IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2012 23:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 19:58 schreef Sonic Titan het volgende:
De Führer zelf vindt er het zijne van!

https://twitter.com/#!/geertwilderspvv/status/155358061207367680


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2012 23:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 22:08 schreef bokkie666 het volgende:
Het lijkt er wel op.

Jan Blommaert is Hoogleraar Taal, Cultuur en Globalisering aan de Universiteit van Tilburg, en Directeur van Babylon, Center for the Study of the Multicultural Society aan dezelfde universiteit.

http://humanieuws.files.wordpress.com/2011/01/wilders-fascisme-en-verlichting.pdf In dit stuk is hij het volkomen met Riemen eens.


Ik vraag mij wel af waarom en door wie het nieuws van die 10 naar buiten is gebracht. Als het door de universiteit zelf is gedaan mogen ze zich nog eens goed achter de oren krabben, maar ik kan mij ook voorstellen dat het door een klokkenluider is gedaan om het niveau van het academisch onderwijs aan de kaak te stellen. Ik heb even door het stukje van Henk Bovenkerk gescrold en het ziet er heel anders uit dan wat ik vroeger geleerd heb bij het maken van een onderzoekswerkstuk. Misschien ligt het eraan dat ik een betastudie heb gevolgd en gelden daar andere regels. Weet iemand dat?
Mijn bachelorscriptie voor het alphavak Nederlands is vorig jaar een stuk kritischer beoordeeld. Alleen al het literatuuronderzoek is honderd keer kritischer beoordeeld (ik heb het halve onderzoek opnieuw moeten doen terwijl ik meer dan twee wetenschappelijke boekwerken als inspiratie had gebruikt), dit lijkt natuurlijk nergens op. Verder vermoed ik dat ik nooit zou zijn weggekomen met een omschrijven van fascisme als 'de politisering van de rancuneuze medemens die geen geestelijke waarden erkent'. Immers, dan zouden SP, Groen Links, D66 en PvdA ook als fascistische partijen bestempeld kunnen worden. Wie bepaalt wat rancuneus is, of wat geestelijke waarden zijn? Veel te vaag en breed op te vatten.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-01-2012 23:15]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-01-2012 12:11 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ongeacht de controversiële conclusie van Bovekerk, vind ik het bijzonder dat een scriptie die Turkije zonder enig voorbehoud een democratie noemt een 10 krijgt.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-01-2012 12:28 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2012 12:11 schreef Blueprint het volgende:
Ongeacht de controversiële conclusie van Bovekerk, vind ik het bijzonder dat een scriptie die Turkije zonder enig voorbehoud een democratie noemt een 10 krijgt.


Als Turkije een democratie is dan is het zijn van een fascist zo slecht nog niet, me dunkt.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-01-2012 15:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 19:42 schreef Gemene Lepel het volgende:
Schijnt dat deze 't is:

https://stuwww.uvt.nl/~s559710/BA-Thesis%20Henk%20Bovekerk.pdf

EDIT: haha, vrij geniaal verhaal. Conclusie: er zijn allerlei dingen die niet gelijk zijn aan 'oud' fascisme, maar fascisme zal zich anders voordoen, dus het klopt alsnog.
Dus eigenlijk staat er: "De PVV voldoet niet om als fascistisch aangemerkt te worden, maar desalniettemin noemen wij haar fascistisch om met onze hetze door te kunnen gaan".

quote:
(en Riemen, die een ideologisch, geen wetenschappelijk boek schreef).
Nou, dan ga ik mijn tijd hier niet aan verdoen. Ik heb de überführer zelf al gelezen en zelfs wat meer objectief gezien is dat echt een zeer slecht stuk.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-01-2012 16:47 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2012 15:45 schreef Kvelgeest het volgende:
Dus eigenlijk staat er: "De PVV voldoet niet om als fascistisch aangemerkt te worden, maar desalniettemin noemen wij haar fascistisch om met onze hetze door te kunnen gaan".
Ja beetje zoals: "De islam voldoet niet om als achterlijk aangemerkt te worden, maar desalniettemin noemen wij haar achterlijk om met onze hetze door te kunnen gaan".


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-01-2012 17:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 januari 2012 16:47 schreef Daops het volgende:
Ja beetje zoals: "De islam voldoet niet om als achterlijk aangemerkt te worden, maar desalniettemin noemen wij haar achterlijk om met onze hetze door te kunnen gaan".
Ja, bijna leuk gevonden. Owneej, toch niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-01-2012 17:19 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hè, potjandorie toch.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-01-2012 17:20 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 januari 2012 17:19 schreef Daops het volgende:
Hè, potjandorie toch.
Desalniettemin zal ik je bij je leidinggevende aanvoeren voor promotie.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-01-2012 17:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dank je, promoveren is namelijk precies mijn plan voor 2012. Gelukkig wel bij een totaal andere club


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2012 18:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2012 17:35 schreef Daops het volgende:
Dank je, promoveren is namelijk precies mijn plan voor 2012. Gelukkig wel bij een totaal andere club
De club van tien miljoen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-01-2012 19:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Jep, vol is vol! Zijn we ineens weer ontopic


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-01-2012 11:34 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 januari 2012 17:35 schreef Daops het volgende:
Dank je, promoveren is namelijk precies mijn plan voor 2012. Gelukkig wel bij een totaal andere club
Je moet het maar durven, al je harde werk laten besmeuren met 'Universiteit Tilburg'.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-01-2012 11:58 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 19:17 schreef Gemene Lepel het volgende:
We gaan 't zien! Sowieso wel leuk dat een land zo op z'n kop kan staan hierdoor. Heeft iets kneuterigs waardoor ik weer allemaal warme nationalistische gevoelens krijg voor dit landje.
Nu doe je er serieus in je jolijt te lichtzinning over. Dat zoiets überhaupt kan, zegt iets over het academisch niveau. Blijkbaar doet een bachelor aan Universiteit Tilburg niet onder voor vrijetijdsmanagement InHolland.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-01-2012 12:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Koningin hult zich in abaya voor moskeebezoek
Laatste update: 8 januari 2012 12:28

ABU DHABI - Het staatsbezoek van koningin Beatrix aan de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) begint zondag in de hoofdstad Abu Dhabi in de moskee.


Een bezoek aan het Abu Dhabi is niet compleet zonder een bezoek aan de Sjeik Zayed bin Sultan Al Nahayan moskee.

Koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Máxima begonnen zondag dan ook hier het staatsbezoek aan de Verenigde Arabische Emiraten (VAE).

De koningin droeg voor de gelegenheid een abaya, een lang zwart alles verhullend gewaad, en een blauwe hoofddoek. Ook prinses Máxima was volgens moslimgebruik van top tot teen bedekt.

De aanblik streek de PVV in Nederland meteen tegen de haren in. De partij stelt dat de koningin de 'onderdrukking van de vrouw legitimeert' en dat 'deze trieste wanvertoning' voorkomen had moeten worden.



Het hele bericht: http://www.nu.nl/binnenland/2710019/koningin-hult-zich-in-abaya-moskeebezoek-.html#

Geert heeft het maar moeilijk.
Ik hoop maar dat hij vannacht nog goed kan slapen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-01-2012 12:47 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 11:58 schreef Kvelgeest het volgende:
Nu doe je er serieus in je jolijt te lichtzinning over. Dat zoiets überhaupt kan, zegt iets over het academisch niveau. Blijkbaar doet een bachelor aan Universiteit Tilburg niet onder voor vrijetijdsmanagement InHolland.


Verder teruglezen vriend, dat was namelijk een van mijn eerste reacties. Die samengaat met het bovenstaande ja (anders is het slecht voor je hart).

Voor het gemak:

quote:
Maar een dergelijke kansloze conclusie verdient geen tien, dus wel zeer zeker Stapel-gevoelig.

Er zijn gewoon strenge regels voor het beoordelen van scripties; scripties dienen ook te kunnen worden ingezien door controlerende instanties om te kijken of universiteiten wel een bepaald niveau hoog houden en niet met hoge cijfers strooien. Lijkt me dat dit weleens een staartje zou kunnen krijgen omdat het hier dubieus is of dit werk daadwerkelijk een 10 verdiend. Men zegt 'het is maar een BA-scriptie', maar daar krijg je wél je internationaal erkende titel mee. Zeker met het hele gedoe rond het weggeven van titels op het HBO zou dit toch enigszins zorgelijk moeten zijn.


[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 08-01-2012 12:49]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-01-2012 13:47 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 11:34 schreef Kvelgeest het volgende:
Je moet het maar durven, al je harde werk laten besmeuren met 'Universiteit Tilburg'.
Ja, ik ben me er één.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-01-2012 13:54 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 11:34 schreef Kvelgeest het volgende:
Je moet het maar durven, al je harde werk laten besmeuren met 'Universiteit Tilburg'.


Aan welke linkse elitaire flutuniversiteit ben jij afgestudeerd?


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-01-2012 13:59 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gewoon niet happen joh, een goed lezer..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-01-2012 14:01 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ben simpelweg benieuwd welke universiteit(en) hij wel geschikt vindt om aan af te studeren. Alle universiteiten zijn tenslotte elitaire linkse bolwerken.


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-01-2012 14:44 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Toch even happen dan, voor ik bandjes ga kijken en bier drinken:

Een scriptie die wellicht onterecht een 10 krijgt, en de hele uni is kut-> PVV-retoriek de gekste.
Het gebeurt overigens vrij regelmatig dat er een 10 gegeven wordt (zeker wereldwijd), alleen deze gaat over de PVV en dus wordt ie breed uitgemeten in de pers.

Wat betreft Stapel, die werkte/fraudeerde eerder in Groningen en Amsterdam. Daar werd ie niet eens betrapt. Die universiteiten zijn dus nog slechter? Om van het recent Rotterdamse akkefietje maar te zwijgen.

Tja, een ongenuanceerde zwart-witte wereld blijft de makkelijkste als je omhoog ipv omlaag kijkt..

Doei


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-01-2012 15:00 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 14:44 schreef Daops het volgende:
en de hele uni is kut->


hihi


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-01-2012 15:00 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

De wereld is toch zwart?



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-01-2012 19:51 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

'Koningin toont juist respect'
08 jan. 2012, 17:43
Koningin Beatrix heeft uit respect voor de gewoonte, traditie en conventies van de islam een hoofddoek over haar hoed gedaan bij het bezoek zondagmorgen aan de Sjeik Zayed moskee in Abu Dhabi. „Geen hoofddoek dragen bij het bezoek aan een godshuis was geen optie. Dan had de uitnodiging voor het bezoek aan de voor de Verenigde Arabische Emiraten belangrijke moskee niet aangenomen moeten worden.”

Dat heeft minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken zondag gezegd in reactie op vragen die de PVV heeft gesteld over de verhullende kleding van koningin en prinses Máxima. Rosenthal wees erop dat de koningin ook haar kleding aanpast bij bezoeken aan een synagoge of een kathedraal.

Eerder had ook de Rijksvoorlichtingsdienst laten weten dat de koningin haar hoofd bedekte 'uit respect voor de gewoontes van het ontvangende land'. De vorstin is zondag begonnen aan een tweedaags staatsbezoek aan de Verenigde Arabische Emiraten.

D66 reageerde zondag lacherig op de kritiek van de PVV dat met de hoofddoek van Beatrix de onderdrukking van de vrouw wordt gelegitimeerd. Wilders zet bij de Klaagmuur in Jeruzalem immers ook een keppeltje op, oordeelt de partij. „Heel voorspelbaar”, vond fractieleider Alexander Pechthold van D66 de reactie van de PVV op de koninklijke hoofddoek. Hij zei dat hij al een tweet had gestuurd met de mededeling aan Geert Wilders of die niet moest reageren: „En ja hoor.” Pechtold vindt het overigens wel een mooi statement van de vorstin om als eerste agendapunt van haar staatsbezoek een moskee te bezoeken, zei hij.

Tofik Dibi van GroenLinks heeft ook geen goed woord over voor de reactie van Wilders op de hoofddoek van de koningin, die gebruikelijk is voor iedere vrouw die een moskee bezoekt: „Een reactie heb ik zeker: het probleem is niet alleen dat collega Wilders Nederland bezighoudt met heel prijzige Kamervragen over Kinderen voor Kinderen-liedjes waarin Allah genoemd wordt, of de garderobe van onze koningin, maar dat vervolgens iedereen daarop reageert. Deze rituele dans leidt de aandacht af van echte problemen. Nederland verkeert in een recessie en daar moeten we onze gezamenlijke verontwaardiging op richten!“


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-01-2012 20:10 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Daar heeft die Marokkaan toch wel een .


 


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen