen en een prachtige 2 tracker! beestigh!
Ik denk dat Karel Anker hem ook wel wil kopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-08-2012 19:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 augustus 2012 19:53 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
lijkt me wel wat voor onze "wild wilder wilders" ep, opgenomen met 2 microfonen en een prachtige 2 tracker! beestigh!


Nee.


Boeiender


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 19:56 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

verrassend!


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 20:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2012 23:34 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:



Ik wist niet dat Riefenstahl nog films maakte.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-08-2012 20:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 19:55 schreef bastianus het volgende:
Bovendien stemt hij blijkbaar ook alleen maar D'66 vanwege dat onliberale idee van mevrouw Dijkstra. Desalniettemin vind ik dat hij een hoop goede punten aanhaalt. Het lijkt wel of hij veel met mij heeft gepraat.
En D'66 wil grotere provincies en gemeentes, want dat zou efficiënter zijn.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-08-2012 22:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 augustus 2012 20:04 schreef bastianus het volgende:
Ik wist niet dat Riefenstahl nog films maakte.


Blijft mooi dat hij tijdens zijn VVD tijd groot voorstander was voor invoering van de Euro en van Europa.


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-08-2012 23:00 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 20:04 schreef bastianus het volgende:
Ik wist niet dat Riefenstahl nog films maakte.


Haha, inderdaad. Al moet ik zeggen dat de vliegtuigen en Wagner uit Triumph een stuk imposanter waren dan de zeemeeuw van Wilders op 13 in een dozijn filmmuziek


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-08-2012 23:43 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ben benieuwd waar hij de volgende verkiezingen mee aan gaat komen. Niemand gelooft nu nog die Islamisering en over twee jaar zijn z'n waanbeelden over Europa ook ontkracht.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 10:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 22:49 schreef MR. N het volgende:
Blijft mooi dat hij tijdens zijn VVD tijd groot voorstander was voor invoering van de Euro en van Europa.

Ik was jaren terug ook veel linkser dan nu.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-08-2012 10:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 augustus 2012 10:42 schreef bastianus het volgende:
Ik was jaren terug ook veel linkser dan nu.


Ja, én? Jij hebt niet meebeslist over dingen waar je nu anders tegenover staat. (Euh, qua politiek dan...)


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 10:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2012 10:52 schreef MR. N het volgende:
Ja, én? Jij hebt niet meebeslist over dingen waar je nu anders tegenover staat. (Euh, qua politiek dan...)
Jawel hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-08-2012 10:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 augustus 2012 10:54 schreef bastianus het volgende:
Jawel hoor.


Stemmen is iets anders dan beslissen vind ik, al stuur je miniem aan.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 11:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2012 10:58 schreef MR. N het volgende:
Stemmen is iets anders dan beslissen vind ik, al stuur je miniem aan.
Ik heb vroeger mee de bezettingen van de hogescholen georganiseerd, als protest tegen de bezuinigingsplannen op de studiebeurs van Ritzen indertijd. Slecht punt ter illustratie, want ik vind het nog steeds schandalig dat daar toen op bezuinigd werd. Maar goed, tegenwoordig wordt er zelfs gesproken door 'linkse' partijen om van de financiering maar een leenstelsel te maken, hetgeen natuurlijk helemaal schandalig is. Maar goed, ik heb er wel spijt van dat we indertijd met demonstraties het complete spoorwegnetwerk geblokkeerd hebben, omdat ik denk dat we daar meer trammelant dan sympathie voor ons standpunt mee gewekt hebben indertijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-08-2012 11:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 augustus 2012 11:13 schreef bastianus het volgende:
Ik heb vroeger mee de bezettingen van de hogescholen georganiseerd, als protest tegen de bezuinigingsplannen op de studiebeurs van Ritzen indertijd. Slecht punt ter illustratie, want ik vind het nog steeds schandalig dat daar toen op bezuinigd werd. Maar goed, tegenwoordig wordt er zelfs gesproken door 'linkse' partijen om van de financiering maar een leenstelsel te maken, hetgeen natuurlijk helemaal schandalig is. Maar goed, ik heb er wel spijt van dat we indertijd met demonstraties het complete spoorwegnetwerk geblokkeerd hebben, omdat ik denk dat we daar meer trammelant dan sympathie voor ons standpunt mee gewekt hebben indertijd.


Mooi voor jou, maar daarmee heb jij niets beslist....


Boeiender


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen